Omdat ik opgegroeid ben tussen moslims en zij mij de mooie kant van de islam laten zien. Ben dan zelf jarenlanf op onderzoek geweest tot ik officieek bekeerd ben.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zoals je in mijn post leest ben ik daar ook al achter. Ik stelde vervolgens de vraag waarom.
ja weet nog goed dat m'n ouders vroegen of ik per ongeluk een keer op sex.nl ingebeld had toen ik een jaar of 12 wasquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee maar serieus, volgens mij was ik rond de 10 ofzo toen we dat inbellen hadden?
Ik heb ook nog weleens ingebeld, maar wij hadden pas laat adsl volgens mij.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee maar serieus, volgens mij was ik rond de 10 ofzo toen we dat inbellen hadden?
quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:29 schreef zeer het volgende:
[..]
als asians gokken blijft het in de familie hoor
Vergeet MAHL niet.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
dit heb ik bij mortaxx/montelly en consorten. elke post opnieuw denk je dat ze een toeval hebben.
om je eigen asquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik wil graag weten hoe groot de rondjes moeten zijn.
Ah oke.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:29 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Omdat ik opgegroeid ben tussen moslims en zij mij de mooie kant van de islam laten zien. Ben dan zelf jarenlanf op onderzoek geweest tot ik officieek bekeerd ben.
heb wel eens gezien bij Chinese kameraad van me echt 5k, 10k, 25k op een verjaardag vergokken maar geen paniek op volgende verjaardag win je het wel weer terugquote:
ik snap m niequote:Op vrijdag 16 december 2016 17:29 schreef zeer het volgende:
[..]
als asians gokken blijft het in de familie hoor
Hahaquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:30 schreef zeer het volgende:
[..]
ja weet nog goed dat m'n ouders vroegen of ik per ongeluk een keer op sex.nl ingebeld had toen ik een jaar of 12 was
"per ongeluk" ja
Die collega is al een tijdje verloofd.... Je weet echt niks.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:29 schreef Crip het volgende:
[..]
terwijl je net een heel betoog schreef over wat ik fout zou doen.
echt beschamend dit.
maar vertel die moslima collega was je nog in dr burkini gekomen?
Mag ik als niet moslim halal eten?quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:31 schreef Crip het volgende:
[..]
is een leugen hoor is gwn voor de halal rosbeef
Hahahaquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:30 schreef zeer het volgende:
[..]
ja weet nog goed dat m'n ouders vroegen of ik per ongeluk een keer op sex.nl ingebeld had toen ik een jaar of 12 was
"per ongeluk" ja
Vind meeste bekeerlingen tot welk dan geloof dan ook meestal weirdo's.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:31 schreef Crip het volgende:
[..]
is een leugen hoor is gwn voor de halal rosbeef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |