abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167518436
Ik ga voor mijn verjaardag zelf koken. Echt zin in. :@
Groot fan van User Wotte
pi_167518438
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee oké rollade kan soms wel, maar vind het wat saai en dan samen met piepers en groente die we het hele jaar door al hebben. Ontbreekt het kerstgevoel toch wat hè. Gourmetten lol, met de gehele familie?

Nee ik heb nog maar één oma van 91 jaar, en die heeft niet meer alle energie zeg maar. We gaan dus ook niet meer uit eten met haar verjaardag, want dat kan ze niet meer aan.
Nee, alleen met die mutti. Doen niet zo moeilijk want gaan savonds gewoon filmpje pakken, niks mis mee :7
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_167518439
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:06 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Maar die reis naar Afrika heeft ze wel een heel ander perspectief op het leven gegeven he, dat moet je niet onderschatten
Dat geloof ik best wel, maar het ermee dwepen van "Kijk mij eens betrokken zijn met het leed in de wereld" doet mij kotsen.
Oh.
pi_167518440
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik er altijd maanden mee kap. Dan doe ik het weer twee weken en weet ik weer waarom ik het eraf had gegooid.
Ik snap je nu al te best, darling.
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_167518442
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nee, alleen met die mutti. Doen niet zo moeilijk want gaan savonds gewoon filmpje pakken, niks mis mee :7
Welke film?
Oh.
pi_167518447
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:08 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Ik ben tinder best gaan waarderen anders. Heeft mij prima avondjes opgeleverd.
Groot fan van User Wotte
pi_167518450
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat geloof ik best wel, maar het ermee dwepen van "Kijk mij eens betrokken zijn met het leed in de wereld" doet mij kotsen.
_O- Ik was sarcastisch man :+
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_167518451
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:08 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Het is echt vreselijk, echt maar 2/10 van de gesprekken zijn de moeite waard. En dan haakt nog de helft af of wil niet daten. _O-

De rest is sowieso allemaal onzin waar niks inzit.
Oh.
pi_167518453
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Welke film?
Denk La La Land.
pi_167518459
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:

[..]

_O- Ik was sarcastisch man :+
Ja dat weet ik, maar ik ging er toch even op in dat het ze echt best iets opgeleverd zal hebben.
Oh.
pi_167518461
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja dat weet ik, maar ik ging er toch even op in dat het ze echt best iets opgeleverd zal hebben.
O+
Groot fan van User Wotte
pi_167518464
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Sommige wel ja. Maar de mensen die 300 fotos van Afrikaanse kinderen en een lepraziekenhuis online gooien vingeren zich na de reis af op hun eigen Instagram-profiel
pi_167518467
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Denk La La Land.
Emma Stone en Ryan Gosling, wat leuk.

Klinkt mij wat te zoetsappig allemaal, misschien zet ik The Gremlins hier op met kerst.
Oh.
pi_167518469
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Klinkt mij wat te zoetsappig allemaal.
De rest is in 3d :r
pi_167518473
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:11 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Sommige wel ja. Maar de mensen die 300 fotos van Afrikaanse kinderen en een lepraziekenhuis online gooien vingeren zich na de reis af op hun eigen Instagram-profiel
Vingeren zich af ja? Maar zo'n kennis van me ging daar ook heen, en is er niet zo van om alles te delen.

Kreeg ik nog wel een keer ruzie mee toen ik zei dat het enige wat ze in Afrika hebben 'honger' is. Toen werd ze wel wat mad, waarom weet ik niet.
Oh.
pi_167518483
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:11 schreef Fok-it het volgende:

[..]

De rest is in 3d :r
Dat is echt een tyfushype, waardoor ik ook veel films gewoon daar niet kijk. En dan kan ik het opzich nog wel zien, maar krijg er koppijn van en vind die hype ook gewoon mensonterend.
Oh.
pi_167518484
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Vingeren zich af ja? Maar zo'n kennis van me ging daar ook heen, en is er niet zo van om alles te delen.

Kreeg ik nog wel een keer ruzie mee toen ik zei dat het enige wat ze in Afrika hebben 'honger' is. Toen werd ze wel wat mad, waarom weet ik niet.
:D Ik chargeer ook wel wat natuurlijk. Reizen is sowieso goed voor je ontwikkeling.
pi_167518497
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:13 schreef Fok-it het volgende:

[..]

:D Ik chargeer ook wel wat natuurlijk. Reizen is sowieso goed voor je ontwikkeling.
Het gaat er meer om met wat voor instelling ze dat delen, ook op Tinder. Is voor mij vaak al een reden om het weg te swipen
Oh.
pi_167518504
Dit ben ik wel _O-
quote:
Kay praat over vrouwen alsof hij iets te kiezen heeft
'Daar zou ik het nooit op kunnen'
20 december 2016 door Jop Eikelboom en Rudolf Julius

“Nee man, niks aan.” Kay (27) neemt een slok van zijn biertje en kijkt zijn vrienden allemaal even aan. Eén van hen had een meisje een paar tafeltjes verderop ‘best leuk’ genoemd. “Dat type vind ik echt helemaal niks”, benadrukt hij.Kays vrienden besluiten zijn opmerking te negeren, maar hij geeft niet op. Hij kijkt om zich heen en wijst naar een ander meisje, aan de bar.

“Dat is al een stuk beter. Jammer dat ze net te dik is.” Kay veegt wat roos van zijn schouder en laat een boer. “Echt zonde, anders zou ik haar wel doen.”Hij bestelt een Jägerbomb bij de serveerster. Als ze wegloopt, gnuift hij. “Zou ik het ook nooit op kunnen.” De serveerster draait zich om. Kay begint te zweten en kijkt naar zijn kameraden voor hulp. “Ik had het over Doutzen”, stottert hij. “Ik moet naar huis.”Thuis bezoekt Kay de Instagram-pagina van Katja Schuurman. “Tering, oud geworden zeg”, typt hij driftig. Dan kruipt hij in zijn twijfelaar.
Oh.
pi_167518512
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het gaat er meer om met wat voor instelling ze dat delen, ook op Tinder. Is voor mij vaak al een reden om het weg te swipen
Sowieso zitten op tinder allemaal of lelijke of sociaal incapabele mensen.

Anders hossel je wel een date in de kroeg.
Groot fan van User Wotte
pi_167518518
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit ben ik wel _O-

[..]

:D
Ene kant wel onterecht.

Het is niet omdat je nog maagd bent of lang single dat je dan opeens geen smaak meer mag hebben en alles moet aannemen
pi_167518536
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:17 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Sowieso zitten op tinder allemaal of lelijke of sociaal incapabele mensen.

Anders hossel je wel een date in de kroeg.
Je vergeet nog wel de groep leuke meisjes die gewoon een egoboost willen.

Of die zelf niet graag de kroeg induiken.
Oh.
pi_167518541
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:18 schreef Fok-it het volgende:

[..]

:D
Ene kant wel onterecht.

Het is niet omdat je nog maagd bent of lang single dat je dan opeens geen smaak meer mag hebben en alles moet aannemen
Eens, je moet er wel warm van worden. Als je alleen maar iemand kiest omdat je wil iemand hebben slaagt het sowieso niet. Misschien als je alleen je lul er even in wil dippen, maar dat lijkt me echt helemaal niks.
Oh.
pi_167518554
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je vergeet nog wel de groep leuke meisjes die gewoon een egoboost willen.

Of die zelf niet graag de kroeg induiken.
Die zitten op tinder voor 'een leuk gesprek'. Niet serieus dus.

Zodra ze echt leuk zijn worden ze wel aangesproken op het station of de bibliotheek natuurlijk.

Leuke meisjes van 20 zou je via tinder niet gaan regelen hoor. Iets jonger misschien wel.
Groot fan van User Wotte
pi_167518559
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:23 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Die zitten op tinder voor 'een leuk gesprek'. Niet serieus dus.

Zodra ze echt leuk zijn worden ze wel aangesproken op het station of de bibliotheek natuurlijk.

Leuke meisjes van 20 zou je via tinder niet gaan regelen hoor. Iets jonger misschien wel.
Klopt wel, alleen een paar jaar terug misschien toen Tinder echt een hype was en iedereen erop zat. Maar nu echt alleen de wanhopige mensen het gebruiken is het maar matig.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')