gewoon over reizen pratenquote:Op donderdag 22 december 2016 03:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die drempel is bij mij nog steeds te hoog, vooral omdat je op het begin moet smalltalken en ik ben daar echt heel erg slecht in.
Ja dat is wel logisch, maar als je je leven op orde hebt zal je dus ook wel werken of een opleiding volgend oid. Of blijkbaar veel sporten, ligt er maar net aan wat jij ziet als je leven op orde hebben. Maar als dat zo is kom je op die plekken weer dames tegen.quote:Op donderdag 22 december 2016 03:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk vooral dat je interessanter bent
Maar als je leven op orde hebt en verder kom je niet op plaatsen waar je vrouwen ontmoet gebeurt er ook niets
Ik luister heel slecht, als iets me echt niet interesseert denk ik dat uit mijn lichaamstaal heel snel blijkt dat ik niet luisterquote:Op donderdag 22 december 2016 03:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik praat niet. Ik maak af en toe grapjes. Zeg 'ja, hmm ja'. Stel waarom vragen en geef het af en toe aan als ik ergens niet mee eens ben.
Zodra vrouwen denken dat je luistert ben je een fijne gesprekspartner. Je hoeft niet eens te luisteren
Ik ook. Maar alleen mijn beste vriend heeft dat door. Is gewoon aan te leren hoorquote:Op donderdag 22 december 2016 03:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik luister heel slecht, als iets me echt niet interesseert denk ik dat uit mijn lichaamstaal heel snel blijkt dat ik niet luisterDus dat is een flinke opgave
Ik doe dan liever zelf mijn verhaalquote:Op donderdag 22 december 2016 03:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ook. Maar alleen mijn beste vriend heeft dat door. Is gewoon aan te leren hoor
Ben een strong independent woman. Dus iemand nodig hebben is sowieso geen optie.quote:Op donderdag 22 december 2016 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoopte dat je me nodig had, Flippa.
Ik moet even bijkomen van deze deceptie.
Nog even je haar kort en pittig doen nu.quote:Op donderdag 22 december 2016 19:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben een strong independent woman. Dus iemand nodig hebben is sowieso geen optie.
En kerstdagen vol met eten maken me lkkr moddervet.quote:Op donderdag 22 december 2016 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog even je haar kort en pittig doen nu.
Lekkere vetrollen om je aan beetje pakken tijdens seks toch.quote:Op donderdag 22 december 2016 19:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En kerstdagen vol met eten maken me lkkr moddervet.
Wat voor gala heb je
Feeder gezocht.quote:Op donderdag 22 december 2016 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekkere vetrollen om je aan beetje pakken tijdens seks toch.
Kerst, van school.
Zitten voldoende mannen op fok die van maatje meer houden.quote:Op donderdag 22 december 2016 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Feeder gezocht.
Oh leuk leuk leuk
84. Ik had gehoopt je nog in te halen ook, maar helaasquote:Op donderdag 22 december 2016 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://www.sporcle.com/g(...)layers-since-1999-00
Op hoeveel komen jullie
Ik had er 114![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |