beterschap xquote:Op dinsdag 20 december 2016 22:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
botsing met voetbal en nou veel pijn
Is wel convenient ja.quote:Op dinsdag 20 december 2016 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb voor mn broertje en zusje heel veel kleding gekocht. Dat heb ik wel vooruit gestuurd.
denken jullie ook aan mijn linker ringvinger?quote:Op dinsdag 20 december 2016 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
we denken allemaal aan JC zn vinger.
jazeker zal het in gebed meenemenquote:Op dinsdag 20 december 2016 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
denken jullie ook aan mijn linker ringvinger?
In Azie willen ze nog wel eens helpen met je bagage als je business vliegt.quote:
En nog opdringerig ook voor een paar rupees.quote:Op dinsdag 20 december 2016 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Azie willen ze nog wel eens helpen met je bagage als je business vliegt.
In west-europa is dat niet het geval.
heh? Ik heb geen Vitesse kaartje gekocht?quote:Op dinsdag 20 december 2016 22:26 schreef supersof het volgende:
fokkie had je dat vitesse kaartje gekocht met die pathe code?
ik heb een code waarmee je tweede kaartje gratis krijgt
fokkie die mod heeft me waarschuwing gegeven omdat ik nummer in tt had weggehaaldquote:Op dinsdag 20 december 2016 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
heh? Ik heb geen Vitesse kaartje gekocht?
Denk dat we maar weer in opstand moeten komen en de fokstok moeten gijzelenquote:Op dinsdag 20 december 2016 23:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
fokkie die mod heeft me waarschuwing gegeven omdat ik nummer in tt had weggehaald
Heel goed.quote:Op dinsdag 20 december 2016 23:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
fokkie die mod heeft me waarschuwing gegeven omdat ik nummer in tt had weggehaald
pff vorige keer al drie uur voor moeten reizenquote:Op dinsdag 20 december 2016 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat we maar weer in opstand moeten komen en de fokstok moeten gijzelen
zal wel meevallenquote:Op dinsdag 20 december 2016 11:50 schreef Leonos het volgende:
[..]
Snap hem al. Wacht eerst even de kaartverkoop af i.v.m. maatregelen vanuit de UEFA.
Denk dat we een kleiner of geen uitvak krijgenOf verplichte combi onzin.
ik heb alles al geregeld jaquote:
Ik misschien wel, maar wat moet ik tot zondag daar?quote:Op woensdag 21 december 2016 14:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb alles al geregeld ja
heb alleen twee extra terugvluchent op zondag over
dus als je iemand weet geef ik ze graag tegen een kleine vergoeding weg
wat iedereen in het oostblok doet?quote:Op woensdag 21 december 2016 14:48 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik misschien wel, maar wat moet ik tot zondag daar?
mijn broertje gaat dat weekend naar dortmundquote:Op woensdag 21 december 2016 14:51 schreef Leonos het volgende:
hoe kom je dan aan tickets voor zondag terug?
Gay.quote:Op woensdag 21 december 2016 16:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In mijn hart is hij voor mij altijd aanwezig
wat moet ik hier nu op zeggenquote:Op woensdag 21 december 2016 16:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In mijn hart is hij voor mij altijd aanwezig
dat je het een lieve opmerking vindtquote:
is het niet een beetje engquote:Op woensdag 21 december 2016 17:03 schreef supersof het volgende:
[..]
dat je het een lieve opmerking vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |