Dat ding flikkert binnenkort uit elkaar.quote:Op woensdag 14 december 2016 01:40 schreef Amarantha het volgende:
Maar je kan ook niet eeuwig je Twingo houden, ooit is hij af en moet je toch iets anders.
Dat is absoluut zo.quote:Op woensdag 14 december 2016 01:40 schreef Amarantha het volgende:
Maar je kan ook niet eeuwig je Twingo houden, ooit is hij af en moet je toch iets anders.
Grapjas.quote:Op woensdag 14 december 2016 01:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat ding flikkert binnenkort uit elkaar.
welk merk?quote:Op woensdag 14 december 2016 01:41 schreef Amarantha het volgende:
Kutzooi. Foto's zijn niet op mijn SD kaart opgeslagen maar op telefoon. Mweh. Als mijn telefoon niet te repareren is dan ben ik ze kwijt.
Ik heb mijn telefoon aan Dropbox gekoppeld. Maar ik heb alle foto's verwijderd.quote:Op woensdag 14 december 2016 01:51 schreef Drug het volgende:
[..]
ah ok d8 mss heb je samsung, die doen vaak zo'n koppeling met dropbox dan zou het daar staan
staat het niet in je prullenbak?quote:Op woensdag 14 december 2016 01:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb mijn telefoon aan Dropbox gekoppeld. Maar ik heb alle foto's verwijderd.![]()
![]()
Wou laatst nog alles overzetten maar ja nu te laat.
met welke baan wil je 2x Wajong verdienen?quote:Op woensdag 14 december 2016 01:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is absoluut zo.
En ik wil hem aan de ene kant graag op rijden, gewoon zo lang doorrijden en repareren, totdat m`n motorblok gewoon in de soep loopt, en dat kan nog 1 jaar duren, nog 2 jaar, maar ook nog 5 jaar.
Maar aan de andere kant, stel ik heb binnenkort een baan en verdien dan zeg maar het dubbele van wat ik nu heb, dan is het ook erg aantrekkelijk om te zeggen, Twingo gaat op internet, ik koop wat groters.
ook handig als iemand je telefoon jat je nog steeds die foto's krijgtquote:Op woensdag 14 december 2016 01:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik gebruik Dropbox vooral als luie manier om snel foto van telefoon op de pc te krijgen om vervolgens op FOK! ofzo te gooien.
oquote:Op woensdag 14 december 2016 01:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die gaat tot 30 dagen staat er.
Beetje hosselen.quote:Op woensdag 14 december 2016 01:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
met welke baan wil je 2x Wajong verdienen?
waar is hierquote:Op woensdag 14 december 2016 02:00 schreef Drug het volgende:
gvd niks gegeten en ik kan niks pakken hier
kun je toch juist eten pakkenquote:Op woensdag 14 december 2016 02:05 schreef Drug het volgende:
[..]
ben familibezoek in spanje en iedereen slaapt
Ja oke, 2x is wel erg optimistisch.quote:Op woensdag 14 december 2016 01:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
met welke baan wil je 2x Wajong verdienen?
Thnxquote:Op woensdag 14 december 2016 01:28 schreef Drug het volgende:
[..]
standaard routine toch
o en gefeliciteerd trouwens
Maar ben je wel 26 jarig?quote:Op woensdag 14 december 2016 02:18 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Thnx
Dat was trouwens een satire topic. Ik ben niet echt 26 of jarig
40 uur is best veel hoor vanuit het niets.quote:Op woensdag 14 december 2016 02:07 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja oke, 2x is wel erg optimistisch.
Maar als ik alleen al het minimumloon verdien zit ik aan 8,80 per uur en dat komt bij een 40 urige werk week neer op ongeveer 1400 euro per maand, dat is een flink stuk hoger dan een Wajong.
o lolquote:Op woensdag 14 december 2016 02:18 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Thnx
Dat was trouwens een satire topic. Ik ben niet echt 26 of jarig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |