oh lascistquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ja maar dat zijn ze allemaal wel eigenlijk.
volgend jaar worden we universiteitsgenotenquote:
so qtquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:36 schreef zeer het volgende:
[..]
ben al crip liefdes jihadist
als ik voor religie zou moeten kiezen wbt het hele culturele en sociale aspect zou ik islam wel sterk overwegen trouwens
Gezellagggg, volgend jaar al ja?quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:37 schreef zeer het volgende:
[..]
oh lascist
[..]
volgend jaar worden we universiteitsgenoten
hij genoot net nog van mn reet nie nodigquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:37 schreef Mozy het volgende:
Zeer kom bij mij studeren. Ik leer je vlees eten en van bibsen genieten.
welke zou jij kiezen?quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:37 schreef zeer het volgende:
Wel mooi een godsdienst kiezen die het dichts bij je past. Is geen auto of zo.
Ja ik hoorde al dat jij anaal deed.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:38 schreef Crip het volgende:
[..]
hij genoot net nog van mn reet nie nodig
op basis van wat ik van islam geleerd heb van m'n syrische buddy zou ik islam wel overwegen denk ikquote:
oh wow kunnen we samen studerenquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:38 schreef Crack_ het volgende:
Volgend jaar begin ik ook weer nieuwe master he Zeertje.. Dit jaar afstuderen alles
Fushia be likequote:Op vrijdag 16 december 2016 17:38 schreef zeer het volgende:
'Hmmm, welke eisen stel ik aan mijn godsdienst, geen voorhuid, check, geen drank meer, check, ehhh,, misschien stoppen met varkensvlees, check, dan rest nog de volledige vrijheid om iedereen verrot te schelden omdat ik zgn vroom ben, check'
dit ja, maar weet van alle geloven te weinigquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:38 schreef zeer het volgende:
[..]
op basis van wat ik van islam geleerd heb van m'n syrische buddy zou ik islam wel overwegen denk ik
geilquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:38 schreef zeer het volgende:
[..]
op basis van wat ik van islam geleerd heb van m'n syrische buddy zou ik islam wel overwegen denk ik
hij realiseert zich ook echt niet dat die kerel die hem overtuigd heeft hem gekozen heeft omdat 'ie kneedbaar isquote:
ik ga hier niet over oordelen ofzo maar ik noem je wel een hoer die een slechte moslim is.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:39 schreef Crip het volgende:
[..]
geen een gat in mn lichaam is nog veilig
Oh, was er gisteren ook niet. Volgende week tentamen dus al hele week thuisquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:39 schreef zeer het volgende:
[..]
oh wow kunnen we samen studeren
was er gisteren maar zag je niet
Leuk is dat ja. Ik kom af en toe nog wel 'ns op plekken waar ik vroegah heb gewoond ed. Apart ook om te zien hoe steden veranderen, maar ook dat bepaalde winkeltjes etc. er na al die jaren nog steeds zitten.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:51 schreef CristinaYang het volgende:
In de tram naar mijn oude dorp, zo veel nostalgische feels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |