Omdat ik gewoon zo een man tegen wil komen en niet via een app.quote:
Chakalaka, hamburger, peperkaas, salsa, lente ui, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zit hier ook een Poolse winkel, welke smaken heb je er zoal? (de chips, niet de chicks)
Dat zijn spambots.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:56 schreef Crip het volgende:
[..]
nee voor mij uitzoeken.
zitten ook girls tussen btw.
match echt met 9/19 10/10 girls
drug vliegt zo terugquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:55 schreef Crip het volgende:
wie wilt mn tinder gebruiken en leuke bois selecten
Gewoon tijdens stappen naar je sleutels laten zoekenquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon zo een man tegen wil komen en niet via een app.
Ik kan het alleen nog via FOK!quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:58 schreef Amarantha het volgende:
Als ik alleen nog een relatie kan krijgen via Tinder dan blijf ik wel altijd vrijgezel.
Luister, een man wordt na tig jaar wanhopig om chicks te scoren. Was niet goed, maar heeft wel paar dm-contacten met vrouwen opgeleverd.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Met geld lukt het ook wel maar dat is niet echt, refererend aan je geweldige fotoshop van je saldo
quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:58 schreef Drug het volgende:
[..]
kan ik in de herkansing terug naar nl
had vlucht gemist dus mocht 5 uur wachten
via fok wel goedquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon zo een man tegen wil komen en niet via een app.
Dat is wel zuur zeg.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:58 schreef Drug het volgende:
[..]
kan ik in de herkansing terug naar nl
had vlucht gemist dus mocht 5 uur wachten
Zit er geen in Arnhem?quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Grappig zeg, lijkt me wel een keer leuk om te kijken
Ik heb altijd gezegd van nee maar ik denk wel dat dat kan ja als het iemand is die ik erg leuk vind.quote:
Hoezo dan via tinder nietquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd van nee maar ik denk wel dat dat kan ja als het iemand is die ik erg leuk vind.
ja tochquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd van nee maar ik denk wel dat dat kan ja als het iemand is die ik erg leuk vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |