Ripquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:07 schreef Zosk het volgende:
Nog nooit seks gehad met iemand waarmee ik geen relatie heb.
rtquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
fok is wel echt chill als je moet wachten ja
of als je moet reizen in trein/bus
Ik heb ookquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb net kaasknabbels gekocht voor vanavond.
Hoe kan een man het beste over jouw rondingen praten dan?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:10 schreef Crip het volgende:
''jij bent precies op maat gemaakt voor mij''
*unmatch*
Jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:10 schreef supersof het volgende:
Ik eet vaak chips en chocolade door elkaar
vinden jullie dat raar
Weet ik nietquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja
waar zijn de kroketten in dit verhaal
Eerste man die me echt intimideert gewoon ondat hij zo perfect is denk steeds dat hij elk moment kan zeggen van ja het was allemaal een grapje ik ben getrouwdquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nice. Hoop voor je dat het iets wordt.
Doe ik ook vaak zatquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:10 schreef supersof het volgende:
vinden jullie dat raar
quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:16 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Ik zie dat ik een succesvolle reeks ben gestart
24 hr and still going strongquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:16 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Ik zie dat ik een succesvolle reeks ben gestart
gelukkigquote:
nee dat is perfectiequote:Op vrijdag 16 december 2016 19:10 schreef supersof het volgende:
vinden jullie dat raar
quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja
waar zijn de kroketten in dit verhaal
Nee dat dan weer nietquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:17 schreef Drug het volgende:
[..]
nee dat is perfectie
stop jij het ook tegelijk in je mond?
Ik heb nu niets, ook nog niets gegeten. Zit alleen thuis, zielig in mijn eentje achter de pc.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:17 schreef supersof het volgende:
[..]
gelukkig
ik heb nu van die mokka boontjes en paprika chips
neequote:Op vrijdag 16 december 2016 19:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet
je maakt zeker een grapje
zieligquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb nu niets, ook nog niets gegeten. Zit alleen thuis, zielig in mijn eentje achter de pc.
Wat is daar erg aan?quote:
ben blij als ik om 2 uur in zuid holland benquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom ook nadat je gaat landen
Ik ben ook alleen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh sorry haags, ik blijf maar even en ga daarna naar sof
Wat flik jij mij nouquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik had ook wel een aparte dag. Interaktie met nette mensen, vervolgens een zeer onfatsoenlijk persoon, daarna nog even een zeer correcte, op fatsoenlijk en intellectueel hoog niveau, gedachtenwisseling. Goed gevoel wanneer men mijn visie en terugkoppeling op prijs stelt.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was sowieso rare dag.
Vond het apart dat ze vaker wilde afspreken.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:19 schreef Drug het volgende:
[..]
ben blij als ik om 2 uur in zuid holland ben
Goed beschreven.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik had ook wel een aparte dag. Interaktie met nette mensen, vervolgens een zeer onfatsoenlijk persoon, daarna nog even een zeer correcte, op fatsoenlijk en intellectueel hoog niveau, gedachtenwisseling. Goed gevoel wanneer men mijn visie en terugkoppeling op prijs stelt.
Wij stellen jouw visie en terugkoppeling ook op prijsquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik had ook wel een aparte dag. Interaktie met nette mensen, vervolgens een zeer onfatsoenlijk persoon, daarna nog even een zeer correcte, op fatsoenlijk en intellectueel hoog niveau, gedachtenwisseling. Goed gevoel wanneer men mijn visie en terugkoppeling op prijs stelt.
gezellig, blijf je wel een tijdje bij mij of moet je dan weer gelijk doorquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee max twee per avond.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:21 schreef supersof het volgende:
[..]
gezellig, blijf je wel een tijdje bij mij of moet je dan weer gelijk door
pff sletquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan je ook afzeggen en eerst naar oberkullie gaan als je zo doorgaat
zal ik je voerenquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb nu niets, ook nog niets gegeten. Zit alleen thuis, zielig in mijn eentje achter de pc.
Ik voel me keihard genaaid, en niet op de manier die ik wil.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan je ook afzeggen en eerst naar oberkullie gaan als je zo doorgaat
arnhemquote:
Hoelang heb je die Phone al?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:23 schreef wickedmen het volgende:
Kut smarthphone batterij
Heb alle energie vretende apps gekort en nog houdt hij het maar 3 uur vol vanaf 100%
Alleen voor jezelf spreken Ober, maar graag gedaan.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:21 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wij stellen jouw visie en terugkoppeling ook op prijs
ja en elke avond twee anderenquote:
braafquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:26 schreef Drug het volgende:
heb nooit in een maand tijd meer dan 1 vrouw gebald. kuise boy wel
Mijn ergste is 4 in een week tijdens mijn studie. En daarna vijf maanden niemand.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:26 schreef Drug het volgende:
heb nooit in een maand tijd meer dan 1 vrouw gebald. kuise boy wel
Nee laat maarquote:
oke dan zal ik wel een non zijnquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja? ;s dan zit ik toch onder de sletnorm
herkenbaarquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn ergste is 4 in een week tijdens mijn studie. En daarna vijf maanden niemand.
pfff jij bent stoer zegquote:
Te laat :sssquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Bedankt. Waren er eigenlijk acht maar wil jullie niet onzeker maken.
Zullen we elkaar troosten? En misschien btje dippenquote:
Samsung S6quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoelang heb je die Phone al?
watquote:
Heb die ook, contract loopt volgende maand af. Ben er wel content mee. Batterij gaat nu wel wat sneller ja, maar ook niet overdreven ofzo. Doe een uurtje of 7 met een 100% opgeladen telefoon.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:31 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Samsung S6
Nu bijna anderhalf jaartje
Samsung
Iphone
Volgende maand nieuwe Huawei regelen of een phone met een zeer goede batterij
Ik ookquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:32 schreef Myrr het volgende:
Mental image. Zou acht piemels om me heen echt als zeer storend ervaren.
Gewoon een Transformer-power-cell.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:31 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Samsung S6
Nu bijna anderhalf jaartje
Samsung
Iphone
Volgende maand nieuwe Huawei regelen of een phone met een zeer goede batterij
is goed maar je moet me wel in de mood brengen want ik ben nu so insecurequote:Op vrijdag 16 december 2016 19:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zullen we elkaar troosten? En misschien btje dippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |