Hoezo is dat heftigquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:30 schreef Montelly het volgende:
Crip wanneer ga je nou eindelijk een keer seks hebben met een man zodat je hier eindelijk legit mee kan praten over mannen en seks.
22 en maagd is wel heftig..
Leuk, welke film?quote:
Jij hebt relatie mer Stimo.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoezo is dat heftig
Ik ben nog ouder en ook maagd
Soof 2quote:
Side2quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:37 schreef MAHL het volgende:
Zit te twijfelen of ik ga koken of thuisbezorgden. Heb aan de ene kant geen zin om te koken mja morgen ws ook weer pizza of iets halen...
NG weet jij nog iets lekkers van uit de buurt? (nee niet xcachet)
Nachos uit de oven?quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:39 schreef supersof het volgende:
Ik heb geen zin in avond eten maar wel zin in chips wat nu
geen zin om te tellenquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoeveel tindermatches hebben jullie
Vraag dit nou niet. Het brengt je alleen maar dieper in een depressiequote:Op vrijdag 16 december 2016 18:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Na anderhalf jaar nog steeds 0quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:41 schreef Dimachaerus het volgende:
682quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Ken dat gat amper lolquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:37 schreef MAHL het volgende:
Zit te twijfelen of ik ga koken of thuisbezorgden. Heb aan de ene kant geen zin om te koken mja morgen ws ook weer pizza of iets halen...
NG weet jij nog iets lekkers van uit de buurt? (nee niet xcachet)
Ik heb alleen paprika chipsquote:
Oh ja. Stom van zequote:Op vrijdag 16 december 2016 18:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Staat niet op thuisbezorgd
Ook geen zin om te fietsen
echtquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Na anderhalf jaar nog steeds 0![]()
Heb maar verwijderd..
Ik ben geen boer lolquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Laat die jongen ook eens de intellectueel uithangen joh.
Stempel die boeren zoals hij en chai opgedrukt gekregen hebben, kom je niet zomaar van af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |