Aight. By tomo morning I expect a full report on who's banned, no reasons, just a list. In return I'll supply you guys with a weather forecast for R'dam and Maastricht. I'd say by 7u local time.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij weet niet eens waarom het resulteerde in perm, dus hou nou maar gewoon je muil heh sukkeltje. Als een volwassene praat moet jij gewoon je harses houden.
Ik heb gezegd.
Wanneer ik wil kom ik alles over jou te weten. Je bent echter de moeite niet en ik heb ook te maken discretie. Kan er wel achterkomen. Daarom ben je beter netjes.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik zoek de grenzen van FOK! niet eens op. Ben gewoon mezelf. Als het echt zo erg is krijg ik vanzelf een ban en is men hier sowieso van me af. Ik ga echt niet normaal doen hoor tegen mensen die vals tegen me zijn.
wat zegt zequote:
Op een FSX-server waar ik wel 'ns kom worden bizar veel bans uitgedeeld. Meeste aan vervelende pubers die vloeken/lak hebben aan de instrukties. Echt zero tolerance policy hebben ze daar. Op die manier blijven nette mensen terugkomen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Aight. By tomo morning I expect a full report on who's banned, no reasons, just a list. In return I'll supply you guys with a weather forecast for R'dam and Maastricht. I'd say by 7u local time.
For now: Get lost you motherfuckers. Especially you Hoink HHHoooooooooooinkink Hoooink.
Sounds like a pig don't you think?
Now horses. That's even worse. Well.
Truste..
Wanneer ik wil kom ik alles over jou te weten. Je bent echter de moeite niet en ik heb ook te maken discretie. Kan er wel achterkomen. Daarom ben je beter netjes.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik zoek de grenzen van FOK! niet eens op. Ben gewoon mezelf. Als het echt zo erg is krijg ik vanzelf een ban en is men hier sowieso van me af. Ik ga echt niet normaal doen hoor tegen mensen die vals tegen me zijn.
hoezo nietquote:
Fijn, het gaat weer over mij.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wanneer ik wil kom ik alles over jou te weten. Je bent echter de moeite niet en ik heb ook te maken discretie. Kan er wel achterkomen. Daarom ben je beter netjes.
veel plezierquote:
wat zit je te commanderenquote:
M'n Engels zal dan niet 100% perfect zijn, maar ik krijg altijd complimenten over m'n Engels van mensen wiens moedertaal het is.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wanneer ik wil kom ik alles over jou te weten. Je bent echter de moeite niet en ik heb ook te maken discretie. Kan er wel achterkomen. Daarom ben je beter netjes.
ja die was mooiquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:52 schreef Crip het volgende:
omfggggggggggggggggg ryan secrest die een high five wil geven aan blinde dude
ijioerjfio;erfjoi;ajf;ojfe
Sea-based SMART-L radar (Signaal Multibeam Acquisition Radar for Tracking, L band is a naval long-range search radar.)quote:
ik moest opeens weer denken aan basisschool toen zo blinde/dove mensen kwamen om informeren. En toen moesten we blinde vrouw interviewen en ik zei zo tegen meisje met wie ik was daar staat die vraagquote:
Nederlandse meiden vinden me te dun. In Azië lig ik beter in de markt omdat ze zelf ook wat kleiner zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sea-based SMART-L radar (Signaal Multibeam Acquisition Radar for Tracking, L band is a naval long-range search radar.)
Nee gekkigheid. Vrij fit en hersenen, zo knap ben ik nou ook weer niet.
Ik kan leuk praten schijnt en ik heb een fit lijf. Dat is eigenlijk de strekking.
omg die is lelijkquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:56 schreef Crip het volgende:
[..]
ik moest opeens weer denken aan basisschool toen zo blinde/dove mensen kwamen om informeren. En toen moesten we blinde vrouw interviewen en ik zei zo tegen meisje met wie ik was daar staat die vraag
zegt ze
''ja doe rustig ben niet blind''
echt
was gewoon weggelopen
quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:57 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nederlandse meiden vinden me te dun. In Azië lig ik beter in de markt omdat ze zelf ook wat kleiner zijn.
Zo'n goddelijk lichaam heb ik nou ook weer niet. Ik zit tussen normaal en ecto.
Wel een sterk lichaam is me verteld. 'Strong body sir, good, good, good'
vind je dit serieus grappigquote:
Voel me ook altijd het mannetje als de hoeren op de wallen naar me lonken.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:57 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nederlandse meiden vinden me te dun. In Azië lig ik beter in de markt omdat ze zelf ook wat kleiner zijn.
Zo'n goddelijk lichaam heb ik nou ook weer niet. Ik zit tussen normaal en ecto.
Wel een sterk lichaam is me verteld. 'Strong body sir, good, good, good'
pff gelukkig nietquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:59 schreef zeer het volgende:
[..]
jij hebt nog niet zo'n band met niels
ja erg grappig om posts van iemand anders vier keer op een avond te posten hahahahaquote:Op zaterdag 17 december 2016 00:00 schreef zeer het volgende:
[..]
als je wat langere geschiedenis had hier zou je er smakelijk om kunnen lachen denk ik
misschien heb je je best tijd hier gehadquote:Op zaterdag 17 december 2016 00:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ja erg grappig om posts van iemand anders vier keer op een avond te posten hahahaha
#thingsrapistsay.wiki.nlquote:Op zaterdag 17 december 2016 00:01 schreef Drug het volgende:
mss moet er een wikiquote page komen voor nelis
bedoel je dat ik weg moetquote:Op zaterdag 17 december 2016 00:01 schreef zeer het volgende:
[..]
misschien heb je je best tijd hier gehad
zelden zo gelachen?quote:Op zaterdag 17 december 2016 00:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ja erg grappig om posts van iemand anders vier keer op een avond te posten hahahaha
Wanneer gaan we samen avondje zuipenquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:59 schreef zeer het volgende:
[..]
jij hebt nog niet zo'n band met niels
sorry man ik zuip niet meerquote:Op zaterdag 17 december 2016 00:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen avondje zuipen
wat bedoel je danquote:
We? Je spreekt dus voor iedereen? De arrogantie zeg. Daarom heb ik dus een grafhekel aan nederlandse vrouwen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 00:01 schreef zeer het volgende:
[..]
misschien heb je je best tijd hier gehad
Wat lok je mij met panic.quote:Op zaterdag 17 december 2016 00:02 schreef CristinaYang het volgende:
This is gospel for the fallen ones, locked away in permanent slumber.
Fuckquote:Op zaterdag 17 december 2016 00:03 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
We? Je spreekt dus voor iedereen? De arrogantie zeg. Daarom heb ik dus een grafhekel aan nederlandse vrouwen.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 00:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wie manipuleert er nu wie hè
Doe ff rustig man. Ik pak jou er toch ook niet op dat je vrouw frigide is en dat ze je daardoor heeft gekozen omdat je impotent bent?quote:Op zaterdag 17 december 2016 00:01 schreef Zosk het volgende:
Jullie houden het wel lang vol met die quotes gvd zeg
ik vind jou echt de raarste hierquote:Op zaterdag 17 december 2016 00:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe ff rustig man. Ik pak jou er toch ook niet op dat je vrouw frigide is en dat ze je daardoor heeft gekozen omdat je impotent bent?
Ik zoek de grenzen van FOK! niet eens op. Ben gewoon mezelf. Als het echt zo erg is krijg ik vanzelf een ban en is men hier sowieso van me af. Ik ga echt niet normaal doen hoor tegen mensen die vals tegen me zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2016 00:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe ff rustig man. Ik pak jou er toch ook niet op dat je vrouw frigide is en dat ze je daardoor heeft gekozen omdat je impotent bent?
Ik jou nietquote:Op zaterdag 17 december 2016 00:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind jou echt de raarste hier
Dat kan je heel snel terug nemen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 00:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Traditionele man/vrouw taakverdeling... Beetje ouderwets, maar ik vind het fair enough.quote:Op zaterdag 17 december 2016 00:07 schreef supersof het volgende:
[..]
waaromquote:Op zaterdag 17 december 2016 00:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat kan je heel snel terug nemen.
heb nog niet op mijn mobiel gekekenquote:Op zaterdag 17 december 2016 00:08 schreef TARDIS. het volgende:
Heb echt een fucking geil epistel naar sof gestuurd en nul reactie.
Skaten onder andere, maar ook vrijwel elke dag ochtendgymnastiek, door de dag heen iets van 100 push-ups, 20x per rol.quote:Op zaterdag 17 december 2016 00:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
komquote:Op zaterdag 17 december 2016 00:11 schreef Crip het volgende:
zin om te kroelen met drug en zeer in 1 bed
Jij bent echt geobsedeerd op sex, is het niet? Zet het gewoon uit je hoofd. Komt allemaal vanzelf.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2016 00:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij bent echt geobsedeerd op sex, is het niet? Zet het gewoon uit je hoofd. Komt allemaal vanzelf.
Ga stappen met je nichtje als je die hebt. Met een vrouw om je heen komen andere vrouwen vanzelf.
goeden tip, nichtje als back up mocht je niet scorenquote:Op zaterdag 17 december 2016 00:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij bent echt geobsedeerd op sex, is het niet? Zet het gewoon uit je hoofd. Komt allemaal vanzelf.
Ga stappen met je nichtje als je die hebt. Met een vrouw om je heen komen andere vrouwen vanzelf.
No soup for you.quote:Op zaterdag 17 december 2016 00:14 schreef Amarantha het volgende:
Hmm ja denk ook dat het soep gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |