Nou smakelijk hoorquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:12 schreef Remqo het volgende:
Vroeger was er een user die bij de ambulance werkte en had altijd smakelijke verhalen dat hij ledematen van het asfalt moest bikkelen. Hij vertelde het op zo'n manier dat hij met een plamuurmesje de restjes op mocht schrapen.
Nou liever hij dan ikquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:12 schreef Remqo het volgende:
Vroeger was er een user die bij de ambulance werkte en had altijd smakelijke verhalen dat hij ledematen van het asfalt moest bikkelen. Hij vertelde het op zo'n manier dat hij met een plamuurmesje de restjes op mocht schrapen.
Ik ken alleen Hajeequote:Op dinsdag 13 december 2016 22:16 schreef Remqo het volgende:
Ik weet alleen niet meer hoe die user heet, het was iets met een P en had een ambulance in z'n UI
Plamuurmesje?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:16 schreef Remqo het volgende:
Ik weet alleen niet meer hoe die user heet, het was iets met een P en had een ambulance in z'n UI
zoek gwn aandacht en bevestiging hoef je niet gelijk zo heftig te doenquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat voor fagboy bent ge nou dat je dit aan haar moet melden
Wat een gedoe, gewoon de hogedrukspuit erop en dan de restjes bij elkaar vegen, opscheppen en de container in.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:12 schreef Remqo het volgende:
ik kan het nog nétquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lekker strak jeugdig kapsel
Met inhammen..
Doe ff normal
Ziet er toch niet uit joh
Trek het archief eens open, je weet vast wel wie ik bedoelquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een gedoe, gewoon de hogedrukspuit erop en dan de restjes bij elkaar vegen, opscheppen en de container in.
bedoel je spambot?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Trek het archief eens open, je weet vast wel wie ik bedoel
Nee geen idee.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Trek het archief eens open, je weet vast wel wie ik bedoel
Wat lul jij nou weerquote:
Hmm oke. Ik herinner me altijd nog die ambulancemedewerker die met een plamuurmesje onderdelen liep te schrapen. Maar dat was ook een heel eind terug.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |