geld is grootste illusie boterhamquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil geld want liefde is een illusie ja tog
Ja zeker.quote:Op woensdag 14 december 2016 00:08 schreef H0D3NPYL het volgende:
moeten we al die filmpjes nou gaan bekijken
Heb je al een kerstcadeautje gevonden?quote:
haha aha slechtquote:Op woensdag 14 december 2016 00:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je al een kerstcadeautje gevonden?
Nee grapje. Alles chill?
gewoon creditcard geven en het is weer goedquote:Op woensdag 14 december 2016 00:51 schreef Kurovski het volgende:
Kutwijven. Vandaag woorden gehad over de telefoon.
Niet nodig. ff uit laten razen. Het heeft geen zin direkt verder te praten.quote:Op woensdag 14 december 2016 00:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon creditcard geven en het is weer goed
Ja gaat wel lekker, ook beetje moe.quote:Op woensdag 14 december 2016 00:52 schreef Drug het volgende:
[..]
haha aha slecht
ja gaat wel, alleen beetje moe
en met juo?
kom met me slapenquote:Op woensdag 14 december 2016 00:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gaat wel lekker, ook beetje moe.
Met je vriendin?quote:Op woensdag 14 december 2016 00:51 schreef Kurovski het volgende:
Kutwijven. Vandaag woorden gehad over de telefoon.
Het geluid van een ontspannende arie spier.quote:Op woensdag 14 december 2016 01:18 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
soms maak ik een uuuuhhhhhmmggggggg geluid..
standaard routine tochquote:Op woensdag 14 december 2016 01:04 schreef wickedmen het volgende:
Ik moet echt mijn konthaar scheren
Wilde hem inderdaad weg doen, maar toen er iemand reageerde via Facebook om een afspraak te maken en vervolgens niet meer reageerde dacht ik fuck it, ik hou hem welquote:Op woensdag 14 december 2016 01:19 schreef Amarantha het volgende:
Braddie ga je je Twingo wegdoen? En zo ja waarom?
Hi Hi wat groters terwijl je laatst zei dat die dus echt wel groot genoeg wasquote:Op woensdag 14 december 2016 01:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wilde hem inderdaad weg doen, maar toen er iemand reageerde via Facebook om een afspraak te maken en vervolgens niet meer reageerde dacht ik fuck it, ik hou hem welWas ook dom om hem uberhaupt op internet te zetten maar ik wil eigenlijk stiekem iets groters.
Maar wat iedereen ook zegt, je moet maar afwachten wat je terugkoopt, en met de Twingo weet ik wat ik heb.
Duidelijk.quote:Op woensdag 14 december 2016 01:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wilde hem inderdaad weg doen, maar toen er iemand reageerde via Facebook om een afspraak te maken en vervolgens niet meer reageerde dacht ik fuck it, ik hou hem welWas ook dom om hem uberhaupt op internet te zetten maar ik wil eigenlijk stiekem iets groters.
Maar wat iedereen ook zegt, je moet maar afwachten wat je terugkoopt, en met de Twingo weet ik wat ik heb.
eensh. Gun het je ook welquote:Op woensdag 14 december 2016 01:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
Het is ook geen hele kleine auto, maar ik bedoel meer, dat ik wel wat wil met meer luxe/comfort.
Twingo is groot genoeg, maar omdat 'ie compact is ( A-segment ) Is 'ie niet heel comfortabel voor lange afstanden.
Stel ik ga voor een Daihatsu Charade of een Fiat Punto, dan zit ik al een heel stuk comfortabeler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |