Aight. By tomo morning I expect a full report on who's banned, no reasons, just a list. In return I'll supply you guys with a weather forecast for R'dam and Maastricht. I'd say by 7u local time.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij weet niet eens waarom het resulteerde in perm, dus hou nou maar gewoon je muil heh sukkeltje. Als een volwassene praat moet jij gewoon je harses houden.
Ik heb gezegd.
Wanneer ik wil kom ik alles over jou te weten. Je bent echter de moeite niet en ik heb ook te maken discretie. Kan er wel achterkomen. Daarom ben je beter netjes.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik zoek de grenzen van FOK! niet eens op. Ben gewoon mezelf. Als het echt zo erg is krijg ik vanzelf een ban en is men hier sowieso van me af. Ik ga echt niet normaal doen hoor tegen mensen die vals tegen me zijn.
wat zegt zequote:
Op een FSX-server waar ik wel 'ns kom worden bizar veel bans uitgedeeld. Meeste aan vervelende pubers die vloeken/lak hebben aan de instrukties. Echt zero tolerance policy hebben ze daar. Op die manier blijven nette mensen terugkomen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Aight. By tomo morning I expect a full report on who's banned, no reasons, just a list. In return I'll supply you guys with a weather forecast for R'dam and Maastricht. I'd say by 7u local time.
For now: Get lost you motherfuckers. Especially you Hoink HHHoooooooooooinkink Hoooink.
Sounds like a pig don't you think?
Now horses. That's even worse. Well.
Truste..
Wanneer ik wil kom ik alles over jou te weten. Je bent echter de moeite niet en ik heb ook te maken discretie. Kan er wel achterkomen. Daarom ben je beter netjes.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik zoek de grenzen van FOK! niet eens op. Ben gewoon mezelf. Als het echt zo erg is krijg ik vanzelf een ban en is men hier sowieso van me af. Ik ga echt niet normaal doen hoor tegen mensen die vals tegen me zijn.
hoezo nietquote:
Fijn, het gaat weer over mij.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wanneer ik wil kom ik alles over jou te weten. Je bent echter de moeite niet en ik heb ook te maken discretie. Kan er wel achterkomen. Daarom ben je beter netjes.
veel plezierquote:
wat zit je te commanderenquote:
M'n Engels zal dan niet 100% perfect zijn, maar ik krijg altijd complimenten over m'n Engels van mensen wiens moedertaal het is.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wanneer ik wil kom ik alles over jou te weten. Je bent echter de moeite niet en ik heb ook te maken discretie. Kan er wel achterkomen. Daarom ben je beter netjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |