SPOILER: Deadly_KissOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SilverSjoiisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: WolkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PeacefulllOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: EvilaurianOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Whiteflower18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MissladybugOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DevilsAndDustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DebsterrOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MemoruOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PhilomijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KrisvcOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NolitaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DonnaRushOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KirbOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G![]()
Flav
Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)SPOILER: Zwangerschapsmultivitaminen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 31-12-2016 15:13:53 ]Dit, dat, alles.![]()
Wow, voor het eerst dat ik een topic sloot! Gelukkig had ik vrij snel door hoe ik een nieuwe moest openen hehe...
Dit was mijn post:
MLBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LDG, heb je altijd een regelmatige cyclus? Spannend!
Ben erg benieuwd naar de uitslag van je echo Whiteflower, ook omdat ik zelf benieuwd ben naar de werking van clomid.
Mindfuck voor Donna en Debbster, boeh!
Spannend Memoru!! Heb je een voorgevoel?
Cyclusdag 3 en ik ben begonnen met ovutesten onder het motto: je kan er niet vroeg genoeg bij zijn.Haha!
En Debbster: schot in de roos, ik was soort van in de stad toen het begon, gelukkig op weg naar huis al.Godzijdank was ik niet op mijn werk. Note to self: naast tampons etc ook schoon ondergoed in tas stoppen.
Ik heb een afspraak gemaakt bij een 'Hormoontrainer' om eens te onderzoeken wat voeding kan betekenen voor mijn PCOS. Lees hier en daar dat het een positief effect kan hebben. Eet sinds een jaar al behoorlijk gezond/gezonder dan eerst, maar ben op zoek naar betere handvaten/the next level. Ben ook op zoek naar wat meer ervaringsverhalen op het gebied van voeding/PCOS maar die vind ik nog niet zo snel...Dit, dat, alles.![]()
Idd redelijk regelmatig hier doorgaans, kan wel eens n dag of drie verschillen, maar nu is het al 7 dagen. Verder doen mn borsten al pijn als ik er naar kijk en vind ik ineens iedereen ontzettend uit zn mond stinken
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
Haha philo ik zou niet eens weten hoe je een nieuw deel opent.
Ik post gewoon niks als ik t vermoeden heb dat ik de laatste ben.
Maar hoe doe je dat dan? Leuk je met ovu testen bent begonnen!
Interessant ook die hormoontrainer.
LDG wat ontzettend spannend!
Over mijn dilemma. Bedankt iedereen voor het meedenken.
Ik ben er nog niet uit. Volgende week zal ik t bespreken met de arts, als ik het uitstrijkje laat doen. En gelukkig heb ik nog twee weken om erover na te denken.
In feite was t afgelopen half jaar al best spannend om zwanger te raken. Want als dat gelukt was, had ik dit nieuwe uitstrijkje niet kunnen laten doen.![]()
Okay, wat ik dacht dat het begin van de dijkdoorbraak was, was het toch niet. Ik snap niets meer van mijn lijf.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Ughh wat onhandig Debsterr![]()
Eens kijken of ik vandaag ongesteld wordt. Denk het wel, maar voel nog helemaal niks en normaal wel. Maar goed, normaal zegt ook niks blijkt maar weer met die stomme borsten.![]()
![]()
Behoorlijk. Maar vanochtend leek er dan toch wel echt wat op gang te komen. Nou ja, hoef ik in ieder geval geen champagne over te slaan met oud & nieuw...quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:24 schreef DonnaRush het volgende:
Ughh wat onhandig Debsterr![]()
Eens kijken of ik vandaag ongesteld wordt. Denk het wel, maar voel nog helemaal niks en normaal wel. Maar goed, normaal zegt ook niks blijkt maar weer met die stomme borsten.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Echt he? Ga je testen of wacht je af?quote:Op dinsdag 20 december 2016 12:40 schreef DonnaRush het volgende:
Toch is het steeds weer spannend, zo`n dag waarop je ongesteld moet/kan worden.
Ik heb net getest en als ik heeeeeeel goed kijk en de test een beetje schuin hou dan lijk ik iets te zien. Maar ik geloof dat ik gewoon graag iets wil zien![]()
Ik wacht nog even af en anders test ik donderdag ofzo weer![]()
Foto in negatief zetten en uploaden. Dan zullen wij ons tweedestreepjelicht er eens over laten schijnen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 12:47 schreef Memoru het volgende:
[..]
Echt he? Ga je testen of wacht je af?
Ik heb net getest en als ik heeeeeeel goed kijk en de test een beetje schuin hou dan lijk ik iets te zien. Maar ik geloof dat ik gewoon graag iets wil zien![]()
Ik wacht nog even af en anders test ik donderdag ofzo weer
Dit, dat, alles.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nja zie zelf zo niks.![]()
Ik wacht sowieso. Vorige maand werd ik midden op de middag ongesteld dus dat zou nu zomaar weer kunnen. Zeker omdat m'n vriend er bijna niet was tijdens de vruchtbare dagen. Zou bijzonder zijn als het dan alsnog raak is haha.quote:Op dinsdag 20 december 2016 12:47 schreef Memoru het volgende:
[..]
Echt he? Ga je testen of wacht je af?
Ik wacht nog even af en anders test ik donderdag ofzo weer
Spannend voor jou zeg!![]()
![]()
Memoru ik zou morgenochtend of donderdag inderdaad nog een keer testen, hopelijk knalt ie er dan vanaf.
Ik lijk wat ongesteldheidskrampjes te hebben en wederom wat spotting zegmaar.. Zou fijn zijn als het op gang komt, dan lijkt het er in ieder geval op dat m'n cyclus zich eindelijk hersteld. Mocht ik voor kerst nog niet ongesteld zijn test ik voor de zekerheid, zodat ik ongegeneerd aan de wijn kan
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.![]()
@Stormqueen. Het is idd een beetje vaag. Kan ook een schaduw zijn.
@Donna: Je weet maar nooit;).
@Kirb: Ik hoop het!
Die van de foto is een test van de action. Ik ga zo meteen maar ff nieuwe testen halen. Waarschijnlijk die van de kruitvat. Hoor daar veel positieve dingen over![]()
Wel die goedkope pakken, die 2 voor 5 euroquote:Op dinsdag 20 december 2016 14:58 schreef Memoru het volgende:
@Stormqueen. Het is idd een beetje vaag. Kan ook een schaduw zijn.
@Donna: Je weet maar nooit;).
@Kirb: Ik hoop het!
Die van de foto is een test van de action. Ik ga zo meteen maar ff nieuwe testen halen. Waarschijnlijk die van de kruitvat. Hoor daar veel positieve dingen over
Ik testte ook pas laat positief met die action testen.disclaimer![]()
Ik zou lekker meteen op een k2v5 plassen ookMeestal als je op de Action iets ziet, zie je dat op k2v5 nog een stuk beter.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik dit topic snel weer uit mn volglijstje halen want anders "lekt" het misschien uit voordat ik het iemand heb verteld
quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:50 schreef littledrummergirl het volgende:
JAAAAAA dat moest toch ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik dit topic snel weer uit mn volglijstje halen want anders "lekt" het misschien uit voordat ik het iemand heb verteldGefeliciteerd! Ook al lees je dit niet meer
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Super voor je ! Geniet ervan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik dit topic snel weer uit mn volglijstje halen want anders "lekt" het misschien uit voordat ik het iemand heb verteld![]()
jawel hoorquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:58 schreef Valerie. het volgende:
[..]
JAAAAAA dat moest toch ook welGefeliciteerd! Ook al lees je dit niet meer
![]()
thnx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik dit topic snel weer uit mn volglijstje halen want anders "lekt" het misschien uit voordat ik het iemand heb verteld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaaaa gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik dit topic snel weer uit mn volglijstje halen want anders "lekt" het misschien uit voordat ik het iemand heb verteld![]()
![]()
Pics trouwens? Ik wil streepjes zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik dit topic snel weer uit mn volglijstje halen want anders "lekt" het misschien uit voordat ik het iemand heb verteldI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:57 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Pics trouwens? Ik wil streepjes zien!
Ik zit al n uur soort van verdwaasd op de bankvriend zit voluit te glunderen
![]()
Komt goed dit
Dat zijn overtuigende strepen, gefeliciteerd!
Enne, ik ga er even vanuit dat je niet in het updatetopic wil
disclaimer![]()
Gefeliciteerd ldg!![]()
Memoru, ik zie een vage schaduw.Spannend!
Donna houdt het ook nog even spannend.
Deb![]()
Ik ben een beetje afwezig hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want het leven is niet meer dan een sprookje![]()
Kris,terug. We kunnen 'm allebei wel gebruiken geloof ik.
Jaaaa, gefeliciteerd LDG!!![]()
![]()
Nog even spannend voor memoru en donna.
Kris en Debsterrhet is niet makkelijk, het wachten op. Merk wel dat als dan de vruchtbare dagen aanbreken ik weer goede moed krijg voor de volgende ronde. Hoe is dat voor jullie?
Ik ga aanschuiven op het wachtbankje. Nod is 2 januari, volgend jaar pas en dat voelt nog zoo lang. Terwijl het dat helemaal niet is natuurlijk. Hoop dat het de vriendengroep niet te erg opvalt dat ik met kerst en oudjaar niet drink. Wil het uit principe gewoon niet. Normaal drink ik ook niet veel, maar altijd wel wat..ergens toch handig dat ik dan zelf nog niet weet of het raak is, hoef ik niet te liegen![]()
![]()
Gefeliciteerd LDG! Dat kon ook haast bijna niet anders.
Dikke knuffel Kris en Deb. Het is ook gewoon lastig allemaal.![]()
Ldg gefeliciteerd!!
Ik heb vandaag de echo gehad na de eerste ronde clomid.
het was best positief. Wat ik eigenlijk niet verwacht had.
Ze kon helemaal geen eitjes vinden maar wel slijm wat dikker wordt. Terwijl ik vorige week wel eitjes in wording had. Tevens had ik gisteren een heel licht streepje op mijn ovulatietest en eergisteren was hij heel duidelijk. Het kan zo zijn dat ik een vroege eisprong gehad heb. Er is bloed geprikt en hoor donderdag meer.
mocht ik niet voor 2 januari ongesteld worden, dan mag ik testen. Anders wachten op Eem bloeding en dan weer clomid ronde 2.![]()
Nolita, ik ga denk ik even een ronde zonder testen e.d. doen en gewoon lekker genieten van de feestdagen, wijntjes en dat soort zaken, want ik was echt heel erg teleurgesteld deze ronde. Hopelijk geeft dat wat meer rust voor mij. Merk dat ik nu constant ermee bezig ben.
En 2 januari, inderdaad ZO ver weg maar ook zo dichtbij! Spannend!
Whiteflower, dat klinkt goed, toch?Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Gefeliciteerd ldg!
KriscvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debbster, een ronde zonder testen en met wijntjes klinkt heel fijn.![]()
Ben benieuwd Whiteflower! Wel goed kunnen mikken?
Memoru ik vond het moeilijk om wat te zien maar misschien morgen met ochtendurine wat beter resultaat?![]()
Spannende dagen tot je NOD Nolita.![]()
Peace jouw NOD was ergens rond kerst toch? Wanneer krijg je de uitslag van die testen?Dit, dat, alles.![]()
Ik hou het nog steeds spannend. Nog geen bloed te zien en ook niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden.![]()
Die was gisteren.quote:Op woensdag 21 december 2016 10:05 schreef Philomijn het volgende:
Spannend Donna! Wanneer is je NOD?![]()
![]()
LDG jaaaaa van harte!!![]()
Debster en Kris gewoon even eenhopelijk genieten jullie wel van de feestdagen en is het in januari gewoon raak!
KlaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vol goede moed op naar volgend jaar.
Behalve Donna, ik hoop dat je keihard twee streepjes piest nog dit jaarspannend hoor! (en de rest met hun NOD dit jaar natuurlijk ook
)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.![]()
Nou, het kan snel veranderen. Ik kreeg een beetje buikpijn en ja hoor; bloed! Mijn zeer stipte lichaam heeft me in de steek gelaten.
Op naar 2017![]()
![]()
Awww wat jammer.
Ah Donna, ik was net begonnen met duimen voor je!
KirbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dat, alles.![]()
Mehhh Donna, zouden onze lichamen in de war zijn door de aankomende feestdagen?voor jou!
Ja geen idee, ik denk het. Stom!![]()
Maar goed ik had ook niet echt een zwangerschap verwacht, m`n vriend was er tenslotte niet echt, maar je krijgt dan toch een beetje hoop.
Volgende maand dus de eerste echte ronde. Wie weet een mooi begin van 2017!![]()
quote:Op woensdag 21 december 2016 11:55 schreef Philomijn het volgende:
Ah Donna, ik was net begonnen met duimen voor je!
KirbRond 20 november iets wat erop leek, maar was na anderhalve dag alweer over (dit was na een strip microgynon 50). Nu wel weer wat spotting maar niks wat gewoon doorzet. Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, nu weet ik het weer, jou werd geadviseerd om even de pil te slikken zodat je daarna ongesteld zou worden. In het nieuwe jaar de huisarts weer bellen dan maar? Boeh. Super frustrerend.
Ik ga totdat ik geen kinderwens meer heb iig niet meer aan de pil/hormonale ac. Ik vond het nooit een probleem om hem te slikken maar nu denk ik: man man man wat een rotzooi.
Dit, dat, alles.![]()
Omg omg omg.... Ik zie iets!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Donna balen!!![]()
quote:Op woensdag 21 december 2016 15:27 schreef Memoru het volgende:
Omg omg omg.... Ik zie iets!Jazeker, ik zie ook iets! Whoooooo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Donna balen!!![]()
Jaaaa Memoru wat goed!!![]()
![]()
LDG gefeliciteerd!
Maar ook al haal je een topic zelf weg uit je 'MyAT' dan zien anderen het volgens mij nog wel staan als ze je naam aanklikken, toch? Ivm je opmerking over het uitlekken
Memoru gefeliciteerd!
En een hele dikkevoor iedereen die 'm kan gebruiken! Proberen zwanger te worden is de grootste mindfuck die er bestaat. En of je nu een maand of 3 jaar aan het proberen bent, het is gewoon kut als het niet gaat zoals je zou willen. En dat mag je dan ook best kut vinden.
Als je er klaar voor bent, gewoon weer je schouders eronder en opnieuw proberen!![]()
![]()
Omg omg omg.... Ik zie iets!ik ook! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Donna balen!!disclaimer![]()
Sorry Kris maar na 1 ronde bang zijn dat het niet lukt? Daar snap ik eerlijk gezegd weinig vanIk snap heel goed de teleurstelling bij elke ongesteldheid, want dat is elke keer gewoon balen. Maar in 1x zwanger worden is echt een wonder en gebeurt zelden dus 2x in 1 ronde zwanger zou eerder heel uitzonderlijk zijn geweest.
Gefeliciteerd voor de strepen! Ik zie een drummergirl en memoruAnderen waarschijnlijk gemist de laatste tijd
![]()
![]()
Omg omg omg.... Ik zie iets!Jaaaaa ik zie t ook! GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Donna balen!!![]()
![]()
![]()
Gedachten zijn dan ook vrijwel nooit vrijwillig en zelden 100% logisch of rationeelquote:Op woensdag 21 december 2016 17:10 schreef poelewoep het volgende:
Sorry Kris maar na 1 ronde bang zijn dat het niet lukt? Daar snap ik eerlijk gezegd weinig vanIk snap heel goed de teleurstelling bij elke ongesteldheid, want dat is elke keer gewoon balen. Maar in 1x zwanger worden is echt een wonder en gebeurt zelden dus 2x in 1 ronde zwanger zou eerder heel uitzonderlijk zijn geweest.
Er zijn mensen die nog voordat ze goed en wel 'proberen' al bang zijn dat het nooit gaat lukken en mensen die na 5 jaar nog steeds vol vertrouwen hebben.
Alle ratio in de wereld verandert daar nu eenmaal niets aan. Wat niet helpt, is proberen zulke gedachten weg te stoppen; dan komen ze 3x zo hard terug. Gewoon uitspreken en 'laten bestaan', dan kun je daarna vanzelf weer verder!![]()
![]()
LDG dat kon ook niet missen natuurlijk![]()
![]()
En ook memoru, kom maar op met de streepjesregen![]()
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Memoru, die zie ik ook! Gefeliciteerd!
Poelewoep, volgens mij komt wat ik probeer over te brengen anders bij jou over. Hoe jij mijn eigen post uitlegt heb ik het niet bedoeld. Ik doel voornamelijk op de spelletjes die mijn hoofd op het moment met me speelt, of die nou realistisch zijn of niet.Want het leven is niet meer dan een sprookje![]()
En een hele dikke knuffel voor jou twistIk las dat de ingreep meeviel, dat is in ieder geval fijn.
Verder helemaal eens met wat twist zegt over gevoelens/gedachten. Ik zeg tegen mijn man ook wel eens: het is een gevoel, en dat is er gewoon, hoewel je soms rationeel ook best weet dat het anders zit. Net als hoogtevrees of angst voor clownsIk denk dat Kriscv ook heus wel weet dat het vaak meerdere pogingen nodig heeft.
Dit, dat, alles.![]()
Ik reageer ook wel wat gevoelig omdat ik langer bezig ben natuurlijk (ruim een jaar, twee jaar als je voor clomid meetelt). Ik hoop dat iedereen met een grote wens snel zwanger is![]()
![]()
Gefeliciteerd memoru!
Ik kan de foto helaas niet zien.
Ik zie een pagina met allemaal reclamedingen en een groot wit veld in het midden.
Maar ik geloof je op je woord![]()
![]()
En dat is ook niet gek hè, want dan heb je een compleet ander referentiekader! Dus logisch dat je er dan anders tegenaan kijkt. Mijn punt is juist dat jij daar op jouw beurt ook weer niks aan kan doen, en dat hoeft ook nietquote:Op woensdag 21 december 2016 19:21 schreef poelewoep het volgende:
Ik reageer ook wel wat gevoelig omdat ik langer bezig ben natuurlijk (ruim een jaar, twee jaar als je voor clomid meetelt). Ik hoop dat iedereen met een grote wens snel zwanger is
Zoals ik al zei: het is gewoon flink kut, en bij jou is het dus al een hele tijd kut. En je hoop deel ik ook van harte!![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2016 19:21 schreef poelewoep het volgende:
Ik reageer ook wel wat gevoelig omdat ik langer bezig ben natuurlijk (ruim een jaar, twee jaar als je voor clomid meetelt). Ik hoop dat iedereen met een grote wens snel zwanger islogisch toch, maar ik denk dat het voor ons allemaal vooral het verschil is tussen rationeel en emotioneel. Ik weet ergens heus wel dat de kans per ronde klein is, zelfs voor een jong en gezond stel, maar toch voelt elke keer dat het niet lukt als een soort persoonlijk falen. Daar kan geen rationaliteit tegen op
.
Wauw, is dit een aanstekelijk topicgefeliciteerd Memoru!
![]()
Dat is ook heel begrijpelijk.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:21 schreef poelewoep het volgende:
Ik reageer ook wel wat gevoelig omdat ik langer bezig ben natuurlijk (ruim een jaar, twee jaar als je voor clomid meetelt). Ik hoop dat iedereen met een grote wens snel zwanger isEn ik denk dat iemand echt dat het wel even in 1x geregeld zou zijn dat ik dan net als jij zou reageren, maar dit las ik echt als "ik maak mezelf gek"-gedachte.
Dit, dat, alles.![]()
Gefeliciteerd LDG en Memoru!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hallo allen,
Ben nieuw hier dus zal me even kort voorstellen.
33 jaar, getrouwd, zoontje van net 2 en grote wens voor een 2de kindje.
1ste zwangerschap via het ziekenhuis ivm pcos, maar sinds de bevalling een regelmatige cyclus (die ik voorheen zo goed als helemaal niet had)
Momenteel gek aan het worden van m'n lichaam: 1,5 week over tijd.. moe, gevoelige borsten, rommelende darmen..Ontzettend zwanger gevoel...... Maar geen 2de streepje op m'n test![]()
Welkom Blabla! Fijn dat je cyclus hersteld lijkt door je zwangerschap, maar wel vreemd dat je al 1,5 week over tijd bent zonder positieve test! Je hebt dus wel al 2 jaar een regelmatige cyclus nu?Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Bedankt allemaalHoop op meer streepjes voor iedereen!
Vriendlief gisteren: "Huhhh maar dat kan toch niet" Ik: "jaa maar je was er zelf bij toch:')" En nu kan hij niet meer stoppen met glimlachen haha.
Vriendlief maakt me vanmorgen wakker met een CB test.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij deze ga ik me melden in het andere topic. Ik wens iedereen het allerbeste toe en hoop jullie daar snel te zien![]()
Ja, zo goed als (scheelt soms een dagje of 2) geen cyclus van 28 dagen maar van 35, maar wel regelmatig dus.quote:Op donderdag 22 december 2016 13:11 schreef Debsterr het volgende:
Welkom Blabla! Fijn dat je cyclus hersteld lijkt door je zwangerschap, maar wel vreemd dat je al 1,5 week over tijd bent zonder positieve test! Je hebt dus wel al 2 jaar een regelmatige cyclus nu?
Ben bang dat mn lichaam spelletje met me speelt omdat ik het zo graag wil![]()
![]()
Frustrerend hequote:Op donderdag 22 december 2016 13:23 schreef Blabla1983 het volgende:
[..]
Ja, zo goed als (scheelt soms een dagje of 2) geen cyclus van 28 dagen maar van 35, maar wel regelmatig dus.
Ben bang dat mn lichaam spelletje met me speelt omdat ik het zo graag wilwanneer had je het laatst getest..? Hoop dat je snel duidelijkheid hebt iig!
Ja super frustrerend! Temperatuur blijft ook maar hoog.. Vanmorgen weer getest en weer negatiefquote:Op donderdag 22 december 2016 16:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Frustrerend hewanneer had je het laatst getest..? Hoop dat je snel duidelijkheid hebt iig!
![]()
Als ik volgende week nog niet ongesteld ben een bloedtest aanvragen bij de dokter denk ik![]()
Welkom Blabla! wow weer een regelmatige cyclus, wat fijn!
Maar wat ontzettend frustrerend van die witte testen en hoge temp.Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
Dit, dat, alles.![]()
Hoi! Pittige week gehad met alle festiviteiten rondom kerst op het werk. Daardoor niet heel goed stil kunnen staan bij de wachtweken, dat scheelt. Helaas voel ik me al weer precies zoals altijd: ik begin wat vocht vast te houden en de bekende lichte buikkrampjes komen opzetten. NOD is de 29e pas, maar dit past wel in het bekende patroonHelaas geen tof verjaardagscadeau voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder zag ik streepjes voor Memoru, gefeliciteerdLekker vlot gedaan
![]()
Blabla, welkom! Wat fijn dat je na de zwangerschap weer 'gereset' lijkt te zijn! Wel frustrerend dat je lichaam nu een spelletje met je lijkt te spelen. Heb je een drukke, stressvolle periode achter de rug?
En hoe gaat het met de rest? Veel meiden gaan weer richting de vruchtbare dagen denk ik? Succes! Op naar een mooi 2017 kindje![]()
![]()
Boh Peace dat is ook niet hoe ik jouw kerst voor je had gegund.Wat moet het ontzettend frustrerend voor je zijn. Ik hoop ZO dat het binnenkort potdomme eens een keer raak is voor je. Ik vind het knap dat je zo optimistisch kan blijven tot nu toe. Ik hoop op goede uitslagen voor jullie, maar ook op hulp ofzo... want je wil niet dat er iets mis is maar ook weer niet eeuwen zonder resultaat verder gaan... niet dat dat zeker is. nou ja, je snapt me vast.
Hier rond oud&nieuw vruchtbare dagen als mijn cyclus volgens het boekje zou verlopen. Op de ovu-testen nu een suuuuper vaag tuurstreepje en dat is minder dan normaal dus ben benieuwd of die dikker/donkerder gaat zijn volgende week. En anders eind januari weer een afspraak bij de fertiliteitspoli.
Eerste week van januari een afspraak bij de hormoontrainer. Ben benieuwd wat zij voor me kan betekenen. En oh ja, ik ben begonnen met teunisbloemolie slikken. Eens kijken of dat mijn cyclus gaat verkorten.Dit, dat, alles.![]()
Memoru; gefeliciteerd!![]()
Peacefull; heel spannend de uitslagen! Ik duim voor iets positiefs
Mijn lichaam vond rood ook wel bij de kerstdagen passen. De kans was uitermate klein dat het zou lukken, dus de teleurstelling is niet al te groot.![]()
Ik kom hier maar eens voorzichtig binnen schuifelen...
Voorstelrondje: 28 jaar, vriend is 32 en we hebben al een heerlijk jongetje van bijna 11 maanden.
We hebben net een nieuw huis en krijgen in februari de sleutel, dus nu ook genoeg ruimte voor uitbreiding (we hebben 5 slaapkamers).
Sinds de geboorte geen hormonen gebruikt, vrij regelmatige cyclus. Deze maand voor het eerst weer proberen, mijn eisprong zou nu ongeveer moeten zijn, dus zou wel een leuk kerstkindje zijn dan
Vorige keer 6 rondes geduurd, iedere ronde spannend rond de NOD, behalve de maand dat ik zwanger bleek. Drukste dag van het jaar op het werk en ik bleek al bijna een week over tijd toen ik er bij stil stond![]()
Nu maar hopen dat het niet meteen in mijn hoofd gaat zitten allemaal![]()
Gefeliciteerd, memoru! Die eerste foto was al best duidelijk, de tweede niet te missen
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’![]()
Hier beginnen we deze maand ook weer, ik heb de ovulatie testen er bij liggen en ik verwacht mijn ei sprong aankomende week ergens.![]()
![]()
Ik kreeg wel even een brokje in mijn keelquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:26 schreef Philomijn het volgende:
Boh Peace dat is ook niet hoe ik jouw kerst voor je had gegund.Wat moet het ontzettend frustrerend voor je zijn. Ik hoop ZO dat het binnenkort potdomme eens een keer raak is voor je. Ik vind het knap dat je zo optimistisch kan blijven tot nu toe. Ik hoop op goede uitslagen voor jullie, maar ook op hulp ofzo... want je wil niet dat er iets mis is maar ook weer niet eeuwen zonder resultaat verder gaan... niet dat dat zeker is. nou ja, je snapt me vast.
Hier rond oud&nieuw vruchtbare dagen als mijn cyclus volgens het boekje zou verlopen. Op de ovu-testen nu een suuuuper vaag tuurstreepje en dat is minder dan normaal dus ben benieuwd of die dikker/donkerder gaat zijn volgende week. En anders eind januari weer een afspraak bij de fertiliteitspoli.
Eerste week van januari een afspraak bij de hormoontrainer. Ben benieuwd wat zij voor me kan betekenen. En oh ja, ik ben begonnen met teunisbloemolie slikken. Eens kijken of dat mijn cyclus gaat verkorten.Thnx. En je verwoord het goed. Je wil niet dat er iets is, maar dan krijg je wel hulp of zo. En toch hoop ik dat er niks is en dat het gewoon een keer raak kan en mag zijn.
Een oud & nieuw kindje! Dat zou gaaf zijn Philo. Hopelijk wordt het streepje snel donkerder en volgt er een eisprong. Wie weet krijg je door de teunisbloemolie en de hormoontrainer je cyclus weer enigszins op gang en in balans. Fijne dagen![]()
![]()
Meh, ondanks verwacht blijft het rot Cocohelaas. Toch fijne dagen toegewenst
![]()
Welkom LeSage! Ik hoop dat je hier
snel weer weg bent. Een half jaar voor de eerste zwangerschap is helemaal niet zo gek. Het blijft een gek kansspelletje.
Aloria: succes met mikken en veel plezier![]()
![]()
Ik gok er nu ook echt niet op dat het meteen raak is (hoewel er toch altijd teleurstelling is), ik vond de 6 rondes de vorige keer zeer respectabel. Zeker omdat ik geen gebruik maakte van ovulatietesten en we niet iedere maand heel actief waren op de goede momenten.quote:Op zondag 25 december 2016 11:08 schreef Peacefulll het volgende:
Meh, ondanks verwacht blijft het rot Cocohelaas. Toch fijne dagen toegewenst
![]()
Welkom LeSage! Ik hoop dat je hier
snel weer weg bent. Een half jaar voor de eerste zwangerschap is helemaal niet zo gek. Het blijft een gek kansspelletje.
Aloria: succes met mikken en veel plezier
Ik hoop dat jij hier ook snel weg kan, het wordt nu toch wel eens tijd hè?
Teleurstelling is er altijd en mag er zeker zijnquote:Op zondag 25 december 2016 11:31 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik gok er nu ook echt niet op dat het meteen raak is (hoewel er toch altijd teleurstelling is), ik vond de 6 rondes de vorige keer zeer respectabel. Zeker omdat ik geen gebruik maakte van ovulatietesten en we niet iedere maand heel actief waren op de goede momenten.
Ik hoop dat jij hier ook snel weg kan, het wordt nu toch wel eens tijd hè?Ongeacht de voorgeschiedenis, de wens is bij iedereen hetzelfde: een mooi, gezond kindje van jou en je geliefde
![]()
![]()
Hoihoi iedereen,
Ik zie dat dit topic vrij actief is! Leuk om het allemaal binnenkort eens te gaan lezen..
Zelf ben ik helemaal nieuw op dit gebied.
Mijn man en ik praten vaak over kindjes krijgen, maar ja.. wel niet wel niet.. We willen heel graag, maar is het verstandig in deze tijd? Hoe gaan we dat doen met werk? En kan het financieel wel?
Het zijn allemaal vragen waarop geen pasklaar antwoord is..
Hoe zijn jullie hier mee omgegaan? Ik ben benieuwd naar jullie reacties.![]()
Welkom nieuwe aanwas! Volgende kerst hopelijk voor iedereen met een kindje erbij of in ieder geval op komst!
Dromertje, er is ook een rammelaarstopic waarin de vragen spelen die jij ook benoemt. Daar heb ik ook een paar jaar mee gepost voordat ik hier ben aangesloten.
Vanavond de eerste beproeving zonder alcohol, hoop dat het niet opvalt! Heb iig geen smoes bedacht, gewoon geen zin door volle buik van het eten ofzo..![]()
Hallo Dromertje,quote:Op zondag 25 december 2016 22:29 schreef Dromertje23 het volgende:
Hoihoi iedereen,
Ik zie dat dit topic vrij actief is! Leuk om het allemaal binnenkort eens te gaan lezen..
Zelf ben ik helemaal nieuw op dit gebied.
Mijn man en ik praten vaak over kindjes krijgen, maar ja.. wel niet wel niet.. We willen heel graag, maar is het verstandig in deze tijd? Hoe gaan we dat doen met werk? En kan het financieel wel?
Het zijn allemaal vragen waarop geen pasklaar antwoord is..
Hoe zijn jullie hier mee omgegaan? Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Het is zeker een spannende tijd! De overweging om er echt voor te gaan is voor iedereen anders. Als je even tussen de topics zoekt dan vind je 'het grote rammelaarstopic'. Dit is het topic voor mensen die wel een kinderwens hebben, maar er nog niet actief voor gaan (om verschillende redenen). Ik denk dat jouw vraag daar meer op z'n plek is en waar je beter een antwoord krijgt op je vragen.
Bij ons was een ander huis, minimaal één iemand met een baan en vast contract en ik wilde bijna klaar zijn met mijn studie. Dat was precies een jaar geleden.
Succes.![]()
Hm, onze kleine kan schudden met zijn hoofd en ja zeggen. Compleet willekeurig. Net vraagt vriend: 'Zou je broertjes of zusjes willen?' Schudt hij met zijn hoofd. 'Wil je liever alleen blijven?' Zegt hij: 'Ja'!
Ik denk dat ik er nog even over moet denken of we dit wel moeten willen
Welkom blabla! Wat vreemd van dat je overtijd bent zonder positieve test. Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt.
Peace, hopelijk houdt je lichaam je voor de gek en is het verdorie een keer raak. Maar als dat niet zo is dan hoop ik dat er iets simpels gevonden wordt wat makkelijk te verhelpen is. Ik gun iedereen die twee streepjes, maar jou gun ik het toch wel heel erg veel!
Welkom lesage! Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis. Hopelijk gauw twee streepjes! Succes met klussen (als in verbouwen enzo). Haha je kleine wil liever de aandacht voor zichzelf houden
Jaa Aloria!! Welkom terug! Huphup zaadjes, gauw weer streepjes plassen!![]()
Hoop dat iedereen fijne dagen heeft gehad! Nu op naar heel veel 2017 babies!
+1quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:34 schreef Debsterr het volgende:
Hoop dat iedereen fijne dagen heeft gehad! Nu op naar heel veel 2017 babies!
Jullie zijn lief![]()
![]()
Heb je de beproeving kunnen doorstaan Nolita ?
Hier zit ik op dag 17 en nog geen ovulatie kunnen vinden grote kans dat ik te laat ben begonnen met testen. Op tweede kerstdag begonnen en dat was dag 15. Test deze week nog door en anders hoop ik dat ik een eerste kerstdag ei sprong heb gehad
Vorige maand had ik een 28 dagen cyclus met enorm veel ovulatie pijn en kon daarom ook erg makkelijk mijn ei vinden, dus nu alles weer netjes verloopt wilden we er weer voor gaan maar nu geen ovulatie pijn geen slijm helemaal niks grrr![]()
![]()
Onze rollercoaster is begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Peace, wow, dat is nog eens nieuws wat rauw op je dak valt. Fijn dat je er morgen meteen terecht kunt, anders dan een hele dikke knuffel kan ik je niet bieden op dit moment helaas
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Forum Opties Forumhop: Hop naar: