alle alfa studiesquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:47 schreef zeer het volgende:
[..]
nog steeds niet duidelijk op m'n netvlies staan wat je gestudeerd hebt
je moet hoofddoek scoren in dezelfde tint als je voorhoofd en dan een soort infinity head maken.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow Drug leest gwn mee hoor, echt lullig dit
ja klopt ik hou cock/nutsack/asscrack baby smoothquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:51 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
drug is bearwoest maar wel gladjeskaal zoals rico
je baard zeker ookquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:51 schreef Drug het volgende:
[..]
ja klopt ik hou cock/nutsack/asscrack baby smooth
pas op straks laat je chloro van der stoel afglijdenquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:51 schreef Drug het volgende:
[..]
ja klopt ik hou cock/nutsack/asscrack baby smooth
als chloro op z'n borst gaat zitten glijd ze zo naar z'n kruis en daar voorbijquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:52 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
pas op straks laat je chloro van der stoel afglijden
gvdquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
je moet hoofddoek scoren in dezelfde tint als je voorhoofd en dan een soort infinity head maken.
nooit :/quote:
oepsiequote:Op vrijdag 16 december 2016 17:52 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
pas op straks laat je chloro van der stoel afglijden
Kusje op je penisquote:
ja kloptquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:55 schreef Drug het volgende:
[..]
die link van die image van jou leidde daarheen
echtquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die linker gast speelde vroeger dus kruimeltje
oh wacht ik ben al bij chaiquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:56 schreef Mozy het volgende:
zullen we een meet doen met alle normale mensen?
rudequote:Op vrijdag 16 december 2016 17:56 schreef Mozy het volgende:
is goedquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:56 schreef Mozy het volgende:
waarom sluit je mij buiten?quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:56 schreef Mozy het volgende:
waar heb jij het in hemelsnaam nu weer over?quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou die schildpad onderhand nou niet een beetje misselijk zijn?
ja doen!quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:56 schreef Mozy het volgende:
je uiquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
waar heb jij het in hemelsnaam nu weer over?
Ik zal mijzelf wel aan je vastlijmen zolang je binnen stembereik bent. Ja, daar worden we vast gelukkig van.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Zit je op FOK! terwijl je bij Chai bent? Sneu.
Wrmquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:58 schreef Chai het volgende:
OH wacht zit ook op FOK! terwijl ik bij Mozy ben. :s
hey dat heb ik ookquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:59 schreef Crip het volgende:
chai en mozy zijn eiglk enige fok koppel waar ik niet van moet kotsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:59 schreef Crip het volgende:
eerst dacht ik wtf moet cachet met jou en toen kwam ik erachter dat ze de retarded in de relatie is en vraag ik me af wat jij met haar doet.quote:
Vind ze ook echt cute jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:59 schreef Crip het volgende:
hahaquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:01 schreef Crip het volgende:
[..]
eerst dacht ik wtf moet cachet met jou en toen kwam ik erachter dat ze de retarded in de relatie is en vraag ik me af wat jij met haar doet.
beetje ingewikkelde situatie
Ik ken wel wat kinderboeken.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:01 schreef Oberkullie het volgende:
Weet er nou gvd iemand een goed boek of niet
Linkerquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:01 schreef Mozy het volgende:
che is gewoon jelly omdat hij de rest van zijn leven zaad in zijn rechterhand moet schieten
behold a pale horsequote:Op vrijdag 16 december 2016 18:01 schreef Oberkullie het volgende:
Weet er nou gvd iemand een goed boek of niet
Hehe pewpewpewquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:01 schreef Crip het volgende:
[..]
eerst dacht ik wtf moet cachet met jou en toen kwam ik erachter dat ze de retarded in de relatie is en vraag ik me af wat jij met haar doet.
beetje ingewikkelde situatie
Nee man, hij speelde in de film 'In oranje.'quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die linker gast speelde vroeger dus kruimeltje
Cyberkoppel?quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:02 schreef jamesdeen het volgende:
che en stimo zijn ook wel goed koppel
Ik begin langzaam ook wel wat boeken te lezen ter professionalisering. Dat is ook een emotionele rollercoaster voor mij.quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:02 schreef Crip het volgende:
[..]
ff srs dat zijn de enige boeken waar ik tegenwoordig nog kennis van heb
oh ja tuurlijkquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:03 schreef Bieberrr het volgende:
[..]
Nee man, hij speelde in de film 'In oranje.'
Die guy uit goede tijden, slechte tijden speelde in Kruimeltje.
welk onderwerp?quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik begin langzaam ook wel wat boeken te lezen ter professionalisering. Dat is ook een emotionele rollercoaster voor mij.
Morgen lekker samen larpenquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:04 schreef Mozy het volgende:
single zijn en dan haten op internet relaties.
beter een kutje dan geen kutje joh swaffelaar
ik nie ben blok aan dr beenquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:00 schreef Drug het volgende:
zeer is echt lieve jongen. ben blij voor z'n gf
moet ik je opwachten op vliegveldquote:Op vrijdag 16 december 2016 18:05 schreef Drug het volgende:
wel gezellig zeg, moet opletten dat ik niet ook de volgende vlucht mis
Wie zegt dat ik geen kutjes heb?quote:Op vrijdag 16 december 2016 18:04 schreef Mozy het volgende:
single zijn en dan haten op internet relaties.
beter een kutje dan geen kutje joh swaffelaar
o ja dat soort shitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |