Komt goedquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:33 schreef Drug het volgende:
[..]
is goed maar je moet me wel in de mood brengen want ik ben nu so insecure
beterquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:35 schreef Myrr het volgende:
Heb al een hele tijd geen hoesje ook en er zit pas een minuscuul krasje op de achterkant. Zijkanten zijn ook nog mooi, heb hem al een jaar.
terechte klachtquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:36 schreef Chloroform het volgende:
Heb ook Sony, echt spijt dat ik ooit van iPhone ben afgestapt.
Kan ik me voorstellen, pak nooit meer iets anders.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:36 schreef Chloroform het volgende:
waar?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:37 schreef Montelly het volgende:
Lekkerste Rotti van Rotterdam gehaald
Wats mis met sony?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:36 schreef Chloroform het volgende:
Vind wel alle iPhones groter dan de 5 lelijkquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, pak nooit meer iets anders.
Mannen met hoesjes en/of witte Iphones vind ik sowieso fag. Je hebt ze ook nog met schouder- en/of nektasjes. Gewoon fag ook naar mijn mening.quote:
Heb z3 compact, maar blij dat ik binnenkort andere kan nemen, deze is zo traag gewordenquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wats mis met sony?
Die xz is beste tel
Waar?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:37 schreef Montelly het volgende:
Lekkerste Rotti van Rotterdam gehaald
hier kan ik me wel in vindenquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Mannen met hoesjes en/of witte Iphones vind ik sowieso fag. Je hebt ze ook nog met schouder- en/of nektasjes. Gewoon fag ook naar mijn mening.
Oh.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind wel alle iPhones groter dan de 5 lelijk
Is best oude tel toch?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb z3 compact, maar blij dat ik binnenkort andere kan nemen, deze is zo traag geworden
Ik ga er morgen eentje checken. Men heeft wat oudere Hindustanen in de keuken gezet hoorde ik. Schijnt nu wel ok te zijn. Is in Spijkenisse dan. Ik ken wel goeie Rotizaken in R'dam. Deze is erbuiten.quote:
ja die 5 is wel perfecte designquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind wel alle iPhones groter dan de 5 lelijk
Heb je daar vaker last van?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:43 schreef Myrr het volgende:
Z5![]()
Ga voortaan wel compact versie nemen. Te groot voor deze handen dit.
Bakje Telo en Cha Sieuw gelijk meegenomen, ik ga zo in foodcoma.quote:
Ik ben blij met m'n kleine telefoonquote:
Nee dat is echt een drama, heb een 5S van mijn werk waarmee ik amper kan typen.quote:
Ik kan je Sien echt aanraden, koop al jaren bij die gasten.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:43 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ga er morgen eentje checken. Men heeft wat oudere Hindustanen in de keuken gezet hoorde ik. Schijnt nu wel ok te zijn. Is in Spijkenisse dan. Ik ken wel goeie Rotizaken in R'dam. Deze is erbuiten.
o ja typen is wel kut vergeleken met 4.7"quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee dat is echt een drama, heb een 5S van mijn werk waarmee ik amper kan typen.
Is fucked up.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:48 schreef Drug het volgende:
[..]
o ja typen is wel kut vergeleken met 4.7"
maakte omin tikfouten op se
Twee jaarquote:
waterboarden?quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:52 schreef Drug het volgende:
[..]
ja heel lief, kreeg ook al waarschuwingsdm <3
Massagequote:Op vrijdag 16 december 2016 19:52 schreef jamesdeen het volgende:
heb echt enorm verhoogde spierspanning en stijfheid in mijn ledematen, iemand goede tips?
Opgeschreven.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik kan je Sien echt aanraden, koop al jaren bij die gasten.
Heb wel een hogedrukgebied voor jequote:
Tegen de muur duwenquote:
kans op regenquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb wel een hogedrukgebied voor je
Zware fysieke arbeid komt het wel los van.quote:
TRquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:56 schreef Opsonisatie het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAARRR
Ja je kat tegen de muur duwen zal weinig zin hebbenquote:
Nee eet chipsquote:
Doorgespeeld aan douanequote:Op vrijdag 16 december 2016 19:58 schreef Drug het volgende:
wel fijn dat ik gewoon met mijn potje peppillen door de douane kan overal
Luchtvochtigheid 100%quote:
Jaquote:
Bij mij piept ie altijdquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:58 schreef Drug het volgende:
wel fijn dat ik gewoon met mijn potje peppillen door de douane kan overal
heb me de hele week al doodgewerkt. ik maak geen onnodige bewegingen meer in het weekendquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zware fysieke arbeid komt het wel los van.
Werkenquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:00 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
heb me de hele week al doodgewerkt. ik maak geen onnodige bewegingen meer in het weekend
doe normaal, ik was hem onderhand al vergeten te missenquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja je kat tegen de muur duwen zal weinig zin hebben
Omg, sorry.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:01 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
doe normaal, ik was hem onderhand al vergeten te missen![]()
Hevige rukwindenquote:
Niksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |