abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167763041
Twist :* logisch hoor, dat je nu even cynisch bent!

Ik ben misselijk en heb buikpijn, al de hele dag, maar dat zal meer liggen aan dagenlang veel te veel eten :') NOD is pas tegen 10 januari, maar verwacht er deze maand weinig van. Het timen is toch lastiger, want we slapen noodgedwongen weer met baby op onze kamer (1 slaapkamer in ons tijdelijke appartement).
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_167778935
Valerie, hoebedoel je dat zij ook verantwoordelijkheid hebt? Dus als jou man vreemd zou gaan in die 10 jaar dat jullie samen zijn, is het deels jouw schuld :?

Peace sterkte! O+
  zaterdag 31 december 2016 @ 13:04:02 #168
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_167780968
Nee.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 31 december 2016 @ 13:15:09 #169
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_167781306
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 13:04 schreef Valerie. het volgende:
Nee.
Wel als je er een soa door krijgt.
♡ Kuiken ♡ Guppy ♡
pi_167781998
Ik snap best dat je woest bent ivm de situatie Peacefull, maar zou er ook geen kans kunnen zijn dat (zoals SQ ook zegt) het via je huidige partner is gekomen? Dan snap ik de reactie van je ex wel op zich (sowieso wel, lijkt me best een schok namelijk).

Anyway, sterkte met alles :*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_167782097
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 11:55 schreef missbrunette het volgende:
Valerie, hoebedoel je dat zij ook verantwoordelijkheid hebt? Dus als jou man vreemd zou gaan in die 10 jaar dat jullie samen zijn, is het deels jouw schuld :?

Peace sterkte! O+
Ik denk dat t meer gaat om t niet laten testen tussen twee relaties in, dat daar een stukje eigen verantwoordelijkheid ligt.

Maar goed, daar heeft Peacefull nu op zich weinig aan helaas :{
pi_167782221
Wauw, peacefull, dat is klote, hoe dan ook, je weet dat je belazerd bent door iemand. En nu dan ook misschien nog de gevolgen ervan voor je kiezen krijgt -O-
pi_167782380
Wiens "schuld" het ook is (doen we allemaal niet eens iets ontzettend stoms?) het is al erg genoeg voor Peace, dus misschien is het voor nu fijn om het onderwerp waar het vandaan komt te laten rusten.
Dit, dat, alles.
pi_167782401
Wauw, het is heel awkward om onderdeel te zijn van deze discussie. Het is maar goed dat ik mijn bericht van vannacht niet gepost heb, anders was ik aanstichter van de laatste rel van 2016 denk ik.

Valerie, denk en vind wat je ervan denkt en vindt. Ik ben me er bewust van dat ik op een openbaar forum post waar iedereen een eigen mening heeft en die kan ventileren. Toch vind ik dat, als je zo stoer bent om veilig thuis vanachter je beeldschermpje je mening te ventileren, je je moet baseren op de bestaande feiten en niet zomaar iets de wereld in moet slingeren. Dat je weinig verstand hebt van Soa's en het eventuele verloop daarvan is wel duidelijk. Houd er rekening mee dat er aan deze kant van het beeldscherm ook een mens met gevoel zit. Een mens waarvan haar wereld momenteel even flink op de kop staat. Over jouw uitlatingen ga ik verder niks zeggen, dat hebben gelukkig anderen al voor mij gedaan (:*). Thnx voor het verhelderen en verduidelijken naar Valerie.

Oh en over wraak: precies van Philo zegt. Ik kan hem wel wat aandoen, maar tussen denken en doen zit een heel groot verschil. Wat schiet ik er mee op om wraak te nemen? Ik wil hem er wel bewust van maken dat hij contact opneemt met andere vrouwen waar hij sexueel contact heeft gehad, zodat zij eventueel nog op tijd in kunnen grijpen en niet voor zo'n aangename verrassing komen te staan als ik.

En ik mijn dromen heb ik zijn auto al 100 keer in de fik gestoken natuurlijk ;) Niet dat ik weet of hij überhaupt een auto heeft....

En wat mij betreft laten we het hier ook bij. Ik weet hoe het zit, dat is volgens mij voldoende.
pi_167782605
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 13:34 schreef tombolafan het volgende:
Ik snap best dat je woest bent ivm de situatie Peacefull, maar zou er ook geen kans kunnen zijn dat (zoals SQ ook zegt) het via je huidige partner is gekomen? Dan snap ik de reactie van je ex wel op zich (sowieso wel, lijkt me best een schok namelijk).

Anyway, sterkte met alles :*
Zoals ik eerder al gezegd heb: maagdelijk onze relatie ingestapt. Bijzonder wel dat er veel mensen vanuit andere topics ineens komen buurten en even hun mening komen delen..

Terug naar onze wens voor 2017 streepjes!
pi_167782773
Peacefulll, wat een schok moet dit geweest zijn. Hopelijk helpt het jullie in ieder geval verder! :*.

Volgens mij ben ik net weer ongesteld geworden, dus ik kom me weer melden. Ik wil ook wel in de OP.

SPOILER: DevilsAndDust
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat ieders kinderwens in 2017 waarheid wordt!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 31 december 2016 @ 14:01:08 #177
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167782977
Hey Dad :* enorm balen om je hier weer terug te moeten zien zeg! Veel knuffels voor jou!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167783030
Dikke :* nog voor jou Peace. Kun je volgende week bellen voor een afspraak bij de gyn?

Hi DaD, wat sip dat je je hier weer moet melden. Ik hoop voor jou en ook alle anderen op een heel vruchtbaar 2017. :* Ik zal kijken of ik de OP nog kan aanpassen.
Edit: kan het niet meer aanpassen. Volgende topic of een modje..
Dit, dat, alles.
pi_167783127
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 14:02 schreef Philomijn het volgende:
Dikke :* nog voor jou Peace. Kun je volgende week bellen voor een afspraak bij de gyn?

Hi DaD, wat sip dat je je hier weer moet melden. Ik hoop voor jou en ook alle anderen op een heel vruchtbaar 2017. :* Ik zal kijken of ik de OP nog kan aanpassen.
Edit: kan het niet meer aanpassen. Volgende topic of een modje..
Ik had SQ al een DM gestuurd. :). Maar bedankt voor het proberen, en voor het warme welkom weer. ;). Ik hoop vooral heel hard dat het niet weer een half jaar duurt voor ik zwanger ben. De ovulatietesten zijn ingeslagen, in ieder geval, want daar hebben we nu wel al twee keer succes mee gehad.
pi_167783152
DaD :* Klote dat je hier weer bent. Ik had jullie een heel ander uiteinde van 2016 gegund. Evenals Twist. Spui hier maar lekker als het nodig is. Doe ik ook :')
pi_167783226
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 13:51 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Zoals ik eerder al gezegd heb: maagdelijk onze relatie ingestapt. Bijzonder wel dat er veel mensen vanuit andere topics ineens komen buurten en even hun mening komen delen..
meelezers heb je altijd, en soms geven ze fijne antwoorden/adviezen, en soms is het minder leuk om te horen. Neemt niet weg dat volgens mij het grootste deel het vooral heel vervelend voor je vindt :*
pi_167784236
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 14:09 schreef tombolafan het volgende:

[..]

meelezers heb je altijd, en soms geven ze fijne antwoorden/adviezen, en soms is het minder leuk om te horen. Neemt niet weg dat volgens mij het grootste deel het vooral heel vervelend voor je vindt :*
Ja tuurlijk, zo bedoel ik het ook niet. Juist heel fijn alle uitleg en PM/DM die ik heb gehad van alle meelezers! Met 12 jaar meelezen hier in oud weet ik heel goed dat het niet altijd kusje kroel is en dat hoeft zeker niet. Ook kritische vragen zijn welkom, maar dan moet je je wel eerst goed inlezen en geen opmerkingen maken waar in een eerdere post al antwoord op gegeven is. Stel dan vragen voor verheldering en niet met een veroordeling er al in.
En eerlijk: sommige users zie je alleen posten als er ergens tegenaan te schoppen valt. En daar heb ik moeite mee.
pi_167786446
+1 op Peacefull. Sommige mensen houden nu eenmaal van rellen :') Mijn inziens valt er weinig t rellen. Je wilt niet weten wat ik mensen in gedachten allemaal toe wens. En dan gaat het alleen nog maar om dat ze mij afsnijden met de auto ofzo :+ Ik hoop dat er voor jou snel duidelijkheid komt :*

Dad, dat is een goed teken dat je cyclus weer op gang. Alhoewel ik het ook wel echt een zwaar moment vond de 1e keer ongesteld na miskraam. Heel dubbel. Ik hoop dat de ovulatietesten nu weer het goede effect hebben ;)

Ik zit voor m'n gevoel een beetje tussen 2 topics in. Ik postte na de miskraam van november alleen mee in het "wat als" topic. Onderzoeken naar oorzaak van de 3 miskramen is gestart, maar ook grote kans dat er geen aanwijsbare reden wordt gevonden. Begin februari de uitslagen van het bloedonderzoek. Baarmoeder is al bekeken en zag er normaal uit. We zijn wel vruchtbaar bevonden, ondanks dat we over de 3e zwangerschap meer dan een jaar hebben gedaan. De gyn was wel positief dat het ons weer zou lukken om zwanger te worden en ook te blijven. Eisprong was met de kerst >:O en vannacht had ik onwijs rare steken in mijn onderbuik. Hoofd draait alweer overuren :') , maar mag echt pas volgende week dinsdag testen van mij zelf als ik dan nog niet ongesteld ben. Wat duurt dat lang!!

Ik wil jullie in ieder geval allemaal een heel mooi, gezond en vruchtbaar 2017 wensen. Kom maar op met die 2e strepen! *O*
pi_167793348
Ah DaD jammer dat het mis gegaan is. Hier zit ik op het juiste spoor met mijn ovulatie, de test van vanmorgen en zojuist zijn donkerder nu de piek nog vinden de aankomende dagen ^O^

Dus de ovulatie moet nog komen en ik vond het al zo gek dat ik nog geen ovulatie pijn gevoeld had :')
pi_167796341
Zal ik de wannabe-rel even opbreken?

Iemand die Sensitesten gebruikt? Ik heb er nog een stuk of 16 a 17 liggen die ik met liefde naar iemand opstuur die ze goed kan gebruiken. *O*
Je raekt an de dinge geweun.
pi_167796490
Ovulatietesten of zwangerschapstesten?
pi_167796518
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 21:18 schreef coccinelle het volgende:
Ovulatietesten of zwangerschapstesten?
Zijn er mensen die 16/17 zwangerschapstesten in één keer bestellen?
Ovulatie uiteraard :Y
  zaterdag 31 december 2016 @ 21:26:40 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_167796665
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 21:19 schreef Messina het volgende:

[..]

Zijn er mensen die 16/17 zwangerschapstesten in één keer bestellen?
Ovulatie uiteraard :Y
er zijn mensen die er 50 ineens bestellen hoor :')
( :@ )
disclaimer
pi_167796852
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 21:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

er zijn mensen die er 50 ineens bestellen hoor :')
( :@ )
Oh. :D
pi_167797083
Meld. :+.
pi_167797166
Check :+ 100 ovu en 20 zwangerschapstesten
pi_167803729
Op naar een 2017 met voor iedereen hier een tweede streepje binnenkort!!

Twist en dad, vervelend dat jullie hier weer aan moeten sluiten. Hoop dat jullie snel weer door mogen schuiven!

Gisteren had ik een moment dat ik, als ik zwanger zou zijn goed op een hormonale bui kon schuiven. Schrok van mezelf eigenlijk. Verder voel ik me heel erg normaal, morgen nod, blijft toch spannend.
pi_167810312
DaD, hopelijk pikt je lijf het normale ritme nu weer snel op! :* En helpen de ovulatietesten wederom!

Hier beginnen we het nieuwe jaar ook heeeel voorzichtig optimistisch; heb het idee dat mijn lijf het ook weer redelijk begint op te pikken :) maar voorlopig nog even afwachten.

Heikele discussie -I know- maar waag toch een poging ;)
Meer vrouwen die een eventuele UD in de gaten houden en daarbij bijv. rekening houden met feestdagen (in de zin dat je dat wilt vermijden)? Ik merk dat ik het toch wel lastig vind; in/rond december verjaren lijkt me gewoon écht niet leuk. En ergens is 1-2 maanden 'overslaan' natuurlijk niet het einde van de wereld.
Maar tegelijkertijd valt nu eenmaal niet alles te plannen en duurt het veel vrouwen waarschijnlijk allemaal al veel te lang, waardoor die 1-2 maanden wél een wereld van verschil maken (zij het gevoelsmatig).

Absoluut niet bedoeld om te rellen/oordelen, maar ben wel benieuwd hoe anderen hier tegenaan kijken :)
pi_167810544
Dat is wel een van de redenen dat ik zo blij was met een zomerbaby, twist. De maanden oktober, november en december zijn bij ons al zo ontzettend druk (verjaardagen van familie, vrienden, die van I en mezelf, natuurlijk nog de gewone feestdagen en in ons werk), dat ik het echt wel als nadeel zie om weer in die tijd van het jaar uitgerekend te zijn.

Maar om die periode te vermijden zou ik pas in mei zwanger mogen zijn. Alleen de gedachte al dat het nog zolang duurt, doet de tranen in mijn ogen springen.

Dus we gaan gewoon door. :+.
  zondag 1 januari 2017 @ 17:55:16 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_167811113
En anders is het ook maar gewoon een verjaardag he.
disclaimer
pi_167811179
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
En anders is het ook maar gewoon een verjaardag he.
Precies.. Mini is jarig met Sinterklaas en nou ja, dat is nou eenmaal zo :) Ik heb december niet ervaren als extra druk of extra overwhelming.
pi_167811190
Ja ik had ooit bedacht dat ik sowieso de maanden nov, dec en jan over zou willen slaan. Daarom (en om tig andere redenen) was ik ook zo ontzettend blij met onze timing. Maarja...

En zoiets plaatst dan alles wel meteen in perspectief, want na zo'n ervaring voelt het ergens zo stom om bezig te zijn met een eventuele UD :@

Ach, we hebben hopelijk nog 1-2 kansen daarvoor en we zien wel hoe we er tegen die tijd over denken.

Edit: zie nu de andere reacties pas. Ja dat is ook wel zo, maar leuk/fijn/handig/praktisch is anders. Het voelt vooral nogal dubbel op het moment, omdat ik eerder dus wel de 'luxe' had om er zo onbezorgd in te staan en nu niet meer ofzo...
  zondag 1 januari 2017 @ 18:02:07 #198
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167811241
Ik ben zelf jarig op een "rot"dag (25-12) maar ondanks dat ik het nooit leuk heb gevonden, zou ik er geen pauze voor nemen. Tenslotte was ik ook pas ergens in januari gepland :P en er zijn zoveel maanden waar wel wat mee is.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167811309
Ja ik vind een kind krijgen in december ook verre van ideaal.
Een vriendin van me heeft een kleine die jarig is op 26 dec. Ik heb haar pas gewoon eerlijk gevraagd of hij het niet vervelend vind om dan jarig te zijn. Maar zij hebben hem altijd het gevoel gegeven dat het heel bijzonder is om dan jarig te zijn. Dus hij voelt zich erg speciaal. Het is dus maar net wat je er zelf van maakt.

Ik ga die ronde niet overslaan dus. Hopelijk is het voor die tijd gewoon raak ;)

Uitstrijkje update onder spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 1 januari 2017 @ 18:27:37 #200
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_167811723
Ik snap het nadenken over de UD heel goed. De eerste maand dat wij het probeerden, viel de evt UD in december. Ik was een beetje opgelucht dat het niet was gelukt, want wilde al levenslang geen kind in die feestmaand. Maar toen het ruim een half jaar later nog niet was gelukt, was ik knap verdrietig dat ik komende december (zeg maar: nu) geen kind kreeg.

En nu... uitgerekend eind juli. Ook niet handig. Allemaal mensen op vakantie. Nooit trakteren op school op je verjaardag. Maar omdat het poging 9 was dacht ik daar bij het proberen geen seconde over na. En inmiddels denk ik wat hierboven ook al wordt gezegd: het is maar een verjaardag. Ik krijg een kind. Halleluja.

Denk niet dat iemand hier wat aan heeft... maar wilde het toch een keer vertellen :)
Kom allemaal snel naar Z&G dames :*

edit: Missladybug, wat fijn!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_167812177
Ik was natuurlijk ook net begonnen met het idealiseren van uitgerekend zijn in de zomer, toen ik daar abrupt weer mee moest stoppen. Elke andere UD is nu hoe dan ook kut, in mijn ogen.

En met bijna vijftig procent van alle verjaardagen die we hebben in de laatste drie maanden van het jaar, vind ik er nog eentje bij wel best een overwhelming idee.
Maar goed, als ik binnenkort zwanger blijk, boeit die hele UD me natuurlijk voor geen meter meer. :+.
  zondag 1 januari 2017 @ 18:52:51 #202
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_167812315
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 17:59 schreef twist02 het volgende:
Ja ik had ooit bedacht dat ik sowieso de maanden nov, dec en jan over zou willen slaan. Daarom (en om tig andere redenen) was ik ook zo ontzettend blij met onze timing. Maarja...

En zoiets plaatst dan alles wel meteen in perspectief, want na zo'n ervaring voelt het ergens zo stom om bezig te zijn met een eventuele UD :@

Ach, we hebben hopelijk nog 1-2 kansen daarvoor en we zien wel hoe we er tegen die tijd over denken.

Edit: zie nu de andere reacties pas. Ja dat is ook wel zo, maar leuk/fijn/handig/praktisch is anders. Het voelt vooral nogal dubbel op het moment, omdat ik eerder dus wel de 'luxe' had om er zo onbezorgd in te staan en nu niet meer ofzo...
Ik vond het als kind totaal niet vervelend om op 5 januari jarig te zijn, de maand december was een magische feestmaand.

Ik vind het nu ik zelf een kind heb pas vervelend, maar ik heb het idee dat dat er ook een beetje bij hoort als je eenmaal een kind hebt - geen zin meer om je eigen verjaardag te vieren, feestdagen die meer als gedoe dan leuk voelen.

Ik zou het er in elk geval nooit om laten.
Kwak
pi_167812465
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 18:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik was natuurlijk ook net begonnen met het idealiseren van uitgerekend zijn in de zomer, toen ik daar abrupt weer mee moest stoppen. Elke andere UD is nu hoe dan ook kut, in mijn ogen.
Ja, dit dus, jij legt het een stuk duidelijker uit dan ik ;)

Natuurlijk kun je voor elke maand wel wat verzinnen waarom het niet 'uitkomt', maar de decembermaand is wat mij betreft wel het toppunt. En dat blijft zo, of je nu kind bent of niet, nog op school zit of niet, etc.
pi_167812553
Ik wilde in 1e instantie niet in december uitgerekend zijn, maar nu ruim 2 jaar verder boeit me dat een stuk minder. Als er ooit maar een kind mag komen O+ Het blijft niet mn voorkeursdatum, maar ik ga het niet ontwijken. 2 jaar geleden deed ik die bewuste 2 maanden wel iets minder mn best, om niet in nov/dec uit te komen. Het werd toen januari :+
Je hebt toch ook kans dat als je in januari/februari uitgerekend bent, dat het kind eerder komt.
Ik zou de afgelopen keer in juli uitgerekend zijn en dat vond ik zelf wel leuk, ondanks dat we beide al in juli jarig zijn. Ik heb dat zelf wel als leuk & fijn ervaren, ondanks dat veel mensen op vakantie zijn op je verjaardag. Qua verlof leek het mij wel een fijne periode en qua avond/nacht voedingen ook. Ik heb het echt heel snel koud, dus de hele periode van oktober-maart lijkt me knudde in die zin :')
pi_167812640
Ik heb er bij nr 2 wel bewust over nagedacht dat ik nov-dec niet zo handig vond en eigenlijk oktober ook niet. En wanneer was ik uitgerekend juist ja oktober. (werd nog september) een kind laat zich nu eenmaal niet plannen want ze kunnen ook (veel) eerder of later komen dan de uitgerekende datum.
pi_167812720
Ik had het al vaker genoemd als het hierover ging, maar ik vond het juist zo fijn bij kind 1 om in de wintermaanden echt zo ondergedoken te zitten in babybubbel zonder dat ik me door mooi weer 'verplicht' voelde veel op pad te gaan. :+ en voordeel van decemberbaby is dat al kerstliedjes over kindeke geboren op aard opeens over jouw baby gaan. *)
  zondag 1 januari 2017 @ 19:10:42 #207
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_167812744
DaD en Twist, ik snap heel goed dat jullie zeggen 'het had de zomer moeten zijn'. Het is gewoon klote dat dat niet zo is :* In die zin is mijn verhaal heel stom en een beetje ontactisch. Sorry.

En december blijft ook gewoon het onhandigste. Nou ja. Conclusie: hopelijk is het gewoon heel snel weer raak.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_167815022
Lemijn, ik vond je bericht niet stom of ontactisch hoor ;) ieder z'n eigen overwegingen, toch?

Mja, ik merk dus dat ik het echt vooral met die decembermaand heb. Alles wat zwangerschapsgerelateerd is, maakt me sowieso niet uit, want dat is alleen dat ene jaar. En qua verjaardagen weet je het inderdaad nooit, omdat je vrijwel nooit op de UD bevalt.
En veel eerder bevallen kan uiteraard, maar om daar nu vanuit te gaan, gaat me dan weer te ver. Plus ik gok eerder op 42 weken gezien eerdere ervaringen :+
pi_167815264
Wat fijn MLB!! Opluchting!

Wat grappig, ik ben dol op kerst en een kerstkindje lijkt me heerlijk en zo knus en gezellig. O+ Het lijkt mij juist heel bijzonder om bijv met kerst jarig te zijn, al die lampjes en je familie bij elkaar. Ik heb zelfs overwogen om rond kerst te trouwen want gezellig O+

Ik ken iemand die Tweede Kerstdag jarig is en kerst werd steevast daar gevierd en iedereen vond dat super en iemand die op oudjaarsdag jarig is en hen thuis is het op die dag een zoete inval.
En nee, ik zou die maanden zeker niet vermijden omdat ik zo dankbaar zou zijn als ik überhaupt zwanger raak. :@ Maar ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn/wanneer je al een kindje hebt, je die maanden wat minder hard je best doet. ;)
Dit, dat, alles.
pi_167815444
MLB, ik wals zo over je spoiler heen, die had ik even gemist, sorry! :o
Wat een fijn nieuws! Kan me voorstellen dat er een enorme last van je schouders valt dan! :* ^O^
pi_167816710
MLB! Wat een fijn nieuws. Nu hoef je je niet meer druk te maken of je zwanger mag raken of niet. Houden ze de onrustige cellen wel de komende tijd extra in de gaten?

Ik ben zelf een decemberkind (30-12) en nooit problemen mee gehad. Altijd in de vakantie jarig en met hapjes hou ik rekening met de 'ik-heb-al-zo-veel-gegeten' mensen. Dwz minder taart inslaan en meer gezondere dingen maken/aanbieden.
Net wat Philo zegt: ik zou zooo dankbaar zijn als ik überhaupt zwanger raak dat een UD er helemaal niet meer toe doet. Al beval ik op een datum van een familielid kan me niks schelen. Er valt altijd een mouw aan te passen! Kan me wel voorstellen dat anderen daar anders over denken en dat mag ook zeker. Ik ben dan wat minder praktisch ingesteld of zo? Het lost zich vanzelf wel op.
pi_167819035
MLB, wat fijn van de goede uitslag!

Hier ook liever niet in december uitgerekend, maar ga er niet minder mijn best voor doen. Heb al uitgesproken dat we dus vast een sinterklaas of kerstkindje krijgen :P voor nu wil ik inderdaad gewoon graag zwanger zijn, dat heb je nu eenmaal niet voor het kiezen.
pi_167820933
De beste wensen voor 2017!

Hier wordt het spannend. Morgen of dinsdag testen en woensdag echo. Kijken hoe het ervoor staat. Als blijkt dat ik geen eisprong gehad heb dan gaan we over op 100 clomid. Of eerst een menstruatie opwekken

Want ik heb de 19e een positieve ovu test gehad maar bleek later dat er niks was geweest. En geen ei. Heb alleen de 28e ook een knal positieve ovu gehad en nu weet ik niet meer waar ik aan toe ben. Want dat was cyclusdag 21. Want ik neem aan dat morgen testen dan veel te vroeg is? De kliniek is woensdag pas weer bereikbaar of ik moet de gyn morgen bellen. Pff fijn die feestdagen tussendoor.
pi_167823164
Het allerbeste voor 2017 gewenst! Moge het maar veel (plakkende) tweede streepjes opleveren. :)

Hier door de drukke decembermaand even op een laag pitje. Ik zit zit eenxaantaldpo. Geen idee precies. Of we hebben het toevallig net op het juiste moment leuk gehad, of niet. We zien het wel.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_167823952
voor iedereen de beste wensen en dat er maar veel dubbele streepjes komen!

ik werd afgelopen vrijdag ineens weer ongesteld. wat dus blijkbaar mijn 'reguliere' ongesteldheid is qua timing, behalve dan dat ik een extra ongesteldheid tussendoor had.

weird!

van de week maar weer wat nieuwe ovu testen inslaan en aankijken hoe de komende maand verloopt.
pi_167825075
De beste wensen voor 2017 iedereen :)

MLB wat fijn!

Twist en Dad helaas welkom terug, ik hoop dat jullie gauw met een plakker doorstromen naar Z&G!

Op naar veel tweede streepjes!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_167827828
De beste wensen allemaal voor 2017 !

Ik ga MissladyBug achterna ik had gister ook een positieve ovulatie test en vandaag er gebruik van gemaakt. Ik zit nu officieel op het wachtbankje :@

Testen zijn van de action en vorige maand zaten ze ook precies goed O+

31-12 ochtend
1-1 ochtend
1-1 middag positief
2-1 middag

[ Bericht 11% gewijzigd door Aloria op 02-01-2017 13:49:11 ]
pi_167837357
http://www.cosmopolitan.n(...)ste-koppels-zwanger/

T is vast niet een heel geloofwaardig artikel, maar toch leuk!

Vanavond nog even gezellig maken voor de zekerheid Aloria? ;)
  Moderator maandag 2 januari 2017 @ 20:59:30 #219
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167839226
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 14:01 schreef Philomijn het volgende:
SPOILER
goed, ik probeer dus een foto van mijn ovulatietesten te uploaden maar volgens mij gaat het niet helemaal goed... Nu voel ik me een nerd. Edit: inmiddels gefikst.

En ik had mobiel een hele post getypt maar toen ik eenmaal mijn foto wilde posten ging het mis. :')
Ik heb dus volgens mij mijn eisprong gespot. Vind het streepje van dag 12 wat dikker dan dag 13, wat vinden jullie? Ik blijf doortesten iig om eens te kijken hoe dit verloopt. Ben vandaag ook begonnen met tarwekiemolie slikken om eventuele innesteling te bevorderen.

Aloria weer terug... Heb je nog wel wat kunnen doen voor dag 15? :) Ik hoop dat het snel weer raak is voor jullie!

Nolita, die gedachten had ik ook toen ik bij de Rammelaars zat... En volgens mij reageerde Franny toen zelfs met de wijze woorden dat ze die gedachten zelfs had toen ze al een kind had. Ogen en neus dicht en springen denk ik maar!
Beetje late reactie maar dacht ik wil toch even je erop wijzen dat het met PCOS ook kan dat je positieve ovulatietesten hebt zonder dat je een eisprong hebt. Zo'n hele korte cyclus lijkt me namelijk erg onwaarschijnlijk na de lange cyclus die je hebt gehad, of slik je nu Clomid? Ook dan is de de eisprong eerder rond dag 22. Ik heb een keer een cyclus gehad van 100 dagen waarbij ik 3x een knal positieve ovulatietest had maar waarbij mijn lichaam niet tot een eisprong kwam. Je lichaam maakt dan namelijk wel meer LH aan maar het eitje springt dan toch niet. Ik hoop dat het bij jou niet zo is maar wel reëel om rekening mee te houden :)

Wat de verjaardagsdiscussie betreft: even los van het feit dat het mij echt niks kan schelen op welke datum ik een kindje zou krijgen (1 januari? Kom maar op!) is het totaal niet te plannen. Een vriendin was met de kerst uitgerekend, kindje kwam eind november. Als zij op eind januari had gemikt had het dus met de kerst kunnen komen. Mijn man zou in augustus geboren worden, kwam in juni. Ik heb het gevoel als ik om me heen kijk dat veel kinderen niet eens in de buurt van de UD geboren worden. Daar ga je dan met je planning :D
5 - 28 februari Thailand O+
pi_167841028
Vage cyclus evilaurian!

En Aloria wat een mooie testen!

Dank voor de info MaJo. Ik weet dat je geen eisprong kunt hebben maar wat kun je dan eigenlijk gefoold worden door die testen als ie zo positief is. Ik wacht het maar af... :@ Nog drie weken tot de volgende afspraak. Nog geen clomid.

Whiteflower heeft dus hetzelfde als jij MaJo. Positieve test maar geen ei. Heb je een echo gehad vandaag WF?

[ Bericht 7% gewijzigd door Philomijn op 02-01-2017 21:59:54 ]
Dit, dat, alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')