Komt goedquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:33 schreef Drug het volgende:
[..]
is goed maar je moet me wel in de mood brengen want ik ben nu so insecure
beterquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:35 schreef Myrr het volgende:
Heb al een hele tijd geen hoesje ook en er zit pas een minuscuul krasje op de achterkant. Zijkanten zijn ook nog mooi, heb hem al een jaar.
terechte klachtquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:36 schreef Chloroform het volgende:
Heb ook Sony, echt spijt dat ik ooit van iPhone ben afgestapt.
Kan ik me voorstellen, pak nooit meer iets anders.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:36 schreef Chloroform het volgende:
waar?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:37 schreef Montelly het volgende:
Lekkerste Rotti van Rotterdam gehaald
Wats mis met sony?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:36 schreef Chloroform het volgende:
Vind wel alle iPhones groter dan de 5 lelijkquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, pak nooit meer iets anders.
Mannen met hoesjes en/of witte Iphones vind ik sowieso fag. Je hebt ze ook nog met schouder- en/of nektasjes. Gewoon fag ook naar mijn mening.quote:
Heb z3 compact, maar blij dat ik binnenkort andere kan nemen, deze is zo traag gewordenquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wats mis met sony?
Die xz is beste tel
Waar?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:37 schreef Montelly het volgende:
Lekkerste Rotti van Rotterdam gehaald
hier kan ik me wel in vindenquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Mannen met hoesjes en/of witte Iphones vind ik sowieso fag. Je hebt ze ook nog met schouder- en/of nektasjes. Gewoon fag ook naar mijn mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |