Juist. Terwijl diezelfde personen wél vooraan staan op het moment dat het moslim debat oplaait. Die verdeeldheid kan ik oprecht niet begrijpen. Ik weet ook geen enkele valide verklaring hiervoor.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:38 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Erger nog: ze willen er ook niet op reageren als Nederlands burger. De blankman mag het allemaal oplossen - de moslim voelt zich totaal niet betrokken bij een maatschappelijk probleem en ziet ook geen enkele reden waarom hij zou moeten helpen het op te lossen.
Tsja.
Ik denk dat er in Europa en de VS ook een gekleurde beeldvorming wordt geschetst omtrent Israël. Ik denk ook dat veel mensen de kant van Israël kiezen omdat ze dan 'tegen de Moslims' ageren. Maar goed dat is inderdaad hier niet het topic om te bespreken.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, goed, is van mij wel duidelijk welke kant ik kies uiteindelijk hoor. Ik zeg al dat is hier an sich het onderwerp niet dus. Ik denk wel op eoa manier dat door moslims dat conflict wel wordt genoemd als een soort ijkpunt. (Dat denk ik niet alleen, weet dat wel zeker)
Filmpje:
Mensen worden opgezet tegen Israël, proces dat al heel lang gaande is.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:47 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik denk dat er in Europa en de VS ook een gekleurde beeldvorming wordt geschetst omtrent Israël. Ik denk ook dat veel mensen de kant van Israël kiezen omdat ze dan 'tegen de Moslims' ageren. Maar goed dat is inderdaad hier niet het topic om te bespreken.
In Europa en de VS?? Mwah, daar ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mensen worden opgezet tegen Israël, proces dat al heel lang gaande is.
Laten we er maar niet over door gaan niet de geijkte plaats hier. Ben het er niet mee eens iig.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:53 schreef Blue_note het volgende:
[..]
In Europa en de VS?? Mwah, daar ben ik het niet mee eens.
In het midden-oosten, ja, dan geef ik je gelijk. Maar dan ben ik ook van mening dat ze daar vanuit hun oogpunt valide punten voor hebben. Staat even los van het feit dat beide kampen het compleet verkeerd aangepakt hebben natuurlijk.
Dat is ook geen probleem. Iedereen mag z'n mening hebben als die dan ook nog goed wordt verwoord, primaquote:Op dinsdag 20 december 2016 19:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Laten we er maar niet over door gaan niet de geijkte plaats hier. Ben het er niet mee eens iig.
Het gaat bij mij echt om de totale onverschilligheid.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:46 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Juist. Terwijl diezelfde personen wél vooraan staan op het moment dat het moslim debat oplaait. Die verdeeldheid kan ik oprecht niet begrijpen. Ik weet ook geen enkele valide verklaring hiervoor.
Ik denk ook dat die houding datgene is wat veel Europeanen zo stoort. Ik denk dat ieder weldenkend mens wel weet dat niet alle moslims slecht zijn, of terroristen zijn. Maar die gematigde /afwachtende/gelaten houding tegen Jihadisme en dan juist de felheid tegen het moslim probleem debat veroorzaakt heel veel onbegrip en irritatie.
Nounou - we weten in dit geval helemaal niet of het een moslim was he. De enige verdachte is vrijgelaten.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:56 schreef Abe_Lenstra het volgende:
De lijken zijn nauwelijks koud of Éénvandaag predikt alweer tegen het populisme en wat een verschrikkelijk ding "islamofie" toch wel niet is. Je vraagt je echt af wanneer het voor de Heilige Linkse Kerk genoeg is. Hoeveel slachtoffers moeten er vallen voordat de neo-nsb stopt met het beschermen, faciliteren en ondersteunen van het islamofascistische geweld?
Is het nou de schuld van links of rechts?quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:56 schreef Abe_Lenstra het volgende:
De lijken zijn nauwelijks koud of Éénvandaag predikt alweer tegen het populisme en wat een verschrikkelijk ding "islamofie" toch wel niet is. Je vraagt je echt af wanneer het voor de Heilige Linkse Kerk genoeg is. Hoeveel slachtoffers moeten er vallen voordat de neo-nsb stopt met het beschermen, faciliteren en ondersteunen van het islamofascistische geweld?
Er is geen Linkse Kerk.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:56 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Nouja, als een blanke Nederlander een overval pleegt zeg ik ook: dat is niet mijn probleem. Ik kan wel zeggen dat het wel mijn probleem is, maar als ik er vervolgens toch niks mee doe heeft ook niemand er wat aan.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:56 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Het gaat bij mij echt om de totale onverschilligheid.
"Jongens beroof oude vrouwtjes ? Ies niet mijn probleem".
"Mannen slaan homos kapot ? Ies niet mijn probleem"
etc. etc.
NIETS is hun probleem. ALLES moet door de blanke opgelost worden zonder hun hulp. Ze plaatsen zich volledig buiten de maatschappij... en janken vervolgens dat ze er buiten staan.
Echt. WTF.
Want het is bewezen dat de dader een Moslim is?quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:56 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Laatste klopt idd.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:55 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dat is ook geen probleem. Iedereen mag z'n mening hebben als die dan ook nog goed wordt verwoord, prima
On-topic waren we het wél eens
Zo eens met dit en inderdaad, die houding van ze zorgt ervoor dat mijn ergenis voor moslims met de dag stijgt.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:46 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Juist. Terwijl diezelfde personen wél vooraan staan op het moment dat het moslim debat oplaait. Die verdeeldheid kan ik oprecht niet begrijpen. Ik weet ook geen enkele valide verklaring hiervoor.
Ik denk ook dat die houding datgene is wat veel Europeanen zo stoort. Ik denk dat ieder weldenkend mens wel weet dat niet alle moslims slecht zijn, of terroristen zijn. Maar die gematigde /afwachtende/gelaten houding tegen Jihadisme en dan juist de felheid tegen het moslim probleem debat veroorzaakt heel veel onbegrip en irritatie.
Ze hebben niet eens een verdachte meer.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:59 schreef agter het volgende:
[..]
Want het is bewezen dat de dader een Moslim is?
Zoals anderen hier vergaande maatregelen tegen moslims verdedigen met het "hun hebben er zelf om gevraagd"?quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:30 schreef Woelwater het volgende:
[..]
[..]
Hier zie ik soms moslims na dit soort aanslagen beginnen over de westerse inmenging in het midden-oosten, met andere woorden "jullie hebben het verdiend"![]()
Fingers crossed.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:03 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
Ik denk dat het door een stel Lesbise blanke ongeloofige transgenders is gedaan, de kans dat het door fanatieke moslims is gedaan acht ik zo goed als onmogelijk!!
Hij bedoelt waarschijnlijk 'regressief links';quote:
quote:De term regressief links (Engels: (the) regressive left, ook wel regressive liberalism[1][2]) is een politieke term, gepopulariseerd door de Britse contra-extremisme-activist en Quilliam-voorzitter Maajid Nawaz,[3][4][noot 1] voor het beschrijven van "een gedeelte [van links dat] een inherente aarzeling heeft om vormen van onverdraagzaamheid die kunnen voorkomen in minderheidsgroepen te bestrijden (...) ter wille van politieke correctheid, ter wille van het tolereren van wat zij geloven dat 'andere culturen' zijn en het respecteren van verschillende leefwijzen."
Overdrijven is ook een vak, het ligt toch echt niet aan het westen dat het daar nog altijd kut is.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Tot aan het halve midden oosten nuken aan toe?
Dat zijn harde jongens en meisjes ja.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:01 schreef Frutsel het volgende:
Als de Cobra's in actie komen...twitter:News_Executive twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 16:45:53BREAKING: Austrian special forces COBRA arrest a Marocon man at an asylum centre in Pfarrhof suspected of planning an attack in Salzburg reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |