zou als ik jou was een den haag tattoo nemenquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn van de makkelijke grap, die mensen hebben ook vaak tattoos.
Dat gaat de club niet redden ben ik bang.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zou als ik jou was een den haag tattoo nemen
van stadquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat gaat de club niet redden ben ik bang.
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:
gelukkig over 2 weken tropische temperaturen als mn vrouw weer gezond is tegen die tijd
Ja sowieso heb ik die bij.Werd toen een keer ziek op mn laatste dag.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wooooh. Tof! Wel van die anti diarree pilletjes meenemen hè.
Oh ellendequote:Op dinsdag 13 december 2016 14:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja sowieso heb ik die bij.Werd toen een keer ziek op mn laatste dag.
11 uur + een overstap op dubai aan de schijt.
manmanmanman
Goedkoospte business fare hadden ze binnen one world. Ben ZEER benieuwd.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Prima airportje. Ben ook van daar naar Bangkok gegaan.
Toen miste we ook nog bijna de aansluiting op dubai daardoor. Wat een genot.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ellendeOok zo heerlijk om dat in het vliegtuig te hebben. Sowieso altijd een rij na jou die ook nog moet. Koekoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |