bedoel je dat ik weg moetquote:Op zaterdag 17 december 2016 00:01 schreef zeer het volgende:
[..]
misschien heb je je best tijd hier gehad
zelden zo gelachen?quote:Op zaterdag 17 december 2016 00:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ja erg grappig om posts van iemand anders vier keer op een avond te posten hahahaha
Wanneer gaan we samen avondje zuipenquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:59 schreef zeer het volgende:
[..]
jij hebt nog niet zo'n band met niels
sorry man ik zuip niet meerquote:Op zaterdag 17 december 2016 00:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen avondje zuipen
wat bedoel je danquote:
We? Je spreekt dus voor iedereen? De arrogantie zeg. Daarom heb ik dus een grafhekel aan nederlandse vrouwen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 00:01 schreef zeer het volgende:
[..]
misschien heb je je best tijd hier gehad
Wat lok je mij met panic.quote:Op zaterdag 17 december 2016 00:02 schreef CristinaYang het volgende:
This is gospel for the fallen ones, locked away in permanent slumber.
Fuckquote:Op zaterdag 17 december 2016 00:03 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
We? Je spreekt dus voor iedereen? De arrogantie zeg. Daarom heb ik dus een grafhekel aan nederlandse vrouwen.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 00:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wie manipuleert er nu wie hè
Doe ff rustig man. Ik pak jou er toch ook niet op dat je vrouw frigide is en dat ze je daardoor heeft gekozen omdat je impotent bent?quote:Op zaterdag 17 december 2016 00:01 schreef Zosk het volgende:
Jullie houden het wel lang vol met die quotes gvd zeg
ik vind jou echt de raarste hierquote:Op zaterdag 17 december 2016 00:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe ff rustig man. Ik pak jou er toch ook niet op dat je vrouw frigide is en dat ze je daardoor heeft gekozen omdat je impotent bent?
Ik zoek de grenzen van FOK! niet eens op. Ben gewoon mezelf. Als het echt zo erg is krijg ik vanzelf een ban en is men hier sowieso van me af. Ik ga echt niet normaal doen hoor tegen mensen die vals tegen me zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2016 00:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe ff rustig man. Ik pak jou er toch ook niet op dat je vrouw frigide is en dat ze je daardoor heeft gekozen omdat je impotent bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |