Neequote:Op dinsdag 13 december 2016 14:45 schreef Jojoortje het volgende:
Een resortvakantie in Turkije. Zouden jullie het wel doen of niet?
Natuurlijk waarom niet?quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:45 schreef Jojoortje het volgende:
neequote:Op dinsdag 13 december 2016 14:45 schreef Jojoortje het volgende:
Alleen het gepaupergebroed in zulke oorden is al genoeg om het niet te doenquote:
oh het gaat niet om turkije verder.quote:
Dat moet een topvakantie zijn geweest.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar naar een resort in Egypte.
Russians unite!
Egypte zou ik even over moeten nadenken. Maar ik stap vanmiddag nog op een vliegtuig naar Turkije als het moet.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar naar een resort in Egypte.
Russians unite!
Waarom Egypte niet en Turkije wel?quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Egypte zou ik even over moeten nadenken. Maar ik stap vanmiddag nog op een vliegtuig naar Turkije als het moet.
zou allebei zo heen gaanquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Egypte zou ik even over moeten nadenken. Maar ik stap vanmiddag nog op een vliegtuig naar Turkije als het moet.
Er is onlangs nog een vliegtuig met toeristen uit de lucht geschoten.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom Egypte niet en Turkije wel?
Turkije op moment valt allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:48 schreef Jojoortje het volgende:
Bijna elk jaar tot nu toe geweest, behalve afgelopen jaar. Het is echt een paradijs en voor de kinderen is het ook super.
Maar ja.. Turkije op dit momentHeb wel een klein babietje mee.
Ik zou me meer zorgen maken om een voedselvergiftiging dan een aanslag.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:48 schreef Jojoortje het volgende:
Bijna elk jaar tot nu toe geweest, behalve afgelopen jaar. Het is echt een paradijs en voor de kinderen is het ook super.
Die resorts is veilig zat joh. Hooguit Ankara/Istanboel mijden. Maar de veiligheid daar is echt wel hoog nu. Zeker vlak na een aanslag.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:48 schreef Jojoortje het volgende:
Hoe groot is die kans?quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is onlangs nog een vliegtuig met toeristen uit de lucht geschoten.
In die vijfsterrenresorts maak ik me daar helemaal niet druk om.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken om een voedselvergiftiging dan een aanslag.
Juist daar.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
In die vijfsterrenresorts maak ik me daar helemaal niet druk om.
Decadent.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het was echt een goede vakantie. Vallei der doden, Tempel van Karnak etc. Een hele dag voor excursie inplannen echt top. Voor de rest lekker aan het zwembad en af en toe een boerkini. Niet naar Caïro geweest verder, heb van anderen vernomen dat die Piramides niet veel voorstelden. Was zelfs een groep opgelicht door een ''gids'' die ze in de steek liet in de piramide als ze niet ''wat fooi'' gaven.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
5 sterren Turkije is 3 sterren hier.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Toch twijfel ik zeer.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die resorts is veilig zat joh. Hooguit Ankara/Istanboel mijden. Maar de veiligheid daar is echt wel hoog nu. Zeker vlak na een aanslag.
vijf sterren daar is ongeveer 0 sterren hierquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dachten ze in Tunesië ookquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken om een voedselvergiftiging dan een aanslag.
Die vlogen over de woestijn, onze maatschappij vond dat onverantwoord en ging om de woestijn heen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is onlangs nog een vliegtuig met toeristen uit de lucht geschoten.
RMV is in scene gezet, fake news, trap er niet in.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:52 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb genoeg Red mijn vakantie gezien dat ik nooit naar zo'n resort zou willen.
Ho ho ho, alleen pro trump berichtgeving is fake newsquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
RMV is in scene gezet, fake news, trap er niet in.
In werkelijkheid is de temperatuur van het buffet natuurlijk wel goed.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
RMV is in scene gezet, fake news, trap er niet in.
net zo fake als GLOBAL WARMINGquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In werkelijkheid is de temperatuur van het buffet natuurlijk wel goed.
In werkelijkheid moet je een buffet, tenzij ontbijt, vermijden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In werkelijkheid is de temperatuur van het buffet natuurlijk wel goed.
De Krim is erg veiligquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
je kan ook naar een resort in odessa jojo
Een goed ontbijtbuffet kan ik wel waarderen ja.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
In werkelijkheid moet je een buffet, tenzij ontbijt, vermijden.
ik nietquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een goed ontbijtbuffet kan ik wel waarderen ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |