Ik ben niet in de mood, Elan.quote:Op dinsdag 20 december 2016 00:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom??
Laatst heb je het ook gefikst
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf man.
Je bent toch gewoon moderator?
Speel het wel door naar je collega's dan
Daar kom je na 2000 topics achter zeker?quote:Op dinsdag 20 december 2016 01:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doe normaal je weet dat ik paniekaanvallen krijg van cijferreeksen
al langerquote:Op dinsdag 20 december 2016 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar kom je na 2000 topics achter zeker?
ja daar houden ze wel rekening met mequote:Op dinsdag 20 december 2016 01:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan post je voortaan maar in KLB.
Die hebben geen enge nummertjes.
Stijn ging juichen voor één of andere vies dikke mongool bij het dartsen, en die ging eruit. Dus is hij MADquote:Op dinsdag 20 december 2016 01:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf man.
Je bent toch gewoon moderator?
Speel het wel door naar je collega's dan
Nouquote:Op dinsdag 20 december 2016 10:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Hebben we het dorpsgekkie Leontje ook weer
:Squote:Op dinsdag 20 december 2016 10:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Hebben we het dorpsgekkie Leontje ook weer
Snap hem al. Wacht eerst even de kaartverkoop af i.v.m. maatregelen vanuit de UEFA.quote:
Wie ben jijquote:Op dinsdag 20 december 2016 11:50 schreef Leonos het volgende:
[..]
Snap hem al. Wacht eerst even de kaartverkoop af i.v.m. maatregelen vanuit de UEFA.
Denk dat we een kleiner of geen uitvak krijgenOf verplichte combi onzin.
een mod die jc heeft gebandquote:
niet okequote:
He niet alleen JCquote:
niet doen alsof je niet weet waar ik het over hebquote:
ik wist niet zeker of jij ook een slachtoffer wasquote:
laten we hopen van nietquote:Op dinsdag 20 december 2016 22:07 schreef Leonos het volgende:
Ik kan niet bannen helaas, wellicht in de toekomst.
Iedereen is slachtofferquote:Op dinsdag 20 december 2016 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wist niet zeker of jij ook een slachtoffer was
Triest gesteld ja.quote:Op dinsdag 20 december 2016 22:14 schreef Fok-it het volgende:
9 procent stroom in de trein. Matig matig
had gister een ongelukje met volleybal toernooi waardoor ik bloedde en werd een beetje naar ervan ;s wilde nog een foto sturen in real grtd maar toch maar niet gedaan voor jouquote:Op dinsdag 20 december 2016 22:14 schreef Fok-it het volgende:
9 procent stroom in de trein. Matig matig
quote:Op dinsdag 20 december 2016 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
had gister een ongelukje met volleybal toernooi waardoor ik bloedde en werd een beetje naar ervan ;s wilde nog een foto sturen in real grtd maar toch maar niet gedaan voor jou
Nee, nagel klapte om en is in het midden van het nagelbed half ingescheurdquote:Op dinsdag 20 december 2016 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]dankje
Alhoewel,goeie oefening
Diepe snee?
ik heb ooit bijna een foto gemaakt van de jaap in me kop die bloede als een rund in de real grtd appquote:Op dinsdag 20 december 2016 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
had gister een ongelukje met volleybal toernooi waardoor ik bloedde en werd een beetje naar ervan ;s wilde nog een foto sturen in real grtd maar toch maar niet gedaan voor jou
Bahbahbahquote:Op dinsdag 20 december 2016 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, nagel klapte om en is in het midden van het nagelbed half ingescheurd![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2016 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb ooit bijna een foto gemaakt van de jaap in me kop die bloede als een rund in de real grtd app
toen ik van de zomer met mn niffo aan het beunen wasquote:
oooh haha shitquote:Op dinsdag 20 december 2016 22:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
toen ik van de zomer met mn niffo aan het beunen was
had ik me kop gestoten en daardoor heb ik nu litteken op me kop
nee bijna nietquote:Op dinsdag 20 december 2016 22:22 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh haha shit
is ie goed zichtbaar?
gelukkig maarquote:
Cool.quote:Op dinsdag 20 december 2016 22:24 schreef supersof het volgende:
Ik wil sprongservice leren, lijkt me echt vet om te kunnen in derde klasse
zwaar levenquote:Op dinsdag 20 december 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
moet koffer inpakken maar geen zin pff
ja normaal doet mn vrouw het maar slaapt al pff pff pff pffquote:
Is toch zo gedaan...quote:Op dinsdag 20 december 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
moet koffer inpakken maar geen zin pff
wat is er mis meequote:
Kan zij niet zeggen wat je moet pakken?quote:Op dinsdag 20 december 2016 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja normaal doet mn vrouw het maar slaapt al pff pff pff pff
ja dat doe ik welquote:Op dinsdag 20 december 2016 22:32 schreef supersof het volgende:
kan je die winterkleding niet gewoon in Polen laten?
rechter ringvingerquote:Op dinsdag 20 december 2016 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zal je vinger in gebed houden
welke vinger is het
Ik heb wel 'ns kleding vooruit gestuurd omdat ik geen zin had in al te veel gezeul.quote:Op dinsdag 20 december 2016 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dat doe ik wel
Neem kleding mee voor kerst en winterkleding enzo
en dan laat ik die daar achter
Ik heb voor mn broertje en zusje heel veel kleding gekocht. Dat heb ik wel vooruit gestuurd.quote:Op dinsdag 20 december 2016 22:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb wel 'ns kleding vooruit gestuurd omdat ik geen zin had in al te veel gezeul.
beterschap xquote:Op dinsdag 20 december 2016 22:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
botsing met voetbal en nou veel pijn
Is wel convenient ja.quote:Op dinsdag 20 december 2016 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb voor mn broertje en zusje heel veel kleding gekocht. Dat heb ik wel vooruit gestuurd.
denken jullie ook aan mijn linker ringvinger?quote:Op dinsdag 20 december 2016 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
we denken allemaal aan JC zn vinger.
jazeker zal het in gebed meenemenquote:Op dinsdag 20 december 2016 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
denken jullie ook aan mijn linker ringvinger?
In Azie willen ze nog wel eens helpen met je bagage als je business vliegt.quote:
En nog opdringerig ook voor een paar rupees.quote:Op dinsdag 20 december 2016 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Azie willen ze nog wel eens helpen met je bagage als je business vliegt.
In west-europa is dat niet het geval.
heh? Ik heb geen Vitesse kaartje gekocht?quote:Op dinsdag 20 december 2016 22:26 schreef supersof het volgende:
fokkie had je dat vitesse kaartje gekocht met die pathe code?
ik heb een code waarmee je tweede kaartje gratis krijgt
fokkie die mod heeft me waarschuwing gegeven omdat ik nummer in tt had weggehaaldquote:Op dinsdag 20 december 2016 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
heh? Ik heb geen Vitesse kaartje gekocht?
Denk dat we maar weer in opstand moeten komen en de fokstok moeten gijzelenquote:Op dinsdag 20 december 2016 23:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
fokkie die mod heeft me waarschuwing gegeven omdat ik nummer in tt had weggehaald
Heel goed.quote:Op dinsdag 20 december 2016 23:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
fokkie die mod heeft me waarschuwing gegeven omdat ik nummer in tt had weggehaald
pff vorige keer al drie uur voor moeten reizenquote:Op dinsdag 20 december 2016 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat we maar weer in opstand moeten komen en de fokstok moeten gijzelen
zal wel meevallenquote:Op dinsdag 20 december 2016 11:50 schreef Leonos het volgende:
[..]
Snap hem al. Wacht eerst even de kaartverkoop af i.v.m. maatregelen vanuit de UEFA.
Denk dat we een kleiner of geen uitvak krijgenOf verplichte combi onzin.
ik heb alles al geregeld jaquote:
Ik misschien wel, maar wat moet ik tot zondag daar?quote:Op woensdag 21 december 2016 14:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb alles al geregeld ja
heb alleen twee extra terugvluchent op zondag over
dus als je iemand weet geef ik ze graag tegen een kleine vergoeding weg
wat iedereen in het oostblok doet?quote:Op woensdag 21 december 2016 14:48 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik misschien wel, maar wat moet ik tot zondag daar?
mijn broertje gaat dat weekend naar dortmundquote:Op woensdag 21 december 2016 14:51 schreef Leonos het volgende:
hoe kom je dan aan tickets voor zondag terug?
Gay.quote:Op woensdag 21 december 2016 16:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In mijn hart is hij voor mij altijd aanwezig
wat moet ik hier nu op zeggenquote:Op woensdag 21 december 2016 16:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In mijn hart is hij voor mij altijd aanwezig
dat je het een lieve opmerking vindtquote:
is het niet een beetje engquote:Op woensdag 21 december 2016 17:03 schreef supersof het volgende:
[..]
dat je het een lieve opmerking vindt
Het gaat dan natuurlijk om Maccie na het sporten he Hansquote:Op donderdag 22 december 2016 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij eet ook vaak genoeg wat rond deze tijd.
ben aan het bulken tochquote:Op donderdag 22 december 2016 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat dan natuurlijk om Maccie na het sporten he Hans
ben je in den Haag aan het swipenquote:Op donderdag 22 december 2016 00:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb tinder weer erop gegooid en wat is ons land toch gezegend met veel knappe mannen
Kan jij wel hebben jaquote:
mc is wel makkelijkst om aan veel kcal te komenquote:
En je hebt na half uur weer honger dus dat is ook mooi meegenomen.quote:Op donderdag 22 december 2016 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mc is wel makkelijkst om aan veel kcal te komen
Als je 1000 kcal rijst moet eten ben je wel even bezig
ga zo nog een keerquote:Op donderdag 22 december 2016 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En je hebt na half uur weer honger dus dat is ook mooi meegenomen.
quote:
Als Mortaxx er vrolijk van wordt, moet Mortaxx het gewoon doen.quote:Op donderdag 22 december 2016 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat dan natuurlijk om Maccie na het sporten he Hans
Nee wil jou tot zo ver mogelijk ontwijken in mn levenquote:Op donderdag 22 december 2016 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ben je in den Haag aan het swipen
weet je waar ik echt vrolijk van word. Jij zou me daar mee kunnen helpenquote:Op donderdag 22 december 2016 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Mortaxx er vrolijk van wordt, moet Mortaxx het gewoon doen.
Nou?quote:Op donderdag 22 december 2016 00:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
weet je waar ik echt vrolijk van word. Jij zou me daar mee kunnen helpen
Kijk ook ff in VBL gaat het ook weer mis.quote:Op donderdag 22 december 2016 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
DE NUMMERING AANPASSEN JAJAJAJA
Nee.
Ik zie het. Ik laat ze nog even hun gang gaan en voor ik ga slapen zet ik het wel goed.quote:Op donderdag 22 december 2016 00:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Kijk ook ff in VBL gaat het ook weer mis.
Ben je daar wel in de mood voor dan?quote:Op donderdag 22 december 2016 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie het. Ik laat ze nog even hun gang gaan en voor ik ga slapen zet ik het wel goed.
Ik ben in de mood.quote:Op donderdag 22 december 2016 00:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben je daar wel in de mood voor dan?
Meest hypocriete met die klootzakjes is dat ze stuk voor stuk massaal neeJUICHEN wanneer de nummering een of ander jubileum bereikt.
Ik KOTS van ze.
ah toequote:Op donderdag 22 december 2016 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
DE NUMMERING AANPASSEN JAJAJAJA
Nee.
quote:Op donderdag 22 december 2016 00:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben je daar wel in de mood voor dan?
Meest hypocriete met die klootzakjes is dat ze stuk voor stuk massaal neeJUICHEN wanneer de nummering een of ander jubileum bereikt.
Ik KOTS van ze.
Mwah, als je iemand langs ziet lopen die zo lelijk is dat je er braakneigingen van krijgt kots je van iemandquote:Op donderdag 22 december 2016 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens, Elan. Je kotst niet van iemand, maar je kotst op iemand.
Zal het even aan GGMM voorleggen, moment.quote:Op donderdag 22 december 2016 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens, Elan. Je kotst niet van iemand, maar je kotst op iemand.
Kut nummer is datquote:Op donderdag 22 december 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
Zozo
The Sound of SIlence van 44 naar 23 gegaan in de top 2000Netjes netjes
Beter dat nu Bowie en Prince hoog staan omdat ze de pijp uit zijn in ieder geval. Vooral Prince. Echt. Wat een matige muziek is datquote:
Staat Bridge over Troubled water hoog? En The Boxer.quote:Op donderdag 22 december 2016 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter dat nu Bowie en Prince hoog staan omdat ze de pijp uit zijn in ieder geval. Vooral Prince. Echt. Wat een matige muziek is dat
Ik heb de boel rechtgezet.quote:Op donderdag 22 december 2016 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal het even aan GGMM voorleggen, moment.
Fijn.quote:
Het ging om McDonalds voerquote:Op donderdag 22 december 2016 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij eet ook vaak genoeg wat rond deze tijd.
52quote:Op donderdag 22 december 2016 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Staat Bridge over Troubled water hoog?
McDonald's is heerlijkquote:Op donderdag 22 december 2016 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het ging om McDonalds voer
Verder is rond middernacht een prima tijd voor eten.
dan neem ik wel zo'n rare tosti van jouquote:Op donderdag 22 december 2016 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je je darmen wil reinigen ja.
Daar heb ik nog nooit last van gehad, en ze zijn ook nog eens heerlijk om op te eten.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan neem ik wel zo'n rare tosti van jou
Robinook is het hier niet mee eensquote:Op donderdag 22 december 2016 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit last van gehad, en ze zijn ook nog eens heerlijk om op te eten.
Maar dat is een smerig varken.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Robinook is het hier niet mee eens
nou ja zegquote:Op donderdag 22 december 2016 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat is een smerig varken.
Een of ander achterlijk wicht die mijn tosti ging afkraken terwijl daar geen enkele aanleiding toe was. En zichzelf wel elke dag volproppen met achtgangenmenu's, die zullen wel bezorgd worden want zelf kan ze de kamer niet meer uit.quote:
Ah een soort madame Paon.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een of ander achterlijk wicht die mijn tosti ging afkraken terwijl daar geen enkele aanleiding toe was. En zichzelf wel elke dag volproppen met achtgangenmenu's, die zullen wel bezorgd worden want zelf kan ze de kamer niet meer uit.
Jouw wok-topic is wel echt tenenkrommend Mikeyquote:
Dat heb ik echt voor het laatst gedaan tijdens een klassenuitje op de middelbare school.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw wok-topic is wel echt tenenkrommend Mikey
Ah was jij die kut mod toen.quote:
Wokken is sowieso kut.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw wok-topic is wel echt tenenkrommend Mikey
Nou ja, het is vooral een beetje idioot om in een wokrestaurant neer te kijken op mensen die daar iets etenquote:Op donderdag 22 december 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik echt voor het laatst gedaan tijdens een klassenuitje op de middelbare school.
Het is godverdomme patat.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wokken is sowieso kut.
Maar het is typisch Nederlands dat van die tokkie figuren er nog friet en frikandellen gaan eten ook dat ligt er voor kinderen.
nope ik kan het weten vlaamse schoonfamilie. een patat is een aardappel.quote:
Wij gingen altijd buffetje bij van der Valk doen, dat is ook niet veelquote:Op donderdag 22 december 2016 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, het is vooral een beetje idioot om in een wokrestaurant neer te kijken op mensen die daar iets etenAangezien het hele wokidee gewoon pauperig is
Dus het maakt dan ook geen fuck uit of je patat eet of foe yong hai. Die bami en nasi zijn daar trouwens toch teringsmerig.
Ik moet ook elk jaar met m`n oma en familie daarheenWas een keer niet mee gegaan, gingen ze tapas eten
Ga ik dit jaar weer mee: Ja ze wilde weer wokken
![]()
Mja, na veel gegeten te hebben tijdnes kerst eet ik dan vaak ook maar gewoon beetje patat met kipsate hoor, kan mij het schelen. Ga ik niet weer 4 borden vlees wokken.
Ja in België misschien, hier niet.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
nope ik kan het weten vlaamse schoonfamilie. een patat is een aardappel.
Ach als je het ziet liggen snap ik best dat je het op je bord gooitquote:Op donderdag 22 december 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
Beter dan mensen die bij de wok sushi gaan eten![]()
![]()
Dan ben je echt niet goed hoorGa dan naar een sushirestaurant waar ze gewoon goeie sushi verkopen
Mwah, je weet dat het een stuk minder lekker is. Maar van mij mogen ze die hele wok afschaffen verder.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach als je het ziet liggen snap ik best dat je het op je bord gooit
Je kan ook je familie gewoon overtuigen dat er betere eetgelegenheden zijn.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, je weet dat het een stuk minder lekker is. Maar van mij mogen ze die hele wok afschaffen verder.
Nah, mijn oma is echt vreselijk wat dat betreft.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan ook je familie gewoon overtuigen dat er betere eetgelegenheden zijn.
Paar jaar terug nog naar zo'n restaurant geweest waar je gewoon onbeperkt gerechtjes van de kaart kon bestellen. En dan was het geen weggooi voedsel maar gewoon goed vlees en vis. Helaas kon ik de kaart niet helemaal afvinken, want toen ging de keuken dicht
Als je zelf een leuk, tof restaurant zoekt en dat voorstelt zal ze er best akkoord mee gaan toch?quote:Op donderdag 22 december 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, mijn oma is echt vreselijk wat dat betreft.
Ik zie haar 1 keer per jaar, en dat is bij het wokken. Dus ja. Ik heb niet veel inbrengquote:Op donderdag 22 december 2016 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je zelf een leuk, tof restaurant zoekt en dat voorstelt zal ze er best akkoord mee gaan toch?
Dat is toch vreselijk johquote:Op donderdag 22 december 2016 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie haar 1 keer per jaar, en dat is bij het wokken. Dus ja. Ik heb niet veel inbreng
quote:Op donderdag 22 december 2016 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch vreselijk joh
Ik ben maar blij dat mijn familie er zelf ook niet vrolijk van wordt. Alhoewel het wel goed is voor de smaak van mijn pa, want die schrok alweer toen ik voorstelde om eend of konijn te eten met kerst
Mijn pa wil gewoon een rollade met piepers erbijquote:Op donderdag 22 december 2016 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Kan die eend gemarineerd worden met smac?
Nee mja, te druk. En in mijn vrije weekenden ga ik dan geen 4 uur in de trein zitten om naar mn oma te gaan. Zo`n goeie band heb ik nou ook weer niet met dr
Patat is het vlaams voor Aardappel zij hebben de frieten bedacht he,quote:Op donderdag 22 december 2016 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja in België misschien, hier niet.
We hebben de woorden aardappel en pieper daarvoor, patat is hetgeen wat uit de frituur komt.
Opzich is rollade niet verkeerd? Beetje simpel, maar oke. Ik ga gourmettenquote:Op donderdag 22 december 2016 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn pa wil gewoon een rollade met piepers erbij![]()
Nee snap ik, kan mezelf er ook slecht toe zetten om bij mijn oma langs te gaan. Krijg je weer die vragen hoe het met mij gaat enzo
Ik neem Vlaams niet serieus.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Patat is het vlaams voor Aardappel zij hebben de frieten bedacht he,
Dat kan niet uit luxe zijnquote:Op donderdag 22 december 2016 02:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe kunnen sommigen jarenlang tinder hebben gvd vind het nu al saai
Maar die reis naar Afrika heeft ze wel een heel ander perspectief op het leven gegeven he, dat moet je niet onderschattenquote:Op donderdag 22 december 2016 02:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Al dat geswipe en not so originele gesprekken en blote bast foto's inclusief reispics
Not sure if sarcasm or nahquote:Op donderdag 22 december 2016 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar die reis naar Afrika heeft ze wel een heel ander perspectief op het leven gegeven he, dat moet je niet onderschatten
Vreemde reactie welquote:Op donderdag 22 december 2016 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar die reis naar Afrika heeft ze wel een heel ander perspectief op het leven gegeven he, dat moet je niet onderschatten
Nee oké rollade kan soms wel, maar vind het wat saai en dan samen met piepers en groente die we het hele jaar door al hebben. Ontbreekt het kerstgevoel toch wat hè. Gourmetten lol, met de gehele familie?quote:Op donderdag 22 december 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich is rollade niet verkeerd? Beetje simpel, maar oke. Ik ga gourmettenOok al jaren niet meer gedaan overigens dus, vind het niet erg.
tweede kerstdag eten m`n broertje en z`n vriend mee. Dus dat wordt vast uitgebreid Aziatisch eten.
Drama ja. Heb je beide omas/opas nog?
Waarom denk je dat ik er altijd maanden mee kap. Dan doe ik het weer twee weken en weet ik weer waarom ik het eraf had gegooid.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe kunnen sommigen jarenlang tinder hebben gvd vind het nu al saai
Nee, alleen met die mutti. Doen niet zo moeilijk want gaan savonds gewoon filmpje pakken, niks mis meequote:Op donderdag 22 december 2016 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee oké rollade kan soms wel, maar vind het wat saai en dan samen met piepers en groente die we het hele jaar door al hebben. Ontbreekt het kerstgevoel toch wat hè. Gourmetten lol, met de gehele familie?
Nee ik heb nog maar één oma van 91 jaar, en die heeft niet meer alle energie zeg maar. We gaan dus ook niet meer uit eten met haar verjaardag, want dat kan ze niet meer aan.
Dat geloof ik best wel, maar het ermee dwepen van "Kijk mij eens betrokken zijn met het leed in de wereld" doet mij kotsen.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap je nu al te best, darling.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik er altijd maanden mee kap. Dan doe ik het weer twee weken en weet ik weer waarom ik het eraf had gegooid.
Welke film?quote:Op donderdag 22 december 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, alleen met die mutti. Doen niet zo moeilijk want gaan savonds gewoon filmpje pakken, niks mis mee
Ik ben tinder best gaan waarderen anders. Heeft mij prima avondjes opgeleverd.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik snap je nu al te best, darling.
quote:Op donderdag 22 december 2016 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat geloof ik best wel, maar het ermee dwepen van "Kijk mij eens betrokken zijn met het leed in de wereld" doet mij kotsen.
Het is echt vreselijk, echt maar 2/10 van de gesprekken zijn de moeite waard. En dan haakt nog de helft af of wil niet daten.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik snap je nu al te best, darling.
Denk La La Land.quote:
Ja dat weet ik, maar ik ging er toch even op in dat het ze echt best iets opgeleverd zal hebben.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik ging er toch even op in dat het ze echt best iets opgeleverd zal hebben.
Sommige wel ja. Maar de mensen die 300 fotos van Afrikaanse kinderen en een lepraziekenhuis online gooien vingeren zich na de reis af op hun eigen Instagram-profielquote:Op donderdag 22 december 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik ging er toch even op in dat het ze echt best iets opgeleverd zal hebben.
Emma Stone en Ryan Gosling, wat leuk.quote:
De rest is in 3dquote:Op donderdag 22 december 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klinkt mij wat te zoetsappig allemaal.
Vingeren zich af ja? Maar zo'n kennis van me ging daar ook heen, en is er niet zo van om alles te delen.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige wel ja. Maar de mensen die 300 fotos van Afrikaanse kinderen en een lepraziekenhuis online gooien vingeren zich na de reis af op hun eigen Instagram-profiel
Dat is echt een tyfushype, waardoor ik ook veel films gewoon daar niet kijk. En dan kan ik het opzich nog wel zien, maar krijg er koppijn van en vind die hype ook gewoon mensonterend.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2016 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vingeren zich af ja? Maar zo'n kennis van me ging daar ook heen, en is er niet zo van om alles te delen.
Kreeg ik nog wel een keer ruzie mee toen ik zei dat het enige wat ze in Afrika hebben 'honger' is. Toen werd ze wel wat mad, waarom weet ik niet.
Het gaat er meer om met wat voor instelling ze dat delen, ook op Tinder. Is voor mij vaak al een reden om het weg te swipenquote:Op donderdag 22 december 2016 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik chargeer ook wel wat natuurlijk. Reizen is sowieso goed voor je ontwikkeling.
quote:Kay praat over vrouwen alsof hij iets te kiezen heeft
'Daar zou ik het nooit op kunnen'
20 december 2016 door Jop Eikelboom en Rudolf Julius
“Nee man, niks aan.” Kay (27) neemt een slok van zijn biertje en kijkt zijn vrienden allemaal even aan. Eén van hen had een meisje een paar tafeltjes verderop ‘best leuk’ genoemd. “Dat type vind ik echt helemaal niks”, benadrukt hij.Kays vrienden besluiten zijn opmerking te negeren, maar hij geeft niet op. Hij kijkt om zich heen en wijst naar een ander meisje, aan de bar.
“Dat is al een stuk beter. Jammer dat ze net te dik is.” Kay veegt wat roos van zijn schouder en laat een boer. “Echt zonde, anders zou ik haar wel doen.”Hij bestelt een Jägerbomb bij de serveerster. Als ze wegloopt, gnuift hij. “Zou ik het ook nooit op kunnen.” De serveerster draait zich om. Kay begint te zweten en kijkt naar zijn kameraden voor hulp. “Ik had het over Doutzen”, stottert hij. “Ik moet naar huis.”Thuis bezoekt Kay de Instagram-pagina van Katja Schuurman. “Tering, oud geworden zeg”, typt hij driftig. Dan kruipt hij in zijn twijfelaar.
Sowieso zitten op tinder allemaal of lelijke of sociaal incapabele mensen.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het gaat er meer om met wat voor instelling ze dat delen, ook op Tinder. Is voor mij vaak al een reden om het weg te swipen
quote:
Je vergeet nog wel de groep leuke meisjes die gewoon een egoboost willen.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sowieso zitten op tinder allemaal of lelijke of sociaal incapabele mensen.
Anders hossel je wel een date in de kroeg.
Eens, je moet er wel warm van worden. Als je alleen maar iemand kiest omdat je wil iemand hebben slaagt het sowieso niet. Misschien als je alleen je lul er even in wil dippen, maar dat lijkt me echt helemaal niks.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ene kant wel onterecht.
Het is niet omdat je nog maagd bent of lang single dat je dan opeens geen smaak meer mag hebben en alles moet aannemen
Die zitten op tinder voor 'een leuk gesprek'. Niet serieus dus.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je vergeet nog wel de groep leuke meisjes die gewoon een egoboost willen.
Of die zelf niet graag de kroeg induiken.
Klopt wel, alleen een paar jaar terug misschien toen Tinder echt een hype was en iedereen erop zat. Maar nu echt alleen de wanhopige mensen het gebruiken is het maar matig.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die zitten op tinder voor 'een leuk gesprek'. Niet serieus dus.
Zodra ze echt leuk zijn worden ze wel aangesproken op het station of de bibliotheek natuurlijk.
Leuke meisjes van 20 zou je via tinder niet gaan regelen hoor. Iets jonger misschien wel.
Matig wil ik niet zeggen. Het is goed om af en toe te daten via tinder omdat je dan blijft 'oefenen' en als het goed gaat valt er ook soms iets uit te halen.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt wel, alleen een paar jaar terug misschien toen Tinder echt een hype was en iedereen erop zat. Maar nu echt alleen de wanhopige mensen het gebruiken is het maar matig.
Ik gebruik Tinder verder niet hoorquote:Op donderdag 22 december 2016 02:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar ik sta daar wel iets anders in dan jullie denk ik.
Ik vind puur daten met iemand om te oefenen wel wat matig. Dan verdoe je haar tijd ook als je haar niet als serieuze optie ziet (al ligt dat eraan hoe jullie er beide instaan). En ik heb zelf ook geen tijd te besteden aan iemand waarmee ik toch weet dat het niks wordt.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Matig wil ik niet zeggen. Het is goed om af en toe te daten via tinder omdat je dan blijft 'oefenen' en als het goed gaat valt er ook soms iets uit te halen.
Maar ik sta daar wel iets anders in dan jullie denk ik.
Wel andere datingapps?quote:Op donderdag 22 december 2016 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik gebruik Tinder verder niet hoor
Neequote:
Soms, maar niet om te scorenquote:
Nee eig niet, was wel lachen app inderdaadquote:
Mwa. Ben ik niet met je eens. Mijn sociale contacten zijn wel een stuk beter geworden van daten via tinder hoor. Het is toch eng in het begin ofzo. Dat is een voordeel als je met een meisje date die wel serieus leuk is. Nu durf ik bij iedereen gewoon lekker mijzelf te zijn. Je doet lekker je ding. Weet je dat het daar niet aan lag.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind puur daten met iemand om te oefenen wel wat matig. Dan verdoe je haar tijd ook als je haar niet als serieuze optie ziet (al ligt dat eraan hoe jullie er beide instaan). En ik heb zelf ook geen tijd te besteden aan iemand waarmee ik toch weet dat het niks wordt.
En oefenen heeft sowieso toch geen zin, als je date met iemand met wie je een klik hebt gaat het vanzelf. Dat kan je niet nabootsen.
Ik was echt goed in de GoT categoriequote:Op donderdag 22 december 2016 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee eig niet, was wel lachen app inderdaad
Ik kijk er echt zo vlak naar allemaal ook. Dat is matig als je er zo lang uit bent. Vraag me serieus weleens af of ik dat ooit nog weleens terug ga krijgenquote:
heb net weer gedownloadquote:Op donderdag 22 december 2016 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee eig niet, was wel lachen app inderdaad
Dat mezelf zijn doe ik sowieso wel bij een date (vast ook de reden dat ik er vaak mee faal)quote:Op donderdag 22 december 2016 02:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa. Ben ik niet met je eens. Mijn sociale contacten zijn wel een stuk beter geworden van daten via tinder hoor. Het is toch eng in het begin ofzo. Dat is een voordeel als je met een meisje date die wel serieus leuk is. Nu durf ik bij iedereen gewoon lekker mijzelf te zijn. Je doet lekker je ding. Weet je dat het daar niet aan lag.
In je leven ga je echt maar een keer of 4 klikken met mensen die relatiemateriaal zijn. Daar ga ik echt niet op wachten om dan pas een wip te krijgen.
Zodra ik een keer ben geweest ben ik wel weer emotioneel afhankelijk. Dat is dan mijn probleem
Dat is wat ik al mijn hele leven hebquote:Op donderdag 22 december 2016 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kijk er echt zo vlak naar allemaal ook. Dat is matig als je er zo lang uit bent. Vraag me serieus weleens af of ik dat ooit nog weleens terug ga krijgen
En tuurlijk mis ik het wel, ik bedoel. In mijn serieuze relaties was ik echt heel erg gelukkig. Mja. Ik kan me mezelf echt niet meer voorstellen met iemand zo naast mequote:Op donderdag 22 december 2016 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wat ik al mijn hele leven hebnja tot een tijdje terug was ik er wel echt naar op zoek, maar het boeit me nu ook allemaal wat minder. Ben ook wat cynisch over hoe een relatie is als ik anderen erover hoor.
Keertje grtd-toernooitje doenquote:
Heel je leven.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wat ik al mijn hele leven hebnja tot een tijdje terug was ik er wel echt naar op zoek, maar het boeit me nu ook allemaal wat minder. Ben ook wat cynisch over hoe een relatie is als ik anderen erover hoor.
Oh er is wel een bepaalde mate van nieuwsgierigheid, maar ik denk ook niet dat het allemaal heel boeiend is zo'n relatie. Of dat ik dat uberhaupt al aan kan, de hele tijd samen zijn weetjewel.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En tuurlijk mis ik het wel, ik bedoel. In mijn serieuze relaties was ik echt heel erg gelukkig. Mja. Ik kan me mezelf echt niet meer voorstellen met iemand zo naast me
Wat ik in jouw geval gewoon zou hebben is vooral enorme nieuwsgierigheid
Ik weet nog dat ik als onschuldige basisscholier zei "ik hoef nu nog geen verkering, dat komt op de middelbare school wel"quote:Op donderdag 22 december 2016 02:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heel je leven.![]()
Net alsof jij weet hoe je op je 13e daar naar toe keek.
Wat zou jij doen als je over pakweg 5/10 jaar nog maagd zou zijn? Zou je dan zoiets hebben, laat lekker zitten die ongein of zou je het toch willen proberen en dan maasr de betaalde weg opgaan?quote:Op donderdag 22 december 2016 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik als onschuldige basisscholier zei "ik hoef nu nog geen verkering, dat komt op de middelbare school wel"
Ach wat was ik toch naïef
Ik werd zelf ook gepest, maar soms nodigden de "stoere" jongens me dan wel weer uit voor hun feestjes of om met hun te chillen. En dat ging dan gewoon goed, ofzo.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:48 schreef Tjacka het volgende:
Ik weet dat ik op de basisschool altijd naar de gepeste kinderen ging om ermee te spelen en daarna weer naar de stoere jongens en dat heb ik nog steeds wel.
Misschien is het eerst handig om sociale contacten te onderhouden om überhaupt aan een relatie te denken.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je over pakweg 5/10 jaar nog maagd zou zijn? Zou je dan zoiets hebben, laat lekker zitten die ongein of zou je het toch willen proberen en dan maasr de betaalde weg opgaan?
Ik kan niet alles voorspellen, maar ik weet zeker dat ik nooit voor betaalde seks zal kiezen. Want de seks an sich boeit me niet zoveel, het gaat me dan meer om intimiteit delen met iemand die dat ook met mij wil doen. En hoe ik er nu in sta is dat als dat er niet van komt, dan is het zonde maar kan ik er wel mee leven.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je over pakweg 5/10 jaar nog maagd zou zijn? Zou je dan zoiets hebben, laat lekker zitten die ongein of zou je het toch willen proberen en dan maasr de betaalde weg opgaan?
Hij onderhoudt toch ook sociale contacten? Tenminste, van wat ik hoor hier.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Misschien is het eerst handig om sociale contacten te onderhouden om überhaupt aan een relatie te denken.
Ik 1 jaar in de kleuterklas denk ik.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik werd zelf ook gepest, maar soms nodigden de "stoere" jongens me dan wel weer uit voor hun feestjes of om met hun te chillen. En dat ging dan gewoon goed, ofzo.
Ik bedoel meer te zeggen. Zodra je je leven op orde heb. Komen de vrouwen vanzelf wel. Ook de leuke. Die indruk krijg ik bij JR niet.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij onderhoudt toch ook sociale contacten? Tenminste, van wat ik hoor hier.
Ik was zelf ook wel een naar pestventje soms op de basisschool hoor, dus wat dat betreft heb ik alle kanten wel meegemaaktquote:Op donderdag 22 december 2016 02:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik 1 jaar in de kleuterklas denk ik.
Jij bent ook gewoon een fijn persoon in de omgang dat meen ik oprecht.
Ah zo, ja dat denk ik ook wel.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik bedoel meer te zeggen. Zodra je je leven op orde heb. Komen de vrouwen vanzelf wel. Ook de leuke. Die indruk krijg ik bij JR niet.
Wel waar, daarom maak ik mezelf ook niet wijs dat ik nu aan de meid moet. Wordt zij echt niet gelukkig van, dus maar beter van niet. Wil het nu ook zelf oprecht niet, pas als ik iets meer mezelf "levend" voel.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik bedoel meer te zeggen. Zodra je je leven op orde heb. Komen de vrouwen vanzelf wel. Ook de leuke. Die indruk krijg ik bij JR niet.
nee joh dat afwachtendequote:Op donderdag 22 december 2016 02:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maakt niet uit lieverd. Vergeven.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was zelf ook wel een naar pestventje soms op de basisschool hoor, dus wat dat betreft heb ik alle kanten wel meegemaakt![]()
De laatste tijd ben ik dat niet echt meer denk ik, zwartgalliger dan normaalOok niet echt meer de energie om sociaal te doen (zoals jullie hebben gemerkt
)
Als je je leven op orde hebt zal je ook wel meer zelfvertrouwen hebben om meiden aan te spreken lijkt me.quote:
Ik heb het laatst voor het eerst gedaan. En kreeg ook nog een nummer. Maar dat soort dingen geven ook al een boost ofzo. Bij mij danquote:Op donderdag 22 december 2016 03:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je je leven op orde hebt zal je ook wel meer zelfvertrouwen hebben om meiden aan te spreken lijkt me.
Ik weet het meestal nooit zo snel van tevoren en probeer mezelf ertoe te zettenquote:Op donderdag 22 december 2016 03:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maakt niet uit lieverd. Vergeven.
Maar volgende keer gewoon iets eerder aangegeven.
(Al weet ik dat ik vreselijk ben om mee af te spreken natuurlijk.)
Maar wel naar om te horen man. Je bent echt een prima jongen dus naar om je dan zo deprimerend te zien ofzo.
Die drempel is bij mij nog steeds te hoog, vooral omdat je op het begin moet smalltalken en ik ben daar echt heel erg slecht in.quote:Op donderdag 22 december 2016 03:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb het laatst voor het eerst gedaan. En kreeg ook nog een nummer. Maar dat soort dingen geven ook al een boost ofzo. Bij mij dan
Wat had je liever in de plaats van smalltalk gehad dan?quote:Op donderdag 22 december 2016 03:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die drempel is bij mij nog steeds te hoog, vooral omdat je op het begin moet smalltalken en ik ben daar echt heel erg slecht in.
Dat je gewoon inhoudelijk over iets kan praten, al is het maar een tv-serie waar je theorieën over kan uitwisselen. Of dat bij films. Of inhoudelijk praten over sport of politiek (al weet ik daar weinig vanaf)quote:Op donderdag 22 december 2016 03:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat had je liever in de plaats van smalltalk gehad dan?
Dat hoeft in principe niet eens.quote:Op donderdag 22 december 2016 03:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die drempel is bij mij nog steeds te hoog, vooral omdat je op het begin moet smalltalken en ik ben daar echt heel erg slecht in.
jij pakt zo'n meisje meteen op haar bek?quote:Op donderdag 22 december 2016 03:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat hoeft in principe niet eens.
Praten over dat soort dingen kan ook wel redelijk smalltalk zijn hoor.quote:Op donderdag 22 december 2016 03:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je gewoon inhoudelijk over iets kan praten, al is het maar een tv-serie waar je theorieën over kan uitwisselen. Of dat bij films. Of inhoudelijk praten over sport of politiek (al weet ik daar weinig vanaf)
denk vooral dat je interessanter bentquote:Op donderdag 22 december 2016 03:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je je leven op orde hebt zal je ook wel meer zelfvertrouwen hebben om meiden aan te spreken lijkt me.
Bij smalltalk denk ik toch meer aan "wat voor werk/opleiding doe je?" "was echt slecht weer deze week hè" "hey heftig hè die aanslag in Berlijn". Dat zuigt alle energie uit mijn lichaam.quote:Op donderdag 22 december 2016 03:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Praten over dat soort dingen kan ook wel redelijk smalltalk zijn hoor.
Stel je komt net uit de bioscoop en je begint daar over tegen iemand, om maar een voorbeeld te geven
je moet gewoon stomdronken zijn. Dan weet je na afloop niet meer hoe maar is het wel geluktquote:Op donderdag 22 december 2016 03:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb het laatst voor het eerst gedaan. En kreeg ook nog een nummer. Maar dat soort dingen geven ook al een boost ofzo. Bij mij dan
Ik praat niet. Ik maak af en toe grapjes. Zeg 'ja, hmm ja'. Stel waarom vragen en geef het af en toe aan als ik ergens niet mee eens ben.quote:Op donderdag 22 december 2016 03:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jij pakt zo'n meisje meteen op haar bek?
gewoon over reizen pratenquote:Op donderdag 22 december 2016 03:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is wel logisch, maar als je je leven op orde hebt zal je dus ook wel werken of een opleiding volgend oid. Of blijkbaar veel sporten, ligt er maar net aan wat jij ziet als je leven op orde hebben. Maar als dat zo is kom je op die plekken weer dames tegen.quote:Op donderdag 22 december 2016 03:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk vooral dat je interessanter bent
Maar als je leven op orde hebt en verder kom je niet op plaatsen waar je vrouwen ontmoet gebeurt er ook niets
Ik luister heel slecht, als iets me echt niet interesseert denk ik dat uit mijn lichaamstaal heel snel blijkt dat ik niet luisterquote:Op donderdag 22 december 2016 03:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik praat niet. Ik maak af en toe grapjes. Zeg 'ja, hmm ja'. Stel waarom vragen en geef het af en toe aan als ik ergens niet mee eens ben.
Zodra vrouwen denken dat je luistert ben je een fijne gesprekspartner. Je hoeft niet eens te luisteren
Ik ook. Maar alleen mijn beste vriend heeft dat door. Is gewoon aan te leren hoorquote:Op donderdag 22 december 2016 03:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik luister heel slecht, als iets me echt niet interesseert denk ik dat uit mijn lichaamstaal heel snel blijkt dat ik niet luisterDus dat is een flinke opgave
Ik doe dan liever zelf mijn verhaalquote:Op donderdag 22 december 2016 03:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ook. Maar alleen mijn beste vriend heeft dat door. Is gewoon aan te leren hoor
Ben een strong independent woman. Dus iemand nodig hebben is sowieso geen optie.quote:Op donderdag 22 december 2016 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoopte dat je me nodig had, Flippa.
Ik moet even bijkomen van deze deceptie.
Nog even je haar kort en pittig doen nu.quote:Op donderdag 22 december 2016 19:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben een strong independent woman. Dus iemand nodig hebben is sowieso geen optie.
En kerstdagen vol met eten maken me lkkr moddervet.quote:Op donderdag 22 december 2016 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog even je haar kort en pittig doen nu.
Lekkere vetrollen om je aan beetje pakken tijdens seks toch.quote:Op donderdag 22 december 2016 19:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En kerstdagen vol met eten maken me lkkr moddervet.
Wat voor gala heb je
Feeder gezocht.quote:Op donderdag 22 december 2016 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekkere vetrollen om je aan beetje pakken tijdens seks toch.
Kerst, van school.
Zitten voldoende mannen op fok die van maatje meer houden.quote:Op donderdag 22 december 2016 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Feeder gezocht.
Oh leuk leuk leuk
84. Ik had gehoopt je nog in te halen ook, maar helaasquote:Op donderdag 22 december 2016 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://www.sporcle.com/g(...)layers-since-1999-00
Op hoeveel komen jullie
Ik had er 114![]()
Het is nog best lastig, al die miskopen wist ik wel maar al die jeugdspelers die een paar potjes mee hadden gedaan wist ik niet meer.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
84. Ik had gehoopt je nog in te halen ook, maar helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |