had gekund.quote:Op woensdag 14 december 2016 08:00 schreef zeer het volgende:
[..]
allemaal leuk en aardig maar hij had best die mist kunnen voorspellen
wrm braddy slaan?quote:Op woensdag 14 december 2016 08:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik heb de auto van brad gekocht en ga hem live op YouTube helemaal kapot slopen
vlaggenroof?quote:Op woensdag 14 december 2016 08:06 schreef Drug het volgende:
ik denk nog weleens terug aan dat topic van die guy die ging daten met een chick die tegen het mongoloide aan zat
ja geloof het wel, was een linkje can jouquote:
vlaggenroof is zelf ook heel speciaalquote:Op woensdag 14 december 2016 08:11 schreef Drug het volgende:
[..]
ja geloof het wel, was een linkje can jou
maar die chick was gewoon alles aan het proberen om het af te schudden zonder het letterlijk uit te hoeven spreken
quote:Op woensdag 14 december 2016 08:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vond vroeger wel leuk spelletje, vlaggenroof
Houten geweertjes enzoquote:Op woensdag 14 december 2016 08:28 schreef zeer het volgende:
Niet op scouting tho maar gwn buurt militie
had ook leger helm waar ik manderijnen netje overheen gespannen had zodat ik er takjes als camo op kon doenquote:
je herkent je hierin?quote:Op woensdag 14 december 2016 08:35 schreef Chai het volgende:
R&P / Problemen autistisch meisje op werk
Gvd collega heeft een topic over mij geopend.
gestolen van kolonisten om ze met hun eigen wapens uit bezet palestina te zuiverenquote:
Ja, en toen zei jij dat je er 170 had.quote:Op woensdag 14 december 2016 08:42 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Waarom hij had toch al 1 tindermatch
ak is het wapen van mijn liefdes jihadquote:Op woensdag 14 december 2016 08:38 schreef Drug het volgende:
[..]
gestolen van kolonisten om ze met hun eigen wapens uit bezet palestina te zuiveren
maar eerst oefenen in het bos
ripquote:Op woensdag 14 december 2016 08:41 schreef xcachet het volgende:
Bommelding op station Zwolle. Ik MOET er 9:00 zijn. Chipszooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |