oh lascistquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ja maar dat zijn ze allemaal wel eigenlijk.
volgend jaar worden we universiteitsgenotenquote:
so qtquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:36 schreef zeer het volgende:
[..]
ben al crip liefdes jihadist
als ik voor religie zou moeten kiezen wbt het hele culturele en sociale aspect zou ik islam wel sterk overwegen trouwens
Gezellagggg, volgend jaar al ja?quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:37 schreef zeer het volgende:
[..]
oh lascist
[..]
volgend jaar worden we universiteitsgenoten
hij genoot net nog van mn reet nie nodigquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:37 schreef Mozy het volgende:
Zeer kom bij mij studeren. Ik leer je vlees eten en van bibsen genieten.
welke zou jij kiezen?quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:37 schreef zeer het volgende:
Wel mooi een godsdienst kiezen die het dichts bij je past. Is geen auto of zo.
Ja ik hoorde al dat jij anaal deed.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:38 schreef Crip het volgende:
[..]
hij genoot net nog van mn reet nie nodig
op basis van wat ik van islam geleerd heb van m'n syrische buddy zou ik islam wel overwegen denk ikquote:
oh wow kunnen we samen studerenquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:38 schreef Crack_ het volgende:
Volgend jaar begin ik ook weer nieuwe master he Zeertje.. Dit jaar afstuderen alles
Fushia be likequote:Op vrijdag 16 december 2016 17:38 schreef zeer het volgende:
'Hmmm, welke eisen stel ik aan mijn godsdienst, geen voorhuid, check, geen drank meer, check, ehhh,, misschien stoppen met varkensvlees, check, dan rest nog de volledige vrijheid om iedereen verrot te schelden omdat ik zgn vroom ben, check'
dit ja, maar weet van alle geloven te weinigquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:38 schreef zeer het volgende:
[..]
op basis van wat ik van islam geleerd heb van m'n syrische buddy zou ik islam wel overwegen denk ik
geilquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:38 schreef zeer het volgende:
[..]
op basis van wat ik van islam geleerd heb van m'n syrische buddy zou ik islam wel overwegen denk ik
hij realiseert zich ook echt niet dat die kerel die hem overtuigd heeft hem gekozen heeft omdat 'ie kneedbaar isquote:
ik ga hier niet over oordelen ofzo maar ik noem je wel een hoer die een slechte moslim is.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:39 schreef Crip het volgende:
[..]
geen een gat in mn lichaam is nog veilig
Oh, was er gisteren ook niet. Volgende week tentamen dus al hele week thuisquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:39 schreef zeer het volgende:
[..]
oh wow kunnen we samen studeren
was er gisteren maar zag je niet
Leuk is dat ja. Ik kom af en toe nog wel 'ns op plekken waar ik vroegah heb gewoond ed. Apart ook om te zien hoe steden veranderen, maar ook dat bepaalde winkeltjes etc. er na al die jaren nog steeds zitten.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:51 schreef CristinaYang het volgende:
In de tram naar mijn oude dorp, zo veel nostalgische feels.
hij heeft super interessante insight over religie, cultuur, sociale structuren, echt niet normaalquote:
ja hold your horses eerst inschrijven heh weet niet of ik op het vwo een hoog genoeg punt van engels hadquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, was er gisteren ook niet. Volgende week tentamen dus al hele week thuis
Maarja dan zien we elkaar volgend schooljaar sowieso wel. Even afspreken alles
Niemand heeft mij gebrainwashed. Het duurde net geen 10 jaar voor ik officieel bekeerde.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:40 schreef zeer het volgende:
[..]
hij realiseert zich ook echt niet dat die kerel die hem overtuigd heeft hem gekozen heeft omdat 'ie kneedbaar is
Als ik iemand over sociale structuren hoor praten krijg ik meteen een beetje SJW vibe.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:40 schreef zeer het volgende:
[..]
hij heeft super interessante insight over religie, cultuur, sociale structuren, echt niet normaalalles wat ik dacht te weten over arabische continent is echt 100% vanuit europese bril
illustreer eens met een voorbeeld als je wilquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:40 schreef zeer het volgende:
[..]
hij heeft super interessante insight over religie, cultuur, sociale structuren, echt niet normaalalles wat ik dacht te weten over arabische continent is echt 100% vanuit europese bril
dankjequote:Op vrijdag 16 december 2016 17:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik ga hier niet over oordelen ofzo maar ik noem je wel een hoer die een slechte moslim is.
ok man daarom ben je zo mega agressief en onzeker over jezelfquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:41 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Niemand heeft mij gebrainwashed. Het duurde net geen 10 jaar voor ik officieel bekeerde.
Al heb je het niet, dan doe je die toets op WUR en die haalt werkelijk iedereen. Als je die niet haalt dan groot gelijk dat je niet wordt toegelaten ja.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:41 schreef zeer het volgende:
[..]
ja hold your horses eerst inschrijven heh weet niet of ik op het vwo een hoog genoeg punt van engels had
Wie zegt dat brainwashen snel gaat?quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:41 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Niemand heeft mij gebrainwashed. Het duurde net geen 10 jaar voor ik officieel bekeerde.
misschien in trage wietbrain jaren maar je collega was nog niet zo lang geledenquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:41 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb je die van mij nog niet gezien.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:42 schreef Drug het volgende:
voorhuiden zijn wel fugly
zou niet door laten ballen
Helemaal niet joh? Enkel typetjes als Crip mag ik niet.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:41 schreef zeer het volgende:
[..]
ok man daarom ben je zo mega agressief en onzeker over jezelf
besnedenquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:42 schreef Drug het volgende:
Trage wietbrain?quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:42 schreef Crip het volgende:
[..]
misschien in trage wietbrain jaren maar je collega was nog niet zo lang geleden
alleen al onze historische ijkpunten bijv, wij kennen wo2, wo1, oprichting van israel, golf oorlog 1, golf oorlog 2, gezeik in Irak-Iranquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:41 schreef Drug het volgende:
[..]
illustreer eens met een voorbeeld als je wil
wow ben je faalangst feeder of zoquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:42 schreef Crack_ het volgende:
Als je die niet haalt dan groot gelijk dat je niet wordt toegelaten ja.
haha dudequote:Op vrijdag 16 december 2016 17:42 schreef Drug het volgende:
mannelijke roosje?quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:43 schreef Crip het volgende:
er is iemand op fok met superlange voorhuid kun je gwn een knoopje in leggen. toch chai
ja dat bedoel ikquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:42 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Helemaal niet joh? Enkel typetjes als Crip mag ik niet.
F1978 en die ene die ik laatst stuurdequote:Op vrijdag 16 december 2016 17:43 schreef Crip het volgende:
er is iemand op fok met superlange voorhuid kun je gwn een knoopje in leggen. toch chai
haha dat vraagteken er ook bij echtquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:42 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Helemaal niet joh? Enkel typetjes als Crip mag ik niet.
gvd echt mi zit nog in mn breinquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:44 schreef Chai het volgende:
[..]
F1978 en die ene die ik laatst stuurde
hoezo ineens toch chai?????quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:43 schreef Crip het volgende:
Wie is 'die ene'quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:44 schreef Chai het volgende:
[..]
F1978 en die ene die ik laatst stuurde
Daarom dat ze ook enkel door tatta's wordrn aanbeden.quote:
Neem je er toch een lekker jonge farmboy bijquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:44 schreef zeer het volgende:
[..]
vind maar 15 vrouwen mogen wel wat beperkend
ik schaam me op moment voor jou manquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:45 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Daarom dat ze ook enkel door tatta's wordrn aanbeden.
Ik zou me schamen mocht mijn zusje of dochter zich als haar gedragen
heb niks met boysquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Neem je er toch een lekker jonge farmboy bij
echt right in de feelsquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:46 schreef Crip het volgende:
meeste voorhuiden zijn wel oke maar sommige zijn wel ranzig van die kaaslulen
Croky bolognesequote:Op vrijdag 16 december 2016 17:46 schreef Mozy het volgende:
lekker op bed liggen met laptop als je croky bent
o ja dit is mij ook onderwezen. had x islamic history als keuzevakquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:43 schreef zeer het volgende:
[..]
alleen al onze historische ijkpunten bijv, wij kennen wo2, wo1, oprichting van israel, golf oorlog 1, golf oorlog 2, gezeik in Irak-Iran
zijn enige ijkpunt is het uiteenvallen van het Ottomaanse rijk, sinds dien is bemoeienis begonnen en gezeik daarmee gekomen
kweenie lastig uit te leggen maar zijn veel subtiele verschillen is perspectief en context
dat heeft niks met voorhuid te maken, dat heeft met persoonlijke hygiene te maken.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:46 schreef Crip het volgende:
meeste voorhuiden zijn wel oke maar sommige zijn wel ranzig van die kaaslulen
wat vind jij van voorhuidenquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dan kun je t gewoon niet schijnbaar. Realistisch alles
Die leveren een deel van hun salaris in aan hun sekte.quote:
Wow Drug leest gwn mee hoor, echt lullig ditquote:
ben wel echt kaasquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:47 schreef Crip het volgende:
[..]
waarom. ik zeg toch meeste zijn oke ;s
nog steeds niet duidelijk op m'n netvlies staan wat je gestudeerd hebtquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:47 schreef Drug het volgende:
[..]
o ja dit is mij ook onderwezen. had x islamic history als keuzevak
was wel boeiend
Drug is echte man echt bear typequote:Op vrijdag 16 december 2016 17:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow Drug leest gwn mee hoor, echt lullig dit
Ohquote:
nee bedoel gwn voorhuid die zo lang dat het lijkt op een kleine stamper met veel bloem eromheenquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
dat heeft niks met voorhuid te maken, dat heeft met persoonlijke hygiene te maken.
hehequote:Op vrijdag 16 december 2016 17:49 schreef jamesdeen het volgende:
fushia, hoe is je fuck/fap ratio veranderd sinds je moslim bent geworden?
watquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:49 schreef Crip het volgende:
[..]
nee bedoel gwn voorhuid die zo lang dat het lijkt op een kleine stamper met veel bloem eromheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |