SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
Nee, ben geen vaste klant. Heb geen kortingskaart meer.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:52 schreef napoleonfour het volgende:
Opper, ook een mailtje gehad van de NS dat je een gratis kaartje mag versturen?
quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
dit is eric corton saind
Ah spijtig. Ga hem maar naar mijn oma sturen voor de kerst.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, ben geen vaste klant. Heb geen kortingskaart meer.
True love ipv thug lifequote:Op dinsdag 13 december 2016 13:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
dit is eric corton saind
Als het een kaart van de NS is zal ik hem maar alvast versturen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ah spijtig. Ga hem maar naar mijn oma sturen voor de kerst.
Ahja duidelijke fotoquote:Op dinsdag 13 december 2016 13:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
dit is eric corton saind
hoezo datquote:Op dinsdag 13 december 2016 13:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Als ik ooit in de gevangenis kom tattoo ik m'n naam op m'n knokkels met een balpen.
nee gaat via dat greetz oid?quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als het een kaart van de NS is zal ik hem maar alvast versturen.
Enige tattoos die er toe doen.quote:
ik 1 op kuitquote:Op dinsdag 13 december 2016 13:59 schreef Insomnia_ het volgende:
neem denk ik geen tattoo op mn hand
Wat ga je zetten? viseieren?quote:
Geen idee, maar de kans dat ze op tijd zijn is klein.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee gaat via dat greetz oid?
quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:05 schreef Saind het volgende:
Ik ga dit laten zetten denk ik
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:07 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht aan deze
dat is wel baasquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:09 schreef Saind het volgende:
[..]
laat spijkergaten op je handen zetten
sowquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Svetlana's invliegen uit Rusland ook.
Matige comebackquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn van de makkelijke grap, die mensen hebben ook vaak tattoos.
zou als ik jou was een den haag tattoo nemenquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn van de makkelijke grap, die mensen hebben ook vaak tattoos.
Dat gaat de club niet redden ben ik bang.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zou als ik jou was een den haag tattoo nemen
van stadquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat gaat de club niet redden ben ik bang.
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:
gelukkig over 2 weken tropische temperaturen als mn vrouw weer gezond is tegen die tijd
Ja sowieso heb ik die bij.Werd toen een keer ziek op mn laatste dag.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wooooh. Tof! Wel van die anti diarree pilletjes meenemen hè.
Oh ellendequote:Op dinsdag 13 december 2016 14:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja sowieso heb ik die bij.Werd toen een keer ziek op mn laatste dag.
11 uur + een overstap op dubai aan de schijt.
manmanmanman
Goedkoospte business fare hadden ze binnen one world. Ben ZEER benieuwd.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Prima airportje. Ben ook van daar naar Bangkok gegaan.
Toen miste we ook nog bijna de aansluiting op dubai daardoor. Wat een genot.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ellendeOok zo heerlijk om dat in het vliegtuig te hebben. Sowieso altijd een rij na jou die ook nog moet. Koekoek.
waar was ditquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:30 schreef Saind het volgende:
Mijn beste vlucht ooit was half uurtje in een prop vliegtuig. Mooi uitzicht want hij vloog smerig laag en beenruimte for days
Terugreis van Sri Lanka naar Amsterdam, kregen upgrade. Te chill voor zoveel uur vliegen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:30 schreef Saind het volgende:
Mijn beste vlucht ooit was half uurtje in een prop vliegtuig. Mooi uitzicht want hij vloog smerig laag en beenruimte for days
quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:31 schreef opperkleurder het volgende:
Mijn volgende vlucht is naar Frédéric Chopin Airport.
mijnes nietquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:31 schreef opperkleurder het volgende:
Mijn volgende vlucht is naar Frédéric Chopin Airport.
wanneer was dit ook al weerquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er iemand uit jouw entourage klaar staat om ons welkom te heten.
Als ik naar NYC vlieg, vlieg ik ook vanaf Warschau.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
29 december, we hebben een overstap van 6 uur.
Hotel zag er goed uit he.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik naar NYC vlieg, vlieg ik ook vanaf Warschau.
Warschau is wel een wereldstad zeg.
Je kan ook gewoon hier een update posten.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien kan ik op vakantie mijn twitter updaten.
Dan kunnen jullie mijn reis volgen
Twitter is voor het grotere publiekquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon hier een update posten.
Maar gun je ons niet de primeur? Dat het dan een half uur later pas op Twitter komt.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Twitter is voor het grotere publiek
Wel een goed idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar gun je ons niet de primeur? Dat het dan een half uur later pas op Twitter komt.
neequote:Op dinsdag 13 december 2016 14:45 schreef Jojoortje het volgende:
Een resortvakantie in Turkije. Zouden jullie het wel doen of niet?
Neequote:Op dinsdag 13 december 2016 14:45 schreef Jojoortje het volgende:
Natuurlijk waarom niet?quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:45 schreef Jojoortje het volgende:
neequote:Op dinsdag 13 december 2016 14:45 schreef Jojoortje het volgende:
Alleen het gepaupergebroed in zulke oorden is al genoeg om het niet te doenquote:
oh het gaat niet om turkije verder.quote:
Dat moet een topvakantie zijn geweest.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar naar een resort in Egypte.
Russians unite!
Egypte zou ik even over moeten nadenken. Maar ik stap vanmiddag nog op een vliegtuig naar Turkije als het moet.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar naar een resort in Egypte.
Russians unite!
Waarom Egypte niet en Turkije wel?quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Egypte zou ik even over moeten nadenken. Maar ik stap vanmiddag nog op een vliegtuig naar Turkije als het moet.
zou allebei zo heen gaanquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Egypte zou ik even over moeten nadenken. Maar ik stap vanmiddag nog op een vliegtuig naar Turkije als het moet.
Er is onlangs nog een vliegtuig met toeristen uit de lucht geschoten.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom Egypte niet en Turkije wel?
Turkije op moment valt allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:48 schreef Jojoortje het volgende:
Bijna elk jaar tot nu toe geweest, behalve afgelopen jaar. Het is echt een paradijs en voor de kinderen is het ook super.
Maar ja.. Turkije op dit momentHeb wel een klein babietje mee.
Ik zou me meer zorgen maken om een voedselvergiftiging dan een aanslag.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:48 schreef Jojoortje het volgende:
Bijna elk jaar tot nu toe geweest, behalve afgelopen jaar. Het is echt een paradijs en voor de kinderen is het ook super.
Die resorts is veilig zat joh. Hooguit Ankara/Istanboel mijden. Maar de veiligheid daar is echt wel hoog nu. Zeker vlak na een aanslag.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:48 schreef Jojoortje het volgende:
Hoe groot is die kans?quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is onlangs nog een vliegtuig met toeristen uit de lucht geschoten.
In die vijfsterrenresorts maak ik me daar helemaal niet druk om.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken om een voedselvergiftiging dan een aanslag.
Juist daar.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
In die vijfsterrenresorts maak ik me daar helemaal niet druk om.
Decadent.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het was echt een goede vakantie. Vallei der doden, Tempel van Karnak etc. Een hele dag voor excursie inplannen echt top. Voor de rest lekker aan het zwembad en af en toe een boerkini. Niet naar Caïro geweest verder, heb van anderen vernomen dat die Piramides niet veel voorstelden. Was zelfs een groep opgelicht door een ''gids'' die ze in de steek liet in de piramide als ze niet ''wat fooi'' gaven.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
5 sterren Turkije is 3 sterren hier.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Toch twijfel ik zeer.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die resorts is veilig zat joh. Hooguit Ankara/Istanboel mijden. Maar de veiligheid daar is echt wel hoog nu. Zeker vlak na een aanslag.
vijf sterren daar is ongeveer 0 sterren hierquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dachten ze in Tunesië ookquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken om een voedselvergiftiging dan een aanslag.
Die vlogen over de woestijn, onze maatschappij vond dat onverantwoord en ging om de woestijn heen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is onlangs nog een vliegtuig met toeristen uit de lucht geschoten.
RMV is in scene gezet, fake news, trap er niet in.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:52 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb genoeg Red mijn vakantie gezien dat ik nooit naar zo'n resort zou willen.
Ho ho ho, alleen pro trump berichtgeving is fake newsquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
RMV is in scene gezet, fake news, trap er niet in.
In werkelijkheid is de temperatuur van het buffet natuurlijk wel goed.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
RMV is in scene gezet, fake news, trap er niet in.
net zo fake als GLOBAL WARMINGquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In werkelijkheid is de temperatuur van het buffet natuurlijk wel goed.
In werkelijkheid moet je een buffet, tenzij ontbijt, vermijden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In werkelijkheid is de temperatuur van het buffet natuurlijk wel goed.
De Krim is erg veiligquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
je kan ook naar een resort in odessa jojo
Een goed ontbijtbuffet kan ik wel waarderen ja.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
In werkelijkheid moet je een buffet, tenzij ontbijt, vermijden.
ik nietquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een goed ontbijtbuffet kan ik wel waarderen ja.
wat moet je wetenquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
Iemand een idee waar ik een planning kan maken om te reizen met het OV in Milaan?
Www.db.dequote:Op dinsdag 13 december 2016 14:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
Iemand een idee waar ik een planning kan maken om te reizen met het OV in Milaan?
Google mapsquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
We gaan via Eindhoven naar het vliegveld in Bergamo om vervolgens met het OV naar een hotel in Milaan te gaan.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat moet je weten
ben er laatst geweest.
is het daar veiligquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
wat een hoop hoeren in odessa zeg
zo herinner ik het me niet
gewoon een bus aanspreken.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:00 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
We gaan via Eindhoven naar het vliegveld in Bergamo om vervolgens met het OV naar een hotel in Milaan te gaan.
ja, er staan 20 bussen die allemaal de zelfde kant op gaan.quote:
Dat scheelt :p Heb je een beetje een indicatie van de kosten?quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, er staan 20 bussen die allemaal de zelfde kant op gaan.
quote:
nicequote:Op dinsdag 13 december 2016 15:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, nooit onveilig geweest.
geen flauw idee.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:02 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat scheelt :p Heb je een beetje een indicatie van de kosten?
http://www.terravision.eu/quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:02 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat scheelt :p Heb je een beetje een indicatie van de kosten?
Eindhoven Airportquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:00 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
We gaan via Eindhoven naar het vliegveld in Bergamo om vervolgens met het OV naar een hotel in Milaan te gaan.
Jan Spel vriendquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:02 schreef Brammess het volgende:
[..]
De Hoornse kampers, al zijn die meer van Django
JeeCee is meer van de dikke lul bandquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:02 schreef Brammess het volgende:
[..]
De Hoornse kampers, al zijn die meer van Django
quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:03 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die reacties onder zijn videos zijn wel vermakelijk
"Ik krijg nog coke van je kankerlul!!!"
Ik vind schiphol zoveel lopen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Fijnste luchthaven is Rotterdam The Hague. Maar ga meestal van Schiphol.
Heel matig vliegveldje.quote:
Bijna vlucht gemist omdat het zo lang duurde met de checks. Uiteindelijk een uur te laat vertrokken omdat er iemand uit het vliegtuig werd gehaald.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Heathrow slechtste luchthaven TER WERELD
Was laatst nog een inval daar, hele kamp in rep en roer.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:04 schreef JanCees het volgende:
een vriend van mij haalt zn drugs ook altijd bij het kamp
Ja dat is wel zoquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heel matig vliegveldje.
Slecht gepositioneerde lounges, en vaak zit je bij een gate waar niks te doen is of 20 minuten lopen.
Heel matig.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
JeeCee is meer van de dikke lul band
Veel te druk alleen 's nachts.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo
Dubai blijft beste wb dat
20 min lopen? Dan loop jij heel traag. Binnen 10-15 minuten ben je overal. Scheelt op Schiphol dat je maar 1 echte Terminal hebt. Frankfurt is pas lang lopen tussen de terminals.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heel matig vliegveldje.
Slecht gepositioneerde lounges, en vaak zit je bij een gate waar niks te doen is of 20 minuten lopen.
Heel matig.
ja volgens mij wietplantage maar dat is om de zoveel jaar daar raakquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:06 schreef Brammess het volgende:
[..]
Was laatst nog een inval daar, hele kamp in rep en roer.
quote:
Nee maar echt alle huizen werden bijna leeggetrokken, het meeste vonden ze niet eensquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja volgens mij wietplantage maar dat is om de zoveel jaar daar raak
Je weet toch dat Inso alles haat in Nederland. Zal leuk worden straks met lelystad erbij. Als ik de overheid was had ik heel flevoland omgebouwd tot een vliegveld, toch een kut provincie.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
20 min lopen? Dan loop jij heel traag. Binnen 10-15 minuten ben je overal. Scheelt op Schiphol dat je maar 1 echte Terminal hebt. Frankfurt is pas lang lopen tussen de terminals.
vies machtsvertoon alleen maar omdat ze kampers zijnquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:08 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nee maar echt alle huizen werden bijna leeggetrokken, het meeste vonden ze niet eens
Veel landbouw daar. Heeft echt wel nut.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je weet toch dat Inso alles haat in Nederland. Zal leuk worden straks met lelystad erbij. Als ik de overheid was had ik heel flevoland omgebouwd tot een vliegveld, toch een kut provincie.
Gewoon die hele polder asfalteren.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je weet toch dat Inso alles haat in Nederland. Zal leuk worden straks met lelystad erbij. Als ik de overheid was had ik heel flevoland omgebouwd tot een vliegveld, toch een kut provincie.
Dan maar Hoorn volbouwen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Veel landbouw daar. Heeft echt wel nut.
Gewoon het IJsselmeer droogpompen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:09 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Gewoon die hele polder asfalteren.
Almere blijft toch een pure aids stadquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
En de IJssel afdammen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gewoon het IJsselmeer droogpompen.
Nee.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vijf sterren daar is ongeveer 0 sterren hier
Vind jij schiphol dan een lekker vliegveld? Het is geen heathrow, maar wel matigquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja stom hè.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waaraan? Een aanslag? Je moet je niet zo bang laten maken.
Ben jij wel eens in zo'n nieuw resort geweest?quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maximaal 3. Het feit dat het hotel een groot zwembad heeft zegt niks over de kwaliteit.
Opper werkt bij een Neckermanachtige organisatie die dit allemaal beoordeelt Jojo. Trek zijn oordeel vooral niet in twijfel.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maximaal 3. Het feit dat het hotel een groot zwembad heeft zegt niks over de kwaliteit.
Het is bovengemiddeld. Vrij compact en enorm overzichtelijk. De bewegwijzering is wereldwijd beroemd. Beste luchthaven in Europa is Munchen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind jij schiphol dan een lekker vliegveld? Het is geen heathrow, maar wel matig
Nee, voor geen goud.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben jij wel eens in zo'n nieuw resort geweest?
Ik ben de Vakantieman.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Opper werkt bij een Neckermanachtige organisatie die dit allemaal beoordeelt Jojo. Trek zijn oordeel vooral niet in twijfel.
Daar heeft echt 95% van de mensen de namen van hun kinderen en/of (ex)partner laten tatoeërenquote:
Dan moet hij er vooral eens naar toe.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Opper werkt bij een Neckermanachtige organisatie die dit allemaal beoordeelt Jojo. Trek zijn oordeel vooral niet in twijfel.
Ik las penis. Loller.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:18 schreef Saind het volgende:
Vriend van de middelbare school heeft de voornamen van z'n ouders op z'n pens laten zetten in de zesde klas.
Wat een mongool was dat zeg
In Japan mag je met tattoos de sauna niet in.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Daar heeft echt 95% van de mensen de namen van hun kinderen en/of (ex)partner laten tatoeëren
Als westerling volgens mij meestal wel. Ze motten alleen geen yakuzaquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Japan mag je met tattoos de sauna niet in.
Knut zal dit een leuke post vinden.
Een vriend van de middelbare school heeft dat ook gedaan.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:18 schreef Saind het volgende:
Vriend van de middelbare school heeft de voornamen van z'n ouders op z'n pens laten zetten in de zesde klas.
Wat een mongool was dat zeg
Pics van die vrouw.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een vriend van de middelbare school heeft dat ook gedaan.
En van zn vrouw.
En nu zit ie op onze leeftijd in een vechtscheiding om de 4 (!) kinderen.
Die heeft z'n best gedaanquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een vriend van de middelbare school heeft dat ook gedaan.
En van zn vrouw.
En nu zit ie op onze leeftijd in een vechtscheiding om de 4 (!) kinderen.
trouwen op je 17e met een deerntje van net 16.quote:
Ik wist niet eens dat dat mag. Was dat in Nederland?quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
trouwen op je 17e met een deerntje van net 16.
lekker gedaan maat.
neequote:Op dinsdag 13 december 2016 15:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat mag. Was dat in Nederland?
ja uiteraardquote:
Ik mis dat soort mensen op facebook.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja uiteraard
dat was echt chav van het chav, precies hoe je ze zou voorstellen.
tattoo in het gezicht.
vandaag vroeg ie op facebook of iemand een goede advocaat wist.
9/10quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vroeger was Frits de enige bom in een Turkse badplaats.
En hij is al 2 keer opgeroepen om drugs tests te doen deze week bij het popo station omdat zn ex-vrouw hem verdenkt van cocaine gebruik. (dit is geen verdenking meer maar een alom bekend feit)quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik mis dat soort mensen op facebook.
Hoezo kun je daarvoor naar het politiebureau geroepen worden dan? Klinkt nogal wack.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En hij is al 2 keer opgeroepen om drugs tests te doen deze week bij het popo station omdat zn ex-vrouw hem verdenkt van cocaine gebruik. (dit is geen verdenking meer maar een alom bekend feit)
omdat ie 4 kinderen heeft en in een vechtscheiding zitquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoezo kun je daarvoor naar het politiebureau geroepen worden dan? Klinkt nogal wack.
Maar goed met coke is het niet zo'n punt. 2/3 dagen niet nakken en je bent clean
Afhankelijk waar hij staat gewoon table lamp of floor lamp.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:30 schreef Saind het volgende:
Inso wat is Engels voor schemerlamp. Google translate zegt twilight lamp
Ja heb er maar table lamp van gemaakt.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Afhankelijk waar hij staat gewoon table lamp of floor lamp.
of pendant lampquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Afhankelijk waar hij staat gewoon table lamp of floor lamp.
dat is het bestequote:Op dinsdag 13 december 2016 15:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja heb er maar table lamp van gemaakt.
Wanneer komt de 2de?quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
mn CRUYFF PATTA is gearriveerd een half uur geleden.
straight outta holland
Een of ander onderzoekje over licht in woonruimtes. Invloed van intensiteit en kleur op prestatie en dat soort shit.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat moet jij over een schemerlamp schrijven saind
Misschien kan Inso deze zinnen in het Engels vertalen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:45 schreef JanCees het volgende:
half 4 en het begint te schemeren![]()
![]()
zo walgelijk deze tijd van het jaar
Moeten we nu blij of jaloers zijn?quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:47 schreef skysherrif het volgende:
vannacht 1200 euro gewonnen met free spins op zo'n casino site
geluk bestaat
misschien kunnen we naar een engelstalig forum verplaatsenquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien kan Inso deze zinnen in het Engels vertalen.
Nog 8 dagen maatje. Dan worden de dagen weer langerquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:45 schreef JanCees het volgende:
half 4 en het begint te schemeren![]()
![]()
zo walgelijk deze tijd van het jaar
Geen idee, beide vind ik wel prima.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Moeten we nu blij of jaloers zijn?
Of geef je ons gewoon een linkje hoe we ook geld kunnen verdienen.
twitter:SkyNews twitterde op dinsdag 13-12-2016 om 15:35:49.@kanyewest has been spotted entering Trump Tower in NYC. He previously endorsed @realDonaldTrump in the US election https://t.co/SWt2MFXLRY reageer retweet
Kanyegodquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
twitter:SkyNews twitterde op dinsdag 13-12-2016 om 15:35:49.@kanyewest has been spotted entering Trump Tower in NYC. He previously endorsed @realDonaldTrump in the US election https://t.co/SWt2MFXLRY reageer retweet
gelukkig welquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog 8 dagen maatje. Dan worden de dagen weer langer
Optreden tijdens inauguratiequote:Op dinsdag 13 december 2016 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
stormfront?quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb een nieuw forum voor VBL SC gevonden.
Nee idd maar ik mag het toch godverdomme wel vragen of niet danquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Denk niet dat die voor trump wilt optreden
DVK?quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Van mij welquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee idd maar ik mag het toch godverdomme wel vragen of niet dan
Vertel.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:57 schreef Insomnia_ het volgende:
we gaan internationaliserenquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een Engelstalig forum. Ik zie de meerwaarde niet echt.
hoe is de pasvorm?quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
mn CRUYFF PATTA is gearriveerd een half uur geleden.
straight outta holland
Iets aan de smalle kant, maar niet heel erg.quote:
Bewegend beeldtwitter:ABCPolitics twitterde op dinsdag 13-12-2016 om 15:56:19.@kanyewest appears with Donald Trump at Trump Tower, says "I just wanted to take a picture" https://t.co/hBNZQlva7T https://t.co/No7Jh6LUpp reageer retweet
quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:11 schreef JanCees het volgende:
Bewegend beeldtwitter:ABCPolitics twitterde op dinsdag 13-12-2016 om 15:56:19.@kanyewest appears with Donald Trump at Trump Tower, says "I just wanted to take a picture" https://t.co/hBNZQlva7T https://t.co/No7Jh6LUpp reageer retweet
Dat is hetzelfde filmpje?quote:
Moest aan jou denken toen ze het daarover hadden jaquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Zit VI te kijken.
Geweldig genormaliseerde discriminatie en generalisaties tegenover Polen.
Als het over marrokanen of zwarten ging was het land te klein geweest.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moest aan jou denken toen ze het daarover hadden ja
Daar zeggen ze het dan ook wel weer over bij VIquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het over marrokanen of zwarten ging was het land te klein geweest.
dommigheid kent geen tijd bij viquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zeggen ze het dan ook wel weer over bij VI![]()
Hoort bij de sfeer van de voetbalkantine
Programma is ook niet serieus te nemen verderquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dommigheid kent geen tijd bij vi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |