De Bataaf da's een tent wat ooit een pakhuis was, kan je ook lekker zitten.quote:Op zaterdag 17 december 2016 03:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is er geen andere ideaal plekje voor bier en bitterballen? (bittergarnituur is lekkerder![]()
)
Vind je dat Colombiaanse liedje leuk?quote:
Ik ben serie aan het kijken.quote:Op zaterdag 17 december 2016 03:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vind je dat Colombiaanse liedje leuk?
Oh, welke?quote:
How I Met Your Mother.quote:Op zaterdag 17 december 2016 03:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oh, welke?
Ik volg nu weinig, Walking Dead is afgelopen voorlopig, verder kijk ik Vikings, veruit mijn favo serie.
Maar ik ken jouw moeder niet, al heeft ze wel m'n kaartje geschrevenquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2016 03:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar ik ken jouw moeder niet, al heeft ze wel m'n kaartje geschreven
Heb mijn kaartje zelf met parelmoer gedrukt en een lollig poppetje in getekend.quote:
Je hebt er meer moeite ingestoken dan mij.quote:Op zaterdag 17 december 2016 03:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb mijn kaartje zelf met parelmoer gedrukt en een lollig poppetje in getekend.
Het is ook deels mijn werk.quote:Op zaterdag 17 december 2016 03:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt er meer moeite ingestoken dan mij.![]()
Truste Amaquote:Op zaterdag 17 december 2016 03:41 schreef Amarantha het volgende:
Maarre ik ga FOK! afsluiten en zo slapen. Slaap lekker Remco!![]()
Ja kom we gaan het verstierenquote:Op zaterdag 17 december 2016 05:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat een heerlijke rust altijd hier 's ochtends.
Jij bent er ook vroeg bij kullie. Of nog laat op? Dat kan ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 december 2016 05:58 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja kom we gaan het verstieren
Was 3 dagen ziek, heb een raar ritme ineensquote:Op zaterdag 17 december 2016 05:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bent er ook vroeg bij kullie. Of nog laat op? Dat kan ook natuurlijk.
Jeetje.quote:Op zaterdag 17 december 2016 06:01 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Was 3 dagen ziek, heb een raar ritme ineens
Mwah, ik meende dat jij medicijnen studeerde, dus ik vatte het 'ziek' op als een lichte griep of ietwat zware verkoudheid. De weinige interesse komt meer uit het feit dat ik je wel in staat acht iets simpels te diagnosticeren.quote:Op zaterdag 17 december 2016 06:03 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Mja nu gaat het wel weer hoor bedankt voor de belangstelling
O sorry ik bedoelde het niet lullig.quote:Op zaterdag 17 december 2016 06:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, ik meende dat jij medicijnen studeerde, dus ik vatte het 'ziek' op als een lichte griep of ietwat zware verkoudheid. De weinige interesse komt meer uit het feit dat ik je wel in staat acht iets simpels te diagnosticeren.
Was geen desinteresse kullie.
Ik dacht dat jij met medicijnen bezig was joh.quote:Op zaterdag 17 december 2016 06:11 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
O sorry ik bedoelde het niet lullig.
Heb iets heel anders gestudeerd trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |