Ik jou nietquote:Op zaterdag 17 december 2016 00:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind jou echt de raarste hier
Dat kan je heel snel terug nemen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 00:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Traditionele man/vrouw taakverdeling... Beetje ouderwets, maar ik vind het fair enough.quote:Op zaterdag 17 december 2016 00:07 schreef supersof het volgende:
[..]
waaromquote:Op zaterdag 17 december 2016 00:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat kan je heel snel terug nemen.
heb nog niet op mijn mobiel gekekenquote:Op zaterdag 17 december 2016 00:08 schreef TARDIS. het volgende:
Heb echt een fucking geil epistel naar sof gestuurd en nul reactie.
Skaten onder andere, maar ook vrijwel elke dag ochtendgymnastiek, door de dag heen iets van 100 push-ups, 20x per rol.quote:Op zaterdag 17 december 2016 00:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe ff rustig man. Ik pak jou er toch ook niet op dat je vrouw frigide is en dat ze je daardoor heeft gekozen omdat je impotent bent?
komquote:Op zaterdag 17 december 2016 00:11 schreef Crip het volgende:
zin om te kroelen met drug en zeer in 1 bed
Jij bent echt geobsedeerd op sex, is het niet? Zet het gewoon uit je hoofd. Komt allemaal vanzelf.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2016 00:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij bent echt geobsedeerd op sex, is het niet? Zet het gewoon uit je hoofd. Komt allemaal vanzelf.
Ga stappen met je nichtje als je die hebt. Met een vrouw om je heen komen andere vrouwen vanzelf.
goeden tip, nichtje als back up mocht je niet scorenquote:Op zaterdag 17 december 2016 00:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij bent echt geobsedeerd op sex, is het niet? Zet het gewoon uit je hoofd. Komt allemaal vanzelf.
Ga stappen met je nichtje als je die hebt. Met een vrouw om je heen komen andere vrouwen vanzelf.
No soup for you.quote:Op zaterdag 17 december 2016 00:14 schreef Amarantha het volgende:
Hmm ja denk ook dat het soep gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |