Was ook niet zo leuk, heb hem al gezien. Maar cachet is er nu heenquote:
ik kom eigenlijk nooit in een poolse winkels, is het wat?quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veilige keuze.
Ik neem wel random zakken mee bij de Poolse super.
Echt aparte smaken, maar geen superlekkere.
Ik heet geen supersof maar toch bedanktquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:49 schreef Montelly het volgende: [..] Not my taste, maar veel plezier
![]()
Sow..quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heet geen supersof maar toch bedankt
Alcohol is erg goed.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kom eigenlijk nooit in een poolse winkels, is het wat?
Zit hier ook een Poolse winkel, welke smaken heb je er zoal? (de chips, niet de chicks)quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veilige keuze.
Ik neem wel random zakken mee bij de Poolse super.
Echt aparte smaken, maar geen superlekkere.
Met geld lukt het ook wel maar dat is niet echt, refererend aan je geweldige fotoshop van je saldoquote:
Ben niet op zoek naar bois :squote:Op vrijdag 16 december 2016 18:55 schreef Crip het volgende:
wie wilt mn tinder gebruiken en leuke bois selecten
en danquote:
ikquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:55 schreef Crip het volgende:
Grappig zeg, lijkt me wel een keer leuk om te kijkenquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alcohol is erg goed.
Kruiden selectie ook. Prima kazen en vlees.
Maar verder gewoon aparte smaken van dingen die wij hier ook hebben. Zoals kruisbessen gelatine pudding.
Omdat ik gewoon zo een man tegen wil komen en niet via een app.quote:
Chakalaka, hamburger, peperkaas, salsa, lente ui, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zit hier ook een Poolse winkel, welke smaken heb je er zoal? (de chips, niet de chicks)
Dat zijn spambots.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:56 schreef Crip het volgende:
[..]
nee voor mij uitzoeken.
zitten ook girls tussen btw.
match echt met 9/19 10/10 girls
drug vliegt zo terugquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:55 schreef Crip het volgende:
Gewoon tijdens stappen naar je sleutels laten zoekenquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon zo een man tegen wil komen en niet via een app.
Ik kan het alleen nog via FOK!quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:58 schreef Amarantha het volgende:
Als ik alleen nog een relatie kan krijgen via Tinder dan blijf ik wel altijd vrijgezel.
Luister, een man wordt na tig jaar wanhopig om chicks te scoren. Was niet goed, maar heeft wel paar dm-contacten met vrouwen opgeleverd.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Met geld lukt het ook wel maar dat is niet echt, refererend aan je geweldige fotoshop van je saldo
quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:58 schreef Drug het volgende:
[..]
kan ik in de herkansing terug naar nl
had vlucht gemist dus mocht 5 uur wachten
via fok wel goedquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel zuur zeg.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:58 schreef Drug het volgende:
[..]
kan ik in de herkansing terug naar nl
had vlucht gemist dus mocht 5 uur wachten
Zit er geen in Arnhem?quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Grappig zeg, lijkt me wel een keer leuk om te kijken
Ik heb altijd gezegd van nee maar ik denk wel dat dat kan ja als het iemand is die ik erg leuk vind.quote:
Hoezo dan via tinder nietquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd van nee maar ik denk wel dat dat kan ja als het iemand is die ik erg leuk vind.
ja tochquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd van nee maar ik denk wel dat dat kan ja als het iemand is die ik erg leuk vind.
Jeetjequote:Op vrijdag 16 december 2016 18:56 schreef Crip het volgende:
[..]
nee voor mij uitzoeken.
zitten ook girls tussen btw.
match echt met 9/19 10/10 girls
ze zijn knap maar hoeft niet altijd leuk of grappig te betekenen. Van die 400 vond ik weinig echt leuk, is te veel moeitequote:Op vrijdag 16 december 2016 18:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
waarom like je ze dan als ze niet leuk zijn
Ik vind het gewoon niks. En sowieso ongemakkelijk, kom allemaal mensen tegen die ik ken en niet leuk vind.quote:
Ben niet op zoek naar een relatie, wil gewoon neuken.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:58 schreef Amarantha het volgende:
Als ik alleen nog een relatie kan krijgen via Tinder dan blijf ik wel altijd vrijgezel.
ben mn soulmate misgelopen, ze was op vakantie in nl en toen had ik dr gematcht maar ze komt uit Amerika. ben nu echt sadquote:
voor nieuw ticket jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:59 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
sukkel
moet je dan bij betalen ofzo?
Pff ik sta al 8 maanden droog volgens mij.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben niet op zoek naar een relatie, wil gewoon neuken.
Begrijp ik wel, wat nu?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:02 schreef Crip het volgende:
[..]
ben mn soulmate misgelopen, ze was op vakantie in nl en toen had ik dr gematcht maar ze komt uit Amerika. ben nu echt sad
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff ik sta al 8 maanden droog volgens mij.
Ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
oh dat is kutquote:
gewoon seks met je ex tochquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ja denkje ik ga emigreren naar amerika ofzo. Daar houd het op denk ik, moet dr maar vergeten ;squote:
Tja die kans had ik laatst wel.quote:
Is wel de beste seks.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja die kans had ik laatst wel.Maar ik durfde niet ofzo. LOL!
quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja die kans had ik laatst wel.Maar ik durfde niet ofzo. LOL!
0quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoeveel tindermatches hebben jullie
quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met 1 persoon seks gehad waar ik een relatie mee had.
Was niet best
Inb4 Niels die zegt dat je moet stoppen met hem quoten.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!
daar is echt niks aan neequote:Op vrijdag 16 december 2016 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met 1 persoon seks gehad waar ik geen relatie mee had.
Was niet best
quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Inb4 Niels die zegt dat je moet stoppen met hem quoten.
fok is wel echt chill als je moet wachten jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:05 schreef Drug het volgende:
[..]
maakte me meer druk om het wachten, maar klb sc heeft me gesaved van death by boredom
Ja nee oké.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:03 schreef Crip het volgende:
[..]
ja denkje ik ga emigreren naar amerika ofzo. Daar houd het op denk ik, moet dr maar vergeten ;s
Was sowieso rare dag.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
daar is echt niks aan nee
alleen de lust voordat het daadwerkelijk gebeurt is leuk
i beg to differquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
daar is echt niks aan nee
alleen de lust voordat het daadwerkelijk gebeurt is leuk
quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:07 schreef Zosk het volgende:
Nog nooit seks gehad met iemand waarmee ik geen relatie heb.
dacht dat jij van crip wasquote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:06 schreef Crip het volgende:
[..]
ikweenie wat ik hiervan moet denken ;s
Dacht ik ook steeds maar ben nu aan het appen met een echt leuke man 9/10quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was sowieso rare dag.
Vond het apart dat ze vaker wilde afspreken.
Nice. Hoop voor je dat het iets wordt.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dacht ik ook steeds maar ben nu aan het appen met een echt leuke man 9/10
Ripquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:07 schreef Zosk het volgende:
Nog nooit seks gehad met iemand waarmee ik geen relatie heb.
rtquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
fok is wel echt chill als je moet wachten ja
of als je moet reizen in trein/bus
Ik heb ookquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb net kaasknabbels gekocht voor vanavond.
Hoe kan een man het beste over jouw rondingen praten dan?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:10 schreef Crip het volgende:
''jij bent precies op maat gemaakt voor mij''
*unmatch*
Jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:10 schreef supersof het volgende:
Ik eet vaak chips en chocolade door elkaar
vinden jullie dat raar
Weet ik nietquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja
waar zijn de kroketten in dit verhaal
Eerste man die me echt intimideert gewoon ondat hij zo perfect is denk steeds dat hij elk moment kan zeggen van ja het was allemaal een grapje ik ben getrouwdquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nice. Hoop voor je dat het iets wordt.
Doe ik ook vaak zatquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:10 schreef supersof het volgende:
vinden jullie dat raar
quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:16 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Ik zie dat ik een succesvolle reeks ben gestart
24 hr and still going strongquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:16 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Ik zie dat ik een succesvolle reeks ben gestart
gelukkigquote:
nee dat is perfectiequote:Op vrijdag 16 december 2016 19:10 schreef supersof het volgende:
vinden jullie dat raar
quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja
waar zijn de kroketten in dit verhaal
Nee dat dan weer nietquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:17 schreef Drug het volgende:
[..]
nee dat is perfectie
stop jij het ook tegelijk in je mond?
Ik heb nu niets, ook nog niets gegeten. Zit alleen thuis, zielig in mijn eentje achter de pc.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:17 schreef supersof het volgende:
[..]
gelukkig
ik heb nu van die mokka boontjes en paprika chips
neequote:Op vrijdag 16 december 2016 19:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet
je maakt zeker een grapje
zieligquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb nu niets, ook nog niets gegeten. Zit alleen thuis, zielig in mijn eentje achter de pc.
Wat is daar erg aan?quote:
ben blij als ik om 2 uur in zuid holland benquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom ook nadat je gaat landen
Ik ben ook alleen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh sorry haags, ik blijf maar even en ga daarna naar sof
Wat flik jij mij nouquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik had ook wel een aparte dag. Interaktie met nette mensen, vervolgens een zeer onfatsoenlijk persoon, daarna nog even een zeer correcte, op fatsoenlijk en intellectueel hoog niveau, gedachtenwisseling. Goed gevoel wanneer men mijn visie en terugkoppeling op prijs stelt.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was sowieso rare dag.
Vond het apart dat ze vaker wilde afspreken.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:19 schreef Drug het volgende:
[..]
ben blij als ik om 2 uur in zuid holland ben
Goed beschreven.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik had ook wel een aparte dag. Interaktie met nette mensen, vervolgens een zeer onfatsoenlijk persoon, daarna nog even een zeer correcte, op fatsoenlijk en intellectueel hoog niveau, gedachtenwisseling. Goed gevoel wanneer men mijn visie en terugkoppeling op prijs stelt.
Wij stellen jouw visie en terugkoppeling ook op prijsquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik had ook wel een aparte dag. Interaktie met nette mensen, vervolgens een zeer onfatsoenlijk persoon, daarna nog even een zeer correcte, op fatsoenlijk en intellectueel hoog niveau, gedachtenwisseling. Goed gevoel wanneer men mijn visie en terugkoppeling op prijs stelt.
gezellig, blijf je wel een tijdje bij mij of moet je dan weer gelijk doorquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee max twee per avond.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:21 schreef supersof het volgende:
[..]
gezellig, blijf je wel een tijdje bij mij of moet je dan weer gelijk door
pff sletquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan je ook afzeggen en eerst naar oberkullie gaan als je zo doorgaat
zal ik je voerenquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb nu niets, ook nog niets gegeten. Zit alleen thuis, zielig in mijn eentje achter de pc.
Ik voel me keihard genaaid, en niet op de manier die ik wil.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan je ook afzeggen en eerst naar oberkullie gaan als je zo doorgaat
arnhemquote:
Hoelang heb je die Phone al?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:23 schreef wickedmen het volgende:
Kut smarthphone batterij
Heb alle energie vretende apps gekort en nog houdt hij het maar 3 uur vol vanaf 100%
Alleen voor jezelf spreken Ober, maar graag gedaan.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:21 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wij stellen jouw visie en terugkoppeling ook op prijs
ja en elke avond twee anderenquote:
braafquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:26 schreef Drug het volgende:
heb nooit in een maand tijd meer dan 1 vrouw gebald. kuise boy wel
Mijn ergste is 4 in een week tijdens mijn studie. En daarna vijf maanden niemand.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:26 schreef Drug het volgende:
heb nooit in een maand tijd meer dan 1 vrouw gebald. kuise boy wel
Nee laat maarquote:
oke dan zal ik wel een non zijnquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja? ;s dan zit ik toch onder de sletnorm
herkenbaarquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn ergste is 4 in een week tijdens mijn studie. En daarna vijf maanden niemand.
pfff jij bent stoer zegquote:
Te laat :sssquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Bedankt. Waren er eigenlijk acht maar wil jullie niet onzeker maken.
Zullen we elkaar troosten? En misschien btje dippenquote:
Samsung S6quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoelang heb je die Phone al?
watquote:
Heb die ook, contract loopt volgende maand af. Ben er wel content mee. Batterij gaat nu wel wat sneller ja, maar ook niet overdreven ofzo. Doe een uurtje of 7 met een 100% opgeladen telefoon.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:31 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Samsung S6
Nu bijna anderhalf jaartje
Samsung
Iphone
Volgende maand nieuwe Huawei regelen of een phone met een zeer goede batterij
Ik ookquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:32 schreef Myrr het volgende:
Mental image. Zou acht piemels om me heen echt als zeer storend ervaren.
Gewoon een Transformer-power-cell.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:31 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Samsung S6
Nu bijna anderhalf jaartje
Samsung
Iphone
Volgende maand nieuwe Huawei regelen of een phone met een zeer goede batterij
is goed maar je moet me wel in de mood brengen want ik ben nu so insecurequote:Op vrijdag 16 december 2016 19:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zullen we elkaar troosten? En misschien btje dippen
Komt goedquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:33 schreef Drug het volgende:
[..]
is goed maar je moet me wel in de mood brengen want ik ben nu so insecure
beterquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:35 schreef Myrr het volgende:
Heb al een hele tijd geen hoesje ook en er zit pas een minuscuul krasje op de achterkant. Zijkanten zijn ook nog mooi, heb hem al een jaar.
terechte klachtquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:36 schreef Chloroform het volgende:
Heb ook Sony, echt spijt dat ik ooit van iPhone ben afgestapt.
Kan ik me voorstellen, pak nooit meer iets anders.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:36 schreef Chloroform het volgende:
waar?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:37 schreef Montelly het volgende:
Lekkerste Rotti van Rotterdam gehaald
Wats mis met sony?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:36 schreef Chloroform het volgende:
Vind wel alle iPhones groter dan de 5 lelijkquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, pak nooit meer iets anders.
Mannen met hoesjes en/of witte Iphones vind ik sowieso fag. Je hebt ze ook nog met schouder- en/of nektasjes. Gewoon fag ook naar mijn mening.quote:
Heb z3 compact, maar blij dat ik binnenkort andere kan nemen, deze is zo traag gewordenquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wats mis met sony?
Die xz is beste tel
Waar?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:37 schreef Montelly het volgende:
Lekkerste Rotti van Rotterdam gehaald
hier kan ik me wel in vindenquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Mannen met hoesjes en/of witte Iphones vind ik sowieso fag. Je hebt ze ook nog met schouder- en/of nektasjes. Gewoon fag ook naar mijn mening.
Oh.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind wel alle iPhones groter dan de 5 lelijk
Is best oude tel toch?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb z3 compact, maar blij dat ik binnenkort andere kan nemen, deze is zo traag geworden
Ik ga er morgen eentje checken. Men heeft wat oudere Hindustanen in de keuken gezet hoorde ik. Schijnt nu wel ok te zijn. Is in Spijkenisse dan. Ik ken wel goeie Rotizaken in R'dam. Deze is erbuiten.quote:
ja die 5 is wel perfecte designquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind wel alle iPhones groter dan de 5 lelijk
Heb je daar vaker last van?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:43 schreef Myrr het volgende:
Z5![]()
Ga voortaan wel compact versie nemen. Te groot voor deze handen dit.
Bakje Telo en Cha Sieuw gelijk meegenomen, ik ga zo in foodcoma.quote:
Ik ben blij met m'n kleine telefoonquote:
Nee dat is echt een drama, heb een 5S van mijn werk waarmee ik amper kan typen.quote:
Ik kan je Sien echt aanraden, koop al jaren bij die gasten.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:43 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ga er morgen eentje checken. Men heeft wat oudere Hindustanen in de keuken gezet hoorde ik. Schijnt nu wel ok te zijn. Is in Spijkenisse dan. Ik ken wel goeie Rotizaken in R'dam. Deze is erbuiten.
o ja typen is wel kut vergeleken met 4.7"quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee dat is echt een drama, heb een 5S van mijn werk waarmee ik amper kan typen.
Is fucked up.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:48 schreef Drug het volgende:
[..]
o ja typen is wel kut vergeleken met 4.7"
maakte omin tikfouten op se
Twee jaarquote:
waterboarden?quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:52 schreef Drug het volgende:
[..]
ja heel lief, kreeg ook al waarschuwingsdm <3
Massagequote:Op vrijdag 16 december 2016 19:52 schreef jamesdeen het volgende:
heb echt enorm verhoogde spierspanning en stijfheid in mijn ledematen, iemand goede tips?
Opgeschreven.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik kan je Sien echt aanraden, koop al jaren bij die gasten.
Heb wel een hogedrukgebied voor jequote:
Tegen de muur duwenquote:
kans op regenquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb wel een hogedrukgebied voor je
Zware fysieke arbeid komt het wel los van.quote:
TRquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:56 schreef Opsonisatie het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAARRR
Ja je kat tegen de muur duwen zal weinig zin hebbenquote:
Nee eet chipsquote:
Doorgespeeld aan douanequote:Op vrijdag 16 december 2016 19:58 schreef Drug het volgende:
wel fijn dat ik gewoon met mijn potje peppillen door de douane kan overal
Luchtvochtigheid 100%quote:
Jaquote:
Bij mij piept ie altijdquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:58 schreef Drug het volgende:
wel fijn dat ik gewoon met mijn potje peppillen door de douane kan overal
heb me de hele week al doodgewerkt. ik maak geen onnodige bewegingen meer in het weekendquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zware fysieke arbeid komt het wel los van.
Werkenquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:00 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
heb me de hele week al doodgewerkt. ik maak geen onnodige bewegingen meer in het weekend
doe normaal, ik was hem onderhand al vergeten te missenquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja je kat tegen de muur duwen zal weinig zin hebben
Omg, sorry.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:01 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
doe normaal, ik was hem onderhand al vergeten te missen![]()
Hevige rukwindenquote:
Niksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |