Jij bent zelf niet helemaal in de haakquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai had vroeger een telefoon op haar kamer staan. Als haar pa ging inbellen dan ging ie rare geluiden maken dus haalde ze hem van de haak.![]()
Oh ja dat werkt ook lekker goed idd.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai had vroeger een telefoon op haar kamer staan. Als haar pa ging inbellen dan ging ie rare geluiden maken dus haalde ze hem van de haak.![]()
perfect zou jij zijnquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:34 schreef zeer het volgende:
[..]
zou ik weirdo of normaal zijn denk je
lobi backquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:33 schreef TARDIS. het volgende:
Even wat liefde voor jullie en dan ben ik weer weg
ja sws rare bij elk geloof vallen opquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen de rare vallen natuurlijk op als bekeerling.
Kapitein Haak.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:34 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Jij bent zelf niet helemaal in de haak
En Remlof?quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Voel ik me minder alleen maar nog steeds pijn.
Ik ben helemaal niet raar. En mijn ouders zijn helemaal niet gelovig dus ik heb gewoon de godsdienst gekozen die het beste bij me past.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen de rare vallen natuurlijk op als bekeerling.
ben al crip liefdes jihadistquote:
kijk hem caren danquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:36 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet raar. En mijn ouders zijn helemaal niet gelovig dus ik heb gewoon de godsdienst gekozen die het beste bij me past.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |