Als westerling volgens mij meestal wel. Ze motten alleen geen yakuzaquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Japan mag je met tattoos de sauna niet in.
Knut zal dit een leuke post vinden.
Een vriend van de middelbare school heeft dat ook gedaan.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:18 schreef Saind het volgende:
Vriend van de middelbare school heeft de voornamen van z'n ouders op z'n pens laten zetten in de zesde klas.
Wat een mongool was dat zeg
Pics van die vrouw.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een vriend van de middelbare school heeft dat ook gedaan.
En van zn vrouw.
En nu zit ie op onze leeftijd in een vechtscheiding om de 4 (!) kinderen.
Die heeft z'n best gedaanquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een vriend van de middelbare school heeft dat ook gedaan.
En van zn vrouw.
En nu zit ie op onze leeftijd in een vechtscheiding om de 4 (!) kinderen.
trouwen op je 17e met een deerntje van net 16.quote:
Ik wist niet eens dat dat mag. Was dat in Nederland?quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
trouwen op je 17e met een deerntje van net 16.
lekker gedaan maat.
neequote:Op dinsdag 13 december 2016 15:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat mag. Was dat in Nederland?
ja uiteraardquote:
Ik mis dat soort mensen op facebook.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja uiteraard
dat was echt chav van het chav, precies hoe je ze zou voorstellen.
tattoo in het gezicht.
vandaag vroeg ie op facebook of iemand een goede advocaat wist.
9/10quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vroeger was Frits de enige bom in een Turkse badplaats.
En hij is al 2 keer opgeroepen om drugs tests te doen deze week bij het popo station omdat zn ex-vrouw hem verdenkt van cocaine gebruik. (dit is geen verdenking meer maar een alom bekend feit)quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik mis dat soort mensen op facebook.
Hoezo kun je daarvoor naar het politiebureau geroepen worden dan? Klinkt nogal wack.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En hij is al 2 keer opgeroepen om drugs tests te doen deze week bij het popo station omdat zn ex-vrouw hem verdenkt van cocaine gebruik. (dit is geen verdenking meer maar een alom bekend feit)
omdat ie 4 kinderen heeft en in een vechtscheiding zitquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoezo kun je daarvoor naar het politiebureau geroepen worden dan? Klinkt nogal wack.
Maar goed met coke is het niet zo'n punt. 2/3 dagen niet nakken en je bent clean
Afhankelijk waar hij staat gewoon table lamp of floor lamp.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:30 schreef Saind het volgende:
Inso wat is Engels voor schemerlamp. Google translate zegt twilight lamp
Ja heb er maar table lamp van gemaakt.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Afhankelijk waar hij staat gewoon table lamp of floor lamp.
of pendant lampquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Afhankelijk waar hij staat gewoon table lamp of floor lamp.
dat is het bestequote:Op dinsdag 13 december 2016 15:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja heb er maar table lamp van gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |