abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167518682
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:48 schreef Tjacka het volgende:
Ik weet dat ik op de basisschool altijd naar de gepeste kinderen ging om ermee te spelen en daarna weer naar de stoere jongens en dat heb ik nog steeds wel.
Ik werd zelf ook gepest, maar soms nodigden de "stoere" jongens me dan wel weer uit voor hun feestjes of om met hun te chillen. En dat ging dan gewoon goed, ofzo.
Oh.
pi_167518684
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:49 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wat zou jij doen als je over pakweg 5/10 jaar nog maagd zou zijn? Zou je dan zoiets hebben, laat lekker zitten die ongein of zou je het toch willen proberen en dan maasr de betaalde weg opgaan?
Misschien is het eerst handig om sociale contacten te onderhouden om überhaupt aan een relatie te denken.
Groot fan van User Wotte
pi_167518686
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:49 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wat zou jij doen als je over pakweg 5/10 jaar nog maagd zou zijn? Zou je dan zoiets hebben, laat lekker zitten die ongein of zou je het toch willen proberen en dan maasr de betaalde weg opgaan?
Ik kan niet alles voorspellen, maar ik weet zeker dat ik nooit voor betaalde seks zal kiezen. Want de seks an sich boeit me niet zoveel, het gaat me dan meer om intimiteit delen met iemand die dat ook met mij wil doen. En hoe ik er nu in sta is dat als dat er niet van komt, dan is het zonde maar kan ik er wel mee leven.

Alhoewel ik op een bepaalde leeftijd wel kinderen wil en als dat er niet van komt dan hang ik mezelf maar op denk.
Oh.
pi_167518687
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:51 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Misschien is het eerst handig om sociale contacten te onderhouden om überhaupt aan een relatie te denken.
Hij onderhoudt toch ook sociale contacten? Tenminste, van wat ik hoor hier.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_167518691
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik werd zelf ook gepest, maar soms nodigden de "stoere" jongens me dan wel weer uit voor hun feestjes of om met hun te chillen. En dat ging dan gewoon goed, ofzo.
Ik 1 jaar in de kleuterklas denk ik.

Jij bent ook gewoon een fijn persoon in de omgang dat meen ik oprecht.
Groot fan van User Wotte
pi_167518703
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:52 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hij onderhoudt toch ook sociale contacten? Tenminste, van wat ik hoor hier.
Ik bedoel meer te zeggen. Zodra je je leven op orde heb. Komen de vrouwen vanzelf wel. Ook de leuke. Die indruk krijg ik bij JR niet.
Groot fan van User Wotte
pi_167518706
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:53 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ik 1 jaar in de kleuterklas denk ik.

Jij bent ook gewoon een fijn persoon in de omgang dat meen ik oprecht.
Ik was zelf ook wel een naar pestventje soms op de basisschool hoor, dus wat dat betreft heb ik alle kanten wel meegemaakt :')

De laatste tijd ben ik dat niet echt meer denk ik, zwartgalliger dan normaal :{ Ook niet echt meer de energie om sociaal te doen (zoals jullie hebben gemerkt ;( )
Oh.
pi_167518709
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:55 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ik bedoel meer te zeggen. Zodra je je leven op orde heb. Komen de vrouwen vanzelf wel. Ook de leuke. Die indruk krijg ik bij JR niet.
Ah zo, ja dat denk ik ook wel.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_167518716
quote:

[..]

Wel waar, daarom maak ik mezelf ook niet wijs dat ik nu aan de meid moet. Wordt zij echt niet gelukkig van, dus maar beter van niet. Wil het nu ook zelf oprecht niet, pas als ik iets meer mezelf "levend" voel.
Oh.
pi_167518730
quote:

[..]

nee joh dat afwachtende
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_167518734
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik was zelf ook wel een naar pestventje soms op de basisschool hoor, dus wat dat betreft heb ik alle kanten wel meegemaakt :')

De laatste tijd ben ik dat niet echt meer denk ik, zwartgalliger dan normaal :{ Ook niet echt meer de energie om sociaal te doen (zoals jullie hebben gemerkt ;( )
Maakt niet uit lieverd. Vergeven.

Maar volgende keer gewoon iets eerder aangegeven. :*

(Al weet ik dat ik vreselijk ben om mee af te spreken natuurlijk.)

Maar wel naar om te horen man. Je bent echt een prima jongen dus naar om je dan zo deprimerend te zien ofzo.
Groot fan van User Wotte
pi_167518736
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 03:01 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

nee joh dat afwachtende
Als je je leven op orde hebt zal je ook wel meer zelfvertrouwen hebben om meiden aan te spreken lijkt me.
Oh.
pi_167518737
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 03:01 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

nee joh dat afwachtende
Ook mee eens hoor. Daar niet van.
Groot fan van User Wotte
pi_167518740
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 03:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als je je leven op orde hebt zal je ook wel meer zelfvertrouwen hebben om meiden aan te spreken lijkt me.
Ik heb het laatst voor het eerst gedaan. En kreeg ook nog een nummer. Maar dat soort dingen geven ook al een boost ofzo. Bij mij dan
Groot fan van User Wotte
pi_167518742
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 03:03 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Maakt niet uit lieverd. Vergeven.

Maar volgende keer gewoon iets eerder aangegeven. :*

(Al weet ik dat ik vreselijk ben om mee af te spreken natuurlijk.)

Maar wel naar om te horen man. Je bent echt een prima jongen dus naar om je dan zo deprimerend te zien ofzo.
Ik weet het meestal nooit zo snel van tevoren en probeer mezelf ertoe te zetten _O- als je alleen was en al onderweg was had ik misschien wel gekomen omdat ik het dan lullig vond. Maar als je al met iemand was is het prima.

Ja ach, we moeten het ook niet groter maken dan het is. Zal wel weer goedkomen, maar ik heb mijn sociale dipjes.
Oh.
pi_167518747
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 03:05 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ik heb het laatst voor het eerst gedaan. En kreeg ook nog een nummer. Maar dat soort dingen geven ook al een boost ofzo. Bij mij dan
Die drempel is bij mij nog steeds te hoog, vooral omdat je op het begin moet smalltalken en ik ben daar echt heel erg slecht in.
Oh.
pi_167518750
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 03:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die drempel is bij mij nog steeds te hoog, vooral omdat je op het begin moet smalltalken en ik ben daar echt heel erg slecht in.
Wat had je liever in de plaats van smalltalk gehad dan?
pi_167518751
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 03:09 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wat had je liever in de plaats van smalltalk gehad dan?
Dat je gewoon inhoudelijk over iets kan praten, al is het maar een tv-serie waar je theorieën over kan uitwisselen. Of dat bij films. Of inhoudelijk praten over sport of politiek (al weet ik daar weinig vanaf)
Oh.
pi_167518754
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 03:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat hoeft in principe niet eens.
Groot fan van User Wotte
pi_167518757
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 03:12 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Dat hoeft in principe niet eens.
jij pakt zo'n meisje meteen op haar bek?
Oh.
pi_167518758
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 03:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat je gewoon inhoudelijk over iets kan praten, al is het maar een tv-serie waar je theorieën over kan uitwisselen. Of dat bij films. Of inhoudelijk praten over sport of politiek (al weet ik daar weinig vanaf)
Praten over dat soort dingen kan ook wel redelijk smalltalk zijn hoor.
Stel je komt net uit de bioscoop en je begint daar over tegen iemand, om maar een voorbeeld te geven
pi_167518762
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 03:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

denk vooral dat je interessanter bent

Maar als je leven op orde hebt en verder kom je niet op plaatsen waar je vrouwen ontmoet gebeurt er ook niets
Jij bent het zonnetje!!!
pi_167518763
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 03:13 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Praten over dat soort dingen kan ook wel redelijk smalltalk zijn hoor.
Stel je komt net uit de bioscoop en je begint daar over tegen iemand, om maar een voorbeeld te geven
Bij smalltalk denk ik toch meer aan "wat voor werk/opleiding doe je?" "was echt slecht weer deze week hè" "hey heftig hè die aanslag in Berlijn". Dat zuigt alle energie uit mijn lichaam.

Dat soort shit. Niet als je echt diepgaand over iets wil praten.
Oh.
pi_167518764
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 03:05 schreef Tjacka het volgende:

[..]

je moet gewoon stomdronken zijn. Dan weet je na afloop niet meer hoe maar is het wel gelukt
Jij bent het zonnetje!!!
pi_167518766
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 03:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

jij pakt zo'n meisje meteen op haar bek?
Ik praat niet. Ik maak af en toe grapjes. Zeg 'ja, hmm ja'. Stel waarom vragen en geef het af en toe aan als ik ergens niet mee eens ben.

Zodra vrouwen denken dat je luistert ben je een fijne gesprekspartner. Je hoeft niet eens te luisteren
Groot fan van User Wotte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')