Croky bolognesequote:Op vrijdag 16 december 2016 17:46 schreef Mozy het volgende:
lekker op bed liggen met laptop als je croky bent
o ja dit is mij ook onderwezen. had x islamic history als keuzevakquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:43 schreef zeer het volgende:
[..]
alleen al onze historische ijkpunten bijv, wij kennen wo2, wo1, oprichting van israel, golf oorlog 1, golf oorlog 2, gezeik in Irak-Iran
zijn enige ijkpunt is het uiteenvallen van het Ottomaanse rijk, sinds dien is bemoeienis begonnen en gezeik daarmee gekomen
kweenie lastig uit te leggen maar zijn veel subtiele verschillen is perspectief en context
dat heeft niks met voorhuid te maken, dat heeft met persoonlijke hygiene te maken.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:46 schreef Crip het volgende:
meeste voorhuiden zijn wel oke maar sommige zijn wel ranzig van die kaaslulen
wat vind jij van voorhuidenquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dan kun je t gewoon niet schijnbaar. Realistisch alles
Die leveren een deel van hun salaris in aan hun sekte.quote:
Wow Drug leest gwn mee hoor, echt lullig ditquote:
ben wel echt kaasquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:47 schreef Crip het volgende:
[..]
waarom. ik zeg toch meeste zijn oke ;s
nog steeds niet duidelijk op m'n netvlies staan wat je gestudeerd hebtquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:47 schreef Drug het volgende:
[..]
o ja dit is mij ook onderwezen. had x islamic history als keuzevak
was wel boeiend
Drug is echte man echt bear typequote:Op vrijdag 16 december 2016 17:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow Drug leest gwn mee hoor, echt lullig dit
Ohquote:
nee bedoel gwn voorhuid die zo lang dat het lijkt op een kleine stamper met veel bloem eromheenquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
dat heeft niks met voorhuid te maken, dat heeft met persoonlijke hygiene te maken.
hehequote:Op vrijdag 16 december 2016 17:49 schreef jamesdeen het volgende:
fushia, hoe is je fuck/fap ratio veranderd sinds je moslim bent geworden?
watquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:49 schreef Crip het volgende:
[..]
nee bedoel gwn voorhuid die zo lang dat het lijkt op een kleine stamper met veel bloem eromheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |