Bestellen via internet?quote:Op woensdag 14 december 2016 12:27 schreef Wespensteek het volgende:
Moet toch niet nog gekker worden, als vrouwen geen boodschappen mogen doen hoe komen mannen dan aan eten?
Hoezo die hebben overdag toch niks anders te doen dan thee te drinken, kunnen ze ook wel even langs de Carrefour wandelen.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:27 schreef Wespensteek het volgende:
Moet toch niet nog gekker worden, als vrouwen geen boodschappen mogen doen hoe komen mannen dan aan eten?
Heeft allemaal niets met Islam te maken. En ook niet met Moslims.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
En dan vragen sommige mensen zich nog af waarom het in zoveel islamitische landen een grote puinhoop is.
Gij vuige racist. Islam is vrede, dat weet toch iedereen.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:22 schreef DevFreak het volgende:
Dit is met recht de meest achterlijke cultuur die ik ooit heb meegemaakt.
Ohja, dat is waar. Sorry!quote:Op woensdag 14 december 2016 12:47 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Gij vuige racist. Islam is vrede, dat weet toch iedereen.
Maar de multicul samenleving is toch een prachtiig iets? Al die andere prachtige culturen gezamenlijk in Europa, dat wordt toch 1 groot feest?quote:Op woensdag 14 december 2016 12:52 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Elke keer als ik dit soort berichten lees, ben ik bang voor de toekomst
Evolutie en ontwikkeling van de mensheid gaat in sommige gevallen de verkeerde kant op
Nee hoor, ze helpen de evolutie. Zonder vrouwen sterven ze uitquote:Op woensdag 14 december 2016 12:52 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Elke keer als ik dit soort berichten lees, ben ik bang voor de toekomst
Evolutie en ontwikkeling van de mensheid gaat in sommige gevallen de verkeerde kant op
Ik moest lachenquote:Op woensdag 14 december 2016 12:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee hoor, ze helpen de evolutie. Zonder vrouwen sterven ze uit
Allen. Dus geen sprake van racisme.quote:
Maar dit zijn toch op zichzelf staande incidenten?quote:Op woensdag 14 december 2016 13:01 schreef Boris_Karloff het volgende:
Onbegrijpelijk dat mensen zich nog verbazen over de opkomst van populistisch rechts in Europa. En le Pen en Wilders hoeven zo weinig te doen als reclame voor hun respectievelijke partijen
Ontkennen, wegkijken, batatelliseren.quote:Radicale stroming van islam’
Sinds de reportage is uitgezonden heeft staatssecretaris Pascale Boistard, die zich richt op vrouwenzaken, toegegeven dat er in Frankrijk sprake is van ‘een aantal gebieden waar vrouwen niet worden geaccepteerd’.
Volgens Boistard worden vrouwen inderdaad verbannen uit wijken waar voornamelijk moslims wonen. ‘Maar het gaat om een politieke stroming die niet wordt gevolgd door de meeste Franse moslims,’ stelt de politicus.
Ja maar als je hierop tegen bent ben je gewoon een tokkie.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:01 schreef Boris_Karloff het volgende:
Onbegrijpelijk dat mensen zich nog verbazen over de opkomst van populistisch rechts in Europa. En le Pen en Wilders hoeven zo weinig te doen als reclame voor hun respectievelijke partijen
Als het alleen kaffirvrouwen zijn is daar ook geen sprake van. Er is maar één soort racisme.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Allen. Dus geen sprake van racisme.
Incidentjes, allemaal.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:03 schreef vaduz het volgende:
[..]
Maar dit zijn toch op zichzelf staande incidenten?
KLopt, de multiculturele droom moet gekoesterd worden vanwege al de prachtige dingen die het gebracht heeft. De slechte zaken zijn gewoon incidentjes.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja maar als je hierop tegen bent ben je gewoon een tokkie.
Zweden?quote:Op woensdag 14 december 2016 13:08 schreef matigeuser het volgende:
Ik hoop dat degenen die hier over klagen, ook verstandig zullen stemmen in maart. Maar aangezien mensen banger zijn voor Wilders en 'rechts' dan voor goedaardige moslimpjes, vrees ik het ergste.
We laten ons gewoon langzaam maar zeker wegcijferen uit onze eigen landen. Geen enkel ander land op de wereld, naast Westerse landen, zou dit doen.
PVV, of meer van deze shit de komende jaren. Deal with it.
Als ik kijk hoe het beleid in Nederland is dat zijn het juist de partijen die vinden dat de staat zich niet moet bemoeien met deze zaken de oorzaak van de problemen. Vreemd genoeg zijn dat vaak de rechtse partijen die vinden dat mensen het zelf maar uit moeten zoeken, vervolgens gaan ze wel klagen als die mensen er een puinhoop van maken. Wilders is ook steeds weer tegen subsidies geweest zodra het gaat om integratie en voorlichting aan minderheden:quote:Op woensdag 14 december 2016 13:01 schreef Boris_Karloff het volgende:
http://www.pvv.nl/index.p(...)elijkheidsverklaringquote:Het Nederlands is onze landstaal en dit zal worden vastgelegd in de Grondwet.
Alle teksten en mededelingen vanwege de overheid worden uitsluitend in het Nederlands weergegeven. Geen folders in het Arabisch of het Turks.
Dit ja. Ik ben absoluut geen pvv aanhanger maar ik snap wel waarom ze zo groot worden. Als niemand dit soort zaken oppakt dan is het logisch dat men op Le pen of Wilders stemt. Dit soort praktijken moet je in een west Europees land toch niet willenquote:Op woensdag 14 december 2016 13:01 schreef Boris_Karloff het volgende:
En in het verleden zijn 'die mensen' op geen enkele manier geholpen met (een poging tot) aanpassing aan 'onze samenleving'?quote:Op woensdag 14 december 2016 13:13 schreef Wespensteek het volgende:
Als je die mensen niet helpt om zich aan te passen aan onze samenleving en je bemoeit je er verder niet mee moet je later niet gaan klagen
Vrij vaak niet inderdaad, de gedachte was hier werken en dan oprotten. Vandaar dat er ook een groot probleem is met vrij veel van de oudere immigranten die geen/nauwelijks Nederlands spreken, vooral de vrouwen en vandaar ook dat hun kinderen vaak grote problemen hebben.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:17 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En in het verleden zijn 'die mensen' op geen enkele manier geholpen met (een poging tot) aanpassing aan 'onze samenleving'?
Er zijn inderdaad ook mensen die zelf veel initiatief hebben genomen en het erg goed doen. Het probleem ontstaat dus ook doordat er grote verschillen bestaan tussen mensen op gebied van intelligentie, doorzettingskracht en andere eigenschappen. Beleid houdt daar vreemd genoeg geen rekening mee maar dat is dan ook weer de instelling van de politiek geweest die zegt dat mensen zichzelf maar moeten redden. Als mensen zichzelf dan niet redden ontstaat toch een maatschappelijk probleem.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:20 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ah, vrij vaak niet. Dus ook vrij vaak wel.
Hoezo is dat ineens onze verantwoordelijkheid? Dat is toch de verantwoordelijkheid van de migrant. Als ik naar het buitenland ga verhuizen dan doe ik toch ook al het mogelijke om me aan te passen en mijn verblijf daar zo aangenaam mogelijk te maken.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:17 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En in het verleden zijn 'die mensen' op geen enkele manier geholpen met (een poging tot) aanpassing aan 'onze samenleving'?
Het idee was oprotten maar vervolgens mochten ze blijven en kregen ongebreidelde toegang tot subsidies, al dan niet met folders in hun eigen taal.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:19 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Vrij vaak niet inderdaad, de gedachte was hier werken en dan oprotten. Vandaar dat er ook een groot probleem is met vrij veel van de oudere immigranten die geen/nauwelijks Nederlands spreken, vooral de vrouwen en vandaar ook dat hun kinderen vaak grote problemen hebben.
Ervaringen uit andere landen leert juist dat landen waar immigranten het minst 'geholpen' worden, ze het beste integreren.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:13 schreef Wespensteek het volgende:
Als je die mensen niet helpt om zich aan te passen aan onze samenleving en je bemoeit je er verder niet mee moet je later niet gaan klagen als ze zich niet aanpassen en verder gaan met zoals ze gewend zijn en mogelijk zelfs radicaliseren onder invloed van kwaadwillende mensen.
rechts heb ik niet zo'n moeite mee maar Wilders ga ik echt niet op stemmenquote:Op woensdag 14 december 2016 13:08 schreef matigeuser het volgende:
Ik hoop dat degenen die hier over klagen, ook verstandig zullen stemmen in maart. Maar aangezien mensen banger zijn voor Wilders en 'rechts' dan voor goedaardige moslimpjes, vrees ik het ergste.
We laten ons gewoon langzaam maar zeker wegcijferen uit onze eigen landen. Geen enkel ander land op de wereld, naast Westerse landen, zou dit doen.
Niet bepaald mee eens, zie het verschil tussen Nederland en Frankrijk.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:40 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ervaringen uit andere landen leert juist dat landen waar immigranten het minst 'geholpen' worden, ze het beste integreren.
Wegkijkers zullen wel verrast zijn. Alhoewel, de vaste kliek goedpraters zie ik nog niet in dit topic.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:42 schreef Twiitch het volgende:
Wie is nog verrast dan. Dit soort extremen zijn al decennia in de maak.
Integreren of bedoel je op eigen benen staan. Welke landen kun je noemen waar ze het beste integreren met de minste overheidsbemoeienis?quote:Op woensdag 14 december 2016 13:40 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ervaringen uit andere landen leert juist dat landen waar immigranten het minst 'geholpen' worden, ze het beste integreren.
Ook in Frankrijk zijn immigranten en met name Algerijnen vanuit schuldgevoel gesteund, maar ook daar zijn het de opvolgende generaties die voor problemen zorgen.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Niet bepaald mee eens, zie het verschil tussen Nederland en Frankrijk.
Integreren en op eigen benen staan heeft behoorlijk wat overlap. Ik zal eens zoeken of ik er nog wat van kan vinden.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Integreren of bedoel je op eigen benen staan. Welke landen kun je noemen waar ze het beste integreren met de minste overheidsbemoeienis?
Dat betwijfel ik. Als je kijkt naar bijv Amerika, dan staan de meeste migranten goed op eigen benen. Op de overheid (maatschappij) teren zoals hier is er niet bij. Toch is de amerikaanse maatschappij behoorlijk gesegregeerd, en leven groepen behoorlijk lang elkaar heen in eigen wijken. Voordeel wat Amerika heeft is dat ze zoveel ruimte hebben zodat niemand zich er aan stoort.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:45 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Integreren en op eigen benen staan heeft behoorlijk wat overlap. Ik zal eens zoeken of ik er nog wat van kan vinden.
Ik vind die segregatie in de steden in de vs wel meevallen, er is grote scheiding tussen arm en rijk en net zoals overal ter wereld zoeken (ex)landgenoten elkaar op, maar ik zie ook wel veel door elkaar heen lopen. Maar goed, dat is wat ik gezien heb in NY en San Francisco.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:48 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Als je kijkt naar bijv Amerika, dan staan de meeste migranten goed op eigen benen. Op de overheid (maatschappij) teren zoals hier is er niet bij. Toch is de amerikaanse maatschappij behoorlijk gesegregeerd, en leven groepen behoorlijk lang elkaar heen in eigen wijken. Voordeel wat Amerika heeft is dat ze zoveel ruimte hebben zodat niemand zich er aan stoort.
Het probleem in Frankrijk, België en de UK is dat het de overheid niets interesseert. Waardoor radicale moslims vrij spel hebben. Het probleem uit de OP speelt al jaren.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Integreren of bedoel je op eigen benen staan. Welke landen kun je noemen waar ze het beste integreren met de minste overheidsbemoeienis?
Laatst nog geweest, heb zelfs mijn portemonnee nog.quote:
Survival of the fittest hoor, niks mis mee.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:08 schreef matigeuser het volgende:
Prima. Maar dan ook niet zeiken als binnen nu en korte tijd de pleuris uitbreekt.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
rechts heb ik niet zo'n moeite mee maar Wilders ga ik echt niet op stemmen
met zijn Henk en zijn Ingrid
Ik weet nog heel goed dat ik me (o.a. hier) begon uit te spreken tégen de hoofddoek. En ik was dit en ik was dat. De negatieve labeltjes waren alom tegenwoordig. Islamofoob, racist en natuurlijk het ge-eikte discriminazie-gejank werd uit vele hoeken geschreeuwd.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:18 schreef Loekie1 het volgende:
Een reportage van de nieuwszender France 2 heeft ophef veroorzaakt in Frankrijk. Uit de korte documentaire blijkt dat in specifieke straten en plaatsen in Frankrijk vrouwen niet welkom zijn.
http://www.elsevier.nl/bu(...)moslimwijken-417777/
Dacht je dat je alles gehad had.
Het probleem is dat 'wij' de fittest zijn, maar 'zij' zijn met meer.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:28 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Survival of the fittest hoor, niks mis mee.
We hebben het hier over Frankrijk. Een land met miljoenen moslims die vaak in getto's wonen. Waar jaren lang helemaal niets is gedaan aan integratie en de politie die niet eens de wijken inging. Heel anders dan Nederland.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:32 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Ik weet nog heel goed dat ik me (o.a. hier) begon uit te spreken tégen de hoofddoek. En ik was dit en ik was dat. De negatieve labeltjes waren alom tegenwoordig. Islamofoob, racist en natuurlijk het ge-eikte discriminazie-gejank werd uit vele hoeken geschreeuwd.
Want hoe hád ik de euvele moed om me te bemoeien met de kledij van een ander. Ook het geniepige "het is alleen maar een stukje stof" heb ik vaak voorbij zien komen. Het vileine "het zijn er maar een paar" argument is inmiddels doorgeschoven naar de boerka/niqaab/gezichtsluier.
Weggelachen en weggehoond werd ik, zeker als ik beweerde dat het slechts een begin was. Dat na verloop van tijd (het tempo ken ik niet) de vrijheid van alle vrouwen - moslima's én niet-moslima's - zou worden afgenomen. Eerst via de hoofddoek, dan via de zwaardere vormen van sluiering (let in dit kader ook op het ontstaan van de zgn onschuldige boerkini) en het terroriseren van ongesluierde vrouwen, inmiddels met het opeisen van segregatie in steeds meer situaties en met als slot het verdwijnen van vrouwen uit de openbare ruimte.
Kunnen we wérkelijk zo verbaasd zijn hierover? Hoe kan het, gezien de situatie in moslimlanden, waar het allang gangbaar is dat vrouwen niet of nauwelijks buitenshuis komen (al dan niet onder begeleiding). Valt het niemand anders op dat alleen de heel jonge moslim-meisjes nog buitenspelen? Was "femme de la rue" geen wake up call? Hoe is het in godsnaam mogelijk dat de boerkini en gesegregeerde (sport)activiteiten nog kunnen worden verkocht als zijnde "emancipatie-bevorderend"?
Hoe ernstig de situatie is illustreer ik met het volgende feit: de afgelopen paar decennia is er geen enkele echt grote demonstratie meer geweest, op één na! Het malieveld zat afgeladen vol met boze moslims vanwege het boerkaverbod in Frankrijk. Het ging dus niet eens om iets wat NL-se moslims betrof, nee het ging om wetgeving in het buitenland!
Of het nou komt door de cultuur, de islam of de combinatie van die twee. Uiteindelijk is de politieke islam, met als onderliggende ideologie het salafisme/wahabisme, stevig in NL (en elders) gevestigd en heeft de oorlog aan ons verklaard. Iedereen, moslim én niet-moslim, zal ooit kleur moeten bekennen (al dan niet onder dwang van de omstandigheden).
Ik persoonlijk heb dat allang gedaan. De islam moet terug achter de voordeur en de politieke variant moet worden uitgeroeid. Het is puur gif. Het is haat verpakt als lifestyle, die onacceptabel en onmogelijk te integreren in onze samenleving is. Je kunt niet tolerant zijn jegens intolerantie.
Het is ook altijd de schuld van iemand anders hè? Die mongolen hoeven nooit verantwoordelijkheid te nemen voor wat dan ook. Flikker toch op, man.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:13 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als ik kijk hoe het beleid in Nederland is dat zijn het juist de partijen die vinden dat de staat zich niet moet bemoeien met deze zaken de oorzaak van de problemen. Vreemd genoeg zijn dat vaak de rechtse partijen die vinden dat mensen het zelf maar uit moeten zoeken, vervolgens gaan ze wel klagen als die mensen er een puinhoop van maken. Wilders is ook steeds weer tegen subsidies geweest zodra het gaat om integratie en voorlichting aan minderheden:
[..]
http://www.pvv.nl/index.p(...)elijkheidsverklaring
Als je die mensen niet helpt om zich aan te passen aan onze samenleving en je bemoeit je er verder niet mee moet je later niet gaan klagen als ze zich niet aanpassen en verder gaan met zoals ze gewend zijn en mogelijk zelfs radicaliseren onder invloed van kwaadwillende mensen.
Wij zijn helemaal niet de fittest, dat zijn zij en met een grote voorsprong. Fysiek vele malen sterker, mentaal harder, ze delen gemeenschappelijke idealen, kijken de hele dag oorlogs-tv, zijn meesterkameleons en niet te beroerd om de vijand op het verkeerde been te zetten (taqqya). Wat hebben wij? Epidemische obesitas, DWDD en Pauw, SJW's, safe spaces, een ziekelijke will to please, grenzeloze tolerantie voor intoleranten, 15 miljoen autisten en borderliners.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:33 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Het probleem is dat 'wij' de fittest zijn, maar 'zij' zijn met meer.
Maar ergens heb je wel gelijk. Mijn volk roept dit ook over zichzelf af. Vrouwen staan letterlijk 'welkom welkom' te zingen om vrouwenhatende haakneuzen binnen te halen. Blijkbaar hebben ze toch liever gewelddadige badguys dan blanke slappe 'ja schatje, sorry schatje' watjes.
In die zin zijn wij dan inderdaad weer de zwakkeren.
Welnee. Aanpassen is je eigen verantwoordelijkheid. Proeftijd zit er bijna op. Ongeschikt. Doei.quote:Als je die mensen niet helpt om zich aan te passen aan onze samenleving en je bemoeit je er verder niet mee moet je later niet gaan klagen als ze zich niet aanpassen en verder gaan met zoals ze gewend zijn en mogelijk zelfs radicaliseren onder invloed van kwaadwillende mensen.
Ja, in die zin gaf ik je ook al gelijk. Als het op 'oorlog' aankomt, dan zijn wij zeker niet (meer) de fittest.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:50 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Wij zijn helemaal niet de fittest, dat zijn zij en met een grote voorsprong. Fysiek vele malen sterker, mentaal harder, ze delen gemeenschappelijke idealen, kijken de hele dag oorlogs-tv, zijn meesterkameleons en niet te beroerd om de vijand op het verkeerde been te zetten (taqqya). Wat hebben wij? Epidemische obesitas, DWDD en Pauw, SJW's, safe spaces, een ziekelijke will to please, grenzeloze tolerantie voor intoleranten, 15 miljoen autisten en borderliners.
Rien ne va plus.
Het zal deze verkiezingen moeten gebeuren. Amerika komt ons niet nog een keer redden.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:00 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ja, in die zin gaf ik je ook al gelijk. Als het op 'oorlog' aankomt, dan zijn wij zeker niet (meer) de fittest.
Maar wij zijn slimmer. En hopelijk gaat dat nog onze redding worden. Al denk ik dat het op het laatste moment gaat gebeuren, of niet meer.
Zoals ik al zei verwelkomen wij nog liever de vijand dan dat we ook maar één iemand beledigen.
We zijn zo goed geworden, dat we een bedreiging zijn voor ons eigen voortbestaan.
En dit komt vooral door vrouwen en slappe mannen. Waar we er nogal veel van hebben in dit land.
Het goede nieuws is, dat ik steeds meer mensen wakker zie worden. Platforms als Fok! en GeenStijl zitten vol met mensen die wél begrijpen dat we in een noodsituatie zitten en dat we er iets aan moeten doen.
Als ik naar de peilingen kijk dan zie ik dat veel mensen wél begrijpen dat er maar één optie is momenteel die ons kan helpen.
Het zal op het nippertje worden of net niet, vrees ik. Mocht het fout gaan en hier de pleuris uitbreken, dan kan ik in ieder geval met een gerust hart tegen iedereen zeggen 'I told you so'. Ik voorzag en benoemde deze problemen namelijk al toen ik 16 was. En heb heel mijn leven bijna alleen maar mensen tegenover me gehad die me uitmaakte voor moslimhater, xenofoob, racist, etc.
Langzaam maar zeker worden we wakker. Hopelijk nog op tijd.
NU nóg anders dan Nederland bedoel je.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:45 schreef Megumi het volgende:
[..]
We hebben het hier over Frankrijk. Een land met miljoenen moslims die vaak in getto's wonen. Waar jaren lang helemaal niets is gedaan aan integratie en de politie die niet eens de wijken inging. Heel anders dan Nederland.
En 'jij bent welkom, welkom in mijn land' zingen voor inteeltvolk wat vrouwen minacht.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:03 schreef ToT het volgende:
En feministen maar tegen de grote boze gemene enge blanke man vechten.
De actualiteit in Europa.quote:
Lang niet geneukt zeker?quote:Op woensdag 14 december 2016 15:12 schreef matigeuser het volgende:
[..]
En 'jij bent welkom, welkom in mijn land' zingen voor inteeltvolk wat vrouwen minacht.
Zoals ik al zei worden onze vrouwen nog liever verkracht door een sterke haakneus, dan dat ze moeten neuken met onze zielige gefeminiseerde slappe mannetjes. Geen wonder dat vrouwen massaal hun haren kort knippen en lopen te domineren.
Het feminisme is eigenlijk één grote shit-test die wij als man collectief gefaald hebben. Resultaat? Mannen ongelukkig én vrouwen ongelukkig.
Dan de moslimmannen, die geven wél tegengas. Die domineren vrouwen nog wel. En daar dromen onze vrouwen ook stiekem van.
Er zal toch niemand hier beweren dat het niet vooral vrouwen zijn die links en soft stemmen. Die links en soft alles pappen en nathouden. Begrip hebben voor de moeilijke jeugd van Marokkaantjes en ze daarom maar voor 48 werkstraf veroordelen na het in elkaar slaan van die racistische opa.
En mannen die daar iets van willen zeggen, worden direct monddood gemaakt en uitgemaakt voor racist en seksist. En, omdat mannen altijd willen neuken, passen mannen zich maar weer aan aan de wensen van de vrouw.
Het probleem is dat vrouwen helemaal niet weten wat ze willen. We zijn nu, na jaren zeiken en zeiken, veranderd in mannen zoals de vrouw die dan zogenaamd zou willen. Meegaand, attent, politiek correct, lief, begripvol, gedeelde kostwinner, etc.
En het resultaat? Nu zijn ze op ons uitgekeken. Het bleek allemaal een test.
Wat een vrouw zegt is niet wat ze wil. Wat een vrouw doet, dat is wat ze wil.
Dus mannen, man the fuck up. Neuk je vrouw hard als ze weer begint de zeiken. Pak je eigen ruimte terug. Zeg waar het op staat.
Als een vrouw jou aantrekkelijk vindt, dan vindt ze jou nog steeds aantrekkelijk nadat je iets hebt gezegd waar zij het niet mee eens is. Sterker nog, niks is zo afstotelijk dan je mening aanpassen zodat je het zogenaamd met haar eens kunt zijn. Dus benoem de waarheid. Benoem het gevaar wat op de loer ligt en doe er gvd iets aan.
Mannen hebben dit land opgebouwd en onze cultuur al duizenden jaren beschermd met gevaar voor eigen leven en het wordt tijd dat we dit weer gaan doen. Stop met het luisteren naar Femke Halsema's en andere zeikwijven. En bij gebrek aan beter, stem op Wilders.
Mannen zijn simpele opportunisten. De premium girls walgen steeds meer van die zwakke broeders en gaan voor een sterke man.quote:
nee, daar hebben vrouwen last van andere onderdrukking.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:36 schreef MichaelScott het volgende:
Gek genoeg hebben ze daar in Myanmar geen last van.
Geen last van. Maar ik ben dan ook niet zo'n slapjanus.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:25 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Mannen zijn simpele opportunisten. De premium girls walgen steeds meer van die zwakke broeders en gaan voor een sterke man.
quote:Op woensdag 14 december 2016 14:32 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Ik weet nog heel goed dat ik me (o.a. hier) begon uit te spreken tégen de hoofddoek. En ik was dit en ik was dat. De negatieve labeltjes waren alom tegenwoordig. Islamofoob, racist en natuurlijk het ge-eikte discriminazie-gejank werd uit vele hoeken geschreeuwd.
Want hoe hád ik de euvele moed om me te bemoeien met de kledij van een ander. Ook het geniepige "het is alleen maar een stukje stof" heb ik vaak voorbij zien komen. Het vileine "het zijn er maar een paar" argument is inmiddels doorgeschoven naar de boerka/niqaab/gezichtsluier.
Weggelachen en weggehoond werd ik, zeker als ik beweerde dat het slechts een begin was. Dat na verloop van tijd (het tempo ken ik niet) de vrijheid van alle vrouwen - moslima's én niet-moslima's - zou worden afgenomen. Eerst via de hoofddoek, dan via de zwaardere vormen van sluiering (let in dit kader ook op het ontstaan van de zgn onschuldige boerkini) en het terroriseren van ongesluierde vrouwen, inmiddels met het opeisen van segregatie in steeds meer situaties en met als slot het verdwijnen van vrouwen uit de openbare ruimte.
Kunnen we wérkelijk zo verbaasd zijn hierover? Hoe kan het, gezien de situatie in moslimlanden, waar het allang gangbaar is dat vrouwen niet of nauwelijks buitenshuis komen (al dan niet onder begeleiding). Valt het niemand anders op dat alleen de heel jonge moslim-meisjes nog buitenspelen? Was "femme de la rue" geen wake up call? Hoe is het in godsnaam mogelijk dat de boerkini en gesegregeerde (sport)activiteiten nog kunnen worden verkocht als zijnde "emancipatie-bevorderend"?
Hoe ernstig de situatie is illustreer ik met het volgende feit: de afgelopen paar decennia is er geen enkele echt grote demonstratie meer geweest, op één na! Het malieveld zat afgeladen vol met boze moslims vanwege het boerkaverbod in Frankrijk. Het ging dus niet eens om iets wat NL-se moslims betrof, nee het ging om wetgeving in het buitenland!
Of het nou komt door de cultuur, de islam of de combinatie van die twee. Uiteindelijk is de politieke islam, met als onderliggende ideologie het salafisme/wahabisme, stevig in NL (en elders) gevestigd en heeft de oorlog aan ons verklaard. Iedereen, moslim én niet-moslim, zal ooit kleur moeten bekennen (al dan niet onder dwang van de omstandigheden).
Ik persoonlijk heb dat allang gedaan. De islam moet terug achter de voordeur en de politieke variant moet worden uitgeroeid. Het is puur gif. Het is haat verpakt als lifestyle, die onacceptabel en onmogelijk te integreren in onze samenleving is. Je kunt niet tolerant zijn jegens intolerantie.
Ik zeg nergens dat mensen geen verantwoordelijkheid moeten nemen en zelf geen verantwoordelijkheid hebben voor hun gedrag, zo zal ik ook niet beweren dat jij niet zelf schuldig bent aan het volkomen overbodige schelden wat je doet.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:48 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Het is ook altijd de schuld van iemand anders hè? Die mongolen hoeven nooit verantwoordelijkheid te nemen voor wat dan ook. Flikker toch op, man.
Neenee, als je moslim bent, ben je fascist. En een vrouwenhater.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja maar als je hierop tegen bent ben je gewoon een tokkie.
Volwassen moslims zijn dus net honden? Je moet ze disciplineren en vertellen waar en wanneer ze mogen schijten anders worden ze vals?quote:Op woensdag 14 december 2016 13:13 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als ik kijk hoe het beleid in Nederland is dat zijn het juist de partijen die vinden dat de staat zich niet moet bemoeien met deze zaken de oorzaak van de problemen. Vreemd genoeg zijn dat vaak de rechtse partijen die vinden dat mensen het zelf maar uit moeten zoeken, vervolgens gaan ze wel klagen als die mensen er een puinhoop van maken. Wilders is ook steeds weer tegen subsidies geweest zodra het gaat om integratie en voorlichting aan minderheden:
[..]
http://www.pvv.nl/index.p(...)elijkheidsverklaring
Als er iemand is die uitzonderlijk goed geïntegreerd is, dan is het het wel Bansheeboy. Verder ben je weer aan het raaskallen zoals gebruikelijk. Een andere mening hebben staat niet gelijk aan niet geintegreerd zijn.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:05 schreef stopnaald het volgende:
[..]
NU nóg anders dan Nederland bedoel je.
Veel, heel veel moslims zijn allesbehalve gemotiveerd om te integreren. BansheeBoy (geen idee waar die gebleven is) is daarvan zo'n voorbeeld. Had onder zijn avatar de leus assimilatie = laxatie = stront staan. Hield er behoorlijk extreme denkbeelden op na als ik op zijn posten moet afgaan, maar vond zichzelf ondertussen oh zo geweldig geïntegreerd. 's Avonds op straat bijv, zeker als de dame(s) nog onbegeleid waren ook, was al genoeg excuus voor aanranding of verkrachting. Want ja, da's logisch.....aldus BSB.
Maar hé, hij had een baan (in de ict) en hij betaalde zijn belastingen en dat moest maar voldoende zijn.
Deze mentaliteit heeft helemaal niks met Frankrijk, de franse wetgeving of de banlieus te maken. Dit is hier. Dit was geruime tijd terug al het geval en de situatie is eerder verslechterd dan verbeterd.
Ik kauw het nog maar eens voor: we zijn in oorlog. Een oorlog omtrent normen en waarden. Een oorlog over lifestyle en mentaliteit. Een oorlog die door moslims is gestart en die hun inspiratie putten uit de politieke islam.
En wegkijken is ook een keuze.....
Ik kijk altijd naar het gedrag van individuele mensen omdat er binnen groepen mensen zulke grote verschillen zijn. Zo vind ik de uitingen van iemand bijvoorbeeld van belang omdat die zoveel zeggen over die persoon, sommige mensen realiseren zich bijvoorbeeld niet dat een poging anderen te beledigen of kwetsen vooral tot gevolg heeft dat ze zichzelf belachelijk maken.quote:Op woensdag 14 december 2016 16:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Volwassen moslims zijn dus net honden? Je moet ze disciplineren en vertellen waar en wanneer ze mogen schijten anders worden ze vals?
kloptquote:Op woensdag 14 december 2016 16:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Neenee, als je moslim bent, ben je fascist. En een vrouwenhater.
Het is als het moedwillig laten groeien en woekeren van een stinkend kankergezwel en elke keer onder de deken even kijken hoe slecht het gaat en dan snel de deken weer netjes terugleggen.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:29 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Het idee was oprotten maar vervolgens mochten ze blijven en kregen ongebreidelde toegang tot subsidies, al dan niet met folders in hun eigen taal.
Massaal importeren van achterlijkheid zonder verantwoordelijkheidsgevoel is niet verstandig. Die conclusie kun je wel trekken. Dat dit nog steeds niet voor iedereen duidelijk is vind ik stuitend.
Je weet dat het wrs moeilijk zelfmoord plegen is met homeopathische middeltjes hè.quote:Op woensdag 14 december 2016 16:48 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Het is als het moedwillig laten groeien en woekeren van een stinkend kankergezwel en elke keer onder de deken even kijken hoe slecht het gaat en dan snel de deken weer netjes terugleggen.
Een homeopathische zelfmoord.
Een dodelijke ziekte behandelen met homeopathische middeltjes is zelfmoord.quote:Op woensdag 14 december 2016 16:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je weet dat het wrs moeilijk zelfmoord plegen is met homeopathische middeltjes hè.
Waarom zou je uberhaupt op een vrouw willen spugen?quote:Op woensdag 14 december 2016 16:51 schreef wickedmen het volgende:
We moeten ze terugpakken.
Zo spugen op een Moslimvrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |