3 rondjes in je handen klappen, tegen een boom pissen en een minuut de zon in kijken zonder knipperenquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:26 schreef Mozy het volgende:
Maar jij bent geen moslim van origine dus? Sick, hoezo word je moslim dan?
kerel hou eens opquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:26 schreef Fushia2 het volgende:
Wel grappig ook hoe onzekere dikke mensen op een forum heel stoer zijn.
Mocht je mij oo straat zien keek je naar de grond
Ik heb een vraag over dat eerste deel.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:27 schreef zeer het volgende:
[..]
3 rondjes in je handen klappen, tegen een boom pissen en een minuut de zon in kijken zonder knipperen
/asiansquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn vader heeft alles vergokt dus we hadden het niet breed.
gewoon een rondje met marker in je handpalm tekenenquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb een vraag over dat eerste deel.
deze post doet pijn veel pijnquote:
Wat oordeel jij eigenlijk? Zo jammerlijk dit....quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is niet wat je mij vertelde, want toen zat je gewoon 24/7 aan de wiet terwijl je islam boekje van je pretty collega las hoor.
zeg je nou een Marokkaans woord om even te bevestigen hoe moslim je wel niet bent
hhehehehehehehehe beschamend dit. Alsof een Marokkaans woord samenhangt met de islam. echt een faal weer.
nou?quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb een vraag over dat eerste deel.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:26 schreef Fushia2 het volgende:
Wel grappig ook hoe onzekere dikke mensen op een forum heel stoer zijn.
Mocht je mij oo straat zien keek je naar de grond
hahahaha.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:27 schreef zeer het volgende:
[..]
3 rondjes in je handen klappen, tegen een boom pissen en een minuut de zon in kijken zonder knipperen
ahwwquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn vader heeft alles vergokt dus we hadden het niet breed.
pls ga naar syrie of een ander gebied waar ze geen internet hebbenquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:28 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wat oordeel jij eigenlijk? Zo jammerlijk dit....
En 24u/24u aan de wiet.......
Nee maar serieus, volgens mij was ik rond de 10 ofzo toen we dat inbellen hadden?quote:
terwijl je net een heel betoog schreef over wat ik fout zou doen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:28 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wat oordeel jij eigenlijk? Zo jammerlijk dit....
Ah thanks.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:27 schreef Crip het volgende:
[..]
gewoon een rondje met marker in je handpalm tekenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |