Nee dat ben ik.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:54 schreef wietparkiet het volgende: [..] die met die vieze gele tanden
kan wel suïcide tips geven als je wilquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Weer in slaap huilen pff word er zo moe van
Dima, waarom post je dit in KLB SC, waarom doe je dit niet in R&P. Wellicht kunnen ze je leven daar wel verder brengenquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:57 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:57 schreef zeer het volgende:
[..]
je kan mij echt wakker maken voor tempeh goreng kering en/of facesitting sessie
gwn slaappillen en zak over je kop klaarquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:58 schreef zeer het volgende:
[..]
kan wel suïcide tips geven als je wil
Kom zaterdag Pakhuis met de boi's. Laatste tijd goeie sletchimi's daarquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:57 schreef Dimachaerus het volgende:
ohquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gwn slaappillen en zak over je kop klaar
Iedereen weet dit
In de morgen, het is koud en guur en de zon is nog niet op.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Chloro heeft het al zo vaak gezegd:Down the road.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Iedereen weet dit
Niels mis je nog.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:00 schreef Crip het volgende:
lijstje word kaolo lang
div[data-member=Ashqelon] {
display:none !important;
}
div[data-member=2nutz] {
}
div[data-member=Dimachaerus] {
}
div[data-member=Montelly] {
}
div[data-member=wickedmen] {
}
wat is datquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Chloro heeft het al zo vaak gezegd:Down the road.
Geef die jongen wat hulpquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Chloro heeft het al zo vaak gezegd:Down the road.
juist niet. Meeste zelfmoordpogingen met medicijnen falen juist. Een trein koppen is effectiever.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Iedereen weet dit
zit wel weer zon stigma opquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
juist niet. Meeste zelfmoordpogingen met medicijnen falen juist. Een trein koppen is effectiever.
Hoi Roosjequote:
echt nietquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
juist niet. Meeste zelfmoordpogingen met medicijnen falen juist. Een trein koppen is effectiever.
Denk dat ik met voldoende insuline een heel eind kan komen. Spuit regel ik dan wel via dp.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
of je hangt jezelf aan de trapquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
echt niet
Antibraak pillen en dankzij zak stik je gwn in je slaap
Treinkoppen is zo genereer je teveel 'aandacht'
op je dood
Beste is verdwijnen
Ga je verdwijntruc a la Madeleine McCann doen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
echt niet
op je dood
Beste is verdwijnen
Natuurlijk joh. Die zak laat jij natuurlijk zitten.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
echt niet
op je dood
Beste is verdwijnen
Waar haal je insuline vandaan?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat ik met voldoende insuline een heel eind kan komen. Spuit regel ik dan wel via dp.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:04 schreef Remqo het volgende:
Een collega zag laatst een treinkopper, hij leefde nog 2 minuten door.
daar zijn die slaappillen toch voor gwn stikken tijdens slapenquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Natuurlijk joh. Die zak laat jij natuurlijk zitten.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat ik met voldoende insuline een heel eind kan komen. Spuit regel ik dan wel via dp.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:05 schreef Dimachaerus het volgende:
RIP / [Centraal] Zelfmoord tips, pijnloos en snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |