Ik woon er prima, wel ver van het centrum en winkels, maar in een prima buurtje en de Zaanse schans om de hoek, is best lekker om even te wandelen of rond te fietsen op een mooie dag.quote:
ja dat is wel nice. heb ik hier allemaal niet in de buurtquote:Op zaterdag 17 december 2016 01:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik woon er prima, wel ver van het centrum en winkels, maar in een prima buurtje en de Zaanse schans om de hoek, is best lekker om even te wandelen of rond te fietsen op een mooie dag.
Netflix heeft een contract met Disney dus hij komt daar ook wel.quote:Op zaterdag 17 december 2016 01:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mja, da's minder. Is toch een van de betere films uit de SW-reeks en dan is dit een spin-off
Ik shop niet graag en naar de AH pak ik meestal de auto, want het net te ver om met de fiets alle boodschappen mee te sjouwen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 01:50 schreef Drug het volgende:
[..]
ja dat is wel nice. heb ik hier allemaal niet in de buurt
al vraag ik me af of ik er veel zou komen
Maar dan moet je weer x maanden wachtenquote:Op zaterdag 17 december 2016 01:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Netflix heeft een contract met Disney dus hij komt daar ook wel.
Jep dat wel.quote:Op zaterdag 17 december 2016 01:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar dan moet je weer x maanden wachten
Is er wel een bios in jouw woonplaats?quote:
Haha jawel.quote:Op zaterdag 17 december 2016 01:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Is er wel een bios in jouw woonplaats?
Dat is mooiquote:
Ben benieuwd wat ze daar van gaan bakken, ep 7 was leuk met een portie memberberriesquote:Op zaterdag 17 december 2016 02:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga volgend jaar wel naar episode 8.
o ja dat klinkt wel als een chille plek om een biertje te drinkenquote:Op zaterdag 17 december 2016 01:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik shop niet graag en naar de AH pak ik meestal de auto, want het net te ver om met de fiets alle boodschappen mee te sjouwen.
Verder baal ik dat het hotelletje tegenover de schans gesloten is, in de zomermaanden kwam ik er zeker 2x per week om een biertje te drinken met een schaaltje bitterballen, met prachtig uitzicht over de molentjes en af en toe sprak ik wel eens met toeristen.
Ik ben net een paar weken terug van een klein maandje Colombia, maar heb sws een hartje voor Latijns Amerika, vaak genoeg geweest en altijd leuk gehad en warme mensen ontmoetquote:Op zaterdag 17 december 2016 02:23 schreef Drug het volgende:
[..]
o ja dat klinkt wel als een chille plek om een biertje te drinken
je reist ook vrij vaak of niet of is dat toeval?
dat ook, maar was ook iemand van die rare vragen aan het stellen waardoor ik het niet vertrouwde, maar dat was dus gewoon mijn paranoiaquote:Op zaterdag 17 december 2016 02:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Woon je in een buurt waar veel ingebroken wordt?
Hmm ja dat zou ik ook niet vertrouwen denk ik.quote:Op zaterdag 17 december 2016 02:27 schreef Drug het volgende:
[..]
dat ook, maar was ook iemand van die rare vragen aan het stellen waardoor ik het niet vertrouwde, maar dat was dus gewoon mijn paranoia
ik hoor daar idd goede verhalen overquote:Op zaterdag 17 december 2016 02:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben net een paar weken terug van een klein maandje Colombia, maar heb sws een hartje voor Latijns Amerika, vaak genoeg geweest en altijd leuk gehad en warme mensen ontmoet
Ik spreek ook basic Spaans, dat maakt het ook leuker om met locals in contact te komenquote:Op zaterdag 17 december 2016 02:28 schreef Drug het volgende:
[..]
ik hoor daar idd goede verhalen over
mijn broer heeft daar ook veel gezeten
ja hij ook. maakt het idd stukken leuker om zo een beetje te kunnen connecten. had dat in marokko met m'n half arabisch half frans, vinden ze meteen leukquote:Op zaterdag 17 december 2016 02:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik spreek ook basic Spaans, dat maakt het ook leuker om met locals in contact te komen
ja die kilootjes hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |