hahaquote:Op zaterdag 17 december 2016 00:19 schreef TARDIS. het volgende:
Of ik vertel iedereen dat je amber heet
quote:Op zaterdag 17 december 2016 00:23 schreef Amarantha het volgende:
Beter smaakt mijn soep beter dan het ruikt.
Goeie, Mennoquote:Op zaterdag 17 december 2016 00:19 schreef TARDIS. het volgende:
Of ik vertel iedereen dat je amber heet
weet niet wat je nu bedoeltquote:
Door wie?quote:Op zaterdag 17 december 2016 00:26 schreef Drug het volgende:
heb echt voorgevoel dat mijn huis is leeggehaald ofzo
Dit vraagt om een legendarische nielsquote, maar we zouden stoppenquote:Op zaterdag 17 december 2016 00:26 schreef Drug het volgende:
heb echt voorgevoel dat mijn huis is leeggehaald ofzo
jammerquote:Op zaterdag 17 december 2016 00:28 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Dit vraagt om een legendarische nielsquote, maar we zouden stoppen
Dm mij NU mijn naamquote:Op zaterdag 17 december 2016 00:27 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Ik weet dat jouw naam met een D begint
graag gedaanquote:Op zaterdag 17 december 2016 00:29 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Bedankt voor je stem nog.
Kom. Dan gaan we met Tardis.quote:
Wees er zuinig mee.quote:Op zaterdag 17 december 2016 00:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wow de enige vrouw die mij nog mag
je praat onzin vriendquote:Op zaterdag 17 december 2016 00:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wow de enige vrouw die mij nog mag
quote:Op zaterdag 17 december 2016 00:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
TE LAAT IK STUURDE EEN FOTO VAN MIJN PIK. MIJN STIJVE PIK
Ik met Matip.quote:Op zaterdag 17 december 2016 00:35 schreef Drug het volgende:
wie hier heeft seks gehad met fok(st)er
Ik niet.quote:Op zaterdag 17 december 2016 00:35 schreef Drug het volgende:
Ze stond een tijd droog. Dus ja.quote:Op zaterdag 17 december 2016 00:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
TE LAAT IK STUURDE EEN FOTO VAN MIJN PIK. MIJN STIJVE PIK
alleen in mijn dromenquote:Op zaterdag 17 december 2016 00:35 schreef Drug het volgende:
Nee, of ze moet zonder bij mijn weten een FOK account hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2016 00:35 schreef Drug het volgende:
Ik met Korequote:Op zaterdag 17 december 2016 00:35 schreef Drug het volgende:
wtfffquote:
durf ik niet te zeggenquote:
Vaak gezellige en eervolle lieden. Weinig over te klagen behalve macho.quote:
ik wilde om 8 uur thuis zijnquote:Op zaterdag 17 december 2016 00:42 schreef supersof het volgende:
ik wilde eigenlijk om tien uur al slapen
ben je al thuis?quote:
quote:
arnhemquote:Op zaterdag 17 december 2016 00:46 schreef Drug het volgende:
zat trouwens met oud wethouder van arnhem in airplane
lang geleden dat ik srs gesprek had met iemand irl
was je er al die tijd danquote:Op zaterdag 17 december 2016 00:49 schreef Kurovski het volgende:
Fijne nacht toegewenst. Doei iedereen.
ja erg. normaal socialize ik niet maar dit was wel okquote:Op zaterdag 17 december 2016 00:47 schreef supersof het volgende:
[..]
arnhem
wie was het
was ie aardig?
thanks jij ookquote:Op zaterdag 17 december 2016 00:49 schreef Kurovski het volgende:
Fijne nacht toegewenst. Doei iedereen.
Ja ik voel me bekekenquote:
o nice!quote:Op zaterdag 17 december 2016 00:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja! Deed online coop met mijn broer
Nee wil ik nog. Wordt de enalaatste kerstdeal. Eerst FFXV.quote:Op zaterdag 17 december 2016 00:51 schreef Drug het volgende:
[..]
o nice!
speel m sp nu echt nice
heb je watch dogs 2 gespeeld?
o ja. mss samen die co-op missies doenquote:Op zaterdag 17 december 2016 00:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee wil ik nog. Wordt de enalaatste kerstdeal. Eerst FFXV.
Ik heb SG haar kontje bereden en gevoeld. Telt dat ook?quote:Op zaterdag 17 december 2016 00:35 schreef Drug het volgende:
jawelquote:Op zaterdag 17 december 2016 01:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb SG haar kontje bereden en gevoeld. Telt dat ook?
hoe lekker is sg?quote:Op zaterdag 17 december 2016 01:21 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Foksters met dikke assers
Alleen jammer dat ze zo onsociaal zijn
Ze is nu emo lyfequote:
moet ik m klappen?quote:Op zaterdag 17 december 2016 01:30 schreef supersof het volgende:
Ik sliep bijna en mijn huisgenoot komt het huis binnen banjeren als een gek. Dus ik app hem of hij wat stiller kan doen als hij thuis komt. Zegt ie: I didn't even say a word
Wat een mongool
Ben je al weer terug?quote:
Ja hij is echt fucking irritantquote:
goeie 👍quote:Op zaterdag 17 december 2016 01:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ze is nu emo lyfe
Schrijf maar af
Misschien Danny e-mailen dat hij reclame moet maken voor FOK! op vrouwenforums, doorstroming van goeie goeie chicks etc
is goed dm je adresquote:Op zaterdag 17 december 2016 01:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hij is echt fucking irritant
Oké, zie je zoquote:
nat geworden dooor deze bazenpost, zie hem galant zijnquote:
woon je ook in Rotje?quote:Op zaterdag 17 december 2016 01:35 schreef Drug het volgende:
[..]
half uurtje tot rotterdam dan taxi en dan dan dan... ja dan ben im terug 😅
uhu 😏quote:Op zaterdag 17 december 2016 01:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
nat geworden dooor deze bazenpost, zie hem galant zijn
volgens mij wel tbhquote:Op zaterdag 17 december 2016 01:38 schreef Amarantha het volgende:
Niels wel eens rollend tegengekomen?
Hij checkt meestal of het strand er nog ligt.quote:
Ja ik wil wel.quote:Op zaterdag 17 december 2016 01:42 schreef Remqo het volgende:
Ama, ben nu weer thuis, maar Rogue One moet je echt snel gaan zien
Zaantjequote:
Mja, da's minder. Is toch een van de betere films uit de SW-reeks en dan is dit een spin-offquote:Op zaterdag 17 december 2016 01:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik wil wel.Even kijken of ik daar geld voor heb komende maand.
Ik woon er prima, wel ver van het centrum en winkels, maar in een prima buurtje en de Zaanse schans om de hoek, is best lekker om even te wandelen of rond te fietsen op een mooie dag.quote:
ja dat is wel nice. heb ik hier allemaal niet in de buurtquote:Op zaterdag 17 december 2016 01:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik woon er prima, wel ver van het centrum en winkels, maar in een prima buurtje en de Zaanse schans om de hoek, is best lekker om even te wandelen of rond te fietsen op een mooie dag.
Netflix heeft een contract met Disney dus hij komt daar ook wel.quote:Op zaterdag 17 december 2016 01:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mja, da's minder. Is toch een van de betere films uit de SW-reeks en dan is dit een spin-off
Ik shop niet graag en naar de AH pak ik meestal de auto, want het net te ver om met de fiets alle boodschappen mee te sjouwen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 01:50 schreef Drug het volgende:
[..]
ja dat is wel nice. heb ik hier allemaal niet in de buurt
al vraag ik me af of ik er veel zou komen
Maar dan moet je weer x maanden wachtenquote:Op zaterdag 17 december 2016 01:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Netflix heeft een contract met Disney dus hij komt daar ook wel.
Jep dat wel.quote:Op zaterdag 17 december 2016 01:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar dan moet je weer x maanden wachten
Is er wel een bios in jouw woonplaats?quote:
Haha jawel.quote:Op zaterdag 17 december 2016 01:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Is er wel een bios in jouw woonplaats?
Dat is mooiquote:
Ben benieuwd wat ze daar van gaan bakken, ep 7 was leuk met een portie memberberriesquote:Op zaterdag 17 december 2016 02:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga volgend jaar wel naar episode 8.
o ja dat klinkt wel als een chille plek om een biertje te drinkenquote:Op zaterdag 17 december 2016 01:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik shop niet graag en naar de AH pak ik meestal de auto, want het net te ver om met de fiets alle boodschappen mee te sjouwen.
Verder baal ik dat het hotelletje tegenover de schans gesloten is, in de zomermaanden kwam ik er zeker 2x per week om een biertje te drinken met een schaaltje bitterballen, met prachtig uitzicht over de molentjes en af en toe sprak ik wel eens met toeristen.
Ik ben net een paar weken terug van een klein maandje Colombia, maar heb sws een hartje voor Latijns Amerika, vaak genoeg geweest en altijd leuk gehad en warme mensen ontmoetquote:Op zaterdag 17 december 2016 02:23 schreef Drug het volgende:
[..]
o ja dat klinkt wel als een chille plek om een biertje te drinken
je reist ook vrij vaak of niet of is dat toeval?
dat ook, maar was ook iemand van die rare vragen aan het stellen waardoor ik het niet vertrouwde, maar dat was dus gewoon mijn paranoiaquote:Op zaterdag 17 december 2016 02:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Woon je in een buurt waar veel ingebroken wordt?
Hmm ja dat zou ik ook niet vertrouwen denk ik.quote:Op zaterdag 17 december 2016 02:27 schreef Drug het volgende:
[..]
dat ook, maar was ook iemand van die rare vragen aan het stellen waardoor ik het niet vertrouwde, maar dat was dus gewoon mijn paranoia
ik hoor daar idd goede verhalen overquote:Op zaterdag 17 december 2016 02:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben net een paar weken terug van een klein maandje Colombia, maar heb sws een hartje voor Latijns Amerika, vaak genoeg geweest en altijd leuk gehad en warme mensen ontmoet
Ik spreek ook basic Spaans, dat maakt het ook leuker om met locals in contact te komenquote:Op zaterdag 17 december 2016 02:28 schreef Drug het volgende:
[..]
ik hoor daar idd goede verhalen over
mijn broer heeft daar ook veel gezeten
ja hij ook. maakt het idd stukken leuker om zo een beetje te kunnen connecten. had dat in marokko met m'n half arabisch half frans, vinden ze meteen leukquote:Op zaterdag 17 december 2016 02:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik spreek ook basic Spaans, dat maakt het ook leuker om met locals in contact te komen
ja die kilootjes hequote:
Is sowieso leuk, je kan een verre reis boeken om naar wat ruines te bekijken, maar kunnen praten met locals en ze zo ver krijgen dat ze je met iets willen ondernemen is veel leukerquote:Op zaterdag 17 december 2016 02:31 schreef Drug het volgende:
[..]
ja hij ook. maakt het idd stukken leuker om zo een beetje te kunnen connecten. had dat in marokko met m'n half arabisch half frans, vinden ze meteen leuk
Morgen is de visboer weer openquote:Op zaterdag 17 december 2016 02:41 schreef Trashcanman het volgende:
Ja. Ga er helaas nu niet meer aankomen...
ja vind ik ook. en sowieso met locals tijd doorbrengen in hun alledaagse dingen, boeiend om zo een beetje hun manier van leven te ervarenquote:Op zaterdag 17 december 2016 02:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Is sowieso leuk, je kan een verre reis boeken om naar wat ruines te bekijken, maar kunnen praten met locals en ze zo ver krijgen dat ze je met iets willen ondernemen is veel leuker
Jups, en leerzaamquote:Op zaterdag 17 december 2016 02:42 schreef Drug het volgende:
[..]
ja vind ik ook. en sowieso met locals tijd doorbrengen in hun alledaagse dingen, boeiend om zo een beetje hun manier van leven te ervaren
Kom je vaak op de markt?quote:Op zaterdag 17 december 2016 02:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgende week op de markt even halen.
Nee niet echt en als ik er heen ga is het eigenlijk alleen maar om kibbeling te halen (of soms een dürüm kebab).quote:
Meestal haal ik het bij een kraampje voor de supermarkt.quote:Op zaterdag 17 december 2016 02:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee niet echt en als ik er heen ga is het eigenlijk alleen maar om kibbeling te halen (of soms een dürüm kebab).
Hmm, hier bij de AH staat er ook één maar die vind ik niet zo lekker als van de markt.quote:Op zaterdag 17 december 2016 02:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Meestal haal ik het bij een kraampje voor de supermarkt
Ik baal nog steeds dat ik niet bij het hotelletje aan de schans kan zitten, was ideaal.quote:Op zaterdag 17 december 2016 02:54 schreef Amarantha het volgende:
Zou verder niet weten waar ik lekkere (en betaalbare) kibbeling kan halen. Bedenk mij wel ineens dat ik zondag met mijn moeder weer wat ga lunchen in het centrum.
Is er geen andere ideaal plekje voor bier en bitterballen? (bittergarnituur is lekkerderquote:Op zaterdag 17 december 2016 03:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik baal nog steeds dat ik niet bij het hotelletje aan de schans kan zitten, was ideaal.
Im Emmen kun je toch prima vis halen?quote:Op zaterdag 17 december 2016 02:54 schreef Amarantha het volgende:
Zou verder niet weten waar ik lekkere (en betaalbare) kibbeling kan halen. Bedenk mij wel ineens dat ik zondag met mijn moeder weer wat ga lunchen in het centrum.
Jawel, op de markt.quote:Op zaterdag 17 december 2016 03:03 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Im Emmen kun je toch prima vis halen?
De Bataaf da's een tent wat ooit een pakhuis was, kan je ook lekker zitten.quote:Op zaterdag 17 december 2016 03:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is er geen andere ideaal plekje voor bier en bitterballen? (bittergarnituur is lekkerder![]()
)
Vind je dat Colombiaanse liedje leuk?quote:
Ik ben serie aan het kijken.quote:Op zaterdag 17 december 2016 03:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vind je dat Colombiaanse liedje leuk?
Oh, welke?quote:
How I Met Your Mother.quote:Op zaterdag 17 december 2016 03:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oh, welke?
Ik volg nu weinig, Walking Dead is afgelopen voorlopig, verder kijk ik Vikings, veruit mijn favo serie.
Maar ik ken jouw moeder niet, al heeft ze wel m'n kaartje geschrevenquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2016 03:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar ik ken jouw moeder niet, al heeft ze wel m'n kaartje geschreven
Heb mijn kaartje zelf met parelmoer gedrukt en een lollig poppetje in getekend.quote:
Je hebt er meer moeite ingestoken dan mij.quote:Op zaterdag 17 december 2016 03:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb mijn kaartje zelf met parelmoer gedrukt en een lollig poppetje in getekend.
Het is ook deels mijn werk.quote:Op zaterdag 17 december 2016 03:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt er meer moeite ingestoken dan mij.![]()
Truste Amaquote:Op zaterdag 17 december 2016 03:41 schreef Amarantha het volgende:
Maarre ik ga FOK! afsluiten en zo slapen. Slaap lekker Remco!![]()
Ja kom we gaan het verstierenquote:Op zaterdag 17 december 2016 05:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat een heerlijke rust altijd hier 's ochtends.
Jij bent er ook vroeg bij kullie. Of nog laat op? Dat kan ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 december 2016 05:58 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja kom we gaan het verstieren
Was 3 dagen ziek, heb een raar ritme ineensquote:Op zaterdag 17 december 2016 05:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bent er ook vroeg bij kullie. Of nog laat op? Dat kan ook natuurlijk.
Jeetje.quote:Op zaterdag 17 december 2016 06:01 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Was 3 dagen ziek, heb een raar ritme ineens
Mwah, ik meende dat jij medicijnen studeerde, dus ik vatte het 'ziek' op als een lichte griep of ietwat zware verkoudheid. De weinige interesse komt meer uit het feit dat ik je wel in staat acht iets simpels te diagnosticeren.quote:Op zaterdag 17 december 2016 06:03 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Mja nu gaat het wel weer hoor bedankt voor de belangstelling
O sorry ik bedoelde het niet lullig.quote:Op zaterdag 17 december 2016 06:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, ik meende dat jij medicijnen studeerde, dus ik vatte het 'ziek' op als een lichte griep of ietwat zware verkoudheid. De weinige interesse komt meer uit het feit dat ik je wel in staat acht iets simpels te diagnosticeren.
Was geen desinteresse kullie.
Ik dacht dat jij met medicijnen bezig was joh.quote:Op zaterdag 17 december 2016 06:11 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
O sorry ik bedoelde het niet lullig.
Heb iets heel anders gestudeerd trouwens.
Was er wel mee bezig bij mijn bijbaan maar ik studeerde iets andersquote:Op zaterdag 17 december 2016 06:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij met medicijnen bezig was joh.
Aha. Dan zat ik helemaal verkeerd dus.quote:Op zaterdag 17 december 2016 06:41 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Was er wel mee bezig bij mijn bijbaan maar ik studeerde iets anders
Het heerst wel, heb ik begrepen. Al is de kans dat je vlak daarna weer net een andere mutatie heb gekregen waar je lichaam even van moet bijkomen wel klein hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2016 06:48 schreef Oberkullie het volgende:
Heb trouwens ineens last van mijn maag. Hoop niet dat ik weer ziek word
Dan ga ik douchen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 07:26 schreef Pharkus het volgende:
Zo iedereen slaapt. Lekker aan de koffie.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 06:03 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Mja nu gaat het wel weer hoor bedankt voor de belangstelling
jij ook frankiequote:Op zaterdag 17 december 2016 08:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Enfin, ik ben er vandoor. Dagje ongetwijfeld ongekende pret. Fijne zaterdag luitjes.
nicequote:Op zaterdag 17 december 2016 07:59 schreef KREEFTx het volgende:
Gister zulke hete roti gegeten m'n anus brandt nu als een gek
Leukquote:Op zaterdag 17 december 2016 00:53 schreef Drug het volgende:
[..]
o ja. mss samen die co-op missies doen
quote:Op zaterdag 17 december 2016 06:48 schreef Oberkullie het volgende:
Heb trouwens ineens last van mijn maag. Hoop niet dat ik weer ziek word
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zou alleen paxcon doen maar die is dus gay
quote:
quote:
Dit is het liefste wat ik ooit op FOK! heb gezienquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook pffff
paxcon
zou het wel weten als ik mortaxx zou zijn
quote:Op zaterdag 17 december 2016 09:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou Pax, probeer het eens zou ik zeggen.
God heeft me dat onmogelijk gemaaktquote:Op zaterdag 17 december 2016 09:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou Pax, probeer het eens zou ik zeggen.
sws zijn bejaarden of sws iedereen boven de +-55 echt belachelijk irritantquote:Op zaterdag 17 december 2016 10:41 schreef Drug het volgende:
die kutbejaarden kunnen ook geen dankjewel zeggen ofzo he
ruimen die handelquote:Op zaterdag 17 december 2016 10:44 schreef zeer het volgende:
[..]
sws zijn bejaarden of sws iedereen boven de +-55 echt belachelijk irritant
echt he. wat willen ze? op toerist lijken ofzoquote:Op zaterdag 17 december 2016 10:46 schreef zeer het volgende:
Zijn ook altijd van die mensen die in een drukke straat midden in en pad stil staan.
Worden ze ook nog heel boos als je vraagt of je er langs magquote:Op zaterdag 17 december 2016 10:51 schreef Drug het volgende:
[..]
echt he. wat willen ze? op toerist lijken ofzo
sta nu achter 500 mensen in de supermarktquote:
Die takken gaan gewoon iets halen om een beetje aanspraak te hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:01 schreef zeer het volgende:
[..]
sta nu achter 500 mensen in de supermarkt
Allemaal 70+'ers die gwn iedere dag boodschappen kunnen doen
Wat halen ze dan? 6 flessen water.
gewoon wachtenquote:Op zaterdag 17 december 2016 10:54 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Worden ze ook nog heel boos als je vraagt of je er langs mag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gvdquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:01 schreef zeer het volgende:
[..]
sta nu achter 500 mensen in de supermarkt
Allemaal 70+'ers die gwn iedere dag boodschappen kunnen doen
Wat halen ze dan? 6 flessen water.
stond ambulance voor bejaardenhuis beter stoppen we dit soort praatquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:03 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Die takken gaan gewoon iets halen om een beetje aanspraak te hebben
Beschaafde bejaarden bestaan ook nog gelukkig.quote:Op zaterdag 17 december 2016 10:41 schreef Drug het volgende:
die kutbejaarden kunnen ook geen dankjewel zeggen ofzo he
die liggen vaak onder de grondquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beschaafde bejaarden bestaan ook nog gelukkig.
ja je alleen de slechte vallen opquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beschaafde bejaarden bestaan ook nog gelukkig.
Oh ja ik had het over huisvrouwen weeniequote:Op zaterdag 17 december 2016 11:04 schreef zeer het volgende:
[..]
stond ambulance voor bejaardenhuis beter stoppen we dit soort praat
haha nicequote:Op zaterdag 17 december 2016 11:06 schreef zeer het volgende:
Ging heen voor avo, fles sap, jammetje, kom terug met een pan.
Ben echt sticker voor pannen.
ga naar psycholoog toequote:Op zaterdag 17 december 2016 11:08 schreef Oberkullie het volgende:
Heb van mijn vader gedroomd word meteen weer wakker met allemaal issues
transavia op eindhoven. rotterdam was 1200 euroquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:17 schreef Kurovski het volgende:
Met welke club ben je nou teruggevlogen Drug? Transavia direkt op R'dam? Ik vind dat altijd wel relax zo van: 'Vertrekken wij uit Rotterdam, dan vertrekken wij uit Rotterdam. Hier ken je je wagen tenminste nog fatsoenlijk parkeren en niet zestien voetbalvelden verderop ergens bij pier 67 vlakbij Tirol. Je ken ook nog 'ns gewoon doorlopen want wachten, daar hebben we geen tijd voor in Rotterdam.'
ga je lekkere sausjes maken?quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:08 schreef zeer het volgende:
[..]
wit steellpannetje met zon schenk tuit ppgfdfff hhhnnggg
quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:18 schreef Drug het volgende:
[..]
transavia op eindhoven. rotterdam was 1200 euro
Eens.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:19 schreef Drug het volgende:
schiphol met de trein vind ik wel chill trouwens
Ja heb ik weleens aan gedacht maar geen zin om met een vreemde mijn hele levensverhaal te bespreken.quote:
ja volgens mij is de directe lijn vanaf rotterdam geschrapt, want zou geloof ik 1,5 dag onderweg zijnquote:
wel kut dat het je zo van de kaart kan brengenquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja heb ik weleens aan gedacht maar geen zin om met een vreemde mijn hele levensverhaal te bespreken.
Het is ook niet erg ofzo allemaal en kan gewoon normaal functioneren
Is zo wel weer overquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:23 schreef Drug het volgende:
[..]
wel kut dat het je zo van de kaart kan brengen
Las van de week dat Zestienhoven het aantal vliegbewegingen wil uitbreiden naar 37.000 p/j. Stijging van 75%.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:22 schreef Drug het volgende:
[..]
ja volgens mij is de directe lijn vanaf rotterdam geschrapt, want zou geloof ik 1,5 dag onderweg zijn
Wanneer ik wil kom ik alles over jou te weten. Je bent echter de moeite niet en ik heb ook te maken discretie. Kan er wel achterkomen. Daarom ben je beter netjes.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja heb ik weleens aan gedacht maar geen zin om met een vreemde mijn hele levensverhaal te bespreken.
nu jaquote:
is wel erg fijn hoor, kan je niks anders aanradenquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:17 schreef Kurovski het volgende:
Met welke club ben je nou teruggevlogen Drug? Transavia direkt op R'dam? Ik vind dat altijd wel relax zo van: 'Vertrekken wij uit Rotterdam, dan vertrekken wij uit Rotterdam. Hier ken je je wagen tenminste nog fatsoenlijk parkeren en niet zestien voetbalvelden verderop ergens bij pier 67 vlakbij Tirol. Je ken ook nog 'ns gewoon doorlopen want wachten, daar hebben we geen tijd voor in Rotterdam.'
Vliegtuig missen is wel minder ja. Ik kwam een keer een week na m'n geboekte vlucht op het vliegveld. Gewoon een week abuis, maar ze waren schappelijk. Kon voor een zacht prijsje alsnog mee.quote:
Lijkt me vrij awkwardquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:33 schreef zeer het volgende:
[..]
is wel erg fijn hoor, kan je niks anders aanraden
We? Je spreekt dus voor iedereen? De arrogantie zeg. Daarom heb ik dus een grafhekel aan nederlandse vrouwen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Vliegtuig missen is wel minder ja. Ik kwam een keer een week na m'n geboekte vlucht op het vliegveld. Gewoon een week abuis, maar ze waren schappelijk. Kon voor een zacht prijsje alsnog mee.
ok gelukkigquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Is zo wel weer over
Wat gaan jullie doen vandaag?
ja je kunt daar van tevoren wel een beetje op rekenen natuurlijk. wel een mooi stuk rond die luchthaven, leuke woningen en wat groen enzoquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Las van de week dat Zestienhoven het aantal vliegbewegingen wil uitbreiden naar 37.000 p/j. Stijging van 75%.
Da's ongeveer 100 arrivals/departures p/d. In een dagvenster van 12 uur is dat een landing of vertrek per 8 minuten ongeveer.
Omwonenden natuurlijk flippen, maar hey, je gaat zelf in de buurt van een luchthaven wonen. Moeten niet zeuren vind ik.
klinkt fucking lekkerquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:33 schreef zeer het volgende:
[..]
nu jaknoflook, peper, tomatensaus, worcsessetsauce, ketjap, malasse saus voor over m'n tofu stakes
welquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:39 schreef CristinaYang het volgende:
Net wakker en nu is de grote vraag: is het wel of niet acceptabel om te ontbijten met Turkse pizza?
zelf bepalen tochquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:39 schreef CristinaYang het volgende:
Net wakker en nu is de grote vraag: is het wel of niet acceptabel om te ontbijten met Turkse pizza?
gelukkig ben ik er, drugquote:
WAAROM BEN JE HIER WEER ZO VAAKquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:39 schreef CristinaYang het volgende:
wrmquote:
Ja zo zie ik mijzelf wel eigenlijkquote:
????? Wowquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |