Hehe pewpewpewquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:01 schreef Crip het volgende:
[..]
eerst dacht ik wtf moet cachet met jou en toen kwam ik erachter dat ze de retarded in de relatie is en vraag ik me af wat jij met haar doet.
beetje ingewikkelde situatie
Nee man, hij speelde in de film 'In oranje.'quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die linker gast speelde vroeger dus kruimeltje
Cyberkoppel?quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:02 schreef jamesdeen het volgende:
che en stimo zijn ook wel goed koppel
Ik begin langzaam ook wel wat boeken te lezen ter professionalisering. Dat is ook een emotionele rollercoaster voor mij.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:02 schreef Crip het volgende:
[..]
ff srs dat zijn de enige boeken waar ik tegenwoordig nog kennis van heb
oh ja tuurlijkquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:03 schreef Bieberrr het volgende:
[..]
Nee man, hij speelde in de film 'In oranje.'
Die guy uit goede tijden, slechte tijden speelde in Kruimeltje.
welk onderwerp?quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik begin langzaam ook wel wat boeken te lezen ter professionalisering. Dat is ook een emotionele rollercoaster voor mij.
Morgen lekker samen larpenquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:04 schreef Mozy het volgende:
single zijn en dan haten op internet relaties.
beter een kutje dan geen kutje joh swaffelaar
ik nie ben blok aan dr beenquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:00 schreef Drug het volgende:
zeer is echt lieve jongen. ben blij voor z'n gf
moet ik je opwachten op vliegveldquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:05 schreef Drug het volgende:
wel gezellig zeg, moet opletten dat ik niet ook de volgende vlucht mis
Wie zegt dat ik geen kutjes heb?quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:04 schreef Mozy het volgende:
single zijn en dan haten op internet relaties.
beter een kutje dan geen kutje joh swaffelaar
o ja dat soort shitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |