Inbellen was echt de kanker van mijn jeugd.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb ook nog weleens ingebeld, maar wij hadden pas laat adsl volgens mij.
mijn ouders zijn super open minded en liberaal met alles heb echt achter zo veel fucked up genante shit mee gemaakt wat dat betreftquote:
smoesjesssssssss je voelt je gwn betrapt hihihiquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:31 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Die collega is al een tijdje verloofd.... Je weet echt niks.
Maar jij begint steeds, dus ga ik er wel op in. Kehba's als jij moeten streng de les worden gelezen.
Chinezen zijn gewoon helemaal dol.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:31 schreef zeer het volgende:
[..]
heb wel eens gezien bij Chinese kameraad van me echt 5k, 10k, 25k op een verjaardag vergokken maar geen paniek op volgende verjaardag win je het wel weer terug
maar hoeveel verschil maakt het met chicks? En wat werkt beter als pussymagnet, Islam of een Hummer?quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:29 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Omdat ik opgegroeid ben tussen moslims en zij mij de mooie kant van de islam laten zien. Ben dan zelf jarenlanf op onderzoek geweest tot ik officieek bekeerd ben.
boeiend voelt je dick niks vanquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:31 schreef Fushia2 het volgende:
Die collega is al een tijdje verloofd.... Je weet echt niks.
het is 50/50, helft is fucking weird en andere helft gewoon normaalquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind meeste bekeerlingen tot welk dan geloof dan ook meestal weirdo's.
90/10quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:33 schreef Crip het volgende:
[..]
het is 50/50, helft is fucking weird en andere helft gewoon normaal
Chai had vroeger een telefoon op haar kamer staan. Als haar pa ging inbellen dan ging ie rare geluiden maken dus haalde ze hem van de haak.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Inbellen was echt de kanker van mijn jeugd.
He rustig aan.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:33 schreef zeer het volgende:
[..]
echt fucked up die mensen allemaal, streng voor zichzelf, strengecht niet normaal
zou ik weirdo of normaal zijn denk jequote:Op vrijdag 16 december 2016 17:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Alleen de rare vallen natuurlijk op als bekeerling.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:33 schreef Crip het volgende:
[..]
gvdquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai had vroeger een telefoon op haar kamer staan. Als haar pa ging inbellen dan ging ie rare geluiden maken dus haalde ze hem van de haak.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |