Ja ik neem dat soort shit wel altijd met een beetje zout hoor. Ook boeken als "Teach like a Champion", dat is wel heel leuk enzo maar elke klas is totaal anders dan de vorige en bij sommige klassen werken ook bepaalde dingen juist niet of juist wel.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:06 schreef Drug het volgende:
[..]
o ja dat soort shit
heb ook wel paar van die boeken geskimd, beetje de show gestolen in wat meetings, nu neemt iedereen me serieus
Als de grote broer van braddie dit zegt dan zal het wel zo zijnquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat hoeft niemand te zeggen, dat is zo.
ja zet maar Drug erop, kijken hoe adequaat airport security isquote:
terechtquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja ik neem dat soort shit wel altijd met een beetje zout hoor. Ook boeken als "Teach like a Champion", dat is wel heel leuk enzo maar elke klas is totaal anders dan de vorige en bij sommige klassen werken ook bepaalde dingen juist niet of juist wel.
leuk zo me tmn hoofddoekquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:10 schreef Drug het volgende:
[..]
ja zet maar Drug erop, kijken hoe adequaat airport security is
[..]
terecht
Braddie is wel ouder dan dat ik ben hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als de grote broer van braddie dit zegt dan zal het wel zo zijn
Oh ok.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
We rijden op een zanderig weggetje en op een gegeven moment, nadat we al 2 keer hadden geneukt besloot ze weer tussen m`n benen te graaien (Echt nog geen 5 minuten later, dus ik had nog helemaal geen zin) ik rij een kilometer of 50 dus vraag of ze zou willen ophouden want vind het niet zo veilig. Prima, ze stopt... 10 seconde later gaat ze weer doorIk zeg, Chai... Zou je dat niet willen doen onder het autorijden? Ze stopt weer... halve minuut later doet ze d`r hand IN m`n broek, op dat moment zei ik, luister je wel? nee is nee, en toen trok ik aan m`n stuur en liet ik de achterkant kort uitbreken en toen was het O MIJN GOD WE GAAN TOCH NIET DOOD HE?! En hield ze op terwijl ze helemaal wit was uitgeslagen. En zei ik dat dit wat mij betreft de laatste keer was dat we afspraken, heb d`r thuis afgezet, en ben naar huis toe gescheurd.
Meteen zo huilen als ik wat over je hoofddoek zegquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:01 schreef Crip het volgende:
[..]
eerst dacht ik wtf moet cachet met jou en toen kwam ik erachter dat ze de retarded in de relatie is en vraag ik me af wat jij met haar doet.
beetje ingewikkelde situatie
wat gepikeerd timmyquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Meteen zo huilen als ik wat over je hoofddoek zeg![]()
In middels ook alweer een uur geleden
Vind 't altijd wel grappig. 1 sneer en je bent "zuur de laatste tijd"quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:20 schreef Che_ het volgende:
Xcachet is ook beetje pittig laatste tijd
ik vind dat maar soms grappigquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind 't altijd wel grappig. 1 sneer en je bent "zuur de laatste tijd"
wat denk jij wel nietquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:17 schreef zeer het volgende:
[..]
to be fair, ze zijn allebei even achtergesteld maar wel op een andere manier
En bij hen zijn het maar grapjes zekerquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind 't altijd wel grappig. 1 sneer en je bent "zuur de laatste tijd"
True stort broquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
En bij hen zijn het maar grapjes zeker
Mensheid is gwn hypocriet, daar doe je niks aan
Ahahahaha Steven Covey boekenquote:
Ik heb niks teruggelezen, is het alweer raak met Crip?quote:
Zat zegt veel over de kortzichtigheid van die 'men' niet?quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sinds jij met xcachet gaat, haat men veel op jou
Fascinerend
ik zal je wel bevrijdenquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:13 schreef Crip het volgende:
[..]
word meteen aangehouden kun je me ophalen bij die hokjes daar
Zou Crip niet raken tbhquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb niks teruggelezen, is het alweer raak met Crip?
Laat die jongen ook eens de intellectueel uithangen joh.quote:
kan het me niet voorstellenquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sinds jij met xcachet gaat, haat men veel op jou
Fascinerend
Er zijn meer vrouwen dan mannen dus dan komt oerinstinct vrij en wordt men competitief.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zat zegt veel over de kortzichtigheid van die 'men' niet?
icm die schokkende x-rated posts van d'r wel jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:30 schreef Montelly het volgende:
Crip wanneer ga je nou eindelijk een keer seks hebben met een man zodat je hier eindelijk legit mee kan praten over mannen en seks.
22 en maagd is wel heftig..
je meost eens weten wat ik in mn vrije tijd doequote:Op vrijdag 16 december 2016 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
icm die schokkende x-rated posts van d'r wel ja
ga vloggen danquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:33 schreef Crip het volgende:
[..]
je meost eens weten wat ik in mn vrije tijd doe
Hoezo is dat heftigquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:30 schreef Montelly het volgende:
Crip wanneer ga je nou eindelijk een keer seks hebben met een man zodat je hier eindelijk legit mee kan praten over mannen en seks.
22 en maagd is wel heftig..
Leuk, welke film?quote:
Jij hebt relatie mer Stimo.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoezo is dat heftig
Ik ben nog ouder en ook maagd
Soof 2quote:
Side2quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:37 schreef MAHL het volgende:
Zit te twijfelen of ik ga koken of thuisbezorgden. Heb aan de ene kant geen zin om te koken mja morgen ws ook weer pizza of iets halen...
NG weet jij nog iets lekkers van uit de buurt? (nee niet xcachet)
Nachos uit de oven?quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:39 schreef supersof het volgende:
Ik heb geen zin in avond eten maar wel zin in chips wat nu
geen zin om te tellenquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoeveel tindermatches hebben jullie
Vraag dit nou niet. Het brengt je alleen maar dieper in een depressiequote:Op vrijdag 16 december 2016 18:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Na anderhalf jaar nog steeds 0quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:41 schreef Dimachaerus het volgende:
682quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Ken dat gat amper lolquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:37 schreef MAHL het volgende:
Zit te twijfelen of ik ga koken of thuisbezorgden. Heb aan de ene kant geen zin om te koken mja morgen ws ook weer pizza of iets halen...
NG weet jij nog iets lekkers van uit de buurt? (nee niet xcachet)
Ik heb alleen paprika chipsquote:
Oh ja. Stom van zequote:Op vrijdag 16 december 2016 18:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Staat niet op thuisbezorgd
Ook geen zin om te fietsen
echtquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Na anderhalf jaar nog steeds 0![]()
Heb maar verwijderd..
Ik ben geen boer lolquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Laat die jongen ook eens de intellectueel uithangen joh.
Stempel die boeren zoals hij en chai opgedrukt gekregen hebben, kom je niet zomaar van af.
Eet chips.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:39 schreef supersof het volgende:
Ik heb geen zin in avond eten maar wel zin in chips wat nu
0.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Ben ik nu aan het doenquote:
Ja best wel, ze lopen nu omzet misquote:
Het episch centrum van de plaats van je vriend niet kennenquote:
ik praat met jou dus ik ben per definitie een moslimquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:46 schreef Crip het volgende:
[..]
jawel je hebt met chai dus je bent per definitie een boer
ja precies broederquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik praat met jou dus ik ben per definitie een moslim
Ohquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja best wel, ze lopen nu omzet mis
[..]
Het episch centrum van de plaats van je vriend niet kennen
Ik swipe echt alles naar rechts ook de 2/10's, maar zelfs die willen niet...quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vraag dit nou niet. Het brengt je alleen maar dieper in een depressie
Hahahquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik swipe echt alles naar rechts ook de 2/10's, maar zelfs die willen niet...
Zit srs aan plastische chirurgie te denken. Met geld lukt het ook wel maar dat is niet echt
???quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik praat met jou dus ik ben per definitie lekker
paprika met ribbelsquote:
topperquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik had wel een aantal matches maar heb het na twee dagen weer eraf gegooid.
Not my taste, maar veel plezierquote:
Veilige keuze.quote:
ja ik like ook bewust de lelijkerds en de knapperds niet nog steeds geen match, nja nu 3quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik swipe echt alles naar rechts ook de 2/10's, maar zelfs die willen niet...
Zit srs aan plastische chirurgie te denken. Met geld lukt het ook wel maar dat is niet echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |