Oh.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind wel alle iPhones groter dan de 5 lelijk
Is best oude tel toch?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb z3 compact, maar blij dat ik binnenkort andere kan nemen, deze is zo traag geworden
Ik ga er morgen eentje checken. Men heeft wat oudere Hindustanen in de keuken gezet hoorde ik. Schijnt nu wel ok te zijn. Is in Spijkenisse dan. Ik ken wel goeie Rotizaken in R'dam. Deze is erbuiten.quote:
ja die 5 is wel perfecte designquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind wel alle iPhones groter dan de 5 lelijk
Heb je daar vaker last van?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:43 schreef Myrr het volgende:
Z5![]()
Ga voortaan wel compact versie nemen. Te groot voor deze handen dit.
Bakje Telo en Cha Sieuw gelijk meegenomen, ik ga zo in foodcoma.quote:
Ik ben blij met m'n kleine telefoonquote:
Nee dat is echt een drama, heb een 5S van mijn werk waarmee ik amper kan typen.quote:
Ik kan je Sien echt aanraden, koop al jaren bij die gasten.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:43 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ga er morgen eentje checken. Men heeft wat oudere Hindustanen in de keuken gezet hoorde ik. Schijnt nu wel ok te zijn. Is in Spijkenisse dan. Ik ken wel goeie Rotizaken in R'dam. Deze is erbuiten.
o ja typen is wel kut vergeleken met 4.7"quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee dat is echt een drama, heb een 5S van mijn werk waarmee ik amper kan typen.
Is fucked up.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:48 schreef Drug het volgende:
[..]
o ja typen is wel kut vergeleken met 4.7"
maakte omin tikfouten op se
Twee jaarquote:
waterboarden?quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:52 schreef Drug het volgende:
[..]
ja heel lief, kreeg ook al waarschuwingsdm <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |