Nee dat ben ik.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:54 schreef wietparkiet het volgende: [..] die met die vieze gele tanden
kan wel suïcide tips geven als je wilquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Weer in slaap huilen pff word er zo moe van
Dima, waarom post je dit in KLB SC, waarom doe je dit niet in R&P. Wellicht kunnen ze je leven daar wel verder brengenquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:57 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:57 schreef zeer het volgende:
[..]
je kan mij echt wakker maken voor tempeh goreng kering en/of facesitting sessie
gwn slaappillen en zak over je kop klaarquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:58 schreef zeer het volgende:
[..]
kan wel suïcide tips geven als je wil
Kom zaterdag Pakhuis met de boi's. Laatste tijd goeie sletchimi's daarquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:57 schreef Dimachaerus het volgende:
ohquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gwn slaappillen en zak over je kop klaar
Iedereen weet dit
In de morgen, het is koud en guur en de zon is nog niet op.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Chloro heeft het al zo vaak gezegd:Down the road.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Iedereen weet dit
Niels mis je nog.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:00 schreef Crip het volgende:
lijstje word kaolo lang
div[data-member=Ashqelon] {
display:none !important;
}
div[data-member=2nutz] {
}
div[data-member=Dimachaerus] {
}
div[data-member=Montelly] {
}
div[data-member=wickedmen] {
}
wat is datquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Chloro heeft het al zo vaak gezegd:Down the road.
Geef die jongen wat hulpquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Chloro heeft het al zo vaak gezegd:Down the road.
juist niet. Meeste zelfmoordpogingen met medicijnen falen juist. Een trein koppen is effectiever.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Iedereen weet dit
zit wel weer zon stigma opquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
juist niet. Meeste zelfmoordpogingen met medicijnen falen juist. Een trein koppen is effectiever.
Hoi Roosjequote:
echt nietquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
juist niet. Meeste zelfmoordpogingen met medicijnen falen juist. Een trein koppen is effectiever.
Denk dat ik met voldoende insuline een heel eind kan komen. Spuit regel ik dan wel via dp.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
of je hangt jezelf aan de trapquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
echt niet
Antibraak pillen en dankzij zak stik je gwn in je slaap
Treinkoppen is zo genereer je teveel 'aandacht'
op je dood
Beste is verdwijnen
Ga je verdwijntruc a la Madeleine McCann doen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
echt niet
op je dood
Beste is verdwijnen
Natuurlijk joh. Die zak laat jij natuurlijk zitten.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
echt niet
op je dood
Beste is verdwijnen
Waar haal je insuline vandaan?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat ik met voldoende insuline een heel eind kan komen. Spuit regel ik dan wel via dp.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:04 schreef Remqo het volgende:
Een collega zag laatst een treinkopper, hij leefde nog 2 minuten door.
daar zijn die slaappillen toch voor gwn stikken tijdens slapenquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Natuurlijk joh. Die zak laat jij natuurlijk zitten.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat ik met voldoende insuline een heel eind kan komen. Spuit regel ik dan wel via dp.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:05 schreef Dimachaerus het volgende:
RIP / [Centraal] Zelfmoord tips, pijnloos en snel
Ja, dat heb ik laatst nog aangegeven.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
daar zijn die slaappillen toch voor gwn stikken tijdens slapen
Jezus had jij ook zuurstoftekort bij geboorte?
daaromquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:04 schreef Remqo het volgende:
Een collega zag laatst een treinkopper, hij leefde nog 2 minuten door.
Wat? Zoek hulp joh, open een topic in R&P gekquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:05 schreef Dimachaerus het volgende:
RIP / [Centraal] Zelfmoord tips, pijnloos en snel
Ben blij dat ik het zelf niet gezien heb.quote:
Stelen, maar kan ik idd het beste tegelijk de spuit en naalden jatten die ervoor bedoeld zijn.quote:
Ja, die Sharissaquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:04 schreef dopfles1 het volgende:
Iemand nog geneukt afgelopen weekend?
Wat voor fagboy bent ge nou dat je dit aan haar moet meldenquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat voor fagboy bent ge nou dat je dit aan haar moet melden
Ja, door onzekerheid.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:04 schreef dopfles1 het volgende:
Iemand nog geneukt afgelopen weekend?
Ja, want treinmeisje heeft hem niet geliked op tinderquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:06 schreef Amarantha het volgende:
Volg het even niet. Dima wilt dood?
Jeetje.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, want treinmeisje heeft hem niet geliked op tinder
Nee joh, zeer is mattie, wie aan zeer komt klap ik.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lekker strak jeugdig kapsel
Met inhammen..
Doe ff normal
Ziet er toch niet uit joh
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Met inhammen..
Doe ff normal
Heel veel draait om zelfvertrouwen, als je erin gelooft dat je er goed uitziet dan is je uitstraling al heel andersquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Met inhammen..
Doe ff normal
onzinquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, want treinmeisje heeft hem niet geliked op tinder
ja snap sws nie dt mensen hem srs gelovenquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar ja, uiteindelijk gaat Dima straks naar bed en gaat hij glimlachend in slaap vallen omdat hij weer wat mensen heeft kunnen trollen op FOK!
quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar ja, uiteindelijk gaat Dima straks naar bed en gaat hij glimlachend in slaap vallen omdat hij weer wat mensen heeft kunnen trollen op FOK!
Hopelijk dan wel met die zak omquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou smakelijk hoorquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:12 schreef Remqo het volgende:
Vroeger was er een user die bij de ambulance werkte en had altijd smakelijke verhalen dat hij ledematen van het asfalt moest bikkelen. Hij vertelde het op zo'n manier dat hij met een plamuurmesje de restjes op mocht schrapen.
Nou liever hij dan ikquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:12 schreef Remqo het volgende:
Vroeger was er een user die bij de ambulance werkte en had altijd smakelijke verhalen dat hij ledematen van het asfalt moest bikkelen. Hij vertelde het op zo'n manier dat hij met een plamuurmesje de restjes op mocht schrapen.
Ik ken alleen Hajeequote:Op dinsdag 13 december 2016 22:16 schreef Remqo het volgende:
Ik weet alleen niet meer hoe die user heet, het was iets met een P en had een ambulance in z'n UI
Plamuurmesje?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:16 schreef Remqo het volgende:
Ik weet alleen niet meer hoe die user heet, het was iets met een P en had een ambulance in z'n UI
zoek gwn aandacht en bevestiging hoef je niet gelijk zo heftig te doenquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat voor fagboy bent ge nou dat je dit aan haar moet melden
Wat een gedoe, gewoon de hogedrukspuit erop en dan de restjes bij elkaar vegen, opscheppen en de container in.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:12 schreef Remqo het volgende:
ik kan het nog nétquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Met inhammen..
Doe ff normal
Trek het archief eens open, je weet vast wel wie ik bedoelquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een gedoe, gewoon de hogedrukspuit erop en dan de restjes bij elkaar vegen, opscheppen en de container in.
bedoel je spambot?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Trek het archief eens open, je weet vast wel wie ik bedoel
Nee geen idee.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Trek het archief eens open, je weet vast wel wie ik bedoel
Wat lul jij nou weerquote:
Hmm oke. Ik herinner me altijd nog die ambulancemedewerker die met een plamuurmesje onderdelen liep te schrapen. Maar dat was ook een heel eind terug.quote:
Wat heb je gedaan vrindjequote:Op dinsdag 13 december 2016 22:39 schreef zeer het volgende:
[..]
je zou me niet meer herkennen vriend
Van alle videobeldiensten die ik geprobeerd heb is deze het beste.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:47 schreef zeer het volgende:
heb dat nog nooit gedaan, werkt dat een beetje?
facetimequote:Op dinsdag 13 december 2016 22:47 schreef zeer het volgende:
heb dat nog nooit gedaan, werkt dat een beetje?
Dat heb ik gewetenquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:50 schreef Crip het volgende:
doe ik altijd mn fapsessies op met anderen
Sindsdien doen we het niet meerquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:50 schreef Crip het volgende:
doe ik altijd mn fapsessies op met anderen
Te veel mensen uit de VS uitgescholden?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:53 schreef Catkiller het volgende:
Gvd headset weer kapot, gaar plastic kutding
Nee niet eensquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Te veel mensen uit de VS uitgescholden?
Gewoon aanklagen, miljoentje eisenquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:04 schreef Catkiller het volgende:
Is al de tweede keer dat dit type headset bij mij kapot gaat, gewoon slecht ontwerp en/of materiaal.
Gedaan, hopelijk werkt het want werken heb ik geen zin in.quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon aanklagen, miljoentje eisen
Ik reken 900.000 euro voor mijn fantastische adviesquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gedaan, hopelijk werkt het want werken heb ik geen zin in.
Ik eis 500.000 ervan omdat ik het benquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik reken 900.000 euro voor mijn fantastische advies
Pech gehadquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik eis 500.000 ervan omdat ik het ben
Ahww bby heb je liefdesverdrietquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil geld want liefde is een illusie ja tog
Nee maar srs geld > liefdequote:Op dinsdag 13 december 2016 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ahww bby heb je liefdesverdriet
Met liefde kan je iemand regelen die de vaste lasten voor je gaat betalen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Met liefde betaal je de vaste lasten niet hoor
Jawel hoor, je kan ook als skeere boeler een liefdesrelatie krijgen waarbij de ander wel de vaste lasten kan dragenquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Met liefde betaal je de vaste lasten niet hoor
Kijk maar naar dp.quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jawel hoor, je kan ook als skeere boeler een liefdesrelatie krijgen waarbij de ander wel de vaste lasten kan dragen
SUGARDADDY FTWquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Met liefde kan je iemand regelen die de vaste lasten voor je gaat betalen.
Lekker parasieteren op andermans geld, krijg er nu al schuldgevoel vanquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jawel hoor, je kan ook als skeere boeler een liefdesrelatie krijgen waarbij de ander wel de vaste lasten kan dragen
Ja nou ja nu dan maar eerst niet volgens mij, weet niet of dp toen wel van zijn kont af kwam.quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar zijn vriendin woont bij hem in.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Zwakkelingquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
SUGARDADDY FTW
[..]
Lekker parasieteren op andermans geld, krijg er nu al schuldgevoel van
Hopelijk kan Montelly ons de reden vertellen waarom je er zo over denkt.quote:
Ik ben zo gefascineerd door zijn rare fantasieën dat ik elke keer weer hap. zwak hequote:Op dinsdag 13 december 2016 23:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hopelijk kan Montelly ons de reden vertellen waarom je er zo over denkt.
Nee man is leuk toch, gewoon zeggen van ik care niet, jij bent degene die cared.quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben zo gefascineerd door zijn rare fantasieën dat ik elke keer weer hap. zwak he
Ja jij wilde mij toch versieren, maar dan mag je wel iets meer je best doenquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:20 schreef Catkiller het volgende:
Echt Hans doe niet zo pietje precies homo
JE MAG BLIJ ZIJN DAT ER IEMAND IS JAquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja jij wilde mij toch versieren, maar dan mag je wel iets meer je best doen
geld is grootste illusie boterhamquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja zeker.quote:Op woensdag 14 december 2016 00:08 schreef H0D3NPYL het volgende:
moeten we al die filmpjes nou gaan bekijken
Heb je al een kerstcadeautje gevonden?quote:
haha aha slechtquote:Op woensdag 14 december 2016 00:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je al een kerstcadeautje gevonden?
Nee grapje. Alles chill?
gewoon creditcard geven en het is weer goedquote:Op woensdag 14 december 2016 00:51 schreef Kurovski het volgende:
Kutwijven. Vandaag woorden gehad over de telefoon.
Niet nodig. ff uit laten razen. Het heeft geen zin direkt verder te praten.quote:Op woensdag 14 december 2016 00:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon creditcard geven en het is weer goed
Ja gaat wel lekker, ook beetje moe.quote:Op woensdag 14 december 2016 00:52 schreef Drug het volgende:
[..]
haha aha slecht
ja gaat wel, alleen beetje moe
en met juo?
kom met me slapenquote:Op woensdag 14 december 2016 00:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gaat wel lekker, ook beetje moe.
Met je vriendin?quote:Op woensdag 14 december 2016 00:51 schreef Kurovski het volgende:
Kutwijven. Vandaag woorden gehad over de telefoon.
Het geluid van een ontspannende arie spier.quote:Op woensdag 14 december 2016 01:18 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
soms maak ik een uuuuhhhhhmmggggggg geluid..
standaard routine tochquote:Op woensdag 14 december 2016 01:04 schreef wickedmen het volgende:
Ik moet echt mijn konthaar scheren
Wilde hem inderdaad weg doen, maar toen er iemand reageerde via Facebook om een afspraak te maken en vervolgens niet meer reageerde dacht ik fuck it, ik hou hem welquote:Op woensdag 14 december 2016 01:19 schreef Amarantha het volgende:
Braddie ga je je Twingo wegdoen? En zo ja waarom?
Hi Hi wat groters terwijl je laatst zei dat die dus echt wel groot genoeg wasquote:Op woensdag 14 december 2016 01:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wilde hem inderdaad weg doen, maar toen er iemand reageerde via Facebook om een afspraak te maken en vervolgens niet meer reageerde dacht ik fuck it, ik hou hem welWas ook dom om hem uberhaupt op internet te zetten maar ik wil eigenlijk stiekem iets groters.
Maar wat iedereen ook zegt, je moet maar afwachten wat je terugkoopt, en met de Twingo weet ik wat ik heb.
Duidelijk.quote:Op woensdag 14 december 2016 01:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wilde hem inderdaad weg doen, maar toen er iemand reageerde via Facebook om een afspraak te maken en vervolgens niet meer reageerde dacht ik fuck it, ik hou hem welWas ook dom om hem uberhaupt op internet te zetten maar ik wil eigenlijk stiekem iets groters.
Maar wat iedereen ook zegt, je moet maar afwachten wat je terugkoopt, en met de Twingo weet ik wat ik heb.
eensh. Gun het je ook welquote:Op woensdag 14 december 2016 01:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
Het is ook geen hele kleine auto, maar ik bedoel meer, dat ik wel wat wil met meer luxe/comfort.
Twingo is groot genoeg, maar omdat 'ie compact is ( A-segment ) Is 'ie niet heel comfortabel voor lange afstanden.
Stel ik ga voor een Daihatsu Charade of een Fiat Punto, dan zit ik al een heel stuk comfortabeler.
Dat ding flikkert binnenkort uit elkaar.quote:Op woensdag 14 december 2016 01:40 schreef Amarantha het volgende:
Maar je kan ook niet eeuwig je Twingo houden, ooit is hij af en moet je toch iets anders.
Dat is absoluut zo.quote:Op woensdag 14 december 2016 01:40 schreef Amarantha het volgende:
Maar je kan ook niet eeuwig je Twingo houden, ooit is hij af en moet je toch iets anders.
Grapjas.quote:Op woensdag 14 december 2016 01:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat ding flikkert binnenkort uit elkaar.
welk merk?quote:Op woensdag 14 december 2016 01:41 schreef Amarantha het volgende:
Kutzooi. Foto's zijn niet op mijn SD kaart opgeslagen maar op telefoon. Mweh. Als mijn telefoon niet te repareren is dan ben ik ze kwijt.
Ik heb mijn telefoon aan Dropbox gekoppeld. Maar ik heb alle foto's verwijderd.quote:Op woensdag 14 december 2016 01:51 schreef Drug het volgende:
[..]
ah ok d8 mss heb je samsung, die doen vaak zo'n koppeling met dropbox dan zou het daar staan
staat het niet in je prullenbak?quote:Op woensdag 14 december 2016 01:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb mijn telefoon aan Dropbox gekoppeld. Maar ik heb alle foto's verwijderd.![]()
![]()
Wou laatst nog alles overzetten maar ja nu te laat.
met welke baan wil je 2x Wajong verdienen?quote:Op woensdag 14 december 2016 01:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is absoluut zo.
En ik wil hem aan de ene kant graag op rijden, gewoon zo lang doorrijden en repareren, totdat m`n motorblok gewoon in de soep loopt, en dat kan nog 1 jaar duren, nog 2 jaar, maar ook nog 5 jaar.
Maar aan de andere kant, stel ik heb binnenkort een baan en verdien dan zeg maar het dubbele van wat ik nu heb, dan is het ook erg aantrekkelijk om te zeggen, Twingo gaat op internet, ik koop wat groters.
ook handig als iemand je telefoon jat je nog steeds die foto's krijgtquote:Op woensdag 14 december 2016 01:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik gebruik Dropbox vooral als luie manier om snel foto van telefoon op de pc te krijgen om vervolgens op FOK! ofzo te gooien.
oquote:Op woensdag 14 december 2016 01:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die gaat tot 30 dagen staat er.
Beetje hosselen.quote:Op woensdag 14 december 2016 01:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
met welke baan wil je 2x Wajong verdienen?
waar is hierquote:Op woensdag 14 december 2016 02:00 schreef Drug het volgende:
gvd niks gegeten en ik kan niks pakken hier
kun je toch juist eten pakkenquote:Op woensdag 14 december 2016 02:05 schreef Drug het volgende:
[..]
ben familibezoek in spanje en iedereen slaapt
Ja oke, 2x is wel erg optimistisch.quote:Op woensdag 14 december 2016 01:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
met welke baan wil je 2x Wajong verdienen?
Thnxquote:Op woensdag 14 december 2016 01:28 schreef Drug het volgende:
[..]
standaard routine toch
o en gefeliciteerd trouwens
Maar ben je wel 26 jarig?quote:Op woensdag 14 december 2016 02:18 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Thnx
Dat was trouwens een satire topic. Ik ben niet echt 26 of jarig
40 uur is best veel hoor vanuit het niets.quote:Op woensdag 14 december 2016 02:07 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja oke, 2x is wel erg optimistisch.
Maar als ik alleen al het minimumloon verdien zit ik aan 8,80 per uur en dat komt bij een 40 urige werk week neer op ongeveer 1400 euro per maand, dat is een flink stuk hoger dan een Wajong.
o lolquote:Op woensdag 14 december 2016 02:18 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Thnx
Dat was trouwens een satire topic. Ik ben niet echt 26 of jarig
Klopt, maar ik heb 40-50 uur in de week gewerkt een x aantal jaar geleden, dus misschien dat het mij weer gaat meevallenquote:Op woensdag 14 december 2016 02:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
40 uur is best veel hoor vanuit het niets.
belastingdienst eet ook meequote:Op woensdag 14 december 2016 02:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
40 uur is best veel hoor vanuit het niets.
ja pijnlijk is dat ;squote:Op woensdag 14 december 2016 02:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die zijn gelijk wakker wanneer je meer gaat verdienen, toeslagen vervallen ook nog.
Vals dilemma.quote:Op woensdag 14 december 2016 02:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb 40-50 uur in de week gewerkt een x aantal jaar geleden, dus misschien dat het mij weer gaat meevallen![]()
En ik ga liever meteen 40 uur in de week aan de slag dat ik ff moet doorbijten en dat ik gelijk een leuk bedrag op de bank heb staan, dan dat ik begin met 8-10 uurtjes per week en dat ik er niets van terug zie..
picsquote:Op woensdag 14 december 2016 07:24 schreef NoelGallagher het volgende:
gisteren vette twingo gekocht joh
Alcohol heeft een heel negatief effect op de kwaliteit van de slaap. En verder slapen nadat je al uit bed bent gegaan draagt doorgaans ook weinig bij.quote:Op woensdag 14 december 2016 07:38 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
1 vd belangrijkste voorbereiding voor sport is voldoende rusten.
zon geweldenaar als Niels is gewoon zo talentvol dat alcohol geen invloed heeft.quote:Op woensdag 14 december 2016 07:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Alcohol heeft een heel negatief effect op de kwaliteit van de slaap. En verder slapen nadat je al uit bed bent gegaan draagt doorgaans ook weinig bij.
allemaal leuk en aardig maar hij had best die mist kunnen voorspellenquote:Op woensdag 14 december 2016 07:55 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
zon geweldenaar als Niels is gewoon zo talentvol dat alcohol geen invloed heeft.
Daarnaast hebben vele topsporters topprestaties geleverd ook al waren ze alcoholist.
Dat van dat slapen zuig je vast ergens uit.
?quote:Op woensdag 14 december 2016 07:24 schreef NoelGallagher het volgende:
gisteren vette twingo gekocht joh
ha haquote:Op woensdag 14 december 2016 08:05 schreef xcachet het volgende:
Alsof Noel van zijn zolderkamer komt
had gekund.quote:Op woensdag 14 december 2016 08:00 schreef zeer het volgende:
[..]
allemaal leuk en aardig maar hij had best die mist kunnen voorspellen
wrm braddy slaan?quote:Op woensdag 14 december 2016 08:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik heb de auto van brad gekocht en ga hem live op YouTube helemaal kapot slopen
vlaggenroof?quote:Op woensdag 14 december 2016 08:06 schreef Drug het volgende:
ik denk nog weleens terug aan dat topic van die guy die ging daten met een chick die tegen het mongoloide aan zat
ja geloof het wel, was een linkje can jouquote:
vlaggenroof is zelf ook heel speciaalquote:Op woensdag 14 december 2016 08:11 schreef Drug het volgende:
[..]
ja geloof het wel, was een linkje can jou
maar die chick was gewoon alles aan het proberen om het af te schudden zonder het letterlijk uit te hoeven spreken
quote:Op woensdag 14 december 2016 08:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vond vroeger wel leuk spelletje, vlaggenroof
Houten geweertjes enzoquote:Op woensdag 14 december 2016 08:28 schreef zeer het volgende:
Niet op scouting tho maar gwn buurt militie
had ook leger helm waar ik manderijnen netje overheen gespannen had zodat ik er takjes als camo op kon doenquote:
je herkent je hierin?quote:Op woensdag 14 december 2016 08:35 schreef Chai het volgende:
R&P / Problemen autistisch meisje op werk
Gvd collega heeft een topic over mij geopend.
gestolen van kolonisten om ze met hun eigen wapens uit bezet palestina te zuiverenquote:
Ja, en toen zei jij dat je er 170 had.quote:Op woensdag 14 december 2016 08:42 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Waarom hij had toch al 1 tindermatch
ak is het wapen van mijn liefdes jihadquote:Op woensdag 14 december 2016 08:38 schreef Drug het volgende:
[..]
gestolen van kolonisten om ze met hun eigen wapens uit bezet palestina te zuiveren
maar eerst oefenen in het bos
ripquote:Op woensdag 14 december 2016 08:41 schreef xcachet het volgende:
Bommelding op station Zwolle. Ik MOET er 9:00 zijn. Chipszooi
uzi is beterquote:Op woensdag 14 december 2016 08:45 schreef zeer het volgende:
[..]
ak is het wapen van mijn liefdes jihad
Ik reageer hooguit heel sloom en blanco als men mij iets vraagt op een moment dat ik het niet verwacht en geconcentreerd met iets anders bezig ben. Alsof ik net wakker ben gemaakt.quote:
Blanco reageren?quote:Op woensdag 14 december 2016 08:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik reageer hooguit heel sloom en blanco als men mij iets vraagt op een moment dat ik het niet verwacht en geconcentreerd met iets anders bezig ben. Alsof ik net wakker ben gemaakt.
quote:Op woensdag 14 december 2016 08:45 schreef zeer het volgende:
[..]
ak is het wapen van mijn liefdes jihad
Is dat niet heel normaal?quote:Op woensdag 14 december 2016 08:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik reageer hooguit heel sloom en blanco als men mij iets vraagt op een moment dat ik het niet verwacht en geconcentreerd met iets anders bezig ben. Alsof ik net wakker ben gemaakt.
quote:Op woensdag 14 december 2016 08:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja alsof ik voor het eerst hoor over hetgeen waar naar gevraagd wordt en er niets van weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
o ja jij bent lotgenootquote:Op woensdag 14 december 2016 08:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dat topic, haha. Heb het voor de helft gelezen. Welke werknemer neemt al die Wajongers aan?quote:Op woensdag 14 december 2016 09:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja heeft iedereen volgens mij weleens.
Oeh dit ga ik vanavond ook proberenquote:Op woensdag 14 december 2016 08:36 schreef zeer het volgende:
[..]
had ook leger helm waar ik manderijnen netje overheen gespannen had zodat ik er takjes als camo op kon doen
Welk topic?quote:Op woensdag 14 december 2016 09:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar dat topic, haha. Heb het voor de helft gelezen. Welke werknemer neemt al die Wajongers aan?
moest wel altijd huilen als ik dacht dat ik super stealth was maar bleek dat de andere kindjes al lang naar huis warenquote:Op woensdag 14 december 2016 09:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oeh dit ga ik vanavond ook proberen
Rooie netjes zijn vaak ook niet heel stealthy of waren het in die tijd geen rooie netjes?quote:Op woensdag 14 december 2016 09:18 schreef zeer het volgende:
[..]
moest wel altijd huilen als ik dacht dat ik super stealth was maar bleek dat de andere kindjes al lang naar huis waren
nee groenquote:Op woensdag 14 december 2016 09:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Rooie netjes zijn vaak ook niet heel stealthy of waren het in die tijd geen rooie netjes?
Mazzel, denk dat ik dat dan ook had gedaan. Wij speelden altijd Tour of duty naquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |