Jeetjequote:Op vrijdag 16 december 2016 18:56 schreef Crip het volgende:
[..]
nee voor mij uitzoeken.
zitten ook girls tussen btw.
match echt met 9/19 10/10 girls
ze zijn knap maar hoeft niet altijd leuk of grappig te betekenen. Van die 400 vond ik weinig echt leuk, is te veel moeitequote:Op vrijdag 16 december 2016 18:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
waarom like je ze dan als ze niet leuk zijn
Ik vind het gewoon niks. En sowieso ongemakkelijk, kom allemaal mensen tegen die ik ken en niet leuk vind.quote:
Ben niet op zoek naar een relatie, wil gewoon neuken.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:58 schreef Amarantha het volgende:
Als ik alleen nog een relatie kan krijgen via Tinder dan blijf ik wel altijd vrijgezel.
ben mn soulmate misgelopen, ze was op vakantie in nl en toen had ik dr gematcht maar ze komt uit Amerika. ben nu echt sadquote:
voor nieuw ticket jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:59 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
sukkel
moet je dan bij betalen ofzo?
Pff ik sta al 8 maanden droog volgens mij.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben niet op zoek naar een relatie, wil gewoon neuken.
Begrijp ik wel, wat nu?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:02 schreef Crip het volgende:
[..]
ben mn soulmate misgelopen, ze was op vakantie in nl en toen had ik dr gematcht maar ze komt uit Amerika. ben nu echt sad
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff ik sta al 8 maanden droog volgens mij.
Ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
oh dat is kutquote:
gewoon seks met je ex tochquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ja denkje ik ga emigreren naar amerika ofzo. Daar houd het op denk ik, moet dr maar vergeten ;squote:
Tja die kans had ik laatst wel.quote:
Is wel de beste seks.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja die kans had ik laatst wel.Maar ik durfde niet ofzo. LOL!
quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja die kans had ik laatst wel.Maar ik durfde niet ofzo. LOL!
0quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoeveel tindermatches hebben jullie
quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met 1 persoon seks gehad waar ik een relatie mee had.
Was niet best
Inb4 Niels die zegt dat je moet stoppen met hem quoten.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!
daar is echt niks aan neequote:Op vrijdag 16 december 2016 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met 1 persoon seks gehad waar ik geen relatie mee had.
Was niet best
quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Inb4 Niels die zegt dat je moet stoppen met hem quoten.
fok is wel echt chill als je moet wachten jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:05 schreef Drug het volgende:
[..]
maakte me meer druk om het wachten, maar klb sc heeft me gesaved van death by boredom
Ja nee oké.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:03 schreef Crip het volgende:
[..]
ja denkje ik ga emigreren naar amerika ofzo. Daar houd het op denk ik, moet dr maar vergeten ;s
Was sowieso rare dag.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
daar is echt niks aan nee
alleen de lust voordat het daadwerkelijk gebeurt is leuk
i beg to differquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
daar is echt niks aan nee
alleen de lust voordat het daadwerkelijk gebeurt is leuk
quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:07 schreef Zosk het volgende:
Nog nooit seks gehad met iemand waarmee ik geen relatie heb.
dacht dat jij van crip wasquote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:06 schreef Crip het volgende:
[..]
ikweenie wat ik hiervan moet denken ;s
Dacht ik ook steeds maar ben nu aan het appen met een echt leuke man 9/10quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon zo een man tegen wil komen en niet via een app.
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was sowieso rare dag.
Vond het apart dat ze vaker wilde afspreken.
Nice. Hoop voor je dat het iets wordt.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dacht ik ook steeds maar ben nu aan het appen met een echt leuke man 9/10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |