wat denk jij wel nietquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:17 schreef zeer het volgende:
[..]
to be fair, ze zijn allebei even achtergesteld maar wel op een andere manier
En bij hen zijn het maar grapjes zekerquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind 't altijd wel grappig. 1 sneer en je bent "zuur de laatste tijd"
True stort broquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
En bij hen zijn het maar grapjes zeker
Mensheid is gwn hypocriet, daar doe je niks aan
Ahahahaha Steven Covey boekenquote:
Ik heb niks teruggelezen, is het alweer raak met Crip?quote:
Zat zegt veel over de kortzichtigheid van die 'men' niet?quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sinds jij met xcachet gaat, haat men veel op jou
Fascinerend
ik zal je wel bevrijdenquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:13 schreef Crip het volgende:
[..]
word meteen aangehouden kun je me ophalen bij die hokjes daar
Zou Crip niet raken tbhquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb niks teruggelezen, is het alweer raak met Crip?
Laat die jongen ook eens de intellectueel uithangen joh.quote:
kan het me niet voorstellenquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sinds jij met xcachet gaat, haat men veel op jou
Fascinerend
Er zijn meer vrouwen dan mannen dus dan komt oerinstinct vrij en wordt men competitief.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zat zegt veel over de kortzichtigheid van die 'men' niet?
icm die schokkende x-rated posts van d'r wel jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:30 schreef Montelly het volgende:
Crip wanneer ga je nou eindelijk een keer seks hebben met een man zodat je hier eindelijk legit mee kan praten over mannen en seks.
22 en maagd is wel heftig..
je meost eens weten wat ik in mn vrije tijd doequote:Op vrijdag 16 december 2016 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
icm die schokkende x-rated posts van d'r wel ja
ga vloggen danquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:33 schreef Crip het volgende:
[..]
je meost eens weten wat ik in mn vrije tijd doe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |