wat moet je wetenquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
Iemand een idee waar ik een planning kan maken om te reizen met het OV in Milaan?
Www.db.dequote:Op dinsdag 13 december 2016 14:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
Iemand een idee waar ik een planning kan maken om te reizen met het OV in Milaan?
Google mapsquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
We gaan via Eindhoven naar het vliegveld in Bergamo om vervolgens met het OV naar een hotel in Milaan te gaan.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat moet je weten
ben er laatst geweest.
is het daar veiligquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
wat een hoop hoeren in odessa zeg
zo herinner ik het me niet
gewoon een bus aanspreken.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:00 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
We gaan via Eindhoven naar het vliegveld in Bergamo om vervolgens met het OV naar een hotel in Milaan te gaan.
ja, er staan 20 bussen die allemaal de zelfde kant op gaan.quote:
Dat scheelt :p Heb je een beetje een indicatie van de kosten?quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, er staan 20 bussen die allemaal de zelfde kant op gaan.
quote:
nicequote:Op dinsdag 13 december 2016 15:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, nooit onveilig geweest.
geen flauw idee.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:02 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat scheelt :p Heb je een beetje een indicatie van de kosten?
http://www.terravision.eu/quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:02 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat scheelt :p Heb je een beetje een indicatie van de kosten?
Eindhoven Airportquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:00 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
We gaan via Eindhoven naar het vliegveld in Bergamo om vervolgens met het OV naar een hotel in Milaan te gaan.
Jan Spel vriendquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:02 schreef Brammess het volgende:
[..]
De Hoornse kampers, al zijn die meer van Django
JeeCee is meer van de dikke lul bandquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:02 schreef Brammess het volgende:
[..]
De Hoornse kampers, al zijn die meer van Django
quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:03 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die reacties onder zijn videos zijn wel vermakelijk
"Ik krijg nog coke van je kankerlul!!!"
Ik vind schiphol zoveel lopen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Fijnste luchthaven is Rotterdam The Hague. Maar ga meestal van Schiphol.
Heel matig vliegveldje.quote:
Bijna vlucht gemist omdat het zo lang duurde met de checks. Uiteindelijk een uur te laat vertrokken omdat er iemand uit het vliegtuig werd gehaald.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Heathrow slechtste luchthaven TER WERELD
Was laatst nog een inval daar, hele kamp in rep en roer.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:04 schreef JanCees het volgende:
een vriend van mij haalt zn drugs ook altijd bij het kamp
Ja dat is wel zoquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heel matig vliegveldje.
Slecht gepositioneerde lounges, en vaak zit je bij een gate waar niks te doen is of 20 minuten lopen.
Heel matig.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
JeeCee is meer van de dikke lul band
Veel te druk alleen 's nachts.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo
Dubai blijft beste wb dat
20 min lopen? Dan loop jij heel traag. Binnen 10-15 minuten ben je overal. Scheelt op Schiphol dat je maar 1 echte Terminal hebt. Frankfurt is pas lang lopen tussen de terminals.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heel matig vliegveldje.
Slecht gepositioneerde lounges, en vaak zit je bij een gate waar niks te doen is of 20 minuten lopen.
Heel matig.
ja volgens mij wietplantage maar dat is om de zoveel jaar daar raakquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:06 schreef Brammess het volgende:
[..]
Was laatst nog een inval daar, hele kamp in rep en roer.
quote:
Nee maar echt alle huizen werden bijna leeggetrokken, het meeste vonden ze niet eensquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja volgens mij wietplantage maar dat is om de zoveel jaar daar raak
Je weet toch dat Inso alles haat in Nederland. Zal leuk worden straks met lelystad erbij. Als ik de overheid was had ik heel flevoland omgebouwd tot een vliegveld, toch een kut provincie.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
20 min lopen? Dan loop jij heel traag. Binnen 10-15 minuten ben je overal. Scheelt op Schiphol dat je maar 1 echte Terminal hebt. Frankfurt is pas lang lopen tussen de terminals.
vies machtsvertoon alleen maar omdat ze kampers zijnquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:08 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nee maar echt alle huizen werden bijna leeggetrokken, het meeste vonden ze niet eens
Veel landbouw daar. Heeft echt wel nut.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je weet toch dat Inso alles haat in Nederland. Zal leuk worden straks met lelystad erbij. Als ik de overheid was had ik heel flevoland omgebouwd tot een vliegveld, toch een kut provincie.
Gewoon die hele polder asfalteren.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je weet toch dat Inso alles haat in Nederland. Zal leuk worden straks met lelystad erbij. Als ik de overheid was had ik heel flevoland omgebouwd tot een vliegveld, toch een kut provincie.
Dan maar Hoorn volbouwen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Veel landbouw daar. Heeft echt wel nut.
Gewoon het IJsselmeer droogpompen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:09 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Gewoon die hele polder asfalteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |