Ik heb de boel rechtgezet.quote:Op donderdag 22 december 2016 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal het even aan GGMM voorleggen, moment.
Fijn.quote:
Het ging om McDonalds voerquote:Op donderdag 22 december 2016 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij eet ook vaak genoeg wat rond deze tijd.
52quote:Op donderdag 22 december 2016 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Staat Bridge over Troubled water hoog?
McDonald's is heerlijkquote:Op donderdag 22 december 2016 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het ging om McDonalds voer
Verder is rond middernacht een prima tijd voor eten.
dan neem ik wel zo'n rare tosti van jouquote:Op donderdag 22 december 2016 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je je darmen wil reinigen ja.
Daar heb ik nog nooit last van gehad, en ze zijn ook nog eens heerlijk om op te eten.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan neem ik wel zo'n rare tosti van jou
Robinook is het hier niet mee eensquote:Op donderdag 22 december 2016 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit last van gehad, en ze zijn ook nog eens heerlijk om op te eten.
Maar dat is een smerig varken.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Robinook is het hier niet mee eens
nou ja zegquote:Op donderdag 22 december 2016 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat is een smerig varken.
Een of ander achterlijk wicht die mijn tosti ging afkraken terwijl daar geen enkele aanleiding toe was. En zichzelf wel elke dag volproppen met achtgangenmenu's, die zullen wel bezorgd worden want zelf kan ze de kamer niet meer uit.quote:
Ah een soort madame Paon.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een of ander achterlijk wicht die mijn tosti ging afkraken terwijl daar geen enkele aanleiding toe was. En zichzelf wel elke dag volproppen met achtgangenmenu's, die zullen wel bezorgd worden want zelf kan ze de kamer niet meer uit.
Jouw wok-topic is wel echt tenenkrommend Mikeyquote:
Dat heb ik echt voor het laatst gedaan tijdens een klassenuitje op de middelbare school.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw wok-topic is wel echt tenenkrommend Mikey
Ah was jij die kut mod toen.quote:
Wokken is sowieso kut.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw wok-topic is wel echt tenenkrommend Mikey
Nou ja, het is vooral een beetje idioot om in een wokrestaurant neer te kijken op mensen die daar iets etenquote:Op donderdag 22 december 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik echt voor het laatst gedaan tijdens een klassenuitje op de middelbare school.
Het is godverdomme patat.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wokken is sowieso kut.
Maar het is typisch Nederlands dat van die tokkie figuren er nog friet en frikandellen gaan eten ook dat ligt er voor kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |