zit wel weer zon stigma opquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
juist niet. Meeste zelfmoordpogingen met medicijnen falen juist. Een trein koppen is effectiever.
Hoi Roosjequote:
echt nietquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
juist niet. Meeste zelfmoordpogingen met medicijnen falen juist. Een trein koppen is effectiever.
Denk dat ik met voldoende insuline een heel eind kan komen. Spuit regel ik dan wel via dp.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
of je hangt jezelf aan de trapquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
echt niet
Antibraak pillen en dankzij zak stik je gwn in je slaap
Treinkoppen is zo genereer je teveel 'aandacht'
op je dood
Beste is verdwijnen
Ga je verdwijntruc a la Madeleine McCann doen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
echt niet
op je dood
Beste is verdwijnen
Natuurlijk joh. Die zak laat jij natuurlijk zitten.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
echt niet
op je dood
Beste is verdwijnen
Waar haal je insuline vandaan?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat ik met voldoende insuline een heel eind kan komen. Spuit regel ik dan wel via dp.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:04 schreef Remqo het volgende:
Een collega zag laatst een treinkopper, hij leefde nog 2 minuten door.
daar zijn die slaappillen toch voor gwn stikken tijdens slapenquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Natuurlijk joh. Die zak laat jij natuurlijk zitten.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat ik met voldoende insuline een heel eind kan komen. Spuit regel ik dan wel via dp.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:05 schreef Dimachaerus het volgende:
RIP / [Centraal] Zelfmoord tips, pijnloos en snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |