abonnement Unibet Coolblue
pi_167455967
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SilverSjoiis
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wolken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Peacefulll
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Evilaurian
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Whiteflower18
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Missladybug
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DevilsAndDust
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Debsterr
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Memoru
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Philomijn
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Krisvc
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Nolita
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DonnaRush
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Kirb
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G O+
Flav *O*

Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
SPOILER: Zwangerschapsmultivitaminen:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 31-12-2016 15:13:53 ]
Dit, dat, alles.
pi_167456056
Wow, voor het eerst dat ik een topic sloot! Gelukkig had ik vrij snel door hoe ik een nieuwe moest openen hehe...

Dit was mijn post:

MLB
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LDG, heb je altijd een regelmatige cyclus? Spannend!

Ben erg benieuwd naar de uitslag van je echo Whiteflower, ook omdat ik zelf benieuwd ben naar de werking van clomid.

Mindfuck voor Donna en Debbster, boeh!

Spannend Memoru!! Heb je een voorgevoel?

Cyclusdag 3 en ik ben begonnen met ovutesten onder het motto: je kan er niet vroeg genoeg bij zijn. :7 Haha!
En Debbster: schot in de roos, ik was soort van in de stad toen het begon, gelukkig op weg naar huis al. _O- Godzijdank was ik niet op mijn werk. Note to self: naast tampons etc ook schoon ondergoed in tas stoppen.

Ik heb een afspraak gemaakt bij een 'Hormoontrainer' om eens te onderzoeken wat voeding kan betekenen voor mijn PCOS. Lees hier en daar dat het een positief effect kan hebben. Eet sinds een jaar al behoorlijk gezond/gezonder dan eerst, maar ben op zoek naar betere handvaten/the next level. Ben ook op zoek naar wat meer ervaringsverhalen op het gebied van voeding/PCOS maar die vind ik nog niet zo snel...
Dit, dat, alles.
pi_167456170
Idd redelijk regelmatig hier doorgaans, kan wel eens n dag of drie verschillen, maar nu is het al 7 dagen :o. Verder doen mn borsten al pijn als ik er naar kijk en vind ik ineens iedereen ontzettend uit zn mond stinken _O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_167458067
Haha philo ik zou niet eens weten hoe je een nieuw deel opent.
Ik post gewoon niks als ik t vermoeden heb dat ik de laatste ben.
Maar hoe doe je dat dan? Leuk je met ovu testen bent begonnen!
Interessant ook die hormoontrainer.

LDG wat ontzettend spannend!

Over mijn dilemma. Bedankt iedereen voor het meedenken.
Ik ben er nog niet uit. Volgende week zal ik t bespreken met de arts, als ik het uitstrijkje laat doen. En gelukkig heb ik nog twee weken om erover na te denken.

In feite was t afgelopen half jaar al best spannend om zwanger te raken. Want als dat gelukt was, had ik dit nieuwe uitstrijkje niet kunnen laten doen.
pi_167458250
Okay, wat ik dacht dat het begin van de dijkdoorbraak was, was het toch niet. Ik snap niets meer van mijn lijf :').
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167459293
Memoru en ldg, vind het zo spannend voor jullie O+
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator dinsdag 20 december 2016 @ 07:24:30 #7
382129 crew  Donna
pi_167465853
Ughh wat onhandig Debsterr :?

Eens kijken of ik vandaag ongesteld wordt. Denk het wel, maar voel nog helemaal niks en normaal wel. Maar goed, normaal zegt ook niks blijkt maar weer met die stomme borsten. :')
pi_167466709
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 21:11 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

hey you O+ :o
Ik hoor hier niet, hoor ;-) Maar zag jou voorbij flitsen!
pi_167466747
Spannend bij velen hier, kom maar op met die streepjes!! *O*
  dinsdag 20 december 2016 @ 09:09:21 #10
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167466777
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 07:24 schreef DonnaRush het volgende:
Ughh wat onhandig Debsterr :?

Eens kijken of ik vandaag ongesteld wordt. Denk het wel, maar voel nog helemaal niks en normaal wel. Maar goed, normaal zegt ook niks blijkt maar weer met die stomme borsten. :')
Behoorlijk. Maar vanochtend leek er dan toch wel echt wat op gang te komen. Nou ja, hoef ik in ieder geval geen champagne over te slaan met oud & nieuw...
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator dinsdag 20 december 2016 @ 12:40:43 #11
382129 crew  Donna
pi_167470650
Toch is het steeds weer spannend, zo`n dag waarop je ongesteld moet/kan worden. :7
pi_167470773
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 12:40 schreef DonnaRush het volgende:
Toch is het steeds weer spannend, zo`n dag waarop je ongesteld moet/kan worden. :7
Echt he? Ga je testen of wacht je af?

Ik heb net getest en als ik heeeeeeel goed kijk en de test een beetje schuin hou dan lijk ik iets te zien. Maar ik geloof dat ik gewoon graag iets wil zien :')
Ik wacht nog even af en anders test ik donderdag ofzo weer
pi_167470898
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 12:47 schreef Memoru het volgende:

[..]

Echt he? Ga je testen of wacht je af?

Ik heb net getest en als ik heeeeeeel goed kijk en de test een beetje schuin hou dan lijk ik iets te zien. Maar ik geloof dat ik gewoon graag iets wil zien :')
Ik wacht nog even af en anders test ik donderdag ofzo weer
Foto in negatief zetten en uploaden. Dan zullen wij ons tweedestreepjelicht er eens over laten schijnen. :7
Dit, dat, alles.
pi_167471180
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nja zie zelf zo niks.
  dinsdag 20 december 2016 @ 13:21:18 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_167471481
Ik zie wel iets maar dat is echt te vaag om conclusies aan te verbinden. Spannend!
disclaimer
  Moderator dinsdag 20 december 2016 @ 13:22:54 #16
382129 crew  Donna
pi_167471525
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 12:47 schreef Memoru het volgende:

[..]

Echt he? Ga je testen of wacht je af?

Ik heb net getest en als ik heeeeeeel goed kijk en de test een beetje schuin hou dan lijk ik iets te zien. Maar ik geloof dat ik gewoon graag iets wil zien :')
Ik wacht nog even af en anders test ik donderdag ofzo weer
Ik wacht sowieso. Vorige maand werd ik midden op de middag ongesteld dus dat zou nu zomaar weer kunnen. Zeker omdat m'n vriend er bijna niet was tijdens de vruchtbare dagen. Zou bijzonder zijn als het dan alsnog raak is haha.

Spannend voor jou zeg! ~:)
pi_167471892
Memoru ik zou morgenochtend of donderdag inderdaad nog een keer testen, hopelijk knalt ie er dan vanaf.

Ik lijk wat ongesteldheidskrampjes te hebben en wederom wat spotting zegmaar.. Zou fijn zijn als het op gang komt, dan lijkt het er in ieder geval op dat m'n cyclus zich eindelijk hersteld :). Mocht ik voor kerst nog niet ongesteld zijn test ik voor de zekerheid, zodat ik ongegeneerd aan de wijn kan *)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_167474117
@Stormqueen. Het is idd een beetje vaag. Kan ook een schaduw zijn.
@Donna: Je weet maar nooit;).
@Kirb: Ik hoop het!

Die van de foto is een test van de action. Ik ga zo meteen maar ff nieuwe testen halen. Waarschijnlijk die van de kruitvat. Hoor daar veel positieve dingen over
  dinsdag 20 december 2016 @ 15:01:33 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_167474182
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 14:58 schreef Memoru het volgende:
@Stormqueen. Het is idd een beetje vaag. Kan ook een schaduw zijn.
@Donna: Je weet maar nooit;).
@Kirb: Ik hoop het!

Die van de foto is een test van de action. Ik ga zo meteen maar ff nieuwe testen halen. Waarschijnlijk die van de kruitvat. Hoor daar veel positieve dingen over
Wel die goedkope pakken, die 2 voor 5 euro :Y
Ik testte ook pas laat positief met die action testen.
disclaimer
  dinsdag 20 december 2016 @ 15:06:18 #20
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_167474302
Ik zou lekker meteen op een k2v5 plassen ook :7 Meestal als je op de Action iets ziet, zie je dat op k2v5 nog een stuk beter.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator dinsdag 20 december 2016 @ 17:31:58 #21
382129 crew  Donna
pi_167477680
Ik hou het nog even spannend. Geen bloed, geen buikpijn o.i.d. :)
pi_167478124
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu ga ik dit topic snel weer uit mn volglijstje halen want anders "lekt" het misschien uit voordat ik het iemand heb verteld *)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 20 december 2016 @ 17:58:06 #23
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_167478290
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 17:50 schreef littledrummergirl het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu ga ik dit topic snel weer uit mn volglijstje halen want anders "lekt" het misschien uit voordat ik het iemand heb verteld *)
JAAAAAA dat moest toch ook wel :D Gefeliciteerd! Ook al lees je dit niet meer :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_167478306
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 17:50 schreef littledrummergirl het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu ga ik dit topic snel weer uit mn volglijstje halen want anders "lekt" het misschien uit voordat ik het iemand heb verteld *)
Super voor je ! Geniet ervan!
pi_167478318
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 17:58 schreef Valerie. het volgende:

[..]

JAAAAAA dat moest toch ook wel :D Gefeliciteerd! Ook al lees je dit niet meer :')
jawel hoor ;) :* thnx
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  Moderator dinsdag 20 december 2016 @ 18:21:47 #26
382129 crew  Donna
pi_167478800
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 17:50 schreef littledrummergirl het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu ga ik dit topic snel weer uit mn volglijstje halen want anders "lekt" het misschien uit voordat ik het iemand heb verteld *)
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_167479695
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 17:50 schreef littledrummergirl het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu ga ik dit topic snel weer uit mn volglijstje halen want anders "lekt" het misschien uit voordat ik het iemand heb verteld *)
Jaaaaaa gefeliciteerd! *O*
  dinsdag 20 december 2016 @ 18:57:46 #28
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_167479814
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 17:50 schreef littledrummergirl het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu ga ik dit topic snel weer uit mn volglijstje halen want anders "lekt" het misschien uit voordat ik het iemand heb verteld *)
Pics trouwens? Ik wil streepjes zien!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 20 december 2016 @ 19:08:23 #29
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167480110
Ldg, gefeliciteerd O+ *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167480402
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 december 2016 18:57 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Pics trouwens? Ik wil streepjes zien!


*O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_167480439
Ik zit al n uur soort van verdwaasd op de bank _O- vriend zit voluit te glunderen O+

Komt goed dit :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 20 december 2016 @ 19:41:27 #32
149959 SQ
snelle trees
pi_167481142
Dat zijn overtuigende strepen, gefeliciteerd! *O*

Enne, ik ga er even vanuit dat je niet in het updatetopic wil ;)
disclaimer
pi_167481150
Gefeliciteerd ldg! *O*

Memoru, ik zie een vage schaduw. :Y Spannend!

Donna houdt het ook nog even spannend.

Deb :*

Ik ben een beetje afwezig hier.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  dinsdag 20 december 2016 @ 20:54:41 #34
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167483826
Kris, :* terug. We kunnen 'm allebei wel gebruiken geloof ik.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167485276
Jaaaa, gefeliciteerd LDG!! *O* *O*

Nog even spannend voor memoru en donna.

Kris en Debsterr :* het is niet makkelijk, het wachten op. Merk wel dat als dan de vruchtbare dagen aanbreken ik weer goede moed krijg voor de volgende ronde. Hoe is dat voor jullie?

Ik ga aanschuiven op het wachtbankje. Nod is 2 januari, volgend jaar pas en dat voelt nog zoo lang. Terwijl het dat helemaal niet is natuurlijk. Hoop dat het de vriendengroep niet te erg opvalt dat ik met kerst en oudjaar niet drink. Wil het uit principe gewoon niet. Normaal drink ik ook niet veel, maar altijd wel wat..ergens toch handig dat ik dan zelf nog niet weet of het raak is, hoef ik niet te liegen :')
pi_167485539
Gefeliciteerd LDG! Dat kon ook haast bijna niet anders.

Dikke knuffel Kris en Deb. Het is ook gewoon lastig allemaal.
pi_167490789
Ldg gefeliciteerd!!

Ik heb vandaag de echo gehad na de eerste ronde clomid.

het was best positief. Wat ik eigenlijk niet verwacht had.
Ze kon helemaal geen eitjes vinden maar wel slijm wat dikker wordt. Terwijl ik vorige week wel eitjes in wording had. Tevens had ik gisteren een heel licht streepje op mijn ovulatietest en eergisteren was hij heel duidelijk. Het kan zo zijn dat ik een vroege eisprong gehad heb. Er is bloed geprikt en hoor donderdag meer.

mocht ik niet voor 2 januari ongesteld worden, dan mag ik testen. Anders wachten op Eem bloeding en dan weer clomid ronde 2.
pi_167492122
Nolita, ik ga denk ik even een ronde zonder testen e.d. doen en gewoon lekker genieten van de feestdagen, wijntjes en dat soort zaken, want ik was echt heel erg teleurgesteld deze ronde. Hopelijk geeft dat wat meer rust voor mij :). Merk dat ik nu constant ermee bezig ben.

En 2 januari, inderdaad ZO ver weg maar ook zo dichtbij! Spannend!

Whiteflower, dat klinkt goed, toch?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167492657
Gefeliciteerd ldg!

Kriscv
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Debbster, een ronde zonder testen en met wijntjes klinkt heel fijn. O+

Ben benieuwd Whiteflower! Wel goed kunnen mikken?

Memoru ik vond het moeilijk om wat te zien maar misschien morgen met ochtendurine wat beter resultaat? :Y

Spannende dagen tot je NOD Nolita. :)

Peace jouw NOD was ergens rond kerst toch? Wanneer krijg je de uitslag van die testen?
Dit, dat, alles.
  Moderator woensdag 21 december 2016 @ 09:36:38 #40
382129 crew  Donna
pi_167492775
Ik hou het nog steeds spannend. Nog geen bloed te zien en ook niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden.
pi_167493211
Spannend Donna! Wanneer is je NOD?
Dit, dat, alles.
  Moderator woensdag 21 december 2016 @ 10:09:07 #42
382129 crew  Donna
pi_167493265
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 10:05 schreef Philomijn het volgende:
Spannend Donna! Wanneer is je NOD?
Die was gisteren. :D
pi_167493907
LDG jaaaaa van harte!! *O*

Debster en Kris gewoon even een :* hopelijk genieten jullie wel van de feestdagen en is het in januari gewoon raak!

Klaag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vol goede moed op naar volgend jaar.

Behalve Donna, ik hoop dat je keihard twee streepjes piest nog dit jaar :D spannend hoor! (en de rest met hun NOD dit jaar natuurlijk ook :) )
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator woensdag 21 december 2016 @ 10:52:34 #44
382129 crew  Donna
pi_167493974
Nou, het kan snel veranderen. Ik kreeg een beetje buikpijn en ja hoor; bloed! Mijn zeer stipte lichaam heeft me in de steek gelaten.

Op naar 2017 O+
pi_167494623
Awww wat jammer. ;(
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_167494964
Ah Donna, ik was net begonnen met duimen voor je!

Kirb
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit, dat, alles.
pi_167495082
Mehhh Donna, zouden onze lichamen in de war zijn door de aankomende feestdagen? :* voor jou!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator woensdag 21 december 2016 @ 13:12:46 #48
382129 crew  Donna
pi_167496566
Ja geen idee, ik denk het. Stom! :*
Maar goed ik had ook niet echt een zwangerschap verwacht, m`n vriend was er tenslotte niet echt, maar je krijgt dan toch een beetje hoop.
Volgende maand dus de eerste echte ronde. Wie weet een mooi begin van 2017!
pi_167496859
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 11:55 schreef Philomijn het volgende:
Ah Donna, ik was net begonnen met duimen voor je!

Kirb
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rond 20 november iets wat erop leek, maar was na anderhalve dag alweer over (dit was na een strip microgynon 50). Nu wel weer wat spotting maar niks wat gewoon doorzet. Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen ;(
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_167497519
Oh ja, nu weet ik het weer, jou werd geadviseerd om even de pil te slikken zodat je daarna ongesteld zou worden. In het nieuwe jaar de huisarts weer bellen dan maar? Boeh. Super frustrerend.

Ik ga totdat ik geen kinderwens meer heb iig niet meer aan de pil/hormonale ac. Ik vond het nooit een probleem om hem te slikken maar nu denk ik: man man man wat een rotzooi. :(
Dit, dat, alles.
pi_167499055
Omg omg omg.... Ik zie iets!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Donna balen!!
pi_167499180
Ja! Gefeliciteerd! *O*
pi_167499576
Waaaahhh ik zie het ook!! Gefeliciteerd Memoru!! *O* *O* *O*
Dit, dat, alles.
pi_167499783
Gefeliciteerd Memoru! *O*
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  Moderator woensdag 21 december 2016 @ 16:14:10 #55
382129 crew  Donna
pi_167500255
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 15:27 schreef Memoru het volgende:
Omg omg omg.... Ik zie iets!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Donna balen!!
Jazeker, ik zie ook iets! Whoooooo.
pi_167500493
Jaaaa Memoru wat goed!! *O* *O* *O*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_167501229
LDG gefeliciteerd! *O*
Maar ook al haal je een topic zelf weg uit je 'MyAT' dan zien anderen het volgens mij nog wel staan als ze je naam aanklikken, toch? Ivm je opmerking over het uitlekken ;)

Memoru gefeliciteerd! *O*

En een hele dikke :* voor iedereen die 'm kan gebruiken! Proberen zwanger te worden is de grootste mindfuck die er bestaat. En of je nu een maand of 3 jaar aan het proberen bent, het is gewoon kut als het niet gaat zoals je zou willen. En dat mag je dan ook best kut vinden.
Als je er klaar voor bent, gewoon weer je schouders eronder en opnieuw proberen! ^O^
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  woensdag 21 december 2016 @ 17:08:12 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_167501528
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 15:27 schreef Memoru het volgende:
Omg omg omg.... Ik zie iets!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Donna balen!!
ik ook! Gefeliciteerd!
disclaimer
pi_167501568
Sorry Kris maar na 1 ronde bang zijn dat het niet lukt? Daar snap ik eerlijk gezegd weinig van :X Ik snap heel goed de teleurstelling bij elke ongesteldheid, want dat is elke keer gewoon balen. Maar in 1x zwanger worden is echt een wonder en gebeurt zelden dus 2x in 1 ronde zwanger zou eerder heel uitzonderlijk zijn geweest.

Gefeliciteerd voor de strepen! Ik zie een drummergirl en memoru *O* Anderen waarschijnlijk gemist de laatste tijd :@
pi_167501623
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 15:27 schreef Memoru het volgende:
Omg omg omg.... Ik zie iets!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Donna balen!!
Jaaaaa ik zie t ook! Gefeliciteerd *O* *O*
pi_167501716
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 17:10 schreef poelewoep het volgende:
Sorry Kris maar na 1 ronde bang zijn dat het niet lukt? Daar snap ik eerlijk gezegd weinig van :X Ik snap heel goed de teleurstelling bij elke ongesteldheid, want dat is elke keer gewoon balen. Maar in 1x zwanger worden is echt een wonder en gebeurt zelden dus 2x in 1 ronde zwanger zou eerder heel uitzonderlijk zijn geweest.

Gedachten zijn dan ook vrijwel nooit vrijwillig en zelden 100% logisch of rationeel ;)
Er zijn mensen die nog voordat ze goed en wel 'proberen' al bang zijn dat het nooit gaat lukken en mensen die na 5 jaar nog steeds vol vertrouwen hebben.

Alle ratio in de wereld verandert daar nu eenmaal niets aan. Wat niet helpt, is proberen zulke gedachten weg te stoppen; dan komen ze 3x zo hard terug. Gewoon uitspreken en 'laten bestaan', dan kun je daarna vanzelf weer verder! :)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  Moderator woensdag 21 december 2016 @ 17:26:17 #62
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167501888
LDG dat kon ook niet missen natuurlijk _O- *O*

En ook memoru, kom maar op met de streepjesregen O+ *O*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_167502062
Memoru, die zie ik ook! Gefeliciteerd!

Poelewoep, volgens mij komt wat ik probeer over te brengen anders bij jou over. Hoe jij mijn eigen post uitlegt heb ik het niet bedoeld. Ik doel voornamelijk op de spelletjes die mijn hoofd op het moment met me speelt, of die nou realistisch zijn of niet.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_167503081
En een hele dikke knuffel voor jou twist :* Ik las dat de ingreep meeviel, dat is in ieder geval fijn. :*

Verder helemaal eens met wat twist zegt over gevoelens/gedachten. Ik zeg tegen mijn man ook wel eens: het is een gevoel, en dat is er gewoon, hoewel je soms rationeel ook best weet dat het anders zit. Net als hoogtevrees of angst voor clowns :+ Ik denk dat Kriscv ook heus wel weet dat het vaak meerdere pogingen nodig heeft.
Dit, dat, alles.
pi_167504675
Ik reageer ook wel wat gevoelig omdat ik langer bezig ben natuurlijk (ruim een jaar, twee jaar als je voor clomid meetelt). Ik hoop dat iedereen met een grote wens snel zwanger is :*
pi_167504873
Gefeliciteerd memoru!
Ik kan de foto helaas niet zien.
Ik zie een pagina met allemaal reclamedingen en een groot wit veld in het midden.
Maar ik geloof je op je woord *O*
pi_167505053
Wat fijn zoveel streepjes, gefeliciteerd memoru!! *O*
pi_167505441
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 19:21 schreef poelewoep het volgende:
Ik reageer ook wel wat gevoelig omdat ik langer bezig ben natuurlijk (ruim een jaar, twee jaar als je voor clomid meetelt). Ik hoop dat iedereen met een grote wens snel zwanger is :*
En dat is ook niet gek hè, want dan heb je een compleet ander referentiekader! Dus logisch dat je er dan anders tegenaan kijkt. Mijn punt is juist dat jij daar op jouw beurt ook weer niks aan kan doen, en dat hoeft ook niet :*

Zoals ik al zei: het is gewoon flink kut, en bij jou is het dus al een hele tijd kut. En je hoop deel ik ook van harte! :*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_167519331
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 19:21 schreef poelewoep het volgende:
Ik reageer ook wel wat gevoelig omdat ik langer bezig ben natuurlijk (ruim een jaar, twee jaar als je voor clomid meetelt). Ik hoop dat iedereen met een grote wens snel zwanger is :*
:* logisch toch, maar ik denk dat het voor ons allemaal vooral het verschil is tussen rationeel en emotioneel. Ik weet ergens heus wel dat de kans per ronde klein is, zelfs voor een jong en gezond stel, maar toch voelt elke keer dat het niet lukt als een soort persoonlijk falen. Daar kan geen rationaliteit tegen op :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167519338
Wauw, is dit een aanstekelijk topic O+ gefeliciteerd Memoru! *O* *O*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167519719
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 19:21 schreef poelewoep het volgende:
Ik reageer ook wel wat gevoelig omdat ik langer bezig ben natuurlijk (ruim een jaar, twee jaar als je voor clomid meetelt). Ik hoop dat iedereen met een grote wens snel zwanger is :*
Dat is ook heel begrijpelijk. :* En ik denk dat iemand echt dat het wel even in 1x geregeld zou zijn dat ik dan net als jij zou reageren, maar dit las ik echt als "ik maak mezelf gek"-gedachte. :)
Dit, dat, alles.
pi_167522696
Gefeliciteerd LDG en Memoru! *O* *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167523772
Hallo allen,

Ben nieuw hier dus zal me even kort voorstellen.

33 jaar, getrouwd, zoontje van net 2 en grote wens voor een 2de kindje.
1ste zwangerschap via het ziekenhuis ivm pcos, maar sinds de bevalling een regelmatige cyclus (die ik voorheen zo goed als helemaal niet had)

Momenteel gek aan het worden van m'n lichaam: 1,5 week over tijd.. moe, gevoelige borsten, rommelende darmen..Ontzettend zwanger gevoel...... Maar geen 2de streepje op m'n test
pi_167524104
Welkom Blabla! Fijn dat je cyclus hersteld lijkt door je zwangerschap, maar wel vreemd dat je al 1,5 week over tijd bent zonder positieve test! Je hebt dus wel al 2 jaar een regelmatige cyclus nu?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167524145
Bedankt allemaal :* Hoop op meer streepjes voor iedereen!

Vriendlief gisteren: "Huhhh maar dat kan toch niet" Ik: "jaa maar je was er zelf bij toch:')" En nu kan hij niet meer stoppen met glimlachen haha.

Vriendlief maakt me vanmorgen wakker met een CB test.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij deze ga ik me melden in het andere topic. Ik wens iedereen het allerbeste toe en hoop jullie daar snel te zien
pi_167524357
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2016 13:11 schreef Debsterr het volgende:
Welkom Blabla! Fijn dat je cyclus hersteld lijkt door je zwangerschap, maar wel vreemd dat je al 1,5 week over tijd bent zonder positieve test! Je hebt dus wel al 2 jaar een regelmatige cyclus nu?
Ja, zo goed als (scheelt soms een dagje of 2) geen cyclus van 28 dagen maar van 35, maar wel regelmatig dus.
Ben bang dat mn lichaam spelletje met me speelt omdat ik het zo graag wil :(
pi_167527128
Welkom Blabla!

en gefeliciteerd Memoru! *O*
pi_167527507
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 13:23 schreef Blabla1983 het volgende:

[..]

Ja, zo goed als (scheelt soms een dagje of 2) geen cyclus van 28 dagen maar van 35, maar wel regelmatig dus.
Ben bang dat mn lichaam spelletje met me speelt omdat ik het zo graag wil :(
Frustrerend he :* wanneer had je het laatst getest..? Hoop dat je snel duidelijkheid hebt iig!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167546173
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:02 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Frustrerend he :* wanneer had je het laatst getest..? Hoop dat je snel duidelijkheid hebt iig!
Ja super frustrerend! Temperatuur blijft ook maar hoog.. Vanmorgen weer getest en weer negatief :(
Als ik volgende week nog niet ongesteld ben een bloedtest aanvragen bij de dokter denk ik
pi_167547131
Welkom Blabla! wow weer een regelmatige cyclus, wat fijn!

Maar wat ontzettend frustrerend van die witte testen en hoge temp. :( Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
Dit, dat, alles.
pi_167575349
Hoi! Pittige week gehad met alle festiviteiten rondom kerst op het werk. Daardoor niet heel goed stil kunnen staan bij de wachtweken, dat scheelt. Helaas voel ik me al weer precies zoals altijd: ik begin wat vocht vast te houden en de bekende lichte buikkrampjes komen opzetten. NOD is de 29e pas, maar dit past wel in het bekende patroon :{ Helaas geen tof verjaardagscadeau voor mij :'(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder zag ik streepjes voor Memoru, gefeliciteerd *O* Lekker vlot gedaan ;)

Blabla, welkom! Wat fijn dat je na de zwangerschap weer 'gereset' lijkt te zijn! Wel frustrerend dat je lichaam nu een spelletje met je lijkt te spelen. Heb je een drukke, stressvolle periode achter de rug?

En hoe gaat het met de rest? Veel meiden gaan weer richting de vruchtbare dagen denk ik? Succes! Op naar een mooi 2017 kindje O+
pi_167586908
Boh Peace dat is ook niet hoe ik jouw kerst voor je had gegund. ;( Wat moet het ontzettend frustrerend voor je zijn. Ik hoop ZO dat het binnenkort potdomme eens een keer raak is voor je. Ik vind het knap dat je zo optimistisch kan blijven tot nu toe. Ik hoop op goede uitslagen voor jullie, maar ook op hulp ofzo... want je wil niet dat er iets mis is maar ook weer niet eeuwen zonder resultaat verder gaan... niet dat dat zeker is. nou ja, je snapt me vast.

Hier rond oud&nieuw vruchtbare dagen als mijn cyclus volgens het boekje zou verlopen. Op de ovu-testen nu een suuuuper vaag tuurstreepje en dat is minder dan normaal dus ben benieuwd of die dikker/donkerder gaat zijn volgende week. En anders eind januari weer een afspraak bij de fertiliteitspoli.

Eerste week van januari een afspraak bij de hormoontrainer. Ben benieuwd wat zij voor me kan betekenen. En oh ja, ik ben begonnen met teunisbloemolie slikken. Eens kijken of dat mijn cyclus gaat verkorten.
Dit, dat, alles.
pi_167592102
Memoru; gefeliciteerd! *O*

Peacefull; heel spannend de uitslagen! Ik duim voor iets positiefs


Mijn lichaam vond rood ook wel bij de kerstdagen passen. De kans was uitermate klein dat het zou lukken, dus de teleurstelling is niet al te groot.
pi_167593025
Ik kom hier maar eens voorzichtig binnen schuifelen...

Voorstelrondje: 28 jaar, vriend is 32 en we hebben al een heerlijk jongetje van bijna 11 maanden.
We hebben net een nieuw huis en krijgen in februari de sleutel, dus nu ook genoeg ruimte voor uitbreiding (we hebben 5 slaapkamers :s)).
Sinds de geboorte geen hormonen gebruikt, vrij regelmatige cyclus. Deze maand voor het eerst weer proberen, mijn eisprong zou nu ongeveer moeten zijn, dus zou wel een leuk kerstkindje zijn dan ;)
Vorige keer 6 rondes geduurd, iedere ronde spannend rond de NOD, behalve de maand dat ik zwanger bleek. Drukste dag van het jaar op het werk en ik bleek al bijna een week over tijd toen ik er bij stil stond :')
Nu maar hopen dat het niet meteen in mijn hoofd gaat zitten allemaal }:|

Gefeliciteerd, memoru! Die eerste foto was al best duidelijk, de tweede niet te missen :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_167593577
Hier beginnen we deze maand ook weer, ik heb de ovulatie testen er bij liggen en ik verwacht mijn ei sprong aankomende week ergens. *O*
pi_167593718
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 22:26 schreef Philomijn het volgende:
Boh Peace dat is ook niet hoe ik jouw kerst voor je had gegund. ;( Wat moet het ontzettend frustrerend voor je zijn. Ik hoop ZO dat het binnenkort potdomme eens een keer raak is voor je. Ik vind het knap dat je zo optimistisch kan blijven tot nu toe. Ik hoop op goede uitslagen voor jullie, maar ook op hulp ofzo... want je wil niet dat er iets mis is maar ook weer niet eeuwen zonder resultaat verder gaan... niet dat dat zeker is. nou ja, je snapt me vast.

Hier rond oud&nieuw vruchtbare dagen als mijn cyclus volgens het boekje zou verlopen. Op de ovu-testen nu een suuuuper vaag tuurstreepje en dat is minder dan normaal dus ben benieuwd of die dikker/donkerder gaat zijn volgende week. En anders eind januari weer een afspraak bij de fertiliteitspoli.

Eerste week van januari een afspraak bij de hormoontrainer. Ben benieuwd wat zij voor me kan betekenen. En oh ja, ik ben begonnen met teunisbloemolie slikken. Eens kijken of dat mijn cyclus gaat verkorten.
Ik kreeg wel even een brokje in mijn keel :* Thnx. En je verwoord het goed. Je wil niet dat er iets is, maar dan krijg je wel hulp of zo. En toch hoop ik dat er niks is en dat het gewoon een keer raak kan en mag zijn.

Een oud & nieuw kindje! Dat zou gaaf zijn Philo. Hopelijk wordt het streepje snel donkerder en volgt er een eisprong. Wie weet krijg je door de teunisbloemolie en de hormoontrainer je cyclus weer enigszins op gang en in balans. Fijne dagen :*
pi_167593768
Meh, ondanks verwacht blijft het rot Coco :'( helaas. Toch fijne dagen toegewenst :*

Welkom LeSage! Ik hoop dat je hier
snel weer weg bent. Een half jaar voor de eerste zwangerschap is helemaal niet zo gek. Het blijft een gek kansspelletje.

Aloria: succes met mikken en veel plezier ;)
pi_167594249
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 11:08 schreef Peacefulll het volgende:
Meh, ondanks verwacht blijft het rot Coco :'( helaas. Toch fijne dagen toegewenst :*

Welkom LeSage! Ik hoop dat je hier
snel weer weg bent. Een half jaar voor de eerste zwangerschap is helemaal niet zo gek. Het blijft een gek kansspelletje.

Aloria: succes met mikken en veel plezier ;)
Ik gok er nu ook echt niet op dat het meteen raak is (hoewel er toch altijd teleurstelling is), ik vond de 6 rondes de vorige keer zeer respectabel. Zeker omdat ik geen gebruik maakte van ovulatietesten en we niet iedere maand heel actief waren op de goede momenten.

Ik hoop dat jij hier ook snel weg kan, het wordt nu toch wel eens tijd hè? :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_167603523
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 11:31 schreef LeSage het volgende:

[..]

Ik gok er nu ook echt niet op dat het meteen raak is (hoewel er toch altijd teleurstelling is), ik vond de 6 rondes de vorige keer zeer respectabel. Zeker omdat ik geen gebruik maakte van ovulatietesten en we niet iedere maand heel actief waren op de goede momenten.

Ik hoop dat jij hier ook snel weg kan, het wordt nu toch wel eens tijd hè? :*
Teleurstelling is er altijd en mag er zeker zijn :) Ongeacht de voorgeschiedenis, de wens is bij iedereen hetzelfde: een mooi, gezond kindje van jou en je geliefde :*
pi_167605505
Hoihoi iedereen,

Ik zie dat dit topic vrij actief is! Leuk om het allemaal binnenkort eens te gaan lezen..
Zelf ben ik helemaal nieuw op dit gebied.
Mijn man en ik praten vaak over kindjes krijgen, maar ja.. wel niet wel niet.. We willen heel graag, maar is het verstandig in deze tijd? Hoe gaan we dat doen met werk? En kan het financieel wel?
Het zijn allemaal vragen waarop geen pasklaar antwoord is..
Hoe zijn jullie hier mee omgegaan? Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
pi_167606307
Welkom nieuwe aanwas! Volgende kerst hopelijk voor iedereen met een kindje erbij of in ieder geval op komst!

Dromertje, er is ook een rammelaarstopic waarin de vragen spelen die jij ook benoemt. Daar heb ik ook een paar jaar mee gepost voordat ik hier ben aangesloten.

Vanavond de eerste beproeving zonder alcohol, hoop dat het niet opvalt! Heb iig geen smoes bedacht, gewoon geen zin door volle buik van het eten ofzo..
pi_167606316
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 22:29 schreef Dromertje23 het volgende:
Hoihoi iedereen,

Ik zie dat dit topic vrij actief is! Leuk om het allemaal binnenkort eens te gaan lezen..
Zelf ben ik helemaal nieuw op dit gebied.
Mijn man en ik praten vaak over kindjes krijgen, maar ja.. wel niet wel niet.. We willen heel graag, maar is het verstandig in deze tijd? Hoe gaan we dat doen met werk? En kan het financieel wel?
Het zijn allemaal vragen waarop geen pasklaar antwoord is..
Hoe zijn jullie hier mee omgegaan? Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Hallo Dromertje,
Het is zeker een spannende tijd! De overweging om er echt voor te gaan is voor iedereen anders. Als je even tussen de topics zoekt dan vind je 'het grote rammelaarstopic'. Dit is het topic voor mensen die wel een kinderwens hebben, maar er nog niet actief voor gaan (om verschillende redenen). Ik denk dat jouw vraag daar meer op z'n plek is en waar je beter een antwoord krijgt op je vragen.
Bij ons was een ander huis, minimaal één iemand met een baan en vast contract en ik wilde bijna klaar zijn met mijn studie. Dat was precies een jaar geleden.
Succes.
pi_167612693
Hm, onze kleine kan schudden met zijn hoofd en ja zeggen. Compleet willekeurig. Net vraagt vriend: 'Zou je broertjes of zusjes willen?' Schudt hij met zijn hoofd. 'Wil je liever alleen blijven?' Zegt hij: 'Ja'!
Ik denk dat ik er nog even over moet denken of we dit wel moeten willen :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_167615319
Welkom blabla! Wat vreemd van dat je overtijd bent zonder positieve test. Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt.

Peace, hopelijk houdt je lichaam je voor de gek en is het verdorie een keer raak. Maar als dat niet zo is dan hoop ik dat er iets simpels gevonden wordt wat makkelijk te verhelpen is. Ik gun iedereen die twee streepjes, maar jou gun ik het toch wel heel erg veel!

Welkom lesage! Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis. Hopelijk gauw twee streepjes! Succes met klussen (als in verbouwen enzo). Haha je kleine wil liever de aandacht voor zichzelf houden :)

Jaa Aloria!! Welkom terug! Huphup zaadjes, gauw weer streepjes plassen!
  dinsdag 27 december 2016 @ 13:34:06 #95
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167638620
Hoop dat iedereen fijne dagen heeft gehad! Nu op naar heel veel 2017 babies :)!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167645444
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 december 2016 13:34 schreef Debsterr het volgende:
Hoop dat iedereen fijne dagen heeft gehad! Nu op naar heel veel 2017 babies :)!
+1

Jullie zijn lief O+
pi_167670212
Heb je de beproeving kunnen doorstaan Nolita ?

Hier zit ik op dag 17 en nog geen ovulatie kunnen vinden grote kans dat ik te laat ben begonnen met testen. Op tweede kerstdag begonnen en dat was dag 15. Test deze week nog door en anders hoop ik dat ik een eerste kerstdag ei sprong heb gehad :o

Vorige maand had ik een 28 dagen cyclus met enorm veel ovulatie pijn en kon daarom ook erg makkelijk mijn ei vinden, dus nu alles weer netjes verloopt wilden we er weer voor gaan maar nu geen ovulatie pijn geen slijm helemaal niks grrr :')
pi_167679548
Onze rollercoaster is begonnen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167679836
Peace, wow, dat is nog eens nieuws wat rauw op je dak valt -O-. Fijn dat je er morgen meteen terecht kunt, anders dan een hele dikke knuffel kan ik je niet bieden op dit moment helaas ;(.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167681607
Oh Peacefull, wat een nieuws. Goed dat je morgen een gesprek hebt. Krijg je hopelijk veel vragen beantwoord. Dikke knuffel! :*
pi_167681946
Oh nee peace.. wat een klap :'(
Wat zul je je vreselijk voelen.
Was je man wel bij je toen je de uitslag kreeg? Of was je in je eentje? :'(
Heel veel sterkte morgen!
pi_167682671
Peace :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_167683922
Peacefulll, wat schrikken! Hopelijk kan de huisarts morgen veel van je vragen beantwoorden en je wellicht ook wat geruststellen. :*

Aloria, vervelend dat je je eisprong nog niet hebt kunnen vinden. Wie weet komt ie er toch nog aan komende week!
Hier de eerste beproeving eenvoudig doorstaan. Heb nog even getwijfeld om as zaterdag (2 dagen voor nod) te testen maar doe het toch maar niet. We merken het volgende week wel. Ik voel weer helemaal niets, dus denk niet dat het raak is deze ronde. Het gevoel dat ik heel graag wil dat het raak is wordt iedere ronde nog sterker, dat vind ik wel lastig.
  Moderator woensdag 28 december 2016 @ 21:00:29 #104
382129 crew  Donna
pi_167686400
Jemig Peacefull, wat een schrik. Hopelijk heb je morgen meer duidelijkheid en antwoorden. :*

Spannende dagen voor jou Nolita. Hopelijk is het raak!

Ik zit zelf op dit moment even in een dipje. Zonder heel labiel of zweverig te klinken (want dat ben ik beide echt niet) zit ik in een soort 'kan ik het allemaal wel' twijfelmodus. Ik wil enorm graag een zwangerschap en baby, dat gevoel is zoooo zoooo sterk. Maar ik vind het zo lastig of ik wel echt klaar ben voor een kind opvoeden, die verantwoordelijkheid, een ouder kind (ik vind de meeste kinderen niet echt leuk :') etc. etc. ). Ik baal ervan. Het gevoel van een zwangerschap wens en baby is zo groot, maar als ik aan alles denk wat erbij komt dan vliegt het me echt aan en ik weet niet of dat normaal is of niet.
M`n vriend zijn gevoel vliegt ook alle kanten op, maar hij is meer bang voor de babytijd haha. Dat heb ik nou weer totaal niet.
Vrouwen. Hormonen. Rotdingen. :(
pi_167687133
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 21:00 schreef DonnaRush het volgende:
Jemig Peacefull, wat een schrik. Hopelijk heb je morgen meer duidelijkheid en antwoorden. :*

Spannende dagen voor jou Nolita. Hopelijk is het raak!

Ik zit zelf op dit moment even in een dipje. Zonder heel labiel of zweverig te klinken (want dat ben ik beide echt niet) zit ik in een soort 'kan ik het allemaal wel' twijfelmodus. Ik wil enorm graag een zwangerschap en baby, dat gevoel is zoooo zoooo sterk. Maar ik vind het zo lastig of ik wel echt klaar ben voor een kind opvoeden, die verantwoordelijkheid, een ouder kind (ik vind de meeste kinderen niet echt leuk :') etc. etc. ). Ik baal ervan. Het gevoel van een zwangerschap wens en baby is zo groot, maar als ik aan alles denk wat erbij komt dan vliegt het me echt aan en ik weet niet of dat normaal is of niet.
M`n vriend zijn gevoel vliegt ook alle kanten op, maar hij is meer bang voor de babytijd haha. Dat heb ik nou weer totaal niet.
Vrouwen. Hormonen. Rotdingen. :(
Lieverd, dat is zo vreselijk normaal!! Je kiest voor een levensveranderend iets,en je weet niet hoe dat uit zal pakken.
De -kan ik het wel- zal 99% van alle aanstaande ouders herkennen.
En je eigen kind is zo vreselijk anders dan kinderen van een ander. Komt allemaal goed. ECHT :*
S. 2014
J. 2016
pi_167690475
Thnx voor alle lieve wensen, zie ook mijn bericht in 'als..' Ben nu te moe om het nog een keer te typen. Morgen hoop ik antwoorden te krijgen en deze ook daadwerkelijk op te slaan in mijn hoofd. Ik merk nu dat ik het telefoongesprek van vanmiddag gewoon kwijt ben. Ook niet zo gek eigenlijk. Manlief gaat mee morgen.
En Thnx Tombola voor het succesverhaal. Heeft niks met ons te maken maar is wel fijn om te lezen of zo.
Kus :*

Oh en Donna: heel normaal gevoel! ;)
pi_167690578
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 22:24 schreef Peacefulll het volgende:
Thnx voor alle lieve wensen, zie ook mijn bericht in 'als..' Ben nu te moe om het nog een keer te typen. Morgen hoop ik antwoorden te krijgen en deze ook daadwerkelijk op te slaan in mijn hoofd. Ik merk nu dat ik het telefoongesprek van vanmiddag gewoon kwijt ben. Ook niet zo gek eigenlijk. Manlief gaat mee morgen.
En Thnx Tombola voor het succesverhaal. Heeft niks met ons te maken maar is wel fijn om te lezen of zo.
Kus :*

Oh en Donna: heel normaal gevoel! ;)
Snap ik. En ik wilde niet overkomen als de eerste de beste buurvrouw met 'jaaaa vreselijk maar die-en-die hadden dat ook en TOCH....' maar ik heb bij tegenslag altijd behoefte aan idd succesverhalen :*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_167698437
Oh Peacefull dat komt inderdaad erg rauw op je dak vallen dan..... sterkte bij je huisartsen afspraak. !

[ Bericht 3% gewijzigd door Aloria op 29-12-2016 08:46:57 ]
  donderdag 29 december 2016 @ 09:13:09 #109
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_167698812
Volgens mij staat chlamydia er juist om bekend dat je er niets van hoeft te merken? Bij de vrouw in ieder geval. Ik was er ook altijd heel bang voor met die onvruchtbaar door chlamydia verhalen, maar volgens mij valt dat nog wel mee...

Maar goed, je gaat zo naar de dokter, die kan alles beter beantwoorden natuurlijk. Succes!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator donderdag 29 december 2016 @ 11:50:44 #110
382129 crew  Donna
pi_167702024
Hoelaat is je afspraak Peace?

Een van mijn beste vriendinnen kwam er na een paar miskramen achter dat dit veroorzaakt werd door chlamydia waar ze ook niks van gemerkt had natuurlijk. Ze hebben toen haar 'besmette' eierstok verwijderd (die zorgde voor de miskramen) en daarna heeft ze op natuurlijke wijze 2 kids gekregen. Best wel heftig zo`n operatie, maar er is veel mogelijk. Hopelijk krijg je vandaag veel info en antwoorden.

Bedankt voor jullie lieve woorden allemaal en de herkenning dat die twijfels/angsten normaal zijn. Moest er gisteren wel een beetje van huilen, maar m`n vriend was ook heel lief. Hij zat later wat te scrollen op FB en kwam toen een plaatje tegen met iets in de trend dat het juiste moment nooit komt en je soms gewoon beter in het diepe kunt springen.
O+
pi_167704221
Ach lieve Peacefull wat schrikken! :* Ik hoop dat je vandaag antwoord krijgt op al je vragen, ik weet er verder niets van dus alleen een dikke :*.

Donna heel herkenbaar hoor die gevoelens. Ik slinger ook nog wel eens heen en weer tussen ikwilnununueenbabyrammelll en misschienishetmaargoeddatiknietongesteldwordt.. maar uiteindelijk komt het vast goed. Die 9 maanden zwangerschap geven je ook alle tijd om eraan te wennen :) en zoals "ze" zeggen, je eigen kind is zoooo anders!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_167704353
Jezus, Peace, dat is niet het antwoord waar je op zit te wachten. Damn. Sterkte ermee. Ik hoop dat je een goed gesprek hebt gehad vandaag. :*

Donna, heel herkenbaar. Zelfs met een tweede heb ik het. En dat grote kind, daar groei je écht in mee.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_167704441
Jullie zijn lief :* Super slecht geslapen vannacht, mijn hoofd stond niet stil. Uiteindelijk rond uurtje of 3 toch in slaap gevallen. Eind van de middag kunnen we naar de huisarts. Ze had alleen nog maar 4 spoedplekken en daarna zou ze afwezig zijn tot 9 januari. Ja doei.... Tot die tijd met mijn hoofd zo vol met vragen zitten? Ben potverdorie morgen nog jarig ook ;( Gelukkig mochten we toch langs komen nog vandaag :)
pi_167709793
Peace, ik duim voor je, de huisarts kan vast je vragen beantwoorden. :*
pi_167710509
Sterkte peace. Misschien is dit zo'n situatie die je het beste in stapjes kunt ontleden.

Eerst gesprek met de arts.

Daarna misschien onderzoeken of er überhaupt schade is? Want misschien is er wel helemaal niks aangetast?

En dan maar weer verder zien.
Misschien is het zo wat behapbaarder?
pi_167712718
MLB: zo gaat het ook inderdaad. De HA was heel lief en heeft rustig en uitgebreid antwoord gegeven op onze vragen. Ze snapte ook heel goed dat ik weinig heb opgeslagen van het telefoongesprek gisteren. We hebben ook een toolkid meegekregen om ons beide nog te testen op actieve chlamydia, maar die kans is eigenlijk 0. Het is meer voor onze gemoedsrust. Het resultaat van die test hoeven we niet af te wachten. We worden sowieso doorverwezen naar de gyn. HA denkt dat we er over een maandje terecht kunnen.

En ik sta wel weer met twee beentjes op de grond: It ain't over. Het kan maar zo zijn dat het uiteindelijk meevalt en dat er nog gewoon op een natuurlijke weg een zwangerschap kan ontstaan :) en anders is er met de medische kennis van tegenwoordig nog heel veel mogelijk.
Phoe, geen sisser maar ik ga wel geruster 2017 in nu. Thnx voor alle lieve berichten :*
  donderdag 29 december 2016 @ 17:14:53 #117
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167713180
Fijn dat je weer wat geruster bent Peace, al snap ik dat het nog niet klaar is en nog spannend kan worden. Ik hoop dat het uiteindelijk heel erg meevalt :*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167714438
fijn dat je, voor zover mogelijk, ietswat gerustgesteld bent.
en ergens denk ik ook wel prettig dat je direct naar de gyn mag en de arts je niet laat doormodderen terwijl in je achterhoofd de chlamydia blijft rondspoken?
weet je al wat het traject bij de gyn gaat zijn of komt dat pas daar ter sprake?

ik duim dat het alsnog allemaal met een sisser afloopt.
pi_167731703
Fijn dat je wat geruster bent peacefulll. Ik hoop dat het maandje voorbij vliegt en je dan nog meer duidelijkheid krijgt van de gynaecoloog. :*
pi_167731765
Oh Peace, ik lees het nu pas :o wat een verschrikkelijk bericht, terecht dat je daar heel erg van schrikt ;( gelukkig nu wel een stappenplan, maakt het denk ik wat overzichtelijker voor jezelf.

Nolita, die gevoelens zijn heel herkenbaar. Nu we wachten op een eventuele tweede heb ik het zelfs nog meer. Het besef wat er allemaal mis zou kunnen gaan en wat ik dan zou moeten missen. En of ik de eerste niet tekort ga doen. Vrij irrationeel, maar je doet er niets aan.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_167733722
Oh Peace ik schrok me rot toen ik het las. :'( Wat ontzettend klote!! Wat zul je je boos en verraden voelen/hebben gevoeld. :'( :( ;(
Gelukkig kon je 's middags terecht bij de huisarts. Ga je vandaag bellen voor een afspraak bij de gyn? Ik hoop heel erg dat het allemaal meevalt. :* Heb zelf ook even een rondje Google gedaan maar je leest over vruchtbaarheid icm chlamydia wisselende verhalen dus daar heb je idd niets aan. Wel fijn dat het zaad van je man goed is.

Poeh zeg...

Heb je nog (wel eens) contact met je ex?
Dit, dat, alles.
pi_167737852
Happy birthday peace :*
pi_167740562
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goed, ik probeer dus een foto van mijn ovulatietesten te uploaden maar volgens mij gaat het niet helemaal goed... Nu voel ik me een nerd. Edit: inmiddels gefikst.

En ik had mobiel een hele post getypt maar toen ik eenmaal mijn foto wilde posten ging het mis. :')
Ik heb dus volgens mij mijn eisprong gespot. Vind het streepje van dag 12 wat dikker dan dag 13, wat vinden jullie? Ik blijf doortesten iig om eens te kijken hoe dit verloopt. Ben vandaag ook begonnen met tarwekiemolie slikken om eventuele innesteling te bevorderen.

Aloria weer terug... Heb je nog wel wat kunnen doen voor dag 15? :) Ik hoop dat het snel weer raak is voor jullie!

Nolita, die gedachten had ik ook toen ik bij de Rammelaars zat... En volgens mij reageerde Franny toen zelfs met de wijze woorden dat ze die gedachten zelfs had toen ze al een kind had. Ogen en neus dicht en springen denk ik maar!

[ Bericht 40% gewijzigd door Philomijn op 30-12-2016 15:32:49 ]
Dit, dat, alles.
pi_167741015
Ik kan je foto niet zien philo.

Even uploaden bij tiny pic en dan de [IMG] link hier neer zetten. Lukt dat?
pi_167741152
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 14:11 schreef Missladybug het volgende:
Ik kan je foto niet zien philo.

Even uploaden bij tiny pic en dan de [IMG] link hier neer zetten. Lukt dat?
Yes me so stupid. :@
Ik moet nu even naar een afspraak. Probeer het weer als ik terug kom. :)
Dit, dat, alles.
pi_167741547
Peacefull gefeliciteerd met je verjaardag!
Hopelijk kun je gauw terecht bij de gyn.

Philo ik ben benieuwd naar je ovutesten.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_167742463
Denk dat jullie laatste reacties niet voor mij maar voor donnarush bedoelt zijn? Ik denk ook dat het iedere keer weer een sprong in het diepe is waarvan je van tevoren gewoon niet weet hoe het zal gaan.

Ben ook benieuwd naar je ovulatietesten philomijn!
pi_167742894
*deelt taart uit*

Thnx voor de felicitaties *O* Wel een andere verjaardag dan alle voorgaande jaren. Tranen zitten nog hoog, maar ik heb vandaag genoeg afleiding.
Oh en Philo: ik heb, na 4 jaar geen contact te hebben gehad, mijn ex woe eens met het nieuws gebeld. Hij ontkent natuurlijk alles. Ik zin nog even op wraak.

Ik ben benieuwd naar je testen! Zal het dan zo zijn dat je cyclus nu weer op orde gaat komen? Zal je net zien nu je een afspraak hebt met de gyn, is het niet meer nodig ;)
Goed je best doen en wie weet plas je straks de eerste 2017 streepjes ;)
  vrijdag 30 december 2016 @ 14:57:04 #129
149959 SQ
snelle trees
pi_167743184
Gefeliciteerd peace!
Wat ik me afvraag: ik heb een beetje het gevoel dat je je ex beschuldigt van belazeren... maar hij kan het toch ook ongemerkt hebben gehad? Jij hebt zelf toch ook niet gemerkt dat je het had? En is het zeker dat het van hem komt?

(Niet om te stoken uiteraard. Maar misschien is het beschuldigen niet helemaal terecht en schrikt hij er net zo veel van als jij?)
disclaimer
pi_167744655
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
Gefeliciteerd peace!
Wat ik me afvraag: ik heb een beetje het gevoel dat je je ex beschuldigt van belazeren... maar hij kan het toch ook ongemerkt hebben gehad? Jij hebt zelf toch ook niet gemerkt dat je het had? En is het zeker dat het van hem komt?

(Niet om te stoken uiteraard. Maar misschien is het beschuldigen niet helemaal terecht en schrikt hij er net zo veel van als jij?)
Ik snap dat je dat zo zou denken. Maar zoals ik al eerder zei: mijn verhaal is vrij 'waterdicht'. Vandaar dat de schok ook zo groot is. Zonder een 'uitstapje tussendoor' van mijn ex of van mij is het onmogelijk dat ik het opgelopen heb. En ik weet wat ik heb gedaan...

Zonder al te veel van mijn en zijn anonimiteit weg te geven: fysiek was het voor hem onmogelijk om eerdere bedpartners te hebben gehad. Ik was zeker weten zijn eerste en hij de mijne. Daarbij hebben we een relatie van 10 jaar gehad in onze tiener/begin twintiger jaren (14-24 jaar) zonder een break-up tussendoor. De chlamydia heb ik in die tijd ergens opgelopen... And I know it wasn't me.
  vrijdag 30 december 2016 @ 15:26:40 #131
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_167744708
Je had jezelf ook een keer kunnen laten testen, natuurlijk.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_167744983
Gefeliciteerd Peace! :* Kan me voorstellen dat de tranen hoog zitten. Hopelijk heb je volgend jaar een hééle mooie verjaardag. :)

Oeps, Nolita en DonnaRush door elkaar gehaald, scuzi!

Fotootje van de testen doet het inmiddels.
Dit, dat, alles.
  vrijdag 30 december 2016 @ 15:32:30 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_167745001
Ah kijk, als jullie allebei elkaars eersten waren is het een ander verhaal. Maar van je huidige man kan het dus echt niet af komen? Of was jij ook zijn eerste?

In elk geval veel sterkte met het hele gedoe, hopelijk heb je er geen blijvende schade aan overgehouden :*
disclaimer
pi_167745591
Philo ik ben niet helemaal thuis in het aflezen van ovulatietesten maar hij lijkt wel iets donkerder te zijn nu. Wel heel minimaal. Hoort dat verschil niet groter te zijn?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  vrijdag 30 december 2016 @ 15:48:46 #135
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_167745774
Bij een positieve ovulatietest hoort de teststreep minimaal even donker als de controlestreep te zijn
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_167745832
Jeetje Peace wat een schok moet dat zijn! :o Shit zeg!
Hopelijk krijg je snel antwoord van de gyn op al je vragen en valt de nasleep mee! :*

Ik heb er verder totaal geen verstand van hoor, maar moet je man niet ook sowieso getest worden om te zien of hij het heeft? Want hij kan het inmiddels ook van jou hebben, of niet?

Heel veel sterkte ermee! :*

Verder alvast een vroege nieuwjaarwens voor iedereen hier: dat jullie mooiste wens in 2017 in vervulling mag gaan! O+
Ik weet nog niet hoe actief ik hier weer mee ga posten, maar ik lees en leef sowieso met jullie mee! :*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_167745954
@ Valerie
Ik heb hier wel eens van (volgens mij meerdere) users gelezen dat hun streepje ook niet zo donker werd als de teststreep.

Kirb, ik ben er ook niet in thuis, en als ik Google zie ik bij anderen ook wel dikkere strepen. Het kan ook wel met de PCOS te maken hebben hoor. Ach ja, we zien wel waar het schip strandt. :D

Hey twist, hoe is het met jou nu? Kan me voorstellen dat je even geen zin hebt in dit topic.
Dit, dat, alles.
  vrijdag 30 december 2016 @ 15:54:52 #138
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_167746068
Zou voor de zekerheid nog wel even doortesten. Hoe lang is je cyclus meestal?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_167747274
Doortesten ga ik sowieso doen. :Y

Ik heb PCOS, dus aan mijn cyclus is geen touw vast te knopen (loopt van 63 tot 140). Dat ik nu aan het testen ben is ook maar een wild guess. :) Maar kreeg een beetje hoop doordat deze menstruatie redelijk normaal was en ik de test op dag 12 best donker vond.
Dit, dat, alles.
  vrijdag 30 december 2016 @ 16:58:33 #140
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_167748572
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 16:24 schreef Philomijn het volgende:
Doortesten ga ik sowieso doen. :Y

Ik heb PCOS, dus aan mijn cyclus is geen touw vast te knopen (loopt van 63 tot 140). Dat ik nu aan het testen ben is ook maar een wild guess. :) Maar kreeg een beetje hoop doordat deze menstruatie redelijk normaal was en ik de test op dag 12 best donker vond.
De pcos kan de positieve testen zeker beïnvloeden. De test meet het lh hormoon en dankzij de pcos is de waarde van dat hormoon sowieso al verhoogd bij jou (en dat was dus ook bij mij ;)).
pi_167748629
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 16:58 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

De pcos kan de positieve testen zeker beïnvloeden. De test meet het lh hormoon en dankzij de pcos is de waarde van dat hormoon sowieso al verhoogd bij jou (en dat was dus ook bij mij ;)).
Ja en vandaar de meestal aanwezige vage streep toch? Had jij dan op een gegeven moment wel een donkerdere streep? Ik kijk gewoon naar het verloop nu.
Dit, dat, alles.
  vrijdag 30 december 2016 @ 17:01:58 #142
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_167748702
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 17:00 schreef Philomijn het volgende:
Ja en vandaar de meestal aanwezige vage streep toch? Had jij dan op een gegeven moment wel een donkerdere streep? Ik kijk gewoon naar het verloop nu.
Ik ben er snel mee gestopt, kon er geen touw aan vastknopen :). Ze werden wel wat donkerder maar nooit zo'n overtuigend streepje waarvan ik dacht: ja, nu zal het gaan gebeuren! Ik ben gaan temperaturen, en daarna liep het allemaal wat anders dan normaal dus geen goede graadmeter hier.
pi_167748952
Gefeliciteerd met je verjaardag peacefull *O*

Ik ben nu denk ik 6 dpo, Het zou een heel mooi verjaardag's cadeautje zijn voor mijn vriend ik mag testen op zijn verjaardag dan ben ik 14 dpo O+

( ben nog nooit zo blij geweest met een pukkel die gister verschenen is )
pi_167750734
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 15:26 schreef Valerie. het volgende:
Je had jezelf ook een keer kunnen laten testen, natuurlijk.
Had gekund maar de meeste mensen doen dat alleen wanneer ze verhoogd risico lopen.

Daarbij toont een standaard soatest (swap of urine) alleen actieve chlamydia aan. Daarmee weet je nog niet of je chlamydia hebt gehad. Dat kan wel worden bekeken met de bloedtest die Peace nu heeft gehad.
  vrijdag 30 december 2016 @ 17:50:18 #145
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_167750916
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 15:48 schreef Valerie. het volgende:
Bij een positieve ovulatietest hoort de teststreep minimaal even donker als de controlestreep te zijn
Voor veel mensen geldt dat dat niet gebeurt, al hoort het volgens de verpakking wel. Maar toch stuurden ze mij prima naar de ovulatie hoor (met niet geheel regelmatige cyclus dus erg blij met die dingen, maar ook geen PCO).
Eerst dagenlang witte 2e streep, dan tuurstreep, dan 1 of 2 dagen duidelijk zichtbare streep die nog steeds lichter is dan de controlestreep.

Succes weer dames! Wachten is moeilijk!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  vrijdag 30 december 2016 @ 18:46:28 #146
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_167752823
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 17:46 schreef Elleska het volgende:

[..]

Had gekund maar de meeste mensen doen dat alleen wanneer ze verhoogd risico lopen.

Daarbij toont een standaard soatest (swap of urine) alleen actieve chlamydia aan. Daarmee weet je nog niet of je chlamydia hebt gehad. Dat kan wel worden bekeken met de bloedtest die Peace nu heeft gehad.
Zodra je seks hebt, heb je dat risico.

En uiteraard laat je een arts dan testen op een manier dat je er iets aan hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 17:50 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Voor veel mensen geldt dat dat niet gebeurt, al hoort het volgens de verpakking wel. Maar toch stuurden ze mij prima naar de ovulatie hoor (met niet geheel regelmatige cyclus dus erg blij met die dingen, maar ook geen PCO).
Eerst dagenlang witte 2e streep, dan tuurstreep, dan 1 of 2 dagen duidelijk zichtbare streep die nog steeds lichter is dan de controlestreep.

Succes weer dames! Wachten is moeilijk!
Het zal heus niet bij iedereen gebeuren zoals het moet, maar dat zouden uitzonderingen moeten zijn. In ieder geval reden genoeg om door te testen. En als je daarna je ovulatie kan pinpointen met superlichte testen, ook helemaal super.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 30 december 2016 @ 19:02:23 #147
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_167753500
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 18:46 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Zodra je seks hebt, heb je dat risico.

En uiteraard laat je een arts dan testen op een manier dat je er iets aan hebt.
Wat bedoel je met 'op een manier dat je er iets aan hebt'?

[ Bericht 0% gewijzigd door Lemijn op 30-12-2016 19:25:17 ]
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  vrijdag 30 december 2016 @ 19:07:58 #148
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_167753727
Verder heb je natuurlijk helemaal gelijk met de stelling seks = soarisico, maar peacefulll heeft daar geen zak meer aan. Ik neem aan dat je het niet zo bedoelt, maar het klinkt een beetje als 'domoor, laat je dan ook testen terwijl je elkaars eerste was en denkt dat je monogaam bent, JEWEETTOCH'.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lemijn op 30-12-2016 19:24:13 ]
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  Moderator vrijdag 30 december 2016 @ 19:10:10 #149
382129 crew  Donna
pi_167753803
Gefeliciteerd met je verjaardag Peace.

Ik wil jullie allemaal alvast een heel vruchtbaar 2017 wensen. En voor sommige nog een vruchtbare laatste dag van 2016, je weet het maar nooit! ;)
  vrijdag 30 december 2016 @ 19:13:02 #150
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_167753892
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 19:07 schreef Lemijn het volgende:
Verder heb je natuurlijk helemaal gelijk met de stelling seks = soarisico, maar peacefulll heeft daar geen zak meer aan. Ik neem aan dat je het niet zo bedoelt, maar het klinkt een beetje als 'domoor, laat je dan ook testen terwijl je elkaar eerste was en denkt dat je monogaam bent, JEWEETTOCH'.
Ja dit. Ik denk dat er weinig mensen zijn die na hun eerste tien jaar lange relatie naar de dokter rennen voor een soa test.
Dat is leuk preachen hier maar een beetje flauw in mijn ogen.
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 30 december 2016 @ 19:22:03 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_167754240
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 15:48 schreef Valerie. het volgende:
Bij een positieve ovulatietest hoort de teststreep minimaal even donker als de controlestreep te zijn
mijn ervaring na zo'n 3,5 jaar OUD is dat dat voor minstens zo veel mensen niét geldt als wel ;) het gaat om een piek. Die kun je opsporen door meerdere dagen te testen. En soms is zo'n piek knaldonker en soms is het een lichte verkleuring.
disclaimer
pi_167754339
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 18:46 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Zodra je seks hebt, heb je dat risico.

En uiteraard laat je een arts dan testen op een manier dat je er iets aan hebt.
jij doet elke 3 maand een soatest voor het geval dat je partner, die je volledig vertrouwt, misschien toch vreemd is gegaan?

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 19:02 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Wat bedoel je met 'op een manie dat je er iets aan hebt'?
ben ik ook benieuwd naar
  vrijdag 30 december 2016 @ 19:26:15 #153
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_167754430
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 19:24 schreef Elleska het volgende:

[..]

jij doet elke 3 maand een soatest voor het geval dat je partner, die je volledig vertrouwt, misschien toch vreemd is gegaan?
Ja, elke drie maanden! Nee, maar wel voordat ik met mijn nieuwe vriend een feestje ga bouwen, en dan neem ik hem mee.

quote:
ben ik ook benieuwd naar
Een test die alle zinvolle dingen meeneemt, en dus geen test zoals zij schreef die alleen actieve chlamydia zoekt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 30 december 2016 @ 19:30:12 #154
149959 SQ
snelle trees
pi_167754556
Mwah. Ik heb best wat rondgeneukt vroeger en heb toen inderdaad wel een soatest laten doen voor ik zonder tussenlaag met mijn man het bed in dook. Maar in het geval van peacefull zou dat ook niet in me opgekomen zijn hoor ;)
disclaimer
  vrijdag 30 december 2016 @ 19:30:42 #155
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_167754577
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 19:26 schreef Valerie. het volgende:
Een test die alle zinvolle dingen meeneemt, en dus geen test zoals zij schreef die alleen actieve chlamydia zoekt.
De zinnige test die de huisarts doet, is een test naar actieve chlamydia. Bij een man in urine, bij een vrouw meestal met een teststokje waarmee je zelf slijm uit de vagina afneemt. Dat is bewezen de meest zinnige methode, en ook hoe de GGD het doet.

Edit: niet om wijsneuzerig te doen, maar voordat iedereen in dit topic denkt dat ie de verkeerde test heeft laten doen.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  vrijdag 30 december 2016 @ 19:32:46 #156
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_167754642
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
Mwah. Ik heb best wat rondgeneukt vroeger en heb toen inderdaad wel een soatest laten doen voor ik zonder tussenlaag met mijn man het bed in dook. Maar in het geval van peacefull zou dat ook niet in me opgekomen zijn hoor ;)
Nou, dan ben ik schijnbaar de enige in heel OUD :').
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_167754670
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 19:26 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ja, elke drie maanden! Nee, maar wel voordat ik met mijn nieuwe vriend een feestje ga bouwen, en dan neem ik hem mee.
en op dat moment weet je dus nog helemaal niets wat betreft chlamydia. want de chlamydia infectie kan dan alweer over zijn, zeker als de relatie 10jaar! heeft geduurd.

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 19:26 schreef Valerie. het volgende:

Een test die alle zinvolle dingen meeneemt, en dus geen test zoals zij schreef die alleen actieve chlamydia zoekt.
en heb jij die test gedaan? die specifieke bloedtest voor chlamydia wordt normaal gesproken gedaan bij bijvoorbeeld uitblijven van een zwangerschap zoals bij peace. dat is geen standaard soatest want dat is voor de behandeling niet belangrijk of je ooit al eens chlamydia hebt gehad, enkel of het op dat moment actief is.
  vrijdag 30 december 2016 @ 19:36:46 #158
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_167754827
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 19:33 schreef Elleska het volgende:

[..]

en op dat moment weet je dus nog helemaal niets wat betreft chlamydia. want de chlamydia infectie kan dan alweer over zijn, zeker als de relatie 10jaar! heeft geduurd.

[..]

en heb jij die test gedaan? een bloedtest voor chlamydia wordt normaal gesproken alleen gedaan bij uitblijven van een zwangerschap zoals bij peace. dat is geen standaard soatest want dat is voor de behandeling niet belangrijk.
Ik meen mij te herinneren dat ik zelf slijm en bloed heb moeten inleveren. Maar ik wil je best vertellen dat mijn SOA-onderzoekkennis te wensen overlaat hoor, als dat je gelukkig maakt.
En ik blijf erbij dat zij niet alle schuld bij haar ex kan leggen en wraakplannen aan het smeden is voor hem, zij heeft daar ook haar verantwoordelijkheid in.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 30 december 2016 @ 19:39:28 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_167754928
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 19:36 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ik meen mij te herinneren dat ik zelf slijm en bloed heb moeten inleveren. Maar ik wil je best vertellen dat mijn SOA-onderzoekkennis te wensen overlaat hoor, als dat je gelukkig maakt.
En ik blijf erbij dat zij niet alle schuld bij haar ex kan leggen en wraakplannen aan het smeden is voor hem, zij heeft daar ook haar verantwoordelijkheid in.
klopt, dat laatste, maar ja. Dat maakt de gebakken peren helaas niet minder meer. Laat het in elk geval voor anderen een goede eye-opener zijn want het lijkt me ontieglijk kut om jaren later ineens met zoiets geconfronteerd te worden -O-
disclaimer
pi_167755180
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 19:36 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ik meen mij te herinneren dat ik zelf slijm en bloed heb moeten inleveren. Maar ik wil je best vertellen dat mijn SOA-onderzoekkennis te wensen overlaat hoor, als dat je gelukkig maakt.
En ik blijf erbij dat zij niet alle schuld bij haar ex kan leggen en wraakplannen aan het smeden is voor hem, zij heeft daar ook haar verantwoordelijkheid in.
met de standaard soa bloedtest wordt getest op hiv, syfilis en hepatitis B. niet of je ooit eens Chlamydia hebt gehad want dat is helemaal niet belangrijk voor de behandeling.

dat je Soa kennis te wensen over laat geeft niet, dat is normaal gesproken ook helemaal niet belangrijk. maar als je iemand een trap na wil geven zorg dan op zijn minst dat je informatie klopt.
  vrijdag 30 december 2016 @ 19:59:59 #161
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_167755704
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 19:45 schreef Elleska het volgende:

[..]

met de standaard soa bloedtest wordt getest op hiv, syfilis en hepatitis B. niet of je ooit eens Chlamydia hebt gehad want dat is helemaal niet belangrijk voor de behandeling.

dat je Soa kennis te wensen over laat geeft niet, dat is normaal gesproken ook helemaal niet belangrijk. maar als je iemand een trap na wil geven zorg dan op zijn minst dat je informatie klopt.
Ik wil helemaal geen trap na geven, ik viel er alleen een beetje over dat er zelfs wraakplannen gesmeed worden jegens ex!! alsof zij er zelf niet bij is geweest.

En dit is wat ik van mijn huisarts weet, overigens, daar ga ik als leek dus gewoon vanuit, ja. Die hebben mij nooit een disclaimer gegeven dat mijn chlamydia-testen blijkbaar behoorlijk zinloos kunnen zijn.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_167756554
Chlamydia testen zijn helemaal niet zinloos. Je test om een eventuele soa te kunnen behandelen en verdere verspreiding te voorkomen. Daar voldoet de soatest prima in.

je opmerking kwam wel heel erg over als een trap na.
ik was er niet bij toen mijn ex vreemd ging, dat lijkt me nogal ongemakkelijk. Wraakplannen gaan ver. maar dat lijken me geen hele vreemde gevoelens op het moment dat je dit soort nieuws krijgt.
pi_167756840
Kan de post niet zo snel terugvinden maar volgens mij stond er ook een smiley achter..?

Sowieso, er is wel eens iets bij een oud-werkgever gebeurd waarbij ik dacht: ik steek alle banden van je (directeurs)auto lek. Maar geen haar op mijn hoofd die er aan dacht dat écht te gaan doen. :')
Dit, dat, alles.
  vrijdag 30 december 2016 @ 20:44:23 #164
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_167757904
Ik ga niet nog een paar uur lang hetzelfde gesprek voeren, ik blijf bij mijn standpunt en jullie blijven maar bij dat van jullie.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_167759438
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 15:52 schreef Philomijn het volgende:
Hey twist, hoe is het met jou nu? Kan me voorstellen dat je even geen zin hebt in dit topic.
Gaat over het algemeen best goed hoor, lief dat je het vraagt :)

Ik lees nog steeds wel mee hier hoor, en duim heel hard voor streepjes ;) Ik kan de situatie van anderen gelukkig vrij goed los zien van die van mezelf, dus streepjes van anderen steken niet ofzo.

Merk alleen dat ik op het moment een beetje cynisch ben over het hele zwanger-worden-gebeuren, dus dat hou ik vooral lekker buiten dit topic, omdat niemand daarmee geholpen is ;)
En ik weet nu nog niet zo goed hoe ik er straks zelf in sta, dus dat zie ik dan wel.
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_167763041
Twist :* logisch hoor, dat je nu even cynisch bent!

Ik ben misselijk en heb buikpijn, al de hele dag, maar dat zal meer liggen aan dagenlang veel te veel eten :') NOD is pas tegen 10 januari, maar verwacht er deze maand weinig van. Het timen is toch lastiger, want we slapen noodgedwongen weer met baby op onze kamer (1 slaapkamer in ons tijdelijke appartement).
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_167778935
Valerie, hoebedoel je dat zij ook verantwoordelijkheid hebt? Dus als jou man vreemd zou gaan in die 10 jaar dat jullie samen zijn, is het deels jouw schuld :?

Peace sterkte! O+
  zaterdag 31 december 2016 @ 13:04:02 #168
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_167780968
Nee.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 31 december 2016 @ 13:15:09 #169
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_167781306
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 13:04 schreef Valerie. het volgende:
Nee.
Wel als je er een soa door krijgt.
KuikenGuppy
pi_167781998
Ik snap best dat je woest bent ivm de situatie Peacefull, maar zou er ook geen kans kunnen zijn dat (zoals SQ ook zegt) het via je huidige partner is gekomen? Dan snap ik de reactie van je ex wel op zich (sowieso wel, lijkt me best een schok namelijk).

Anyway, sterkte met alles :*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_167782097
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 11:55 schreef missbrunette het volgende:
Valerie, hoebedoel je dat zij ook verantwoordelijkheid hebt? Dus als jou man vreemd zou gaan in die 10 jaar dat jullie samen zijn, is het deels jouw schuld :?

Peace sterkte! O+
Ik denk dat t meer gaat om t niet laten testen tussen twee relaties in, dat daar een stukje eigen verantwoordelijkheid ligt.

Maar goed, daar heeft Peacefull nu op zich weinig aan helaas :{
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_167782221
Wauw, peacefull, dat is klote, hoe dan ook, je weet dat je belazerd bent door iemand. En nu dan ook misschien nog de gevolgen ervan voor je kiezen krijgt -O-
pi_167782380
Wiens "schuld" het ook is (doen we allemaal niet eens iets ontzettend stoms?) het is al erg genoeg voor Peace, dus misschien is het voor nu fijn om het onderwerp waar het vandaan komt te laten rusten.
Dit, dat, alles.
pi_167782401
Wauw, het is heel awkward om onderdeel te zijn van deze discussie. Het is maar goed dat ik mijn bericht van vannacht niet gepost heb, anders was ik aanstichter van de laatste rel van 2016 denk ik.

Valerie, denk en vind wat je ervan denkt en vindt. Ik ben me er bewust van dat ik op een openbaar forum post waar iedereen een eigen mening heeft en die kan ventileren. Toch vind ik dat, als je zo stoer bent om veilig thuis vanachter je beeldschermpje je mening te ventileren, je je moet baseren op de bestaande feiten en niet zomaar iets de wereld in moet slingeren. Dat je weinig verstand hebt van Soa's en het eventuele verloop daarvan is wel duidelijk. Houd er rekening mee dat er aan deze kant van het beeldscherm ook een mens met gevoel zit. Een mens waarvan haar wereld momenteel even flink op de kop staat. Over jouw uitlatingen ga ik verder niks zeggen, dat hebben gelukkig anderen al voor mij gedaan (:*). Thnx voor het verhelderen en verduidelijken naar Valerie.

Oh en over wraak: precies van Philo zegt. Ik kan hem wel wat aandoen, maar tussen denken en doen zit een heel groot verschil. Wat schiet ik er mee op om wraak te nemen? Ik wil hem er wel bewust van maken dat hij contact opneemt met andere vrouwen waar hij sexueel contact heeft gehad, zodat zij eventueel nog op tijd in kunnen grijpen en niet voor zo'n aangename verrassing komen te staan als ik.

En ik mijn dromen heb ik zijn auto al 100 keer in de fik gestoken natuurlijk ;) Niet dat ik weet of hij überhaupt een auto heeft....

En wat mij betreft laten we het hier ook bij. Ik weet hoe het zit, dat is volgens mij voldoende.
pi_167782605
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 13:34 schreef tombolafan het volgende:
Ik snap best dat je woest bent ivm de situatie Peacefull, maar zou er ook geen kans kunnen zijn dat (zoals SQ ook zegt) het via je huidige partner is gekomen? Dan snap ik de reactie van je ex wel op zich (sowieso wel, lijkt me best een schok namelijk).

Anyway, sterkte met alles :*
Zoals ik eerder al gezegd heb: maagdelijk onze relatie ingestapt. Bijzonder wel dat er veel mensen vanuit andere topics ineens komen buurten en even hun mening komen delen..

Terug naar onze wens voor 2017 streepjes!
pi_167782773
Peacefulll, wat een schok moet dit geweest zijn. Hopelijk helpt het jullie in ieder geval verder! :*.

Volgens mij ben ik net weer ongesteld geworden, dus ik kom me weer melden. Ik wil ook wel in de OP.

SPOILER: DevilsAndDust
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat ieders kinderwens in 2017 waarheid wordt!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 31 december 2016 @ 14:01:08 #177
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167782977
Hey Dad :* enorm balen om je hier weer terug te moeten zien zeg! Veel knuffels voor jou!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167783030
Dikke :* nog voor jou Peace. Kun je volgende week bellen voor een afspraak bij de gyn?

Hi DaD, wat sip dat je je hier weer moet melden. Ik hoop voor jou en ook alle anderen op een heel vruchtbaar 2017. :* Ik zal kijken of ik de OP nog kan aanpassen.
Edit: kan het niet meer aanpassen. Volgende topic of een modje..
Dit, dat, alles.
pi_167783127
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 14:02 schreef Philomijn het volgende:
Dikke :* nog voor jou Peace. Kun je volgende week bellen voor een afspraak bij de gyn?

Hi DaD, wat sip dat je je hier weer moet melden. Ik hoop voor jou en ook alle anderen op een heel vruchtbaar 2017. :* Ik zal kijken of ik de OP nog kan aanpassen.
Edit: kan het niet meer aanpassen. Volgende topic of een modje..
Ik had SQ al een DM gestuurd. :). Maar bedankt voor het proberen, en voor het warme welkom weer. ;). Ik hoop vooral heel hard dat het niet weer een half jaar duurt voor ik zwanger ben. De ovulatietesten zijn ingeslagen, in ieder geval, want daar hebben we nu wel al twee keer succes mee gehad.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_167783152
DaD :* Klote dat je hier weer bent. Ik had jullie een heel ander uiteinde van 2016 gegund. Evenals Twist. Spui hier maar lekker als het nodig is. Doe ik ook :')
pi_167783226
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 13:51 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Zoals ik eerder al gezegd heb: maagdelijk onze relatie ingestapt. Bijzonder wel dat er veel mensen vanuit andere topics ineens komen buurten en even hun mening komen delen..
meelezers heb je altijd, en soms geven ze fijne antwoorden/adviezen, en soms is het minder leuk om te horen. Neemt niet weg dat volgens mij het grootste deel het vooral heel vervelend voor je vindt :*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_167784236
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 14:09 schreef tombolafan het volgende:

[..]

meelezers heb je altijd, en soms geven ze fijne antwoorden/adviezen, en soms is het minder leuk om te horen. Neemt niet weg dat volgens mij het grootste deel het vooral heel vervelend voor je vindt :*
Ja tuurlijk, zo bedoel ik het ook niet. Juist heel fijn alle uitleg en PM/DM die ik heb gehad van alle meelezers! Met 12 jaar meelezen hier in oud weet ik heel goed dat het niet altijd kusje kroel is en dat hoeft zeker niet. Ook kritische vragen zijn welkom, maar dan moet je je wel eerst goed inlezen en geen opmerkingen maken waar in een eerdere post al antwoord op gegeven is. Stel dan vragen voor verheldering en niet met een veroordeling er al in.
En eerlijk: sommige users zie je alleen posten als er ergens tegenaan te schoppen valt. En daar heb ik moeite mee.
pi_167786446
+1 op Peacefull. Sommige mensen houden nu eenmaal van rellen :') Mijn inziens valt er weinig t rellen. Je wilt niet weten wat ik mensen in gedachten allemaal toe wens. En dan gaat het alleen nog maar om dat ze mij afsnijden met de auto ofzo :+ Ik hoop dat er voor jou snel duidelijkheid komt :*

Dad, dat is een goed teken dat je cyclus weer op gang. Alhoewel ik het ook wel echt een zwaar moment vond de 1e keer ongesteld na miskraam. Heel dubbel. Ik hoop dat de ovulatietesten nu weer het goede effect hebben ;)

Ik zit voor m'n gevoel een beetje tussen 2 topics in. Ik postte na de miskraam van november alleen mee in het "wat als" topic. Onderzoeken naar oorzaak van de 3 miskramen is gestart, maar ook grote kans dat er geen aanwijsbare reden wordt gevonden. Begin februari de uitslagen van het bloedonderzoek. Baarmoeder is al bekeken en zag er normaal uit. We zijn wel vruchtbaar bevonden, ondanks dat we over de 3e zwangerschap meer dan een jaar hebben gedaan. De gyn was wel positief dat het ons weer zou lukken om zwanger te worden en ook te blijven. Eisprong was met de kerst >:O en vannacht had ik onwijs rare steken in mijn onderbuik. Hoofd draait alweer overuren :') , maar mag echt pas volgende week dinsdag testen van mij zelf als ik dan nog niet ongesteld ben. Wat duurt dat lang!!

Ik wil jullie in ieder geval allemaal een heel mooi, gezond en vruchtbaar 2017 wensen. Kom maar op met die 2e strepen! *O*
pi_167793348
Ah DaD jammer dat het mis gegaan is. Hier zit ik op het juiste spoor met mijn ovulatie, de test van vanmorgen en zojuist zijn donkerder nu de piek nog vinden de aankomende dagen ^O^

Dus de ovulatie moet nog komen en ik vond het al zo gek dat ik nog geen ovulatie pijn gevoeld had :')
pi_167796341
Zal ik de wannabe-rel even opbreken?

Iemand die Sensitesten gebruikt? Ik heb er nog een stuk of 16 a 17 liggen die ik met liefde naar iemand opstuur die ze goed kan gebruiken. *O*
Je raekt an de dinge geweun.
pi_167796490
Ovulatietesten of zwangerschapstesten?
pi_167796518
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 21:18 schreef coccinelle het volgende:
Ovulatietesten of zwangerschapstesten?
Zijn er mensen die 16/17 zwangerschapstesten in één keer bestellen?
Ovulatie uiteraard :Y
Je raekt an de dinge geweun.
  zaterdag 31 december 2016 @ 21:26:40 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_167796665
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 21:19 schreef Messina het volgende:

[..]

Zijn er mensen die 16/17 zwangerschapstesten in één keer bestellen?
Ovulatie uiteraard :Y
er zijn mensen die er 50 ineens bestellen hoor :')
( :@ )
disclaimer
pi_167796852
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 21:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

er zijn mensen die er 50 ineens bestellen hoor :')
( :@ )
Oh. :D
Je raekt an de dinge geweun.
pi_167797083
Meld. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_167797166
Check :+ 100 ovu en 20 zwangerschapstesten
pi_167803729
Op naar een 2017 met voor iedereen hier een tweede streepje binnenkort!!

Twist en dad, vervelend dat jullie hier weer aan moeten sluiten. Hoop dat jullie snel weer door mogen schuiven!

Gisteren had ik een moment dat ik, als ik zwanger zou zijn goed op een hormonale bui kon schuiven. Schrok van mezelf eigenlijk. Verder voel ik me heel erg normaal, morgen nod, blijft toch spannend.
pi_167810312
DaD, hopelijk pikt je lijf het normale ritme nu weer snel op! :* En helpen de ovulatietesten wederom!

Hier beginnen we het nieuwe jaar ook heeeel voorzichtig optimistisch; heb het idee dat mijn lijf het ook weer redelijk begint op te pikken :) maar voorlopig nog even afwachten.

Heikele discussie -I know- maar waag toch een poging ;)
Meer vrouwen die een eventuele UD in de gaten houden en daarbij bijv. rekening houden met feestdagen (in de zin dat je dat wilt vermijden)? Ik merk dat ik het toch wel lastig vind; in/rond december verjaren lijkt me gewoon écht niet leuk. En ergens is 1-2 maanden 'overslaan' natuurlijk niet het einde van de wereld.
Maar tegelijkertijd valt nu eenmaal niet alles te plannen en duurt het veel vrouwen waarschijnlijk allemaal al veel te lang, waardoor die 1-2 maanden wél een wereld van verschil maken (zij het gevoelsmatig).

Absoluut niet bedoeld om te rellen/oordelen, maar ben wel benieuwd hoe anderen hier tegenaan kijken :)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_167810544
Dat is wel een van de redenen dat ik zo blij was met een zomerbaby, twist. De maanden oktober, november en december zijn bij ons al zo ontzettend druk (verjaardagen van familie, vrienden, die van I en mezelf, natuurlijk nog de gewone feestdagen en in ons werk), dat ik het echt wel als nadeel zie om weer in die tijd van het jaar uitgerekend te zijn.

Maar om die periode te vermijden zou ik pas in mei zwanger mogen zijn. Alleen de gedachte al dat het nog zolang duurt, doet de tranen in mijn ogen springen.

Dus we gaan gewoon door. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 1 januari 2017 @ 17:55:16 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_167811113
En anders is het ook maar gewoon een verjaardag he.
disclaimer
pi_167811179
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
En anders is het ook maar gewoon een verjaardag he.
Precies.. Mini is jarig met Sinterklaas en nou ja, dat is nou eenmaal zo :) Ik heb december niet ervaren als extra druk of extra overwhelming.
pi_167811190
Ja ik had ooit bedacht dat ik sowieso de maanden nov, dec en jan over zou willen slaan. Daarom (en om tig andere redenen) was ik ook zo ontzettend blij met onze timing. Maarja...

En zoiets plaatst dan alles wel meteen in perspectief, want na zo'n ervaring voelt het ergens zo stom om bezig te zijn met een eventuele UD :@

Ach, we hebben hopelijk nog 1-2 kansen daarvoor en we zien wel hoe we er tegen die tijd over denken.

Edit: zie nu de andere reacties pas. Ja dat is ook wel zo, maar leuk/fijn/handig/praktisch is anders. Het voelt vooral nogal dubbel op het moment, omdat ik eerder dus wel de 'luxe' had om er zo onbezorgd in te staan en nu niet meer ofzo...
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  zondag 1 januari 2017 @ 18:02:07 #198
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167811241
Ik ben zelf jarig op een "rot"dag (25-12) maar ondanks dat ik het nooit leuk heb gevonden, zou ik er geen pauze voor nemen. Tenslotte was ik ook pas ergens in januari gepland :P en er zijn zoveel maanden waar wel wat mee is.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167811309
Ja ik vind een kind krijgen in december ook verre van ideaal.
Een vriendin van me heeft een kleine die jarig is op 26 dec. Ik heb haar pas gewoon eerlijk gevraagd of hij het niet vervelend vind om dan jarig te zijn. Maar zij hebben hem altijd het gevoel gegeven dat het heel bijzonder is om dan jarig te zijn. Dus hij voelt zich erg speciaal. Het is dus maar net wat je er zelf van maakt.

Ik ga die ronde niet overslaan dus. Hopelijk is het voor die tijd gewoon raak ;)

Uitstrijkje update onder spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 1 januari 2017 @ 18:27:37 #200
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_167811723
Ik snap het nadenken over de UD heel goed. De eerste maand dat wij het probeerden, viel de evt UD in december. Ik was een beetje opgelucht dat het niet was gelukt, want wilde al levenslang geen kind in die feestmaand. Maar toen het ruim een half jaar later nog niet was gelukt, was ik knap verdrietig dat ik komende december (zeg maar: nu) geen kind kreeg.

En nu... uitgerekend eind juli. Ook niet handig. Allemaal mensen op vakantie. Nooit trakteren op school op je verjaardag. Maar omdat het poging 9 was dacht ik daar bij het proberen geen seconde over na. En inmiddels denk ik wat hierboven ook al wordt gezegd: het is maar een verjaardag. Ik krijg een kind. Halleluja.

Denk niet dat iemand hier wat aan heeft... maar wilde het toch een keer vertellen :)
Kom allemaal snel naar Z&G dames :*

edit: Missladybug, wat fijn!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_167812177
Ik was natuurlijk ook net begonnen met het idealiseren van uitgerekend zijn in de zomer, toen ik daar abrupt weer mee moest stoppen. Elke andere UD is nu hoe dan ook kut, in mijn ogen.

En met bijna vijftig procent van alle verjaardagen die we hebben in de laatste drie maanden van het jaar, vind ik er nog eentje bij wel best een overwhelming idee.
Maar goed, als ik binnenkort zwanger blijk, boeit die hele UD me natuurlijk voor geen meter meer. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 1 januari 2017 @ 18:52:51 #202
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_167812315
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 17:59 schreef twist02 het volgende:
Ja ik had ooit bedacht dat ik sowieso de maanden nov, dec en jan over zou willen slaan. Daarom (en om tig andere redenen) was ik ook zo ontzettend blij met onze timing. Maarja...

En zoiets plaatst dan alles wel meteen in perspectief, want na zo'n ervaring voelt het ergens zo stom om bezig te zijn met een eventuele UD :@

Ach, we hebben hopelijk nog 1-2 kansen daarvoor en we zien wel hoe we er tegen die tijd over denken.

Edit: zie nu de andere reacties pas. Ja dat is ook wel zo, maar leuk/fijn/handig/praktisch is anders. Het voelt vooral nogal dubbel op het moment, omdat ik eerder dus wel de 'luxe' had om er zo onbezorgd in te staan en nu niet meer ofzo...
Ik vond het als kind totaal niet vervelend om op 5 januari jarig te zijn, de maand december was een magische feestmaand.

Ik vind het nu ik zelf een kind heb pas vervelend, maar ik heb het idee dat dat er ook een beetje bij hoort als je eenmaal een kind hebt - geen zin meer om je eigen verjaardag te vieren, feestdagen die meer als gedoe dan leuk voelen.

Ik zou het er in elk geval nooit om laten.
Kwak
pi_167812465
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 18:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik was natuurlijk ook net begonnen met het idealiseren van uitgerekend zijn in de zomer, toen ik daar abrupt weer mee moest stoppen. Elke andere UD is nu hoe dan ook kut, in mijn ogen.
Ja, dit dus, jij legt het een stuk duidelijker uit dan ik ;)

Natuurlijk kun je voor elke maand wel wat verzinnen waarom het niet 'uitkomt', maar de decembermaand is wat mij betreft wel het toppunt. En dat blijft zo, of je nu kind bent of niet, nog op school zit of niet, etc.
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_167812553
Ik wilde in 1e instantie niet in december uitgerekend zijn, maar nu ruim 2 jaar verder boeit me dat een stuk minder. Als er ooit maar een kind mag komen O+ Het blijft niet mn voorkeursdatum, maar ik ga het niet ontwijken. 2 jaar geleden deed ik die bewuste 2 maanden wel iets minder mn best, om niet in nov/dec uit te komen. Het werd toen januari :+
Je hebt toch ook kans dat als je in januari/februari uitgerekend bent, dat het kind eerder komt.
Ik zou de afgelopen keer in juli uitgerekend zijn en dat vond ik zelf wel leuk, ondanks dat we beide al in juli jarig zijn. Ik heb dat zelf wel als leuk & fijn ervaren, ondanks dat veel mensen op vakantie zijn op je verjaardag. Qua verlof leek het mij wel een fijne periode en qua avond/nacht voedingen ook. Ik heb het echt heel snel koud, dus de hele periode van oktober-maart lijkt me knudde in die zin :')
pi_167812640
Ik heb er bij nr 2 wel bewust over nagedacht dat ik nov-dec niet zo handig vond en eigenlijk oktober ook niet. En wanneer was ik uitgerekend juist ja oktober. (werd nog september) een kind laat zich nu eenmaal niet plannen want ze kunnen ook (veel) eerder of later komen dan de uitgerekende datum.
pi_167812720
Ik had het al vaker genoemd als het hierover ging, maar ik vond het juist zo fijn bij kind 1 om in de wintermaanden echt zo ondergedoken te zitten in babybubbel zonder dat ik me door mooi weer 'verplicht' voelde veel op pad te gaan. :+ en voordeel van decemberbaby is dat al kerstliedjes over kindeke geboren op aard opeens over jouw baby gaan. *)
  zondag 1 januari 2017 @ 19:10:42 #207
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_167812744
DaD en Twist, ik snap heel goed dat jullie zeggen 'het had de zomer moeten zijn'. Het is gewoon klote dat dat niet zo is :* In die zin is mijn verhaal heel stom en een beetje ontactisch. Sorry.

En december blijft ook gewoon het onhandigste. Nou ja. Conclusie: hopelijk is het gewoon heel snel weer raak.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_167815022
Lemijn, ik vond je bericht niet stom of ontactisch hoor ;) ieder z'n eigen overwegingen, toch?

Mja, ik merk dus dat ik het echt vooral met die decembermaand heb. Alles wat zwangerschapsgerelateerd is, maakt me sowieso niet uit, want dat is alleen dat ene jaar. En qua verjaardagen weet je het inderdaad nooit, omdat je vrijwel nooit op de UD bevalt.
En veel eerder bevallen kan uiteraard, maar om daar nu vanuit te gaan, gaat me dan weer te ver. Plus ik gok eerder op 42 weken gezien eerdere ervaringen :+
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_167815264
Wat fijn MLB!! Opluchting!

Wat grappig, ik ben dol op kerst en een kerstkindje lijkt me heerlijk en zo knus en gezellig. O+ Het lijkt mij juist heel bijzonder om bijv met kerst jarig te zijn, al die lampjes en je familie bij elkaar. Ik heb zelfs overwogen om rond kerst te trouwen want gezellig O+

Ik ken iemand die Tweede Kerstdag jarig is en kerst werd steevast daar gevierd en iedereen vond dat super en iemand die op oudjaarsdag jarig is en hen thuis is het op die dag een zoete inval.
En nee, ik zou die maanden zeker niet vermijden omdat ik zo dankbaar zou zijn als ik überhaupt zwanger raak. :@ Maar ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn/wanneer je al een kindje hebt, je die maanden wat minder hard je best doet. ;)
Dit, dat, alles.
pi_167815444
MLB, ik wals zo over je spoiler heen, die had ik even gemist, sorry! :o
Wat een fijn nieuws! Kan me voorstellen dat er een enorme last van je schouders valt dan! :* ^O^
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_167816710
MLB! Wat een fijn nieuws. Nu hoef je je niet meer druk te maken of je zwanger mag raken of niet. Houden ze de onrustige cellen wel de komende tijd extra in de gaten?

Ik ben zelf een decemberkind (30-12) en nooit problemen mee gehad. Altijd in de vakantie jarig en met hapjes hou ik rekening met de 'ik-heb-al-zo-veel-gegeten' mensen. Dwz minder taart inslaan en meer gezondere dingen maken/aanbieden.
Net wat Philo zegt: ik zou zooo dankbaar zijn als ik überhaupt zwanger raak dat een UD er helemaal niet meer toe doet. Al beval ik op een datum van een familielid kan me niks schelen. Er valt altijd een mouw aan te passen! Kan me wel voorstellen dat anderen daar anders over denken en dat mag ook zeker. Ik ben dan wat minder praktisch ingesteld of zo? Het lost zich vanzelf wel op.
pi_167819035
MLB, wat fijn van de goede uitslag!

Hier ook liever niet in december uitgerekend, maar ga er niet minder mijn best voor doen. Heb al uitgesproken dat we dus vast een sinterklaas of kerstkindje krijgen :P voor nu wil ik inderdaad gewoon graag zwanger zijn, dat heb je nu eenmaal niet voor het kiezen.
pi_167820933
De beste wensen voor 2017!

Hier wordt het spannend. Morgen of dinsdag testen en woensdag echo. Kijken hoe het ervoor staat. Als blijkt dat ik geen eisprong gehad heb dan gaan we over op 100 clomid. Of eerst een menstruatie opwekken

Want ik heb de 19e een positieve ovu test gehad maar bleek later dat er niks was geweest. En geen ei. Heb alleen de 28e ook een knal positieve ovu gehad en nu weet ik niet meer waar ik aan toe ben. Want dat was cyclusdag 21. Want ik neem aan dat morgen testen dan veel te vroeg is? De kliniek is woensdag pas weer bereikbaar of ik moet de gyn morgen bellen. Pff fijn die feestdagen tussendoor.
pi_167823164
Het allerbeste voor 2017 gewenst! Moge het maar veel (plakkende) tweede streepjes opleveren. :)

Hier door de drukke decembermaand even op een laag pitje. Ik zit zit eenxaantaldpo. Geen idee precies. Of we hebben het toevallig net op het juiste moment leuk gehad, of niet. We zien het wel.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_167823952
voor iedereen de beste wensen en dat er maar veel dubbele streepjes komen!

ik werd afgelopen vrijdag ineens weer ongesteld. wat dus blijkbaar mijn 'reguliere' ongesteldheid is qua timing, behalve dan dat ik een extra ongesteldheid tussendoor had.

weird!

van de week maar weer wat nieuwe ovu testen inslaan en aankijken hoe de komende maand verloopt.
pi_167825075
De beste wensen voor 2017 iedereen :)

MLB wat fijn!

Twist en Dad helaas welkom terug, ik hoop dat jullie gauw met een plakker doorstromen naar Z&G!

Op naar veel tweede streepjes!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_167827828
De beste wensen allemaal voor 2017 !

Ik ga MissladyBug achterna ik had gister ook een positieve ovulatie test en vandaag er gebruik van gemaakt. Ik zit nu officieel op het wachtbankje :@

Testen zijn van de action en vorige maand zaten ze ook precies goed O+



31-12 ochtend
1-1 ochtend
1-1 middag positief
2-1 middag

[ Bericht 11% gewijzigd door Aloria op 02-01-2017 13:49:11 ]
pi_167837357
http://www.cosmopolitan.n(...)ste-koppels-zwanger/

T is vast niet een heel geloofwaardig artikel, maar toch leuk!

Vanavond nog even gezellig maken voor de zekerheid Aloria? ;)
  Moderator maandag 2 januari 2017 @ 20:59:30 #219
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167839226
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 14:01 schreef Philomijn het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goed, ik probeer dus een foto van mijn ovulatietesten te uploaden maar volgens mij gaat het niet helemaal goed... Nu voel ik me een nerd. Edit: inmiddels gefikst.

En ik had mobiel een hele post getypt maar toen ik eenmaal mijn foto wilde posten ging het mis. :')
Ik heb dus volgens mij mijn eisprong gespot. Vind het streepje van dag 12 wat dikker dan dag 13, wat vinden jullie? Ik blijf doortesten iig om eens te kijken hoe dit verloopt. Ben vandaag ook begonnen met tarwekiemolie slikken om eventuele innesteling te bevorderen.

Aloria weer terug... Heb je nog wel wat kunnen doen voor dag 15? :) Ik hoop dat het snel weer raak is voor jullie!

Nolita, die gedachten had ik ook toen ik bij de Rammelaars zat... En volgens mij reageerde Franny toen zelfs met de wijze woorden dat ze die gedachten zelfs had toen ze al een kind had. Ogen en neus dicht en springen denk ik maar!
Beetje late reactie maar dacht ik wil toch even je erop wijzen dat het met PCOS ook kan dat je positieve ovulatietesten hebt zonder dat je een eisprong hebt. Zo'n hele korte cyclus lijkt me namelijk erg onwaarschijnlijk na de lange cyclus die je hebt gehad, of slik je nu Clomid? Ook dan is de de eisprong eerder rond dag 22. Ik heb een keer een cyclus gehad van 100 dagen waarbij ik 3x een knal positieve ovulatietest had maar waarbij mijn lichaam niet tot een eisprong kwam. Je lichaam maakt dan namelijk wel meer LH aan maar het eitje springt dan toch niet. Ik hoop dat het bij jou niet zo is maar wel reëel om rekening mee te houden :)

Wat de verjaardagsdiscussie betreft: even los van het feit dat het mij echt niks kan schelen op welke datum ik een kindje zou krijgen (1 januari? Kom maar op!) is het totaal niet te plannen. Een vriendin was met de kerst uitgerekend, kindje kwam eind november. Als zij op eind januari had gemikt had het dus met de kerst kunnen komen. Mijn man zou in augustus geboren worden, kwam in juni. Ik heb het gevoel als ik om me heen kijk dat veel kinderen niet eens in de buurt van de UD geboren worden. Daar ga je dan met je planning :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_167841028
Vage cyclus evilaurian!

En Aloria wat een mooie testen!

Dank voor de info MaJo. Ik weet dat je geen eisprong kunt hebben maar wat kun je dan eigenlijk gefoold worden door die testen als ie zo positief is. Ik wacht het maar af... :@ Nog drie weken tot de volgende afspraak. Nog geen clomid.

Whiteflower heeft dus hetzelfde als jij MaJo. Positieve test maar geen ei. Heb je een echo gehad vandaag WF?

[ Bericht 7% gewijzigd door Philomijn op 02-01-2017 21:59:54 ]
Dit, dat, alles.
pi_167842219
Nee ik heb woensdagochtend de echo. Ik had deze maand 2 positieve ovulatietesten, ik wacht het gewoon af. We hebben het gezellig gemaakt rond die dagen en nu wachten.
  Moderator dinsdag 3 januari 2017 @ 09:24:23 #222
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167849744
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 21:37 schreef Philomijn het volgende:
Vage cyclus evilaurian!

En Aloria wat een mooie testen!

Dank voor de info MaJo. Ik weet dat je geen eisprong kunt hebben maar wat kun je dan eigenlijk gefoold worden door die testen als ie zo positief is. Ik wacht het maar af... :@ Nog drie weken tot de volgende afspraak. Nog geen clomid.

Whiteflower heeft dus hetzelfde als jij MaJo. Positieve test maar geen ei. Heb je een echo gehad vandaag WF?
Je wordt eigenlijk niet gefoold door die testen want je lichaam maakt zich daadwerkelijk klaar voor een eisprong, alleen vervolgens gebeurt dit niet en kan het een week later weer gebeuren. Frustrerend is het zeker!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_167850581
Ik ben ongesteld geworden :), dus een cyclus van 42 dagen gehad. Op zich wel blij mee, er lijkt in ieder geval iets te herstellen nu eindelijk :). Hopelijk is de volgende cyclus weer wat korter en normaliseert het nu (of liever nog twee streepjes tuurlijk :P).

Heel eerlijk gezegd zou ik liever ook niet in december uitgerekend zijn, maar ik ga er niet omheen mikken verder. Uiteindelijk zou ik dolblij zijn met het verwachten van een kindje, in december uitgerekend of niet. En wat Majo ook al zegt, helemaal plannen lukt toch niet (gelukkig maar).
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_167851277
Fijn dat je cyclus zich lijkt te herstellen kirb, op naar 2 streepjes!

Gister was nod en ben nog niet ongesteld. Van de afgelopen 11 cyclussen is het maar 1 keer voorgekomen dat ik later dan nod ongesteld werd en dat was de vorige maand (toen was ik even heel beroerd). Nu voel ik me verder prima dus ben heel benieuwd of mijn lichaam mijn cyclus aan het verlengen is of dat ik aan het einde van de week mss wel kan gaan testen.
pi_167851453
Kirb, fijn dat er schot in lijkt te zitten! :Y

Nolita, spannend!

Hier vanmorgen een -zo goed als- negatieve zwangerschapstest; nooit gedacht dat ik daar nog eens blij mee zou zijn :')
Nu even afwachten hoe m'n lijf het verder oppikt, hopelijk snel weer m'n vertrouwde cyclus terug! :)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_167851512
Kirb, dat klinkt wel goed. Zal je lichaam dan nu eindelijk richting een normale cyclus gaan? Ik ben het even vergeten, maar ben je ook al met ovulatietesten bezig? Of doen jullie het op de gok?

Nolita, spannend hoor! Ik duim voor twee streepjes voor jou.

Philo, ik hoop echt dat er een eitje gesprongen is! Maar wat Majo zegt: blijkbaar kan je lichaam je verschrikkelijk voor de gek houden.

Bekende testen Aloria! Die heb ik ook altijd. De streepjes zien er goed uit hoor. Succes met afwachten.

Gisteren contact gehad met Zwolle. We mogen 20 januari voor het eerste oriënterende gesprek komen. Dat is al heel snel! Super fijn :) ben benieuwd.
De ovulatietesten laten we nu maar los. Ik herken mijn eisprong sowieso wel, dus we proberen er toch elke keer nog maar gebruik van te maken.
pi_167851727
Fijn dat jullie zo gauw terecht kunnen Peacefull.

Wij gebruiken geen ovulatietesten, dit is zo'n beetje de eerste "cyclus" geweest sinds de prikpil is uitgewerkt eind februari :). Ik kijk het even aan nog, wie weet volgende maand een keertje met ovulatietesten aan de slag. Waar bestellen/kopen jullie deze?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_167851842
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 11:27 schreef Kirb het volgende:
Fijn dat jullie zo gauw terecht kunnen Peacefull.

Wij gebruiken geen ovulatietesten, dit is zo'n beetje de eerste "cyclus" geweest sinds de prikpil is uitgewerkt eind februari :). Ik kijk het even aan nog, wie weet volgende maand een keertje met ovulatietesten aan de slag. Waar bestellen/kopen jullie deze?
zwangerenkids.nl :)
De dipstickvariant.
Ik vind ze heel fijn en duidelijk. En niet duur.
pi_167851996
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 11:32 schreef Missladybug het volgende:

[..]

zwangerenkids.nl :)
De dipstickvariant.
Ik vind ze heel fijn en duidelijk. En niet duur.
Ah thanks, zal daar eens kijken dan. Misschien een heel domme vraag hoor, maar wanneer begin je eigenlijk met die ovulatietesten... rond dag 10 van je cyclus ofzo? Of eerder richting 14?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 11:46:02 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_167852156
http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item870fcd19a7

De meesten beginnen idd zo rond dag 10-11 als je geen regelmatige cyclus hebt :)
disclaimer
pi_167852408
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item870fcd19a7

De meesten beginnen idd zo rond dag 10-11 als je geen regelmatige cyclus hebt :)
Oh wauw da's een stuk goedkoper! Misschien dat ik die dan maar bestel, hoewel ik het ook nog niet zo serieus wil nemen ben ik toch nieuwsgierig :s).
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_167861242
Twist ik duim dat je snel je cyclus terug hebt!

Peacefull fijn dat jullie niet al te lang hoeven wachten op het oriënterende gesprek.
pi_167864827
Hoi iedereen!

Pasgeleden had ik hier een berichtje gepost, omdat mijn man en ik overwegen om aan kinderen te beginnen. We waren er alleen nog wat onzeker over. Tussen de feestdagen door hebben we het er heel veel over gehad en zijn eigenlijk tot de conclusie gekomen dat we het toch wel heel graag willen!
Ik heb hele berekeningen gemaakt i.v.m. werken en kinderopvang. Of we dat toch wel zouden kunnen dragen allemaal bij 1 kindje. En volgens mij zag het er aardig positief uit!

Ik ben 10 jaar aan de pil en we hebben besloten om hier nu alvast mee te stoppen. Zo kan ik 'ontpillen' en dan willen we rond april/mei stoppen met condooms. De voornaamste reden om tot dan te wachten is zodat ons kindje straks niet opeens in november/december geboren gaat worden. Is qua o.a. werk niet erg handig hihi.

Nu maar hopen dat het niet al te lang duurt om te ontpillen!
  Moderator dinsdag 3 januari 2017 @ 21:40:12 #234
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167866352
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 20:50 schreef Dromertje23 het volgende:
Hoi iedereen!

Pasgeleden had ik hier een berichtje gepost, omdat mijn man en ik overwegen om aan kinderen te beginnen. We waren er alleen nog wat onzeker over. Tussen de feestdagen door hebben we het er heel veel over gehad en zijn eigenlijk tot de conclusie gekomen dat we het toch wel heel graag willen!
Ik heb hele berekeningen gemaakt i.v.m. werken en kinderopvang. Of we dat toch wel zouden kunnen dragen allemaal bij 1 kindje. En volgens mij zag het er aardig positief uit!

Ik ben 10 jaar aan de pil en we hebben besloten om hier nu alvast mee te stoppen. Zo kan ik 'ontpillen' en dan willen we rond april/mei stoppen met condooms. De voornaamste reden om tot dan te wachten is zodat ons kindje straks niet opeens in november/december geboren gaat worden. Is qua o.a. werk niet erg handig hihi.

Nu maar hopen dat het niet al te lang duurt om te ontpillen!
Succes met ontpillen en tof dat jullie ervoor gaan *O* Je weet wel dat de kans ontzettend klein is dat het in 1 ronde lukt? ;) Maar wie weet ben jij inderdaad een van de gelukkigen :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_167866957
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 21:40 schreef MaJo het volgende:

[..]

Succes met ontpillen en tof dat jullie ervoor gaan *O* Je weet wel dat de kans ontzettend klein is dat het in 1 ronde lukt? ;) Maar wie weet ben jij inderdaad een van de gelukkigen :)
Desalniettemin moet je er nooit voor gaan als het nog niet in je leven zou passen, met het idee dat het toch wel even duurt.
pi_167867412
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 21:40 schreef MaJo het volgende:

[..]

Succes met ontpillen en tof dat jullie ervoor gaan *O* Je weet wel dat de kans ontzettend klein is dat het in 1 ronde lukt? ;) Maar wie weet ben jij inderdaad een van de gelukkigen :)
Nee dat weten we hihi, maar we willen niet het 'risico' nemen dat het toch misschien wel in een keer zou lukken (want het zou wel kunnen). Vandaar dat we nog even condooms gebruiken.
pi_167868906
Welkom dromertje!
  Moderator dinsdag 3 januari 2017 @ 23:24:12 #238
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167869340
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 22:01 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Desalniettemin moet je er nooit voor gaan als het nog niet in je leven zou passen, met het idee dat het toch wel even duurt.
Dat is ook zo :Y zul je zien dat het juist dan wel snel raak is :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_167869431
Welkom dromertje, ( ik kreeg hetzelfde te horen, hier was de eerste echte ronde ook gelijk raak. is helaas niet goed afgelopen dat dan weer wel )

Hier de hele dag klodders servix slijm, ben vol goede moed dus,

Zondag positieve ovulatie, maandag er van genoten en vandaag is het eitje dan ook gesprongen vanwege al dat servix slijm ^O^

Als ik nu zwanger raak en het gaat goed is de uitgerekende datum de zelfde week als mijn miskraam, dat zou ik erg mooi en bijzonder vinden O+
pi_167873864
Dat klinkt goed Aloria! Duimen!

Dromertje hopelijk verloopt het ontpillen voorspoedig :)

Wij hebben besloten nog even te wachten met ovulatietesten en de boel nog even de boel te laten. Eerst maar eens zien hoe het vanzelf gaat :)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator woensdag 4 januari 2017 @ 10:54:11 #241
382129 crew  Donna
pi_167873927
Haha zat vanochtend om 6 uur dat verhaal over cervix slijm te lezen. Jippie :P

Anyway. Ik neem vanaf nu ongeveer weer plaats op het wachtbankje. :)
pi_167874239
Welkom Dromertje!

Zou heel mooi zijn Aloria, als het gewoon raak is!
pi_167883325
Dat zou inderdaad bijzonder zijn aloria!

Donna succes op het wachtbankje!

Hier attendeerde mijn app mij vandaag erop dat ik mijn start van menstruatie nog moest invoeren, maar die is er dus nog niet! Verder geen duidelijk signalen, spannend vind ik het wel.
pi_167889018
Vanmorgen de echo gehad.
Slijm was Nu 8mm dik. . Waren kleine eitjes te zien. De grootste was 14 mm. Nu een bloeding opwekken. Want lijkt dat deze clomid ronde niks heeft opgeleverd. Mocht er na 10 dagen geen bloeding komen dan bellen. En dan weer met clomid 100 starten. Anders 13 jan test doen.

Ze zei wel omdat 1 eitje dan 14 mm was dat er zeker eeen kans was dat ik wel een eisprong gehad heb.. maar hier kon ze helaas niet meer duidelijk over geven.
pi_167892905
Spannend, zo'n volle wachtbank!
Ik zit er ook op, maar denk meer te wachten op mijn ongesteldheid ;)

Dat plannen, ik kan dat dus allemaal helemaal niet :') het komt als het komt... en ja, op mijn werk zou de zomer heel vervelend zijn bijvoorbeeld, en nee, dat is dus lekker niet mijn probleem :) wat dat betreft is loondienst wel fijn, alles is goed geregeld!
Qua verjaardagen is januari en juni heel druk hier, en ik heb er gewoon 1 bijgepropt in januari :D echt, dat is zo'n bijzaak uiteindelijk.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_167899274
Zonet met de eerste van de 10 tabletten Provera begonnen. Hopelijk werk het snel op, dan kan ik weer beginnen met clomid.
  donderdag 5 januari 2017 @ 15:05:33 #247
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167902547
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:17 schreef Nolita het volgende:
Dat zou inderdaad bijzonder zijn aloria!

Donna succes op het wachtbankje!

Hier attendeerde mijn app mij vandaag erop dat ik mijn start van menstruatie nog moest invoeren, maar die is er dus nog niet! Verder geen duidelijk signalen, spannend vind ik het wel.
En nog steeds niets? Spannennnnd!

Ik snap weer niks van mijn lijf deze ronde. Ongesteld geweest, dag of 3/4 niks en toen weer bloedingen. Misschien toch maar eens een doorverwijzing vragen voor een grondige check-up. Blijf af en toe bloedingen tussen menstruaties in houden en ook snel na de seks dat ik bloedingen heb.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167904484
quote:
17s.gif Op donderdag 5 januari 2017 15:05 schreef Debsterr het volgende:

[..]

En nog steeds niets? Spannennnnd!

Ik snap weer niks van mijn lijf deze ronde. Ongesteld geweest, dag of 3/4 niks en toen weer bloedingen. Misschien toch maar eens een doorverwijzing vragen voor een grondige check-up. Blijf af en toe bloedingen tussen menstruaties in houden en ook snel na de seks dat ik bloedingen heb.
Hoe lang geleden heb jij een uitstrijkje gehad ( of niet ) ? Dit waren de vragen die ik kreeg bij mijn uitstrijkje namelijk ! Bloeden na de sex tussen door bloeden. Niet om rauw op je dak te vallen maar hier gaan alarm belletjes rinkelen bij mij als ik dit nu zo lees.
pi_167904585
quote:
17s.gif Op donderdag 5 januari 2017 15:05 schreef Debsterr het volgende:

[..]

En nog steeds niets? Spannennnnd!

Ik snap weer niks van mijn lijf deze ronde. Ongesteld geweest, dag of 3/4 niks en toen weer bloedingen. Misschien toch maar eens een doorverwijzing vragen voor een grondige check-up. Blijf af en toe bloedingen tussen menstruaties in houden en ook snel na de seks dat ik bloedingen heb.
Het klinkt niet heel erg normaal Debsterr. Een keertje kan natuurlijk voor komen, maar met regelmaat? Toch even laten checken denk ik!
pi_167904658
Oei, ik wil je ook niet onnodig druk laten maken maar ik zou zsm een afspraak maken. :@ :*
Dit, dat, alles.
  donderdag 5 januari 2017 @ 16:41:53 #251
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167904680
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 16:33 schreef Aloria het volgende:

[..]

Hoe lang geleden heb jij een uitstrijkje gehad ( of niet ) ? Dit waren de vragen die ik kreeg bij mijn uitstrijkje namelijk ! Bloeden na de sex tussen door bloeden. Niet om rauw op je dak te vallen maar hier gaan alarm belletjes rinkelen bij mij als ik dit nu zo lees.
Niet - tenminste, ooit wel laten onderzoeken en toen was de conclusie: teveel vruchtbare cellen welke zich dan buiten de bmm kunnen begeven en die bloeden snel. Maar heb er tijden geen last van gehad en nu wel weer vaker. Dus ga maar even langs de huisarts...
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 5 januari 2017 @ 16:45:00 #252
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167904736
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 16:40 schreef Philomijn het volgende:
Oei, ik wil je ook niet onnodig druk laten maken maar ik zou zsm een afspraak maken. :@ :*
Snap ik :* ik ben niet snel zenuwachtig hoor vooral vanwege het uitstrijkje zo'n 6 jaar terug, maar ik word er nu vooral chagrijnig van dat ik zo niet eens kan proberen!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167904771
quote:
17s.gif Op donderdag 5 januari 2017 16:41 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Niet - tenminste, ooit wel laten onderzoeken en toen was de conclusie: teveel vruchtbare cellen welke zich dan buiten de bmm kunnen begeven en die bloeden snel. Maar heb er tijden geen last van gehad en nu wel weer vaker. Dus ga maar even langs de huisarts...
Ah, dit klinkt al iets beter. :) O+
Dit, dat, alles.
pi_167904772
quote:
17s.gif Op donderdag 5 januari 2017 16:41 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Niet - tenminste, ooit wel laten onderzoeken en toen was de conclusie: teveel vruchtbare cellen welke zich dan buiten de bmm kunnen begeven en die bloeden snel. Maar heb er tijden geen last van gehad en nu wel weer vaker. Dus ga maar even langs de huisarts...
Waar ik op moest letten bij baarmoeder hals kanker was dus ook echt bloed je na de sex en tussentijds bloeden.
Ik zou als ik jou was morgen inderdaad gelijk de huisarts bellen en dit ook melden

Lees dat nu van jou dat klinkt al wat beter ! Checken kan nooit geen kwaad ;)
Maak mij snel zorgen om dit soort dingen, sorry voor de paniek hier :@

[ Bericht 8% gewijzigd door Aloria op 05-01-2017 16:53:35 ]
pi_167904817
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 12:59 schreef Whiteflower18 het volgende:
Zonet met de eerste van de 10 tabletten Provera begonnen. Hopelijk werk het snel op, dan kan ik weer beginnen met clomid.
Jeetje wat frustrerend eigenlijk. Potdikke ik dacht vantevoren: we fiksen dit wel even met clomid maar je kunt natuurlijk ook hebben dat die eitjes niet willen groeien en dan ben je zo weer een maand verder. -O- Hopelijk heb je volgende maand meer succes. :*

Edit: Overigens kan sowieso wachten op een tweede streepje al heel frustrerend zijn natuurlijk. Tis elke maand maar weer afwachten. Succes dames op het wachtbankje. Let it raaain! *O*

[ Bericht 12% gewijzigd door Philomijn op 05-01-2017 18:26:11 ]
Dit, dat, alles.
pi_167904830
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 16:46 schreef Aloria het volgende:

[..]

Waar ik op moest letten bij baarmoeder hals kanker was dus ook echt bloed je na de sex en tussentijds bloeden.
Ik zou als ik jou was morgen inderdaad gelijk de huisarts bellen en dit ook melden

Lees dat nu van jou dat klinkt al wat beter ! Checken kan nooit geen kwaad ;)
Sorrie voor de paniek haha ben een erg zorgzaam typ haha :@
Ik moest gelijk aan die Evelien van Over mijn lijk denken. Die ontdekte nav bloed na seks dat ze bmhk had. Nou ja, zal vast goedkomen Debbster!
Dit, dat, alles.
pi_167907639
quote:
17s.gif Op donderdag 5 januari 2017 15:05 schreef Debsterr het volgende:

[..]

En nog steeds niets? Spannennnnd!

Ik snap weer niks van mijn lijf deze ronde. Ongesteld geweest, dag of 3/4 niks en toen weer bloedingen. Misschien toch maar eens een doorverwijzing vragen voor een grondige check-up. Blijf af en toe bloedingen tussen menstruaties in houden en ook snel na de seks dat ik bloedingen heb.
Nee, nog steeds niets!! :D

Vervelend van de bloedingen zeg. Altijd goed om even te laten controleren, wie weet is er een eenvoudig middel om er vanaf te zijn.

Whiteflower hoop dat de hogere dosis clomid ervoor zorgt dat de eitjes goed gaan groeien!
pi_167908287
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 19:08 schreef Nolita het volgende:

[..]

Nee, nog steeds niets!! :D

Vervelend van de bloedingen zeg. Altijd goed om even te laten controleren, wie weet is er een eenvoudig middel om er vanaf te zijn.

Whiteflower hoop dat de hogere dosis clomid ervoor zorgt dat de eitjes goed gaan groeien!
Nolita ga jij eens even snel testen !!! :Y
pi_167908507
Nolita, wanneer was je NOD? Spannend! *O*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_167908971
Goed dat je er ff naar laat kijken Debster!

Jaaaa Nolita testen!!!! Het is raak hoor. Ik voel het!
  Moderator donderdag 5 januari 2017 @ 20:02:57 #261
382129 crew  Donna
pi_167909191
Haha TESTEN!
  donderdag 5 januari 2017 @ 21:00:31 #262
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167910843
Dat ja! Geef ons streepjes Nolita O+!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167914736
Wat heerlijk om te lezen, dat enthousiasme van jullie!

Maandag was mijn nod krisvc.

Ik heb vanochtend maar eens testen besteld, die verwacht ik morgen in de brievenbus en dan kan ik zaterdagochtend samen met vriend testen.
Aan de ene kant denk ik dat het wel raak moet zijn als het zolang uitblijft en aan de andere kant blijf ik tegen mezelf zeggen dat ik vast ongesteld word als ik de testen in huis heb. Echt tijd om te testen dus. Morgen een volgeplande dag dus voor ik het weet is het zaterdag!
pi_167915254
Nolita, jouw zelfbeheersing :o spannend!!

Debster, goed dat je naar de huisarts gaat :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_167917838
Damn wachten tot zaterdag. :{w ;) Ben benieuwd Nolita! Voel je je anders of dat niet?
Dit, dat, alles.
  Moderator vrijdag 6 januari 2017 @ 09:28:18 #266
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167918682
Meiden, maak Debsterr eens niet zo zenuwachtig :o ik bloed ook snel, soms na de sex en vaak ook zonder enige reden, en bij mij is er ook niks aan de hand. Laatst nog uitstrijkje gehad, helemaal schoon. Tuurlijk is het goed om te laten checken maar het hoeft echt helemaal niks te zijn :*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_167919343
Ik wilde absoluut niemand bang maken. Maar wel zeggen dat ik wel zsm een afspraak zou maken. :) Net als dat een verdachte moedervlek goed is om te laten checken of pijn bij plassen. Ik ken iemand die eens achteloos zei: "grappig, ik heb een moedervlek op mijn arm die van vorm wisselt", maar ze wist niet dat dit een "teken" van huidkanker kon zijn. Dan lijkt het mij fijn als een ander je erop wijst dat het een goed idee is om even naar de dokter te gaan.

Gelukkig maakt Debbster zich ook niet al te druk!
Dit, dat, alles.
pi_167920801
Whaa spannend Nolita!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator vrijdag 6 januari 2017 @ 16:31:15 #269
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167927694
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 10:14 schreef Philomijn het volgende:
Ik wilde absoluut niemand bang maken. Maar wel zeggen dat ik wel zsm een afspraak zou maken. :) Net als dat een verdachte moedervlek goed is om te laten checken of pijn bij plassen. Ik ken iemand die eens achteloos zei: "grappig, ik heb een moedervlek op mijn arm die van vorm wisselt", maar ze wist niet dat dit een "teken" van huidkanker kon zijn. Dan lijkt het mij fijn als een ander je erop wijst dat het een goed idee is om even naar de dokter te gaan.

Gelukkig maakt Debbster zich ook niet al te druk!
Haar erop wijzen het te laten checken lijkt me goed maar als een paar mensen het gelijk hebben over dat dit een typisch symptoom is van baarmoederhalskanker dan vind ik dat wel een beetje bangmakerij. Sowieso goed om te laten checken, ik heb dat onlangs om dezelfde reden laten doen ^O^
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_167928944
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 07:43 schreef Philomijn het volgende:
Damn wachten tot zaterdag. :{w ;) Ben benieuwd Nolita! Voel je je anders of dat niet?
Sorry ;)
Het enige wat anders voelt zijn mijn borsten die heel vol/gespannen zijn, maar ook dat is nog prima te doen. Verder merk ik dat ik nu vooral bij alles wat ik voel denk: zou het door een evt zwangerschap komen?

De testen zijn binnen. Nog maar 1 nachtje slapen en dan weten we het! *O*
pi_167930870
Schpannend Nolita :D Ik ga duimen.

Ik lijk een week te vroeg ongesteld geworden. Scheelt weer een week hypochonderen. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_167943491
En? En? Nolita?

Jammer Kris! Wel bijzonder, een week te vroeg. Heb je dat vaker?
pi_167943545
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 17:33 schreef Nolita het volgende:

[..]

Sorry ;)
Het enige wat anders voelt zijn mijn borsten die heel vol/gespannen zijn, maar ook dat is nog prima te doen. Verder merk ik dat ik nu vooral bij alles wat ik voel denk: zou het door een evt zwangerschap komen?

De testen zijn binnen. Nog maar 1 nachtje slapen en dan weten we het! *O*
En en en ?? Ik ben benieuwd !!
pi_167943807


:D *O* *O*

Vriend vroeg nog 'is het niet te vroeg om te testen?'
pi_167943922
Dude!! :o :o :o Dat zijn er 6 man!! Gefeliciteerd!!
pi_167943936
Gefeliciteerd Nolita! *O* *O* *O*
  zaterdag 7 januari 2017 @ 09:29:40 #277
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_167943978
Wat een knallers! O+ *O*

Van harte!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_167944047
Dat is weer eens wat anders dan een tuurstreep!

Gefeliciteerd Nolita! *O*
pi_167944066
WOEHA!! :D :o Damn woman!!! Gefeliciteerd!!!!! *O* *O* *O* oO<

"Te vroeg om te testen", de schat ;)
Dit, dat, alles.
  Moderator zaterdag 7 januari 2017 @ 09:47:47 #280
382129 crew  Donna
pi_167944144
Holy moly wat een mooie strepen! Gefeliciteerd!! *O*
pi_167944167
Gefeliciteeeerd Nolita!!
pi_167944198
Jaaaaaaaa, gefeliciteerd! *O* *O*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_167944334
Gefeliciteerd!!
  zaterdag 7 januari 2017 @ 10:14:27 #284
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_167944454
Gefeliciteerd! *O*
  zaterdag 7 januari 2017 @ 10:28:37 #285
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167944641
Wow, Nolita, dat zijn nog eens strepen *O*! Gefeliciteerd!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167944874
Gefeliciteerd Nolita *O* Jouw vriend :') Super schattig!
pi_167945056
Daar is geen twijfel over mogelijk :D gefeliciteerd Nolita!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_167945138
Wat een knallertest, inderdaad geen twijfel mogelijk! Gefeliciteerd Nolita *O*
pi_167945155
Wauw te gek!!! Gefeliciteerd!!
pi_167945170
Gefeliciteerd! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_167945377
Wauw wat een strepen! Gefeliciteerd Nolita! *O*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  zaterdag 7 januari 2017 @ 11:29:12 #292
149959 SQ
snelle trees
pi_167945415
Zeer overtuigend Nolita. Gefeliciteerd!
disclaimer
pi_167946167
Van harte gefeliciteerd Nolita!!! Mooie strepen!
pi_167946570
Wauw Nolita, wat een strepen! Gefeliciteerd!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_167947276
Dat is een super duidelijke test gefeliciteerd Nolita ! *O* ^O^
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 7 januari 2017 @ 13:15:56 #296
269689 crew  Viv
pi_167947947
Wow Nolita!! Na al die jaren rammelen nu zo'n knálstreep! O+ *O*
pi_167949277
Wauw Nolita! Geen twijfel over mogelijk! Gefeliciteerd *O*
pi_167950004
Zo dan! Gefeliciteerd!
pi_167950737
Wow, wat een reacties. Leuk om te lezen bedankt allemaal!!
Ze knallen inderdaad flink hè, ze stonden er ook in no-time. O+

Hopelijk plassen alle wachtenden ook snel streepjes!!
Het voelt nog heel onwennig op dit moment. Lastig om te geloven dat dit toch echt betekent dat het zover is :D
pi_167950748
Wat een streep Nolita! Gefeliciteerd! *O*
pi_167951522
Wauw!! Nolita wat een strepen!! *O* gefeliciteerd!!
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')