Almere blijft toch een pure aids stadquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je weet toch dat Inso alles haat in Nederland. Zal leuk worden straks met lelystad erbij. Als ik de overheid was had ik heel flevoland omgebouwd tot een vliegveld, toch een kut provincie.
En de IJssel afdammen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gewoon het IJsselmeer droogpompen.
Nee.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vijf sterren daar is ongeveer 0 sterren hier
Vind jij schiphol dan een lekker vliegveld? Het is geen heathrow, maar wel matigquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je weet toch dat Inso alles haat in Nederland. Zal leuk worden straks met lelystad erbij. Als ik de overheid was had ik heel flevoland omgebouwd tot een vliegveld, toch een kut provincie.
Ja stom hè.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waaraan? Een aanslag? Je moet je niet zo bang laten maken.
Ben jij wel eens in zo'n nieuw resort geweest?quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maximaal 3. Het feit dat het hotel een groot zwembad heeft zegt niks over de kwaliteit.
Opper werkt bij een Neckermanachtige organisatie die dit allemaal beoordeelt Jojo. Trek zijn oordeel vooral niet in twijfel.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maximaal 3. Het feit dat het hotel een groot zwembad heeft zegt niks over de kwaliteit.
Het is bovengemiddeld. Vrij compact en enorm overzichtelijk. De bewegwijzering is wereldwijd beroemd. Beste luchthaven in Europa is Munchen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind jij schiphol dan een lekker vliegveld? Het is geen heathrow, maar wel matig
Nee, voor geen goud.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben jij wel eens in zo'n nieuw resort geweest?
Ik ben de Vakantieman.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Opper werkt bij een Neckermanachtige organisatie die dit allemaal beoordeelt Jojo. Trek zijn oordeel vooral niet in twijfel.
Daar heeft echt 95% van de mensen de namen van hun kinderen en/of (ex)partner laten tatoeërenquote:
Dan moet hij er vooral eens naar toe.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Opper werkt bij een Neckermanachtige organisatie die dit allemaal beoordeelt Jojo. Trek zijn oordeel vooral niet in twijfel.
Ik las penis. Loller.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:18 schreef Saind het volgende:
Vriend van de middelbare school heeft de voornamen van z'n ouders op z'n pens laten zetten in de zesde klas.
Wat een mongool was dat zeg
In Japan mag je met tattoos de sauna niet in.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Daar heeft echt 95% van de mensen de namen van hun kinderen en/of (ex)partner laten tatoeëren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |